Eu pun "all in" pe Bas. Nu de alta dar stiu ce poate Kadettul lui GSI, si sunt convins ca noul proiect va fiun progres. Se gasesc o gramada de filmulete cu PH88BAS. Ma distreaza disperarea fanboy-lor Honda. Sunt motoare bune dar atat. Nu sunt deasupra altor motoare. Stiu o gramada de motoare modificate Opel care au puterea maxima la peste 7200 de ture si limitarea la 8000, cu puteri de peste 200 hp pe motor de 2000.
Cateva rezultate c20xe si c20let la 1/4 m :
Nova
1: 11.3 issac hunt (c20ne slicks)
2: 11.9 TurboGav (c20LET Treads)
3. 12.1 Allan Duthie (C20LET )
4: 12.3 Chris S (20LET Treads)
5: 12.4 Spanishfly (20xe Treads)
6: 12.4 Nova 8vt (c20ne treads)
7: 12.4 G8WCC (c20let treads)
7: 12.5 Jonlem/Turbo Chav (xe treads)
8: 13.0 Jonlem (xe treads)
9: 13.0 Turbo Gav (xe treads)
10: 13.5 Browney/Fenny (CXE/Treads)
Corsa
1: 11.5 Gazd (C20XE+gas Treads)
2: 11.9 Chris Sutton (C20LET Treads)
3: 12.0 Barnes (C20LET Treads)
4. 12.1 Bux (C20let Treads)
5. 12.8 Turbo Gav (C20LET Treads)
6: 12.8 FennyLET ( CLET/Treads)
7: 12.9 CorsaTurbo2008 (C20LET/Threads)
8: 13.2 DragXE (C20XE/Treads)
9: 13.6 DaveB (c20xe treads)
Un filmulet.
https://www.youtube.com/watch?v=Cb8e5hxga9I
Si un proiect interesant.
http://www.migweb.co.uk/forums/proje...ml#post4466193
Alex are prieteni cu Honda, ambitia lui fiind sa ii bata cu un c20xe aspirat, cu doar o singura clapeta de acceleratie, pentru a pastra competitia aspirat vs aspirat. Varianta aleasa de el este mai grea, un c20xe cu clapete individuale fiind cea mai buna solutie de crestere in putere, in varianta aspirat.