Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 22-09-16, 07:50   #3226
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

dar nu e vorba doar despre pret. oricand vei gasi ceva mai ieftin. este valabil in orice domeniu si absolut orice fel de produs.
faptul ca acel Camaro e o masina de duzina e aratat de cei 90-100cp in plus care abia isi taraie curul. daca ar fi avut doar 50-70 cp in plus, si-ar fi luat-o peste bot. e normal sa vinzi asemenea chestie mai ieftin.
iar greutatea in plus a masinilor nemtesti vine si de la accesoriile si antifonarea unei masini. table goala mereu va fi mai usoara si mai ieftina.
specialist is offline   Reply With Quote
Old 03-10-16, 13:56   #3227
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 04-10-16, 15:06   #3228
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Masuratorile C&D pt Bmw 240i Coupe Automatic (rwd) il pozitioneza f. aproape de M2, sa nu mai spun ca daca se opteaza pt pachetul performance, puterea ajunge la 360 de hp. Sunt curios daca o sa afecteze vanzarile M2-ului.

Zero to 60 mph: 4.3 sec
Zero to 100 mph: 10.3 sec
Zero to 130 mph: 18.3 sec
Zero to 150 mph: 27.8 sec
Rolling start, 5-60 mph: 5.2 sec
Top gear, 30-50 mph: 2.7 sec
Top gear, 50-70 mph: 3.1 sec
Standing Ľ-mile: 12.7 sec @ 111 mph
Top speed (governor limited): 155 mph
Braking, 70-0 mph: 155 ft
Roadholding, 300-ft-dia skidpad: 0.94 g
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 13-10-16, 07:20   #3229
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

5-arul nou: http://g30.bimmerpost.com/forums/sho....php?t=1313500
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 13-10-16, 08:52   #3230
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 17-10-16, 11:25   #3231
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

F. potent noul motor diesel de 2l de de pe E Klasse, in plus e si mai economic si mai elastic: http://www.autobild.de/artikel/audi-...-10855771.html
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 17-10-16, 13:44   #3232
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

remarcasem si eu testul asta.
in plus, cara si vreo 70-90kg in carca suplimentar.
ma asteptam ca audi si bmw sa vina si ei cu un upgrade cu ocazia noilor modele de masini
specialist is offline   Reply With Quote
Old 17-10-16, 15:13   #3233
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Reîntoarcerea mohicanilor 6 în linie?

Atunci când testele de emisii nu se realizează în laborator și trec în traficul real, motoarele turbo de cilindree mică sunt dezavantajate la emisii și consum. Constructorii se gândesc să readucă în prim-plan motoarele aspirate și diesel-urile de cilindree mare.

Epoca downsizing-ului a început oficial în industria auto acum 6-7 ani, moment în care constructorii s-au prins că utilizarea unor motoare pe benzină de capacitate cilindrică redusă asezonate cu o turbină poate să ducă la cifre excelente în cadrul testelor standard de emisii și consum desfășurate la nivelul Uniunii Europene.
Așa au apărut motorizările mici turbo în gamele constructorilor de modele de volum și apoi în gamele mărcilor premium: TSI, TFSI, TCe, Ecoboost, T-GDi și așa mai departe. Iar moda s-a împrăștiat rapid, pentru că atunci când autoritățile cer cifre reduse în cadrul testelor standard, soluția utilizată și probată de toată lumea este cea mai la îndemână.

Evident, aceste motorizări au însă avantaje și dezavantaje în lumea reală. În testele Automarket, desfășurate în lumea reală, am notat vibrații mai ridicate și consumuri care, în ciuda cifrelor oficiale, nu coboară sub cele ale motoarelor aspirate de puteri echivalente. De cealaltă parte, există și avantaje, mai ales la nivel dinamic: motoarele turbo beneficiază de un cuplu mai ridicat disponibil mult mai jos pe turometru decât în cazul aspiratelor.

Ei bine, faptul că emisiile și consumul mașinilor puse la vânzare în Europa vor fi calculate din 2019 după un test real, pe șosele și străzi, Uniunea Europeană renunțând după cazul Dieselgate la testele desfășurate în laborator, ar putea duce la revenirea la moda aspiratelor. Motivele sunt interesante: în cazul rulării în condiții normale de trafic, motoarele turbo pot să consume și să emită mai mult, ceea ce înseamnă că investiția suplimentară în tehnologiile noi nu se mai justifică.


Analiza este realizată de Reuters, care susține că problema stă în faptul că turbinele se încălzesc atunci când sunt utilizate și produc puterea suplimentară atât de promovată de constructori, iar pentru răcirea lor e nevoie de mai mult carburant, de unde rezultă emisii de noxe mai mari decât în cazul motoarelor aspirate, fără turbine, dar cu cilindree mai mare.
Mai mult, revenirea la capacități cilindrice superioare va viza și motoarele turbodiesel, care în ultimii ani au fost și ele "micșorate" din aceleași motive.

"Motoarele cu capacitate cilindrică mică sunt bune la nivel de cifre în condițiile actualului ciclu de testare european, însă ele nu performează în viața reală. Astfel că vom vorbi de un trend invers, de upsizing, în următorii ani ai industriei auto", spune Pavan Potluri, analist IHS Automotive, citat de Reuters.

Conform jurnaliștilor Reuters, primele modificări în sens invers vor putea fi văzute în cazul motoarelor diesel semnate de Opel (care va trece de la diesel-uri de 1.3 la 1.5 litri), Volkswagen (de la 1.4 la 1.6 TDI pe motoarele mici) și Renault (care va înlocui actualele 1.6 dCi, provenite din vechile 1.9 dCi, cu motoare cu 10% mai mari la nivelul capacității cilindrice).

Hibrizii vor înlocui downsizing-ul

Conform analiștilor, dezvoltarea sistemelor hibride va înlocui actualul trend al downsizing-ului, constructorii urmând să scadă emisiile și consumul modelelor din gamele proprii adăugând un motor electric în sistemul de propulsie al modelelor actuale diesel sau pe benzină.

De notat că producătorii japonezi - între care se evidențiază la acest capitol Mazda, Toyota și Honda - au avut în general o atitudine refractară la adresa motoarelor turbo, preferând să dezvolte motoare aspirate din ce în ce mai eficiente. Mai mult, dezvoltarea motoarelor diesel a fost întârziată mult în gamele acestor constructori, care au preferat - în cazul Toyota și mai ales Lexus - să meargă pe mâna unor sisteme hibride în care un pachet electric+benzină poate egala sau chiar depăși la nivel de performanțe, consum și emisii motoarele diesel ale concurenților europeni.

via Autocar
__________________

Last edited by adrian78bmw; 17-10-16 at 15:17.
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 17-10-16, 23:30   #3234
ryoraul

Stage 4
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 285
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Bine ca si-au dat si ei seama de ce prostii intentionau sa faCA CU downsizingul. Unii spun de mult timp ca nu e bun acest downsizing dar ei nu batman,batman. Nu inteleg de ce un lucru daca functioneaza bine (aspiratele) trebuie noi sa le modificam.
ryoraul is offline   Reply With Quote
Old 18-10-16, 16:57   #3235
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 18-10-16, 16:58   #3236
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 19-10-16, 13:17   #3237
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Audi A4 şi A5 ar putea primi tracţiune spate: germanii se pregătesc să renunţe la platforma MLB pentru a folosi una de la Porsche


Audi ar putea fi nevoită să renunţe la platforma MLB şi să folosească în schimb platforma MSB a colegilor de trust de la Porsche, ceea ce ar însemna că viitoarele Audi A4 şi A5 vor avea tracţiune spate.

Presa internaţională a anunţat marţi că Audi va fi nevoită să reducă drastic costurile alocate pentru dezvoltarea tehnologiilor, ca urmare a scandalului Dieselgate.

Printre măsurile anunţate ar urma să se numere amânarea investiţiilor în concepte, fabrici de baterii pentru maşini electrice, dar şi cele prevăzute pentru construirea unui circuit de teste pentru maşini autonome. În plus, proiectul care prevedea construirea unui parc tehnologic în Ingolstadt a fost de asemenea amânat pe termen nelimitat.


Cu toate acestea, veştile proaste nu se opresc aici pentru constructorul de la Ingolstadt. Publicaţia Der Spiegel afirmă că Audi va renunţa inclusiv la platforma MLB, cea pe baza căreia sunt dezvoltate modelele A4, A5, A6, A7 şi A8, dar şi SUV-urile Q5 şi Q7. În locul acesteia, constructorul german ar urma să folosească platforma MSB a colegilor Porsche din cadrul Grupului Volkswagen, dezvoltată pentru modele cu tracţiune spate şi integrală. Cu alte cuvinte, Audi A4 şi Audi A5 ar urma astfel să fie disponibile pentru prima oară cu tracţiune spate.

De asemenea, este posibil ca Audi să renunţe inclusiv la platforma pe care a dezvoltat R8, ceea ce ar însemna fie renunţarea la acest model, fie împrumutarea platformei pe care a fost realizat şi Porsche 911.

Via Carscoops
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 19-10-16, 14:30   #3238
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Eu nu le vad ca pe niste vesti mai degraba pozitive decat negative ... ironia e ca o sa ajunga BMW sa le fure locul de producatori care fac masini fwd/awd ...
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 20-10-16, 07:19   #3239
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

stirea gasita de mine este un pic diferita:

A4/5 si Q5 ar trece la MQB
si doar A6/7/8 si Q7 la MSB

ceea ce ar fi doar pe jumatate o stire pozitiva.
cred totusi ca MSB ar fi o platform prea scumpa pt A6/7 si Q7. de masinile mai mici nici nu mai vorbesc. pt ele, MSB ar fi exclus.
specialist is offline   Reply With Quote
Old 26-10-16, 18:13   #3240
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

catapulta S8+ : http://www.caranddriver.com/reviews/...s8-plus-review
UNLORD is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -