VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
06-04-10, 17:32
|
#46
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by a3ds
Diferenta o face cutia...R8-u e manual, nu are sanse in fata unui dual clutch.Nissanu e eftinache pentru ce ofera dar din ce am citit pe net nu prea e fiabil. Se pare ca nici in lumea supercarurilor nu exista ieftin si bun desi orezarii incearca.
|
Diferenta o face 4x4 si sasiul, daca era cutia isi lua bataie si pe linie dreapta, dar acolo GT-R-ul pierde.
Problemele au existat la primele serii, au 3 daca nu 4 revizii de atunci.
Deci orezarii incearca si au si reusit si nu ca ar fi pt. prima oara )
Last edited by GTR; 06-04-10 at 17:35.
|
|
|
06-04-10, 17:40
|
#47
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
r8 nu are integrala?
|
|
|
06-04-10, 18:09
|
#48
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Are 4x4, ceva gen Gallardo, mare parte din putere insa se duce pe spate, destul de putin pe fata (in mod normal). GTR s-a referit la modul in care lucreaza sistemul 4x4 la GTR comparativ cu cel de pe R8.
|
|
|
06-04-10, 19:12
|
#49
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by a3ds
r8 nu are integrala?
|
integrala = 4x4 si are
|
|
|
06-04-10, 20:19
|
#50
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 869
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Opaa. Se pare ca cel mai tare sistem 4x4 din lume, cu cea mai indelungata istorie, pe numele lui quattro, isi ia bataita de la orezarie si de la Porsche.
Domnul anaconda, cum poti explica chestia asta ?
Nu intentionez sa pornesc un flame, insa chiar sunt curios cum de si-a luat-o atat de grav R8-ul.
__________________
|
|
|
06-04-10, 20:40
|
#51
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 868
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by Evil Yuri
Opaa. Se pare ca cel mai tare sistem 4x4 din lume, cu cea mai indelungata istorie, pe numele lui quattro, isi ia bataita de la orezarie si de la Porsche.
Domnul anaconda, cum poti explica chestia asta ?
Nu intentionez sa pornesc un flame, insa chiar sunt curios cum de si-a luat-o atat de grav R8-ul.
|
O sa-ti spuna ca R8-ul era manual
|
|
|
06-04-10, 21:39
|
#52
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
@ Evil Yuri - R8-ul era manual.
|
|
|
06-04-10, 22:35
|
#53
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 500
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Nissan a dat o lectie importanta producatorilor de supercaruri . Din partea mea sa bata tot, merita !
|
|
|
07-04-10, 03:20
|
#54
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 869
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Ok, era manual. Insa care e diferenta intre o manuala si o automata cat timp nu schimbi viteza ? Adica pe treapta 1, teoretic nu ar fi trebuit sa piarda niciun cm din cauza cutiei de viteza.
|
|
|
07-04-10, 03:53
|
#55
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of: [SEAT]
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Chiar sunt curios, care e rationamentul tau?
Ca nici macar 0-100 nu se realizeaza intr`o singura treapta de viteza. Trebuie sa ii dai a 2-a ca sa prinzi 100.
Si in caz ca nu observi, puterea lui R8 V10 se vede la 0-160 si la 0-200, unde in ciuda transmisiei mult mai rapide a GTR`ului, R8 e mai rapid.
|
|
|
07-04-10, 07:09
|
#56
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
As mai specifica ca GT-R are 4 locuri, vre-o 40 CP mai putini si 120 Kg mai mult.
.
|
|
|
07-04-10, 08:23
|
#57
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Oricum, nu am inteles de ce au trebuit sa faca pseudotestul ala pe ploi n shit. Chiar nu gaseau o zi in care sa fie frumos afara si sa dea masinile tot ce pot? Parca era dk-san r8-u ala .
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
|
|
|
07-04-10, 10:27
|
#58
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 869
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by Giully4u
Chiar sunt curios, care e rationamentul tau?
Ca nici macar 0-100 nu se realizeaza intr`o singura treapta de viteza. Trebuie sa ii dai a 2-a ca sa prinzi 100.
Si in caz ca nu observi, puterea lui R8 V10 se vede la 0-160 si la 0-200, unde in ciuda transmisiei mult mai rapide a GTR`ului, R8 e mai rapid.
|
Rationamentul meu e bazat pe faptul ca R8 deabia se misca de pe loc, iar Porsche-ul deja este in fata de 2 masini. Iar chestia asta nu are legatura cu transmisia din cate mi se pare mie logic. Sau e greu sa ridici ambreiaju la plecare, si de asta se pierde timp ?
Deci problema aici pare fi de la tractiune.
|
|
|
07-04-10, 16:17
|
#59
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of: [SEAT]
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Nu e nici o problema la R8, doar ca porsche`urile au o plecare fenomenala. Toate. Uita-te pe youtube la filmuletele de la dragtimes.info. Porsche`urile rup totu` la plecare.
|
|
|
07-04-10, 16:22
|
#60
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by Giully4u
Nu e nici o problema la R8, doar ca porsche`urile au o plecare fenomenala. Toate. Uita-te pe youtube la filmuletele de la dragtimes.info. Porsche`urile rup totu` la plecare.
|
Si Nissan-ul pleaca glontz ... iar pe circuit se vede defapt ca R8-ul este doar o colectie impresionanta de cifre ... Gt-R-ul e inferior pe hartie, dar ...
|
|
|
|
|