Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: care este mai bun, din toate punctele de vedere?
GPL 22 64.71%
HHO 12 35.29%
Voters: 34. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 31-10-13, 03:25   #31
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: AVANTAJELE SI DEZAVANTAJELE: gpl vs hho?

Can face consumul, spune-i sa-l faca la pompa, cel afisat de BC (mai ales cel instant) poate fi mai mic.
Daca gogalesti HHO scam dai peste o chestie de genul ca motorul este pacalit sa mearga cu un amestec sarac si alta ca pacaleste BC-ul sa arate un consum mai mic.
La fe se intampla in uneori in cazul tuning-ului , crescand presiunea in rampa comuna, BC-ul deschide un timp mai scurt injectoarele si considera ca a scazut cosumul dar in realitatenu e asa.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 31-10-13, 11:37   #32
Andrei80

Stage 3
 
Andrei80's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 92
Default Re: AVANTAJELE SI DEZAVANTAJELE: gpl vs hho?

I-am spus sa urmareasca 2 lucruri:
1. Repriza 70-130 in treapta a 4-a
2. Consum facut plin-plin
ambele inainte si dupa.
Sa-si puna sistemul si vom vedea daca minunatia functioneaza.
__________________
Subaru Forester XT 2007 2.5T
Ex. Forester 2006 XS 2.0 NA MT
Andrei80 is offline   Reply With Quote
Old 05-11-13, 18:30   #33
lucian stefan

Stage 1
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 12
Default Re: AVANTAJELE SI DEZAVANTAJELE: gpl vs hho?

dragi prieteni,lasind la o parte faptul ca imi fac sau nu reclama,am si multi clienti care pot comfirma ca ceea ce fac legat de HHO e foarte bun pot spune cu mina pe inima ca prostia maxima la care s-a ajuns in Romania ma face sa renunt aproape definitiv la a face prea multa prezentare acestui HHO si prefer sa-mi vad de treaba mea si sa merg doar eu cu HHO si eventual cei care sint comvinsi ca merge sau vor sa incerce,m-am saturat sa incerc sa fac ceva bun,cercetari si alte chestii pe banii mei si vad ca prostia si scepticismul atinge cote maxime,nu este vorba in mod neaaparat pe acest forum ci ma refer in general unde sint des injurat si blamat,colegului cu calcule ii transmit ca are perfecta dreptate la calcule si chiar este ingaduitor insa pierde din vedere lucrurile esentiale cum ar fi ca nu incerc sa merg 100% cu apa ci doar fac o economie care se revede din puterea dezvoltata in plus,merg mai departe si mai dau o sansa publicului care vrea sa monteze sau sa-si faca singuri HHO si le pot spune ca ma poate gasi pe facebook ca HHOmasini cu apa sau calin lucian
Si inca ceva,un consum aproximativ exact se face doar in 2 feluri.1 de la plin la plin adica faci plinul si cind se goleste faci iar sau iei un bidon de 10 litrii masurat cit mai exact si cu cantitati cit mai exacte luinduse in calcul toate pierderile(asta e cel mai exact)
Va doresc experiente placute si cred ca aici termin capitolul HHO cu precizarea ca merge sigur.
lucian stefan is offline   Reply With Quote
Old 07-11-13, 13:41   #34
Lucian MC

Stage 5
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 446
Member of:
[DACIA]
Default Re: AVANTAJELE SI DEZAVANTAJELE: gpl vs hho?

Chiar topicul asta ma facut putin sa rad. HHO sau oxihidrogenul nu este o solutie fiabila din multe puncte de vedere testat si verificat timp de 3 ani in care am ars destule alternatoare am facut toate tipurile de instalatii de hho care sunt posibile ,scheme electronie diverse pentru bagat curent in electroliza cu impulsuri(asa zise PWM-pulse width modulator) pe care cei care fac instalatii hho le recomanda si care ca si piese costa maxim 60 lei dar ei sub 300 lei nu le vand ca deh o schema electrica luata de pe internet si un electronist caruia ii dai 20 lei sa iti faca un montaj simplu costa de fapt minim 300 lei... Consumul am reusit maxim sa il scad cu 2 litri la suta de km cu cea mai eficienta instalatie care producea aproximativ 16 litri pe minut de oxihidrogen consumand curent electric maxim 25 amperi nu ceea e vand asa zisii comercianti care produce 2 sau 3 litri de oxihidrogen gaz pe minut. Ceea ce incearca sa vanda ei cam nu este posibil sau functioneaza ca efectul placebo . Recunosc ca la primul motor pe care am incercat prima saptamana imi redusese consumul cu 4 litri instalatia asta de oxihidrogen cea mai ok dar dupa mai mult de 2 litri nu a vrut nici moarta si am pus asta pe tema mizeriei depuse in motor de carbon care cu oxihidrogen sar fi putut transforma in hidrocarbura si sa mearga... Care doreste sa incerce le stau la dispozitie cu tot felul de scheme electronice ,metode cum sa isi construiasca dispozitive pentru HHO de fapt niste pile electrice invatate in clasa a 7a dar gandite pentru eficienta maxima si asa mai departe. Chiar daca da un randament mai bun motorului si scade cu un litru sau doi consumul de carburant va uza mai rapid alternatorul mai ales ca pe perioada de iarna veti folosi consumatorii din masina cam toti cei mai mari adica ventilatie ,oglinzi incalzite incalzire luneta si faruri, alternatorul functionand doar la capacitate maxima o sa dea chix rapid. In al doilea rand daca nu aveti supape din inox sau inoxidabile ,esapament inoxidabil si mai folositi si soda caustica(NaOH ) ceea ce folosesc multi ca electrolit ,mai bagati si vapori de soda pe saraca chiuloasa de aluminiu... De asemenea am testat si gpl tot timpul asta avand un parc auto de 7 masini la ora asta am avut unde testa 3 din ele fiind pe gpl iar 4 doar pe benzina. Avantaje la gpl fata de oxihidrogene timp de iarna nu stai sa pui apa cu alcool sa nu inghete si sa cauti doar alcool tehnic ca sa nu iti inghete apa si electrolitul,ai cum alimenta oriunde aproape,nu ai probleme cu motorul masinii usor,ai o garantie ca gasesti oameni care sa se priceapa in domeniu si ca gasesti oricand piese de rezerva si cel mai important nu freci motorul masinii asa de usor. Sper ca am fost de folos cuiva. mai multe detalii daca sunt cereri va pot oferi fara probleme
Lucian MC is offline   Reply With Quote
Old 07-11-13, 18:21   #35
Vali_lj

Stage 5
 
Vali_lj's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 408
Member of:
[Honda]
Default Re: AVANTAJELE SI DEZAVANTAJELE: gpl vs hho?

Bine punctat lucian ... Singurul anvantaj al instalatiei este inlaturarea depunerilor din interiorul camerei de ardere si al evacuarii. Cand dispar depunerile , dispare si magnificul consum redus. Cunosc personal un tip din Blaj care monteaza anual instalatia pentru ilaturarea acestor depunderi. Este un inginer electronist pasionat de orice astfel de inventii.
Chiar a testat pe masina lui acum 1 an (cielo ) Dry-cell cu elementii din platina si a testat fiecare varianta de instalare/montaj ajungand sa mearga exclusiv pe hidrogenul rezultat din electroliza. Concluzia mi-a spus-o la modul urmator ... mereu cu astfel de gageturi pacaleala incepe cu calculatorul masinii si se termina cu posesorul ei , totul in viata se compenseaza. Scazi banu dat pe benzina , bagi in toate maruntisurile si defectele ce apar pe parcurs....
__________________


“If Honda does not race there is no Honda.” by Soichiro Honda

Last edited by Vali_lj; 07-11-13 at 18:24.
Vali_lj is offline   Reply With Quote
Old 08-11-13, 10:27   #36
Lucian MC

Stage 5
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 446
Member of:
[DACIA]
Default Re: AVANTAJELE SI DEZAVANTAJELE: gpl vs hho?

Eu acum fac experimentari cu un alt tip de instalatie HHO care nu consuma curent electric ci se foloseste de alt principiu adica presiune si temperatura cea din urma fiind luata de pe evacuarea motorului cat mai apropiat de motor . La 1100 grade celsius apa se disociaza singura in HHO si avand in vedere ca benzina are in camera de ardere 1800 grade in momentul aprinderii iar de pe esapament pot lua temperatura de 400 de grade aproximativ ma gandesc ca motorului in timpul exploziei carburantului ii voi imbunatati parametri cu sistemul asta . Deja am bagat cam 800 lei intrun motor de dacie clasica ca sa inlatur posibilitatea oxidarii si motorul sa fie curat in interior astfel sa nu am date aditionale care sa ajute sistemul . Am inceput sa il construiesc acum 4 luni dar acum 3 luni am plecat in franta pentru un ciubuc si peste 2 saptamani ma intorc in tara sa continui avand si finantele necesare ca sa nu mai stau cu saptamanile ca nu am diverse piese. In teorie ar trebui sa mearga fiind o racire a gazelor de esapament si fiind si o varianta care sa nu consume curent. Eu atat vreau sa ii intreb pe cei ce vand astfel de sisteme cum pot justifica atata eficienta la un volum maxim de 5 litri gaz pe minut avand in vedere ca sunt 2 probleme. 1 oxihidrogenul introdus intr-un motor este necesar o cota de 1 parte oxihidrogen pentru 24 parti aer deci asta in cazul ideal cand exista doar oxihidrogen si daca facem calculul pentru un motor de 1 litru ca sa nu zic mai mult reiese ca doar la relanti avem nevoie de 1x800/24=33 litri de oxihidrogen iar pentru benzina cel mai bun randament e de 17 parti oxigen 1 parte benzina adica tot pentru un motor de 1 litru avem nevoie de 1x800/17=48 litri gaz aproximativ doar la relantiu..... Nu mai dau datele mai departe ca va da cu virgula la cei ce vindeti astfel de instalatii doar la nivelul de mecanica,eu am incercat doar ca hoby sa vad daca este posibil avand un stoc de piese pentru masinile pe care am incercat si posibilitatea de a avea unde sa fac experimentele. Tot sistemul care incearca afurisitii de comercianti cumparat pe bucatele nu valoreaza mai mult de 300 lei si asta ma refer cu totul nici de cum pretul unei instalatii de gpl. Repet ma ofer voluntar cu metode de construire si scheme de conectare si constructie facute special pentru incepatori.
Lucian MC is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -