Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Distributie pe lant VS Distributie pe curea
Distributie pe lant 54 77.14%
Distributie pe curea 16 22.86%
Voters: 70. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 11-09-10, 23:28   #1
JunKer_hP
Old School Cars

Stage 5
 
JunKer_hP's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,343
Member of:
[VW]
[2 Roti]
[Old School Cars]
Default Distributie pe lant VS Distributie pe curea

Pe care ati prefera-o si de ce?
JunKer_hP is offline   Reply With Quote
Old 12-09-10, 14:25   #2
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Distributie pe lant VS Distributie pe curea

Din cate am inteles fiecare are justificarea ei. Ca doar nu or fi asa de prosti aia care pun pe curea sa se rupa doar asa ca sa aiba mecanicii de desfacut.
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 12-09-10, 14:25   #3
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Distributie pe lant VS Distributie pe curea

Pai aia pe curea e mult mai ieftina .
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 12-09-10, 14:39   #4
apache

Stage 5
 
apache's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,150
Default Re: Distributie pe lant VS Distributie pe curea

aia pe curea e mai ieftina si se pune pe motoarele cu putere mai mica,unde riscul de a se rupe este mai mic..

ce-s cu topicurile astea gen " geamuri electrice vs manuale" ,"curea vs lant" , " fecale vs tort" ? nu sunt evidente ?
__________________
param pam pam
apache is offline   Reply With Quote
Old 12-09-10, 16:26   #5
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Distributie pe lant VS Distributie pe curea

Cum adica distributie pe curea???!!! Cum sa lasi la mana unei curele de cauciuc chiar si cu insertii un sistem si asa destul de sensibil si enervant(da cele mai multe batai de cap la un motor 4T) numit mecanism de distributie. Daca asta se rupe in mers, mai ales la diesel in majoritatea cazurilor, TOT motorul e bun de dus la remat!
Pt motoare 4T as prefera chiar distributia pe pinioane de la motoarele vechi.
Totusi pt a usura motorul, un compromis bun este lantul....
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 12-09-10, 16:30   #6
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Distributie pe lant VS Distributie pe curea

Quote:
Originally Posted by apache View Post
aia pe curea e mai ieftina si se pune pe motoarele cu putere mai mica,unde riscul de a se rupe este mai mic..
Nu neaparat. Uite, eu la 1.4 am lant si la 1.8 curea; si la 1.2 de la Opel tot lant este.

Ontopic: singurul avantaj al distributiei pe curea este ca e mai silentioasa. In rest, nu are niciun avantaj si nu vad de ce as prefera distributia pe curea.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 12-09-10, 16:41   #7
cristiandim4

Stage 5
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 780
Member of:
[AUDI]
Default Re: Distributie pe lant VS Distributie pe curea

Quote:
Originally Posted by apache View Post
aia pe curea e mai ieftina si se pune pe motoarele cu putere mai mica,unde riscul de a se rupe este mai mic..
inseamna ca sub capota lu unchiu cu opelu corsa de 1.0 zace o bestie... . watch out )))

Last edited by aleks; 12-09-10 at 23:34.
cristiandim4 is offline   Reply With Quote
Old 12-09-10, 16:47   #8
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Distributie pe lant VS Distributie pe curea

Sunt masini la care transmisia pe lant ar fi ceva mai complicat de folosit, gen boxer Subaru.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 12-09-10, 17:32   #9
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Distributie pe lant VS Distributie pe curea

Quote:
Originally Posted by amphetamine View Post

Ontopic: singurul avantaj al distributiei pe curea este ca e mai silentioasa. In rest, nu are niciun avantaj si nu vad de ce as prefera distributia pe curea.
Principalul avantaj este pretul.... La masinile cu puteri de 50-120 CP nu e nicio problema sa fie pe curea, nu e suprasolicitata (doar e gandita pentru asta) si e ieftin si relativ usor de inlocuit cand e cazul iar intervalul este ok (~80 000 km).
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 12-09-10, 18:01   #10
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Distributie pe lant VS Distributie pe curea

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Principalul avantaj este pretul.... La masinile cu puteri de 50-120 CP nu e nicio problema sa fie pe curea, nu e suprasolicitata (doar e gandita pentru asta) si e ieftin si relativ usor de inlocuit cand e cazul iar intervalul este ok (~80 000 km).
Nu este nici o problema sa fie pe curea nici la masini de 300 CP. Avantajul transmisiei pe curea nu este numai pretul, mai este si spatiul si simplitatea tehnica.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 12-09-10, 18:50   #11
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Distributie pe lant VS Distributie pe curea

Quote:
Originally Posted by Gixer View Post
Daca asta se rupe in mers, mai ales la diesel in majoritatea cazurilor, TOT motorul e bun de dus la remat!
Eu am auzit ca scapi destul de ieftin pana in 1.000E, iar la un matiz spunea cineva ca a costat reparatia 1000RON
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 12-09-10, 18:56   #12
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Distributie pe lant VS Distributie pe curea

Depinde de la motor la motor, la ce turatie se rupe, etc. Daca se intampla la turatie mica/mica spre medie se poate repara fara sa dai 1/2 din valoarea masinii. Iti mai indoaie o supapa, etc.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 12-09-10, 19:00   #13
apache

Stage 5
 
apache's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,150
Default Re: Distributie pe lant VS Distributie pe curea

Quote:
Originally Posted by amphetamine View Post
Nu neaparat. Uite, eu la 1.4 am lant si la 1.8 curea; si la 1.2 de la Opel tot lant este.

Ontopic: singurul avantaj al distributiei pe curea este ca e mai silentioasa. In rest, nu are niciun avantaj si nu vad de ce as prefera distributia pe curea.
Quote:
Originally Posted by cristiandim4 View Post
inseamna ca sub capota lu unchiu cu opelu corsa de 1.0 zace o bestie... . watch out )))
Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Nu este nici o problema sa fie pe curea nici la masini de 300 CP. Avantajul transmisiei pe curea nu este numai pretul, mai este si spatiul si simplitatea tehnica.
la opelurile mai noi se pune lant,la opelurile mai vechi,curea.

si gtr,da simplitatea tehnica tine de pret si ea

Last edited by aleks; 12-09-10 at 23:35.
apache is offline   Reply With Quote
Old 13-09-10, 16:41   #14
B-99-SAA
Daewoo Driver

Stage 5
 
B-99-SAA's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 3,540
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Distributie pe lant VS Distributie pe curea

Poate pare o intrebare stupida... dar la distributia pe lant ce se intampla cand se strica?? Si ce anume se strica daca nu mai exista curea care sa se toceasca...?
__________________
Ex: '98 Daewoo Tico SX -> sold!
Ex: '00 Daewoo Cielo Hatchback -> sold!

Now: '01 VW Golf variant -> no topic
B-99-SAA is offline   Reply With Quote
Old 13-09-10, 17:03   #15
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Distributie pe lant VS Distributie pe curea

Cred ca marele avantaj e faptul ca te anunta cand incepe sa cedeze, cel putin asa sustin unii mecanici. Ma refer la faptul ca scartzaie, asa am auzit la altii nu stiu daca e chiar asa. Cert este ca am auzit destule masini cu scartzaieli la pornire, acuma nu stiu daca de la role sau de la cureaua de accestorii ori chiar de la distributie.
lord_wader is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -