Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Pe care ati prefera-o?
faţă 0 0%
spate 0 0%
integrală 0 0%
Voters: 0. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 30-12-04, 18:39   #16
Bogdan_16v
Guest
 
Posts: n/a
Default

Interesant filmulet, 200SX, si mai conduce si o femeie... Totusi, nu cred ca Alfa respectiva s-a comportat foarte bine la testul de la sfarsit cu animalele, poate si din cauza greutatii mari(spre ex, la mine nici gand sa se comporte asa de rau).
  Reply With Quote
Old 30-12-04, 18:58   #17
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Bogdan_16v\"
Interesant filmulet, 200SX, si mai conduce si o femeie... Totusi, nu cred ca Alfa respectiva s-a comportat foarte bine la testul de la sfarsit cu animalele, poate si din cauza greutatii mari(spre ex, la mine nici gand sa se comporte asa de rau).
nu cred ca e mare diferenta de greutate intre cele 3 masini testate, si toate 3 cred (sunt sigur) ca aveau servodirectie.

poate or fi platit aia de la bmw sa li se faca reclama intr-un mod mai subtil
200SX is offline   Reply With Quote
Old 05-01-05, 22:09   #18
ebh

Stage 3
 
ebh's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 140
Default

eu prefer tractiunea pe spate. chiar daca aud multa lume (dintre care o mare parte nici nu a mers cu o masita rwd) zicand ca iarna sau pe ploaie ai probleme cu ea... nu mi se pare chiar asa de greu sa ridici un pic piciorul de pe acceleratie cand vezi ca s-a dus fundu intr-o parte.

cu tractiune integrala se vad aventajele in curbe (poti sa le iei cu viteza mai mare daca vrei) si o redresezi mai usor decat un rwd cand/daca pierzi controlul (cred ca mai usor chiar si decat un fwd). singurul dezavantaj e faptul ca e mai grea decat una cu tractiune pe 2 roti... deci la aceeasi putere are acceleratia ceva mai slaba.

masinile cu tractiune pe fata au avantajul pretului (sau aici nu se pune problema asta? ) si sunt cele mai usoare... dovada succesul pe care il au masinile mini (cele originale, nu cele facute de bmw) la cursele de indemanare.
ebh is offline   Reply With Quote
Old 05-01-05, 22:15   #19
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

Stie careva care este cea mai rapida masina din lume cu tractiune fatza ???

Ma refer la 0-100...
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 05-01-05, 22:16   #20
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Hondarul\"
Stie careva care este cea mai rapida masina din lume cu tractiune fatza ???

Ma refer la 0-100...
masina de strada sau dragster (apropo or exista dragstere cu tractiune fatza?)
200SX is offline   Reply With Quote
Old 05-01-05, 22:18   #21
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"200SX\"
Quote:
Originally Posted by \"Hondarul\"
Stie careva care este cea mai rapida masina din lume cu tractiune fatza ???

Ma refer la 0-100...
masina de strada sau dragster (apropo or exista dragstere cu tractiune fatza?)
Orice fel... Deci ?????????????????????????

CARE ESTE ????
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 05-01-05, 22:30   #22
Øvi

Stage 4
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 287
Member of:
[RR]
Default

Civic cumva ?
Øvi is offline   Reply With Quote
Old 05-01-05, 23:00   #23
ESPinoza

Stage 5
 
ESPinoza's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 3,232
Member of:
[Moderators]
[Crazy Drivers]
Default

de serie cred ca e 156 gta
ESPinoza is offline   Reply With Quote
Old 05-01-05, 23:03   #24
ebh

Stage 3
 
ebh's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 140
Default

era un golf facut de eip tuning (erau niste filmulete pe net) de peste 650 de cai... nu mai stiu cat scotea pe 400m... un pic peste 10sec din cate tin minte. masina era street legal.

si parca aveam intr-o revista o poza cu o masina de drag care parea sa aibe cauciucuri de tractiune pe fata, da' articolul nu era despre masina aia... parca era despre drag in general, nu mai tin minte exac ca era acum vreo 2 ani.
ebh is offline   Reply With Quote
Old 05-01-05, 23:06   #25
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

eu intelesesem ca tractiunea fata nu da randament bun la puteri mari si ca nu poate fi tinuta pe sosea, botul se ridica si curul se lasa, ducand la pierderea aderentei, pe cand la tractiune spate se castiga aderenta

golful ala nu avea cumva tractiune 4x4?
200SX is offline   Reply With Quote
Old 06-01-05, 01:20   #26
ebh

Stage 3
 
ebh's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 140
Default

sigur avea tractiunea numai pe fata. era un vr6 la baza am impresia. acum m-am uitat la film si intr-un drag race face un mic burnout la inceput si e numa pe fatza tractiunea. scoate 11.18 pe 400m

si eu auzisem ca la masinile cu tractiunea fata nu poti sa ai mai mult de nu stiu cati cai (parca era in jur de 250).... da' nu stiu ce sa zic acum, filmu' nu e trucat .

cautati pe net \"eip tuning\" ar trebui sa fie ceva pe acolo.
ebh is offline   Reply With Quote
Old 06-01-05, 02:30   #27
HolySoul

Stage 5
 
HolySoul's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 921
Member of:
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

exista dragstere si cu tractiune fata ...
eu am votat cu tractiune spate pt. ca din cate stiu forta de impingere e mai mare decat forta de tragere ... masinile tractiune spate se comporta mult mai bine pe sosea , stabilitate , acceleratie , etc .. pe cand cele fata ... mai calm ..
iar cele 4x4 ... sunt mai grele , si consumul mult prea mare.
Cele mai tari masini au tractiune spate .. probabil stiu aia de ce ..
intradevar ... daka ai dat de zapada , polei .. carosabil alunceos .. ai cam incurcat-o cu tractiune spate ... dar .. unorla le place sa controleze ei masina nu sa mearga dupa cum cum vrea ea...
ptr. andrenalina .. sigur RWD rulez... )
eu sper sa-mi pot cumpara una RWD in curand .. pana atunci nu pot decat sa dau cu presupusu`
__________________
VW Passat 1.9 TDI
Nissan 350Z
HolySoul is offline   Reply With Quote
Old 06-01-05, 04:35   #28
ebh

Stage 3
 
ebh's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 140
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"HolySoul\"
Cele mai tari masini au tractiune spate .. probabil stiu aia de ce ..
se pare ca cele mai tari masini incep sa aibe awd si nu rwd (toti ei stiu de ce ). aici ma refer la bugatti, lamborghini, porsche 911 turbo (recunosc ca habar n-am cum e carrera gt).

si inca o (ultima sper) adaugare: deja nu mai e adevarata faza cu controlul mai prost (din vina soferului) al masinilor cu rwd pe suprafata alunecoasa sau accelerand in curbe, etc pt ca de cativa ani (buni) toate vin cu un fel sau altul de control al tractiunii care nu este optional pt ca masinile cu tractiune pe spate sunt ceva mai luxoase (bmw, mercedes, lexus,...) deci la banii aia iti pot baga multe ca dotari standard.
ebh is offline   Reply With Quote
Old 06-01-05, 11:43   #29
zetemte

Presedinte Insomnia Racing

Stage 5
 
zetemte's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,332
Member of:
[Moderators]
[Insomnia]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Masini cel mai tari au tractiuna pe spate, de ce? Raspuns e simplu.

4x4, castigi la start, dar dupa pierzi, pentru ca putera e pe spate/fata -50/50 sau 60/40 depinde la masina.

Logic, din fizica, cand masina acelerazea, greutatea merge pe spate masini (nu stiu cum sa explic chiestia asta, sper co ma incelegeti ...) Va uitati pe masini puternici, ce sa intimlpa la inceput. dupa nu sa vade, dar asa este, ca jenti in fata

are not pressed to the ground as much as wheels in the back.

si asa e tot timp. Wheels la spate au tractiunea mai bine.

MAsini ca 911 au 4x4 nu din cauza, ca sa fiu mai rapide, dar dni cauza, ca sunt 911 T este masina normala, pentru fiecare zii si 4x4 e mai bine de condus pe strazi, cand ploua etc.

Pentru DRAG adevarat, nu exista nimic alt decit RWD.
__________________
www.insomniaracing.org

Portocala Mecanica
zetemte is offline   Reply With Quote
Old 06-01-05, 12:51   #30
ffocus

Stage 5
 
ffocus's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 841
Default

la driving si handling/cornering merg pe tractiune integrala...nu degeaba au la WRC 4x4...si rupe si la liniutze....vezi Ceky

PS: cam asta poti face cu 4x4 si un driver bun
Attached Files
File Type: avi skyline_vs_skyline_race_263.avi (1.33 MB, 235 views)
File Type: avi skyline_vs_skyline_355.avi (4.13 MB, 187 views)
__________________
Hell is empty. All the Devils are here.
ffocus is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -