Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 24-09-07, 05:34   #1
riptor

Stage 5
 
riptor's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 411
Default Koenigsegg CCX R vs Veyron

acum ca cei de la koenigsegg au trcut de 1000 de cai ( 1018 ) sunt gata sa se ia la bataie cu veyron-ul.ceva nu inteleg totusi.cum de o masina de 1018 cai si 1060 nm si cca 1200 kg sau chiar mai putin (ccxr-ul adica..) ajunge la 200 kmh in 8 secunde si ceva in timp ce veyron-ul de 1000 cp si 1200nm face 200 in 7 sec si ceva(nu mai stiu exact zecimalele) in conditiile in care are foarte aproape de doua tone??? da,veyron-ul are tractiune integrala si cuplu un pic mai bun dar diferenta de greutate este enorma. voi ce ziceti ca eu ma uit stramb la cifrele astea?!
__________________
renaultsport clio 182
riptor is offline   Reply With Quote
Old 24-09-07, 05:38   #2
riptor

Stage 5
 
riptor's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 411
Default Re: Koenigsegg CCX R vs Veyron

si inca un aspect interesant zic eu: ccxr-ul are practic aceeasi greutate cu un Mclaren f1 si timpii 0-100 sunt identici pentru amandoua: 3,2 sec. ori Mclarenul este foarte tare (si este..) ori 1000 si ceva de cai sunt greu de pus pe sosea la o masina cu tractiune doar pe spate
riptor is offline   Reply With Quote
Old 24-09-07, 06:19   #3
BogdanNZ
Toyota Driver


Stage 5
 
BogdanNZ's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
[Toyota]
Default Re: Koenigsegg CCX R vs Veyron

Quote:
ori 1000 si ceva de cai sunt greu de pus pe sosea la o masina cu tractiune doar pe spate
Cred ca ai pus punctul pe i aici...cat despre comparatia cu Veyron, adevarul e ca sistemul 4wd si cutia de la veyron sunt niste bijuterii tehnologice care fac toata diferenta...(care pana la urma e mare avantajul avand in vedere dif. de greutate)...Un exemplu perfect ce poate face un 4wd de putere mare comparativ cu un RWD de putere la fel de mare(relativ)...
__________________
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way"
Keiichi Tsuchiya (土屋圭市, Tsuchiya Kei'ichi) Dori-Kin (DRIFT KING)
BogdanNZ is offline   Reply With Quote
Old 24-09-07, 08:16   #4
fuzzy
Dacia Driver

Stage 5
 
fuzzy's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 786
Member of:
[DACIA]
[2 Roti]
Default Re: Koenigsegg CCX R vs Veyron

dar din cate stiu eu, turismele awd sau 4wd sunt avantajate doar la pornire... cele cu tractiune spate sunt avantajate dupa pornire... sau ideea e ca acea cutie minunata a veyron-ului a fost conceputa tocmai pentru a remedia acea lipsa de "vigoare" a transmisiei integrale fata de transmisia cu o singura punte motoare?

oricum de la ~7 secunde pana la ~8 secunde diferenta e enorma... chiar si cu ~1000 de cai la amandoua masinile... dar la acest gen de comparatie inseamna ca acea diferenta de cuplu (~200nm) face toata treaba... desi diferenta de greutate nu e chiar de neglijat... ar putea duce la o supozitie ca daca greutatea ar fi fost egala, veyron-ul ar fi muuuult mai avantajat dpv tehnic si al performantelor... 800kg reprezinta greutatea unui turism de clasa mica, chiar medie...
__________________
fuzzy is offline   Reply With Quote
Old 24-09-07, 08:45   #5
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default Re: Koenigsegg CCX R vs Veyron

Si hai sa fim seriosi... Degeaba vi tu, Koenigsegg, cu 1000 de cai si ai pretentia sa bati McLaren F1 si Veyron. Este ceva de munca sa ajungi la acel nivel. Nu doar caii putere si greutatea fac o masina.
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 24-09-07, 14:40   #6
riptor

Stage 5
 
riptor's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 411
Default Re: Koenigsegg CCX R vs Veyron

si totusi koenigsegg-ul nu e o masina facuta in garaj; ma asteptam la mai multe de la o masina atat de usoara si cu o putere colosala.ce s-ar intampla daca cineva ar supraalimenta un mclaren f1?..
riptor is offline   Reply With Quote
Old 24-09-07, 15:31   #7
Bemelo
VW Driver

Stage 5
 
Bemelo's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 621
Member of:
[VW]
Default Re: Koenigsegg CCX R vs Veyron

Nu cred ca ar tine cutia. Deci s-ar intampla multe. Mclaren F1 a fost conceputa pt puterea care o are. Nu cred ca ar avea aeeasi eficienta daca ar umbla cineva la ea .. Veyron-ul e f avansat tehnologic.. De aceea nici nu discuta cu koenigsegg-ul..pe linie dreapta. Probabil ca track-car Koenigsegg-ul e mult mai potrivit..
__________________
Dimensiunea maximă pentru o imagine în semnătură este de 500x100 pixeli.
Bemelo is offline   Reply With Quote
Old 24-09-07, 19:16   #8
riptor

Stage 5
 
riptor's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 411
Default Re: Koenigsegg CCX R vs Veyron

evident ca supraalientare urmata de modificarile de rigoare.dar tot ma intreb cata tehnologie sa ai incat sa nu simti 800 kg..mi se pare extraordinar.poate vom vedea niste teste "head to head" sa ne lamurim.si poate pun si cei de la top gear odata veyronu' pe pista
riptor is offline   Reply With Quote
Old 24-09-07, 20:22   #9
PaulMIG

Stage 5
 
PaulMIG's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,002
Member of:
[Moderators]
[4Rally]
[SKODA]
Default Re: Koenigsegg CCX R vs Veyron

daca cautati pe youtube gasiti testat veyron de tiff needell (fifth gear)...ceva de genu "1st video of a veyron going sideways" ii intro emisiune intreaga impartita pe mai multe parti. Intr-adevar veyronu e cam the best momentan, mi-a placut ce a zis J.C. odata: cu plecare de pe loc, daca lasi mclaren f1 sa ajunga la 120mph si in momentu ala porneste veyronu, il bate pana la 200mph. phuckin nice....curios daca-i si adevarat
__________________
PaulMIG is offline   Reply With Quote
Old 24-09-07, 23:35   #10
Nitro Customs
Fiat Driver

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 361
Member of:
[Fiat]
Default Re: Koenigsegg CCX R vs Veyron

Fara suparare dar voi unii chiar nu stiti nimik...Koenigsegg e una dintr-e cele mai tari masini, Koenigsegg CCX e pe locul 2 la viteza dupa Veyron .Veyron top speed 407 hm/h ,Koenigsegg CCX Top speed: 395+ km/h. Mie sincer cei de la Koenigsegg mi se par mai "tari" decat cei de la Bugatty , deoarece pt fabricare unui Veyron costa 9 mil $ , Veyron e o masina facuta doar k sa arate lumii ce tare e Volkswagen( ownerii bugatti) Veyron este un proiect foarte ambitios care a costat Volkswagenul foarte multi banii , Primul model de Veyron nu a putut trece de 380 km/h si a trebuit sa i-l refaca. Si McLaren F1 e mai slab pin punctul vitezii maxime si decat Koenigsegg CCR , (McLaren F1 top speed 385km/h).Si dak tot traim in Romania un Veyron consuma peste 40% iar un Koenigsegg CCX ""Fuel Consumption: Highway travel: 13 l / 100 km
Combined: 17 l / 100 km""

Mai multe informatii despre Koenigsegg CCX http://www.koenigsegg.com/thecars/ccx.asp?ccx=3

Si un mic filmulet de la Top Gear https://www.youtube.com/watch?v=DlC_4UAIt64
__________________
Nitro Customs is offline   Reply With Quote
Old 24-09-07, 23:49   #11
Nitro Customs
Fiat Driver

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 361
Member of:
[Fiat]
Default Re: Koenigsegg CCX R vs Veyron

Am uitat sa mentionez k dupa testul Top Gear cei de la Koenigsegg au montat un eleron pe masina.. Oricum dupa parerea mea Veyron / CCX sunt 2 masinu diferite, ccx este foarte hardcore , iar Veyron este o masina pt cei trecuti de prima tinerete.
Nitro Customs is offline   Reply With Quote
Old 25-09-07, 22:05   #12
PaulMIG

Stage 5
 
PaulMIG's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,002
Member of:
[Moderators]
[4Rally]
[SKODA]
Default Re: Koenigsegg CCX R vs Veyron

Vai cat imi plac atotcunoscatorii. Te-ai gandit sa scrii si tu niste posturi in care nu zici nimic, sa ne anunti pe noi astia "nestiutorii" niste date pe care le stiam dinainte sa am user aici la fel ca si restul care o postat pana acum. Iar daca un veyron ia 40% in "highway travel" cu ce compari tu cu CCX-u......mi-l vand. NU intereseaza pe nimeni de aici cat costa un veyron in comparatie cu ccxr pt ca nimeni de aici nu va fi pus in situatia de a-si cumpara vre-un model si stai tu linistit ca nu costa 9 milioane fabricarea unui bugatti. Zici tu ca prima incercare nu a trecut de 380 si a trebuit sa il refaca, mi se pare normal din moment ce era in faze de dezvoltare, DAR ce zici de ccx care are eleron doar ca OPTIONAL si asta doar dupa ce a iesit stigu cu ea in decor ca n-avea apasare spate. Daca tot esti topgear addict de ce nu crezi in cuvintele lui JC despre veyron?? Si de ce ridici in slavi ccx-u cand aici ii vorba de o alta masina, motor mai degraba?? Sau nu stiai ca ccxr merge pe biofuel, ceva pe etanol adica cifra octanica destul peste 100, si de acolo 1018 cai, viteza 400+, probabil o sa aflam dupa 200MPH SHOW. Te rog foloseste-ti cunostiintele native pentru tine si posteaza cu folos, daca nu....nu-i nimic ca mai citim si noi lectura amuzanta. Nu te obosii cu un raspuns ca numa facem OT, accepta in tacere ca ai scris DEGEABA. Un "Cred ca ccx-r-u ii mai bun ca veyronu" era o parere personala dar decat baliverne era mai buna.
PaulMIG is offline   Reply With Quote
Old 25-09-07, 22:44   #13
Evil Yuri

Stage 5
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 869
Default Re: Koenigsegg CCX R vs Veyron

Afirmatia de mai sus cum ca Veyron-ul nu trecea de 380 nu are nici o valoare. Daca tot e s-o luam asa, Veyron-ul nu prea putea trece de 300, deoarece pur si simplu juca pe sosea. Si in orice caz, cu gurile mari de aer din caroserie, nu se putea apropia nici de 380. DAR, asta era in faza de dezvoltare. Lucrurile astea se intaplau cu 3 ani inainte de lansarea Veyronului (pe vremea aceea nici macar nu se stabilise numele).

Ideea este ca pentru a depasi Veyron-ul, CCX R-ul trebuie sa indeplineasca si alte conditii decat a prinde peste 407km/h. Anume cat de stabila e masina la viteza aia, cat de rapid de opreste de la viteza respectiva, ce vibratii sunt in habitaclu, in cat timp ajunge la ea etc.
Dar, daca este sa privim strict din punct de vedere al top speed-ului, Koenigsegg-ul este superior.

In rest, nu putem spune despre Veyron decat ca este o minune a ingineriei, un conglomerat de cele mai bune tehnologii. O masina buna nu se face doar cu 4 roti si un motor cu big turbo de 1000+ cai.

Chiar mai sus ati observat cum 1000 de cai misca Veyronul de 2 tone mai repede decat misca tot 1000 de cai Koenigsegg-ul ce are aproape jumate din greutatea primului.
Dar si aici e ca in fotbal: bugetul are ultimul cuvant.
__________________
Evil Yuri is offline   Reply With Quote
Old 25-09-07, 23:22   #14
Nitro Customs
Fiat Driver

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 361
Member of:
[Fiat]
Default Re: Koenigsegg CCX R vs Veyron

Eu am comparat CCX'ul cu Veyronu deorece nu am gasit nicaieri date tehnice precise despre CCXR ( singurul CCXR din lume a fost implicat intr-un accident la 230km/h de cei de la top gear). CCXR e exact CCX numai k motorul a fost adaptat pt biocombustibil (dupa cum a zis Jeremy Clarkson cand a testat CCx'u : dak faci motorul sa functioneze pe biocumbustibil obtii 900 cp de la 8xx). In rest e aceiasi masina, si k sa stiti dc am ridicat eu CCx'ul in slavi este pt k e mult mai simplu decat Veyronu , Veyronu are 10 radiatoare si un W16 , iar CCx'ul un V8. Si cand am zis de nestutori m-am referit la cei care habar nu au ce e ala un CCx pt ei singurele super masini sunt Ferrari ,Lamborghini, Paganini Zonda ( Pagani, dar asa ziceau niste "experti"") Si eventual Loganul cu spoiler de Passat. Ganditi-va k Veyronu este rezultatul multor ani de studii , a foarte multi bani investiti , este masina facuta cu ajutorul celor mai mari ingineri, iar CCx'ul foloseste echipa TopGear pentru a testa masinile lor , o masina simpla dar facuta cu foarte multa pasiune. Oricum , fiecare cu parerea lui , si cu gusturile lui.
Nitro Customs is offline   Reply With Quote
Old 25-09-07, 23:27   #15
Nitro Customs
Fiat Driver

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 361
Member of:
[Fiat]
Default Re: Koenigsegg CCX R vs Veyron

Quote:
Originally Posted by PaulMIG View Post
stai tu linistit ca nu costa 9 milioane fabricarea unui bugatti. .
Dap ai dreptate costa 5, iar pretul de vanzare este de 1,5 mil
Asta scrie pe un site:

""Volkswagen au cheltuit pt cercetari si dezvoltarea tehnologiei necesare realizarii masinii respective o suma enorma de bani, care daca ar fi impartita la numarul de bucati programate pentru productie ar rezulta ca fiecare masina a costat 5 mil de euro.""
Nitro Customs is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -