Chiar topicul asta ma facut putin sa rad. HHO sau oxihidrogenul nu este o solutie fiabila din multe puncte de vedere testat si verificat timp de 3 ani in care am ars destule alternatoare am facut toate tipurile de instalatii de hho care sunt posibile ,scheme electronie diverse pentru bagat curent in electroliza cu impulsuri(asa zise PWM-pulse width modulator) pe care cei care fac instalatii hho le recomanda si care ca si piese costa maxim 60 lei dar ei sub 300 lei nu le vand ca deh o schema electrica luata de pe internet si un electronist caruia ii dai 20 lei sa iti faca un montaj simplu costa de fapt minim 300 lei... Consumul am reusit maxim sa il scad cu 2 litri la suta de km cu cea mai eficienta instalatie care producea aproximativ 16 litri pe minut de oxihidrogen consumand curent electric maxim 25 amperi nu ceea e vand asa zisii comercianti care produce 2 sau 3 litri de oxihidrogen gaz pe minut. Ceea ce incearca sa vanda ei cam nu este posibil sau functioneaza ca efectul placebo . Recunosc ca la primul motor pe care am incercat prima saptamana imi redusese consumul cu 4 litri instalatia asta de oxihidrogen cea mai ok dar dupa mai mult de 2 litri nu a vrut nici moarta si am pus asta pe tema mizeriei depuse in motor de carbon care cu oxihidrogen sar fi putut transforma in hidrocarbura si sa mearga... Care doreste sa incerce le stau la dispozitie cu tot felul de scheme electronice ,metode cum sa isi construiasca dispozitive pentru HHO de fapt niste pile electrice invatate in clasa a 7a dar gandite pentru eficienta maxima si asa mai departe. Chiar daca da un randament mai bun motorului si scade cu un litru sau doi consumul de carburant va uza mai rapid alternatorul mai ales ca pe perioada de iarna veti folosi consumatorii din masina cam toti cei mai mari adica ventilatie ,oglinzi incalzite incalzire luneta si faruri, alternatorul functionand doar la capacitate maxima o sa dea chix rapid. In al doilea rand daca nu aveti supape din inox sau inoxidabile ,esapament inoxidabil si mai folositi si soda caustica(NaOH ) ceea ce folosesc multi ca electrolit ,mai bagati si vapori de soda pe saraca chiuloasa de aluminiu... De asemenea am testat si gpl tot timpul asta avand un parc auto de 7 masini la ora asta am avut unde testa 3 din ele fiind pe gpl iar 4 doar pe benzina. Avantaje la gpl fata de oxihidrogen
e timp de iarna nu stai sa pui apa cu alcool sa nu inghete si sa cauti doar alcool tehnic ca sa nu iti inghete apa si electrolitul,ai cum alimenta oriunde aproape,nu ai probleme cu motorul masinii usor,ai o garantie ca gasesti oameni care sa se priceapa in domeniu si ca gasesti oricand piese de rezerva si cel mai important nu freci motorul masinii asa de usor. Sper ca am fost de folos cuiva. mai multe detalii daca sunt cereri va pot oferi fara probleme