Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 13-06-10, 14:55   #106
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Este clar ca Veyronul inca face GT-R-ul tunat, dar nu este o diferenta chiar atat de mare comparativ cu diferenta de pret.
GT-R-ul respectiv este ~130 k de EUR, adica de 10x mai ieftin.

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
GTR si-o ia in linie dreapta de la un 911 turbo 996, ma refer la masini stock. Este o aberatie youtube ala, fanboysme de 2 bani. Daca ne referim la masini tunate, ursuletu turbo rullz si toate alelalte,means nothing to me.
Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Nu prea are ce discuta 9ff gt2 cu p800-le. Din cate imi amintesc, porsche`ul de la switzer e mai rapid decat gtr-ul tot de la ei, si uite ce a patit.

9ff BT2 Porsche GT2 4WD vs Switzer SPI750 Porsche 911 Turbo

Asta a fost atunci, dupa GT-R-ul a scos timp mai bun.

Clasamentul actual pe 1 mila este acesta:

http://www.dragtimes.info/results/mile/
GTR is offline   Reply With Quote
Old 14-06-10, 20:09   #107
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Mda, se pare ca de pe loc e mai rapid gt-r`ul. Din mers...cine stie. Oricum e foarte mica diferenta intre ele.

L.E.: Cred ca asta cautam
Switzer P800 Nissan GTR vs 9ff BF2 4WD Porsche 911 GT2 1000 HP x 2 Races

Last edited by Giully4u; 14-06-10 at 20:18.
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 14-06-10, 23:28   #108
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

merci
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 18-06-10, 13:04   #109
Darksanta

Stage 2
 
Darksanta's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 49
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
1 Nordschleife, Germany (20600 m)

.........11. Chevrolet Corvette ZR1 7:26.40 (FC)
.........12. Nissan GT-R 7:26.70 (FC)

Nu prea le ai cu cititul timpului, asta inseamna la tine 3 secunde? ))

2. este cu 50% mai scump adica cu 45 k de Eur
http://www.corvetteblogger.com/2008/...gring-in-7224/

Wikipedia nu spune foarte multi timpi inregistrati chiar oficial... apropos.. acum Porsche GT2 RS este stapanul acolo...
Darksanta is offline   Reply With Quote
Old 18-06-10, 13:21   #110
Darksanta

Stage 2
 
Darksanta's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 49
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Este clar ca Veyronul inca face GT-R-ul tunat, dar nu este o diferenta chiar atat de mare comparativ cu diferenta de pret.
GT-R-ul respectiv este ~130 k de EUR, adica de 10x mai ieftin.
Bai nene, eu ma uit si ma minunez in continuare... Tot spui ca domne... ce diferenta de pret este intre un supercar si GTR... si uite ca daca tunezi GTR-ul bati supercarurile....
Deci sa mor, esti de doamne fereste cu afirmatia asta....
De ce nu poti tuna o Supra... o faci de 1500 HP si bati orice Veyron... pe cati m vrea el... la pret de 3 ori mai mic decat un GTR... Inca o data iti zic, n-are nici o logica afirmatia ta...
Nu inteleg de ce poti tuna GTR-ul... insa nu poti tuna Veyron-ul sau orice alt supercar???
Sau tu crezi ca faptul ca bati in linie dreapta un supercar.. ii justifici valoarea??? Nici nu iti poti imagina cati factori se iau in calcul de cei care produc masini de serie ce depasesc 300 km/h. In plus se ofera si minim 2 ani garantie fara limita de km si mai au si norme de poluare de indeplinit...
De ce crezi ca exista atatea masini limitate electronic? Pentru ca daca ar face Nissan un GTR stock care sa depaseasca 300 km/h atunci ar trebui sa coste dublu....

GTR-ul este o masina bestiala... pentru clasa ei... respect-o pentru ce este dar nu o arunca in liga supercarurilor dupa ce ii schimbi o turbina si un soft.... pentru ca atunci iti bati joc si de ea si de celelalte marci care investesc niste milioane de euro pentru a aduce tehnologie revoltionara pe strada....

/cheers
Mos Craciun
Darksanta is offline   Reply With Quote
Old 18-06-10, 18:55   #111
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by Darksanta View Post
http://www.corvetteblogger.com/2008/...gring-in-7224/

Wikipedia nu spune foarte multi timpi inregistrati chiar oficial... apropos.. acum Porsche GT2 RS este stapanul acolo...
1. Timpii actualizati sunt aici:
http://www.fastestlaps.com/track2.html

Porsche GT2 RS este mai rapid dar pretul pleaca de la 240K de EUR.

2.Supra este o masina superba dar este deja o masina de moda vache, este adevarat ca o faci de 1500 CP dar o sa fie fix o masina de drag, fara performante pe pista si nu ai confortul si siguranta unei masini de generatie noua.

Referitor la GT-R eu ma refer la pret/performanta indiferent ca folosesc sau nu tuning.

Daca pun un buget/performata la socoteala si avem de ales GTR-ul este cel mai avantajos.

Adica cumperi un GT-R cu 90k mai pui un kit Switzer de 750 CP de 35000 si ai in 125-130 k o masina care nu o bate nimic de pana in 200 k nici pe pista nici la drag, poate singura candidata este ZR1 care pana in 200 k de EUR mai are loc de tuning dar tot iese mult mai scump decat GT-R-ul.

Referitor la fiabilitate cred ca in afara de Porsche nici un constructor nu a oferit o fiabilitate deosebita supercarurilor iar faza cu 2 ani fara limita de km se bazeaza mai mult pe faptul ca nici un cumparator nu o sa treaca de 50 k de km in 2 ani, nu mai vorbim de pragul 100 k de km.

Si tuningul continua, in curand ori AMS ori Switzer ori alt tuner o sa scoata un GT-R de peste 1000 CP care va depasi probabil 200 k de EUR dar care se va bate cot la cot cu un Veyron de 1 300 000 de EUR, eu zic ca este de apreciat.

Cu siguranta ca daca ar avea acelasi pret si aceleasi performante GT-R-ul nu ar mai fi preferatul meu, dar in cazul de fata cu asa un raport pret/performanta si pretabilitate la tuning GT-R-ul este top si este un adevarat SUPERCAR.

Cu stima.
Razvan.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 18-06-10, 21:05   #112
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by Darksanta View Post
Bai nene, eu ma uit si ma minunez in continuare... Tot spui ca domne... ce diferenta de pret este intre un supercar si GTR... si uite ca daca tunezi GTR-ul bati supercarurile....
Deci sa mor, esti de doamne fereste cu afirmatia asta....
De ce nu poti tuna o Supra... o faci de 1500 HP si bati orice Veyron... pe cati m vrea el... la pret de 3 ori mai mic decat un GTR... Inca o data iti zic, n-are nici o logica afirmatia ta...
Nu inteleg de ce poti tuna GTR-ul... insa nu poti tuna Veyron-ul sau orice alt supercar???
Sau tu crezi ca faptul ca bati in linie dreapta un supercar.. ii justifici valoarea??? Nici nu iti poti imagina cati factori se iau in calcul de cei care produc masini de serie ce depasesc 300 km/h. In plus se ofera si minim 2 ani garantie fara limita de km si mai au si norme de poluare de indeplinit...
De ce crezi ca exista atatea masini limitate electronic? Pentru ca daca ar face Nissan un GTR stock care sa depaseasca 300 km/h atunci ar trebui sa coste dublu...


GTR-ul este o masina bestiala... pentru clasa ei... respect-o pentru ce este dar nu o arunca in liga supercarurilor dupa ce ii schimbi o turbina si un soft.... pentru ca atunci iti bati joc si de ea si de celelalte marci care investesc niste milioane de euro pentru a aduce tehnologie revoltionara pe strada....

/cheers
Mos Craciun
Rice car fanboy fanatic. Nu se poate discuta cu ei. Ca la orice masina japoneza, o tunezi de nu mai ramane nimic din ea ca sa poata sa se bata cu alea europene si dupa aia zici : SUPERCAR, japan ichi ban.
Ati ramas la stadiul ala, masini stock vs masini tunate, ursuletu turbo,batman si robin.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 19-06-10, 01:24   #113
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Rice car fanboy fanatic. Nu se poate discuta cu ei. Ca la orice masina japoneza, o tunezi de nu mai ramane nimic din ea ca sa poata sa se bata cu alea europene si dupa aia zici : SUPERCAR, japan ichi ban.
Ati ramas la stadiul ala, masini stock vs masini tunate, ursuletu turbo,batman si robin.
E ceva ce nu prea vrei sa bagi in seama, STi si EVO nu sunt batute de nici o europeana de 16 ani de zile si eu nu am observat ca dintr-un STI sau EVO tunat nu mai ramane nimic din el, sunt masini cu motoare de 2000 cmc care au fost duse in 400 de CP (200 cp/l) si in variante oficiale si nu au suportat probleme de fiabilitate.

GT-R are un motor de 3800 cmc asa ca nu vad de ce motorul asta nu ar fi capabil sa scoata 200 cp/l si culmea, modelele tunate de GT-R au eliminat chiar mica problema (pinionul de cutie) de fiabilitate al modelelor stoc.
Ti se pare cumva ca 911 turbo sau RS6 tunate nu sunt fiabile sau numai ele suporta tuningul!?
Porsche turbo are 3600 cmc si a fost dus in peste 850 CP.

Asa ca "Rice car fanboy fanatic." sunteti voi care nu suportati ca exista concurenta pentru modelel voastre preferate si gasiti tot felul de motive stupide si NEARGUMANTATE, doar polologhie ieftina.

Mie personal imi place mai mult Porsche 997 dar costa fix DUBLU GT-R-ului fara a fi mai performant.

Last edited by GTR; 19-06-10 at 01:27.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 19-06-10, 02:06   #114
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Imi pare rau sa te dezamagesc dar eu nu cred ce spun Nissan in specificatii. Se stie ca japo mint de rup numai ca sa isi faca reclama, al draku Suzuki ala,scoate cu 30 de secunde mai bine pe Ring decat pilotii de la Porsche chipurile cu aceeasi masina, amazing shit. De asta nu pun mare pret pe ce zic ei ca fac si dreg si rup in doua, sunt penibile afirmatiile lor care sfideaza fizica cu timpii aia aiuristici,au ajuns sa compare GTR cu Pagani Zonda si Bugatti, cmmon,sa fim seriosi,tre'sa fii mult prea naiv ca sa pui botu' la basinile astea de marketing cu godzilla. Desi din partea mea, daca asta te face fericit, np, eu nu cred, am vazut prea multe miracole japoneze ingenuncheate in viata reala de masini teoretic inferioare. Pe internet da, ruleaza fin, sau in emisiunile auto cumparate de ei.

In alta ordine de idei, STi si EVO sunt in categoria lor, cu ce masina europeana concureaza ca nu m-am prins? Singurii care fac berline 4*4 sunt Audi cu S4 de ex, dar alea sunt masini premium care costa sensibil mai mult, nu plastice cum e STI si am mers cu ala nou deci stiu ce vorbesc, nu se compara, sunt alte specii. Audi fac masini civilizate, nu WRC style.Iar daca vorbesti de performante, S4 nou spulbera STI nou in viata reala adica pe 400 de metri sau din mers, nu mai zic de confort,sunt lumi diferite,vorbim de turbo vs aspirat.

Mai este RS4 deja o dam in SF. Deci ce vorbim ca nu m-am prins? Pretenu' cu STI nou s-a apucat sa il tuneze pentru ca si-o ia de la un bmw 330i la drag indiferent de specificatiile pe care le vezi tu pe internet, testat in viata reala. Si ajungem la ce ziceam, super masina modificata se da cu aia stock si ursuletu turbo rullz.

Last edited by a3ds; 19-06-10 at 02:10.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 19-06-10, 03:56   #115
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Imi pare rau sa te dezamagesc dar eu nu cred ce spun Nissan in specificatii. Se stie ca japo mint de rup numai ca sa isi faca reclama, al draku Suzuki ala,scoate cu 30 de secunde mai bine pe Ring decat pilotii de la Porsche chipurile cu aceeasi masina, amazing shit. De asta nu pun mare pret pe ce zic ei ca fac si dreg si rup in doua, sunt penibile afirmatiile lor care sfideaza fizica cu timpii aia aiuristici,au ajuns sa compare GTR cu Pagani Zonda si Bugatti, cmmon,sa fim seriosi,tre'sa fii mult prea naiv ca sa pui botu' la basinile astea de marketing cu godzilla. Desi din partea mea, daca asta te face fericit, np, eu nu cred, am vazut prea multe miracole japoneze ingenuncheate in viata reala de masini teoretic inferioare. Pe internet da, ruleaza fin, sau in emisiunile auto cumparate de ei.

In alta ordine de idei, STi si EVO sunt in categoria lor, cu ce masina europeana concureaza ca nu m-am prins? Singurii care fac berline 4*4 sunt Audi cu S4 de ex, dar alea sunt masini premium care costa sensibil mai mult, nu plastice cum e STI si am mers cu ala nou deci stiu ce vorbesc, nu se compara, sunt alte specii. Audi fac masini civilizate, nu WRC style.Iar daca vorbesti de performante, S4 nou spulbera STI nou in viata reala adica pe 400 de metri sau din mers, nu mai zic de confort,sunt lumi diferite,vorbim de turbo vs aspirat.

Mai este RS4 deja o dam in SF. Deci ce vorbim ca nu m-am prins? Pretenu' cu STI nou s-a apucat sa il tuneze pentru ca si-o ia de la un bmw 330i la drag indiferent de specificatiile pe care le vezi tu pe internet, testat in viata reala. Si ajungem la ce ziceam, super masina modificata se da cu aia stock si ursuletu turbo rullz.
HAHA
Chiar ma amuzi.
In 90% din testele eurpoene, chiar si in testele facute de redactorii germani si facute si de englezi si de americani etc. GT-R a batut Porsche 997 turbo pe circuit cu toate ca-si ia bataie la drag si vi tu sa-mi spui acum ca mint japonezii cand cei mai cunoscuti mincinosi din domeniul auto sunt VAG )
Deasemenea "trebuie sa fi naiv" sa crezi ca au cumparat 90% din publicatiile de specialitate din Europa.

De ce STI sau EVO nu ar putea fi comparate cu Golf R, cu audi S3 si de ce de 16 ani nu a scos nici un european un concurent; si nu era vorba numai de concurenta cat de fiabilitatea lor chiar si cazul unui tuning maricel.

"am vazut prea multe miracole japoneze ingenuncheate in viata reala de masini teoretic inferioare." sa-mi dai si mie exemple.

Este adevarat ca S4 are un interior 10 clase peste STI sau EVO si este premium dar vorbind de e valente sportive chiar si cu 1000 de cmc in plus tot pierde in fata unui EVO FQ si chiar in fata un STI "pus la punct", dar nu sunt masini de comparat, targetul fiind total diferit, STI si EVO sunt pur sportive, S4 este un "family" car sportiv exceptional.

Vorbind de RS4 sau 330i ajungem la aceeasi concluzie, masini permium, mai performante stock si cu pret mai mare care au un target total diferit, masini de zi cu zi oricand de preferat, dar daca vorbim de placerea de pilotaj si tuning si RS4 si 330i sunt la grupa mica.
Daca cumperi un 330i sau un RS4 este greu si stupid sa le tunezi la fel cum daca iei un STI sau EVO este stupid SA NU le tunezi.

"Mai este RS4 deja o dam in SF. Deci ce vorbim ca nu m-am prins? Pretenu' cu STI nou s-a apucat sa il tuneze pentru ca si-o ia de la un bmw 330i la drag indiferent de specificatiile pe care le vezi tu pe internet, testat in viata reala. Si ajungem la ce ziceam, super masina modificata se da cu aia stock si ursuletu turbo rullz. "

O dai in balarii direct, vorbim de masini sigure, nu de ursuleti de 100 de ani.

Si da, daca iau un STI sau un EVO si le aduc la pretul de 330i sau de RS4 le bat rau la performante.

Din puntul meu de vedere si nu numai totul se rezuma la pret/erformanta iar tu imi tot explici ca aia stok dar cu 50% mai scumpa e mai tare.\

Eu inteleg ca nu suporti japonezele, nu esti singurul exemplar cu idei preconcepute, dar astept sa-mi dai un exeplu de masina germana sau ce natie vrei tu care sa fie un competitor de performanta in acelasi buget cu STI, EVO si GT-R.

Cand o sa le gasesti sa ma anunti si pe mine si incearca sa vi cu exemple concrete, ca ocolesti orice argument concret de-al meu si vi cu tot felul de aberatii neargumentate gen fiabilitate, japonezi mincinosi etc..

Cred ca ar trebui sa mai deschizi un pic ochii si la fiabilitatea demonstrata a tuningului pe unele japoneze si sa vezi si parerile majoritare ale redactorilor de specialitate non-japonezi.

Last edited by GTR; 19-06-10 at 03:59.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 21-06-10, 02:26   #116
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Switzer P800 Nissan GTR vs Switzer SPI750 Porsche 911 Turbo TipTronic :

https://www.youtube.com/watch?v=3zWNB...iM&feature=sub
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 21-06-10, 02:59   #117
deadlysin

Stock
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 7
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

nu prea mere gtr si restul zic eu.arata urat,jumate e tabla,jumate electronica bine ca n-au uitat sa-i puna si motor,i-au pus intr-un final unul ,dar foarte mic.zr1 o sa mai vezi si peste 50 de ani pe strazi,gtr35 nici pe youtube n-o sa mai vezi
deadlysin is offline   Reply With Quote
Old 21-06-10, 04:37   #118
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by deadlysin View Post
nu prea mere gtr si restul zic eu.arata urat,jumate e tabla,jumate electronica bine ca n-au uitat sa-i puna si motor,i-au pus intr-un final unul ,dar foarte mic.zr1 o sa mai vezi si peste 50 de ani pe strazi,gtr35 nici pe youtube n-o sa mai vezi
Observ cunostintele tale in domeniu ))

Ce sisteme are GT-R in plus fata de un Porsche 997 ???

Ai ideie cati cmc are un GT-R si cati are un Porsche 997 turbo?

De ce vorbiti voi fara sa aveti habar nu stiu!?
GTR is offline   Reply With Quote
Old 21-06-10, 04:55   #119
deadlysin

Stock
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 7
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Displacement: V6 3,799 cc (3.8 L; 231.8 cu in)
Horsepower: 480 bhp (360 kW) at 6400 rpm* 485 bhp (362 kW)**
Torque: 430 lb·ft (580 N·m)* 434 lb·ft (588 N·m)**
Twin Turbo maximum boost: 17.8 psi (123 kPa)*
Redline: 7000 rpm
Drivetrain: Premium Midship AWD
Curb weight: estimated 3,800 lb (1,700 kg)*
Production: 2500 units per year (US)
Price: US$76,840 to US$80,090[22]
Top Speed: 193 mph (311 km/h)*
astea sunt specificatiile lui gtr,e twin turbo,alea o sa se infunde dupa ce ai mers de vreo 10 ori subturat,nu compara cu un motor aspirat la aia ma refeream cel mai mult.asta e o masina pt cateva curse si dupaia hai sa-l modificam ca sa-sa avem o gramada de programe pe laptop ii bagam un soft il crack-uim si iesim cu skyline-ul sa vedem ce bine ne stim la informatica )
imi placea si mie la disperare dar prea multa electronica are in el.e costisitoare
l-am urmarit de cand a aparut si mi-a placut,dar m-au dezamagit japonezele astea

Last edited by deadlysin; 21-06-10 at 04:58.
deadlysin is offline   Reply With Quote
Old 21-06-10, 10:52   #120
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by deadlysin View Post
Displacement:
astea sunt specificatiile lui gtr,e twin turbo,alea o sa se infunde dupa ce ai mers de vreo 10 ori subturat,nu compara cu un motor aspirat la aia ma refeream cel mai mult.asta e o masina pt cateva curse si dupaia hai sa-l modificam ca sa-sa avem o gramada de programe pe laptop ii bagam un soft il crack-uim si iesim cu skyline-ul sa vedem ce bine ne stim la informatica )
imi placea si mie la disperare dar prea multa electronica are in el.e costisitoare
l-am urmarit de cand a aparut si mi-a placut,dar m-au dezamagit japonezele astea
Bravooo, poate cu ocazia lui copy-paste inveti si tucaracteristicile.

1. Si Porsche turbo tot aceeasi capacitate cilindrica are.
2. Turbinele nu se pot infunda )), aste este o ineptie, invata si tu functionarea turbinei.
3. Atat japoneze turbo cat si eurpene turbo sunt tunate de 20 de ani fara probleme.
4. Cum adica electronica costisitoare ??? Unde este greseala folosirii electornicii ??? Ce electronica are in plus ???
5.Care japoneze te-au dezamagit ???

Ar fi frumos din partea sa raspunzi punctual, ca tot te-ai bagat in discutie sau abtine-te alta data la comentarii daca esti pe langa subiect.
GTR is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -