Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 19-06-05, 16:15   #76
Sc0OTeR

Stage 5
 
Sc0OTeR's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 790
Member of:
[RR]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Race\"
In primul rand,nu inteleg de ce adolescentii din zilele noastre recurg la diferite stupiditati si au impresia ca sunt \"cool\" (ex. Scailain)
Adultule, esti un tembel Vezi cat fac 50.000 de lire sterline sa vezi cat e un SCAILAIN. Greseala fac aia care isi iau CORVET in loc sa ia o japoneza mult mai ieftina pe care cu ceva bani o duci peste americana
Sc0OTeR is offline   Reply With Quote
Old 19-06-05, 16:23   #77
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

pai da si tu ceva exemple mai scutarel

care ie japonezoaicele alea mai ieftine care cu ceva bani le aduci \"peste\" (peste in ce fel, zboara sau cum?) corvette
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 19-06-05, 16:33   #78
Sc0OTeR

Stage 5
 
Sc0OTeR's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 790
Member of:
[RR]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"pimp_lex\"
pai da si tu ceva exemple mai scutarel

care ie japonezoaicele alea mai ieftine care cu ceva bani le aduci \"peste\" (peste in ce fel, zboara sau cum?) corvette
Un exemplu ar fi un Civic VTI cu motor K20A Turbo [am vazut si exemplare cu putere de 455 de cai] si greutate foarte mica.
Felul in care abordezi treaba cu \"peste\" ma convinge de un lucru pe care nu am sa-l spun ca sa nu te simti lezat. Era vorba de performante
Sc0OTeR is offline   Reply With Quote
Old 19-06-05, 16:39   #79
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

Teribilism infantil...daca persisti intr-o tampenie sigur esti mare smecher ! Fii rebel,e la moda si specific varstei...o sa depasesti singur faza asta pana la urma.

In Japonia pretul unui Skyline este aproximativ egal cu al unui 350Z.Daca in SUA e 90.000 USD,e chiar o mare tampenie sa cumperi asa ceva.
Dupa timpii pe care i-am postat mai devreme se observa ca un Corvette STOCK e mai rapid decat un Skyline stock.Un Corvette+tuning de 45.000 USD e mult mai rapid decat un Skyline,si costa tot atat.
O fi frumoasa lumea din NFSU si The fast and the furious,insa realitatea e alta.Au dreptate americanii cand ii numesc pe posesorii de japoneze \"ricers\" daca toti gandesc asa.Daca ar fi asa simplu,toti am avea Civic-uri de 11s la 20.000 EURO.
Si pentru fanii magnificei,extraordinarei,genialei tractiuni integrale de pe Skyline:cele mai rapide Skyline-uri au transmisia pe puntea fata decuplata.Pentru performante extreme,RWD e cea mai buna solutie.
Race is offline   Reply With Quote
Old 19-06-05, 16:46   #80
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Sc0OTeR\"
Quote:
Originally Posted by \"pimp_lex\"
pai da si tu ceva exemple mai scutarel

care ie japonezoaicele alea mai ieftine care cu ceva bani le aduci \"peste\" (peste in ce fel, zboara sau cum?) corvette
Un exemplu ar fi un Civic VTI cu motor K20A Turbo [am vazut si exemplare cu putere de 455 de cai] si greutate foarte mica.
Felul in care abordezi treaba cu \"peste\" ma convinge de un lucru pe care nu am sa-l spun ca sa nu te simti lezat. Era vorba de performante
ok, io ma refeream la masini sport adevarate, nu masini compacte ieftine FWD

IN acelasi fel, se poate lua un Chevrolet Chevette(compacta americana in genul Civic, dar mai ieftina) pui un 350(V8 GM pt cei care nu stiu ce-i aia, motor mai ieftin si mai puternic ca un K20) pe el, pui un blower (mai ieftin si mai fiabil decat un Turbo de mare presiune pe un K20) s-ai terminat treaba, mai rapid ca un K20-T si MULT mai ieftin.
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 19-06-05, 16:47   #81
Sc0OTeR

Stage 5
 
Sc0OTeR's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 790
Member of:
[RR]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Race\"
Teribilism infantil...daca persisti intr-o tampenie sigur esti mare smecher ! Fii rebel,e la moda si specific varstei...o sa depasesti singur faza asta pana la urma.
Pastreaza-ti remarcile de pensionar pentru tine ca nu sunt curios de ele.
Prefer sa dau $90.000 pe ceva exclusivist decat sa dau $50.000 de un Corvette pe care il vezi relativ des pe strazi in USA si la volanul caruia se afla de cele mai multe ori un mosh de peste 60 de ani
Sc0OTeR is offline   Reply With Quote
Old 19-06-05, 16:51   #82
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Race\"

In Japonia pretul unui Skyline este aproximativ egal cu al unui 350Z.Daca in SUA e 90.000 USD,e chiar o mare tampenie sa cumperi asa ceva.

Si pentru fanii magnificei,extraordinarei,genialei tractiuni integrale de pe Skyline:cele mai rapide Skyline-uri au transmisia pe puntea fata decuplata.Pentru performante extreme,RWD e cea mai buna solutie.
Nu e neaparat o tampenie. E vorba de exclusivism. Ce-i care cumpara asa ceva n-o fac pt ca este cel mai bun raport performance/pret, ci pt ca e o raritate pur si simplu. De asta zic ca depinde ce vrea fiecare. Ce-i care cauta performante la bani cat mai putini, vor alege o americana.


In general masinile performante f rare se vand la preturi f mari.

Inafara de rally, in orice sport motorizat RWD este solutia adoptata.
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 19-06-05, 16:54   #83
Sc0OTeR

Stage 5
 
Sc0OTeR's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 790
Member of:
[RR]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"pimp_lex\"
Quote:
Originally Posted by \"Sc0OTeR\"
Quote:
Originally Posted by \"pimp_lex\"
pai da si tu ceva exemple mai scutarel

care ie japonezoaicele alea mai ieftine care cu ceva bani le aduci \"peste\" (peste in ce fel, zboara sau cum?) corvette
Un exemplu ar fi un Civic VTI cu motor K20A Turbo [am vazut si exemplare cu putere de 455 de cai] si greutate foarte mica.
Felul in care abordezi treaba cu \"peste\" ma convinge de un lucru pe care nu am sa-l spun ca sa nu te simti lezat. Era vorba de performante
ok, io ma refeream la masini sport adevarate, nu masini compacte ieftine FWD

IN acelasi fel, se poate lua un Chevrolet Chevette(compacta americana in genul Civic, dar mai ieftina) pui un 350(V8 GM pt cei care nu stiu ce-i aia, motor mai ieftin si mai puternic ca un K20) pe el, pui un blower (mai ieftin si mai fiabil decat un Turbo de mare presiune pe un K20) s-ai terminat treaba, mai rapid ca un K20-T si MULT mai ieftin.
Ai vrut un exemplu de japoneza si ti-am dat. Nu am spus ca nu poti face ceva rapid din alta masina americana. Am vazut si ION-uri foarte rapide. Sincer nu sunt adeptul unui V8 imens il locul unui motor mai comprimat de cilindree mai mica. De cand am mers in vreo doua Civicuri V-Tec nu prea ma mai gandesc la americane
Sc0OTeR is offline   Reply With Quote
Old 19-06-05, 17:07   #84
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

Tinand seama ca topicul asta e despre performante,raritatea unui model nu are nici o importanta.Oricum pentru mine nu are nici o valoare,dovedeste prostie.Cum altfel ai putea numi o idee de genul \"toti au ceva ieftin si bun,eu iau ceva mai scump si mai prost doar ca sa nu fiu ca ei\" ?
Cand totul se rezuma la \"tati tati cumpara-mi si mie aia\" e usor sa vorbesti de 40.000 USD aruncati pentru un moft.Cand muncesti pentru banii aia o sa te gandesti bine inainte de a-i cheltui pe tampenii.O sa cresti si o sa vezi.
Civicul e o masina buna in Europa.In SUA,un Civic Si (160 CP,ei nu au Type-R) costa 19.000 USD.Un Mustang GT costa 25.000 USD.Stock vs stock,nu exista comparatie.Iar ce poti face din Mustang depaseste cu mult ce poti face din Civic.
Race is offline   Reply With Quote
Old 19-06-05, 17:20   #85
Sc0OTeR

Stage 5
 
Sc0OTeR's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 790
Member of:
[RR]
Default

Raritatea nu are legatura cu performanta, are legatura cu pretul, si noi despre asta vorbeam aici. Ca Skylineul e mai prost ca si Corvetteul e parerea ta, a mea e total opusa. Noi putem umple inca 20 de pagini si tot nu vom epuiza subiectul. Eu prefer japonezele in fata americanelor. Cum iti explici faptul ca Honda este o masina atat de indragita in State si multi impatimiti ai tuningului si curselor prefera o astfel de masina Americanii au multe masini japozene dar nu multi japonezi au masini americane, cred ca asta spune ceva ...
Sc0OTeR is offline   Reply With Quote
Old 19-06-05, 17:25   #86
Speedy5
Road Runners Member

Stage 5
 
Speedy5's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 698
Member of:
[Moderators]
[RR]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Sc0OTeR\"
Raritatea nu are legatura cu performanta, are legatura cu pretul, si noi despre asta vorbeam aici. Ca Skylineul e mai prost ca si Corvetteul e parerea ta, a mea e total opusa. Noi putem umple inca 20 de pagini si tot nu vom epuiza subiectul. Eu prefer japonezele in fata americanelor. Cum iti explici faptul ca Honda este o masina atat de indragita in State si multi impatimiti ai tuningului si curselor prefera o astfel de masina Americanii au multe masini japozene dar nu multi japonezi au masini americane, cred ca asta spune ceva ...

n-are rost amice .....
Speedy5 is offline   Reply With Quote
Old 19-06-05, 17:28   #87
Sc0OTeR

Stage 5
 
Sc0OTeR's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 790
Member of:
[RR]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Speedy5\"
Quote:
Originally Posted by \"Sc0OTeR\"
Raritatea nu are legatura cu performanta, are legatura cu pretul, si noi despre asta vorbeam aici. Ca Skylineul e mai prost ca si Corvetteul e parerea ta, a mea e total opusa. Noi putem umple inca 20 de pagini si tot nu vom epuiza subiectul. Eu prefer japonezele in fata americanelor. Cum iti explici faptul ca Honda este o masina atat de indragita in State si multi impatimiti ai tuningului si curselor prefera o astfel de masina Americanii au multe masini japozene dar nu multi japonezi au masini americane, cred ca asta spune ceva ...

n-are rost amice .....
Asa e,am cam obosit incerc sa ii fac pe altii sa accepte si alte pareri
Sc0OTeR is offline   Reply With Quote
Old 19-06-05, 17:41   #88
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

Sc0OTeR tu parca esti turc.Ce legatura au parerile cu cifrele ? Ai vazut timpi Nurburgring,sunt oficiali,cauta pe unde vrei si tot timpii astia o sa-i gasesti.Ce parere mai vrei cand s-a demonstrat practic ? Un Corvette face Nurburgringul in timp mai scurt decat un Skyline.Un Corvette face sfertul de mila in timp mai scurt decat un Skyline.Nu ai deci nici un motiv sa sustii ca ar fi mai rapid Skyline,si totusi faci asta...
Contrar a ceea ce crezi tu,sunt putini americani posesori de japoneze rapide.Skyline-urile sunt foarte rare,Civic-uri cu adevarat rapide sunt putine,Supre ceva mai multe insa destul de putine fata de cele americane.Ar mai fi Evo si STi insa nici alea nu sunt pe toate drumurile.In schimb e plin de Firebird,Camaro,GTO,Mustang,Corvette,sau antichitatati gen Charger sau GTO din '60-'70 modificate sa scoata 10s.Si in afara de asta mai sunt copii de bani gata,care se roaga de taticu' sa le cumpere un Civic 1.7 V-TEC ca au vazut ei in film ca rupe tot...si dupa ce afla costul de a modifica o masina din aia cat sa scoate ceva performante se multumesc sa-i puna abtibilduri si teava de esapament cromata si de diametru triplu de cat e nevoie si gata.De asta sunt multe japoneze in SUA.
Race is offline   Reply With Quote
Old 19-06-05, 18:53   #89
Sc0OTeR

Stage 5
 
Sc0OTeR's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 790
Member of:
[RR]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Race\"
Nu ai deci nici un motiv sa sustii ca ar fi mai rapid Skyline,si totusi faci asta...
Baga un quote cu paragraful in care am zis eu asta si recunosc atunci.

Am si eu o intrebare: tu ai fost in State de stii asa bine situatia de acolo Intamplator, eu am fost si iti spun cu mana pe inima ca nu am vazut nici Charger, nici GTO Eu spuneam ca Honde sunt multe pe strada, muuuult mai dese decat Corvette. Crede-ma ca nici un copil de bani gata nu se roaga de tatasu pt un 1.7 V-Tec. Eventual se roaga pt o Acura RSX. Ai vreo revista de tuning americana acasa. Eu am mai multe si in proportie mai mare de 75% sunt masini japoneze, asa ca mai slabeste-ma cu Corvetteul ala ca deja exagerezi cu el
Sc0OTeR is offline   Reply With Quote
Old 19-06-05, 19:24   #90
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

In Romania sunt mai multe Dacii decat M3-uri pe strada,deci prin logica TA Dacia e mai tunabila si mai rapida.Hondele sunt mai ieftine,normal ca sunt mai comune decat Corvette-urile.
Motoarele stock de pe masinile sport americane sunt destul de slabe,datorita ideilor lor de cuplu la turatii joase,supraalimentarea e trisat etc.Adevaratii entuziasti nu tin cont de asta,si atunci ajungi la ideea lor:\"there is no replacement for displacement\".Un motor BUN de 6 litri va fi tot timpul mai puternic decat un motor bun de 2-3l,pentru o crestere de masa neglijabila.Si dupa cum se vede cu noul Corvette,masinile americane incep sa fie bune si pe circuit nu numai la drag.
Masinile japoneze sunt o moda.La cat de ieftine sunt cele americane (raport pret/performanta),pana la modele super-sport nu are sens sa se gandeasca la japoneze.Iar acolo intervin europenii,si iar nu au sens japonezele...Ca sa nu mai vorbim ca exista Ford GT,iarasi foarte ieftin pentru cat de rapid e.
Race is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -