Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: 330 vs SE-R
BMW 330 34 62.96%
Nissan Altima SE-R 20 37.04%
Voters: 54. You may not vote on this poll

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 24-01-06, 06:52   #61
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default

Cam ulta teorie pe aici si practica ne omoara.
Am spus ca astept Altima la start sa ma dau cu ea cu BMW 330i sau 330d si sa vedem daca e mai rapida.
Nu va mai obositi sa bateti campii cu mesaje extrem de lungi pt ca raman necitite, mai sintetizat putin va rog.
BMW si de data asta e mai bun!
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline  
Old 24-01-06, 09:48   #62
lowrider

Stage 5
 
lowrider's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 543
Default

Da' numai dupa reviste si topuri va luati acolo in U.S?Potrivit car&bla bla,blabla magazine zice ca..,american blabla a dovedit ca..,in blabla tuning magazine a castigat ...,numai din topuri si statistici traiti pe acolo?? oricum se stie ca multe sunt un fel de publicitate mascata ptr care se plateste
lowrider is offline  
Old 24-01-06, 10:54   #63
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

f1anatic,nu inteleg ce tot insisti cu benzina aia.Chiar daca iei in calcul regular,iese la jumatate de pret,nu de 4 ori mai ieftina.Uite echivalentele:
Regular-87; Super Unleaded-89,Premium-91 (in SUA)
CO 95 in Europa e echivalentul a 90-91 in SUA...deci premium trebuie luat in calcul in comparatie.

Quote:
Nici. Nici. Dodge Charger SRT 8.
Era vorba de R/T.SRT-8 e prea scump (38.000 USD)...iar de performante ce sa mai vorbim.

Quote:
Unora le plac masinile mari cu motoarele mari cu multzi cilindri
Daca era o aluzie la mine,sa stii ca imi lac masinile MICI cu motoare mari cu multi cilindri.Am luat ca exemplu Charger-ul pentru ca e sedan si are spatiu interior si dotari.Daca ziceam Mustang GT,imi sareati in cap ca e coupe...

Faptul ca masinile americane se vand mai prost se datoreaza celor care pun botul la sondaje de fiabilitate si cumpara orezarii,si faptului ca mare parte din piata auto e constituita din SUV-uri,vanuri si sedanuri mici,nicidecum masini sport/muscle-car-uri.Mi se pare normal ca dintre X5,Murano si Tahoe sa alegi pe cel mai ieftin...toate sunt niste porcarii,pentru ca sunt SUV-uri,deci de ce sa dai bani in plus ?

Quote:
Bai Race, lasa-mi tu Car and Driver, unde s-a suit un gigel in Altima, s-a dat o tura cu ea si gata timeslipul asta e reprezentativ
Pai la fel a facut si cu Charger-ul.Am pus timpii masurati de ACEEASI publicatie tocmai pentru a fi relevanti.Si nu aduce in discutie masini modificate,era vorba de masini STOCK.

Quote:
S2000? Torqueless wonder
Exista doua metode de a scoate putere la orezarii:cuplu nesimnificativ si 99999 RPM,sau 9999 bar supraalimentare.Deci nu vad de ce te plangi de una dintre ele daca esti asa mare fan...

Quote:
Honda nici nu are motoare V8
La fel ca majoritatea marcilor japoneze de altfel...ce vrei sa dovedesti aici ?! Ai vazut tu V8 pe Nissan,Subaru,Mitsubishi ? Exista V8-uri la Lexus,Infiniti...au ajuns si ei la concluzia ca la masini serioase trebuie si motoare serioase.

Quote:
Cea mai mica masina produsa aici este Sentra-ul de 150 cai putere.
Serios ? Si atunci de ce pe site-ul Nissan e trecut Sentra 1,8l/125 CP ?
Race is offline  
Old 24-01-06, 14:00   #64
f1anatic

Stage 3
 
f1anatic's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 132
Default Re:

[quote=\"Race\"]f1anatic,nu inteleg ce tot insisti cu benzina aia.Chiar daca iei in calcul regular,iese la jumatate de pret,nu de 4 ori mai ieftina.Uite echivalentele:
Regular-87; Super Unleaded-89,Premium-91 (in SUA)
CO 95 in Europa e echivalentul a 90-91 in SUA...deci premium trebuie luat in calcul in comparatie.[quote]

Pai vad ca - TU - insisti cu realitatzile de aici...si ma vad nevoit din nou sa itzi spun ca vorbesti din reviste si din ziare.
Premium (91) California si vreo citeva state
Premium (92) multe state
Premium (93) cele mai multe state
Premium (94) disponibile la statzii de benzina selecte

Dar sa nu mai discutam despre benzina. Ca tot e prea scumpa.

Hai sa discutam despre Charger SRT8. Pe care ieri in Chicago Sun-Times era \"advertised\" la nu stiu ce dealer Bill Kolb parca - afisat cu $ 31,499. Funny rau cu 38,000. Din nou...te iei dupa MSRP. Si din nou ajungem la aceeasi treaba. Voi acolo avetzi anumite surse - publice - de informare (reviste, internet) care NU zic ca nu sint reale. Dar este o cifra pe care producatorul o citeaza ca ghidaj, o cifra pe care producatorul ar vrea sa o vada ca pretz de vinzare, un pretz pe care producatorul il afiseaza pentru a mari artificial valoarea (implicita si explicita) a produsului sau. Daca ai un dealership ca Schaumburg Nissan care vinde lunar aproape 200 de masini...tu ca dealer le cumperi \"la volum\" de la fabrica...si potzi stabili pretzuri ceva mai mici. Dar informatzia cea mai buna tzi-o da tot un informator in teren. Si apoi exista \"incentives\", \"discounts\", \"trade-in values\", \"brand loyalty\" si \"tocmeala\"...care reduc din pretzul masinii.

Problema care ma deranjeaza la tine si la altzii este ca...eu, fishbone (poate) nu ne apucam sa va spunem... Voi datzi in jur de 40,000 de lei be litrul de benzina la MOL din Piatza Romana *** habar nu am daca este statzie de benzina MOL in Piatza Romana *** care vine cam un €uro la litru dar tu imi spui de la obraz Spunea un American pe forumu de la Motor Trend ca e benzina 3 $ galonu. Ai preluat info fara sa o procesezi. Ce spui tu...benzina in Bucuresti costa la fel ca in Satul Ciulii Uscatzi din judetzul Tulcea ? Nu cred. Dar e Musai ca aia 3 dolari la galon sa fie un pretz uniform si reprezentativ pt. USA o tzara de aproximativ...30-40 de ori mai mare ca suprafatza. Da...daca ma duc in Down Town Chicago o iau cu 2.79 galonul. Daca ma duc linga casa o iau cu 2.59 si daca merg 5 minute o iau cu 2.48. La o medie natzionala mai scazuta decit cel mai scazut pretz al benzinei in Chicago.


Nu cred ca in lunile astea (2) de cind sint aici m-am gasit sa comentez la vreun topic despre Renault vs. Alfa Romeo (sau mai stiu eu) pentru ca eu nu cunosc aceste masini. Chiar daca pot citi despre ele...si pot sa imi dau si eu cu parerea...nu o fac pentru ca pot fi complet gresit. Insa tu citesti despre Charger si Magnum si Altima si Subaru si itzi exprimi punctul de vedere iar cind esti contrazis sari la bataie...uitind ca noi aici le vedem pe strada...putem intirzia acasa 30 de minute si sa ne oprim la un dealership, sa luam o brosura, sa ne urcam in ele, sa cerem sa facem un test-drive, poate avem si prieteni sau cunostiintze cu asemenea masini...sau pur si simplu sa il acostezi pe respectivul sofer la benzinarie si sa ii pui citeva intrebari. Vezi care e diferentza si ce ma deranjeaza ?

Spui ca citam numai reviste americane. Pai ce oi vrea sa citez...reviste Europene comaprind Altima cu Charger cind nici una nu se vinde in Europa ? Reviste Americane comparind Renault Laguna cu Nissan Altima prin prisma motorului ? Hai sa fim seriosi...citez publicatziile disponibile aici...si acolo. Nu stiu de Romania...dar am fost in Aug 2005 vreo 3 saptamini in Scandinavia si pe la jumatatea lunii mi-am luat numarul pe Septembrie al lui Motor Trend din Stockholm. Deci se poate. Atita tot.
__________________
Schumi drive it like you stole it !
Think.Feel.Drive.
f1anatic is offline  
Old 24-01-06, 14:41   #65
lowrider

Stage 5
 
lowrider's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 543
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"f1anatic\"

Spui ca citam numai reviste americane. Pai ce oi vrea sa citez...reviste Europene comaprind Altima cu Charger cind nici una nu se vinde in Europa ? Reviste Americane comparind Renault Laguna cu Nissan Altima prin prisma motorului ? Hai sa fim seriosi...citez publicatziile disponibile aici...si acolo. Nu stiu de Romania...dar am fost in Aug 2005 vreo 3 saptamini in Scandinavia si pe la jumatatea lunii mi-am luat numarul pe Septembrie al lui Motor Trend din Stockholm. Deci se poate. Atita tot.
E vb de cat de adevarate sunt datele,nu de pe ce continent sunt.Car of the year 2004--Fiat panda!!sau 2005 Toyota Prius care in Germania se vand mai putine decat Loganul romanesc.Revistele,topurile,sondajele infuenteaza mult optiunea cumparatorului si de aia eu cred ca multe sunt masluite/furate/la misto.
Ca o paranteza BMW nu a castigat niciodata din 1964 Car of the year Probabil stiu ei ce stiu
lowrider is offline  
Old 24-01-06, 15:18   #66
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default

Cred ca pt alte modele ar fi cazul de noi topicuri.
MODERATORUL unde este!
SEBASTIAN is offline  
Old 24-01-06, 15:25   #67
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default

Aha, deci eu scriu mult si degeaba. Frumos asa.
Race, hai nu mi te mai ascunde dupa degete. Te-ai uitat pe topicul acela? Vad ca nu. Masinile care au scos la 1/4 14.4 si 14.1 secunde sunt stoc. 14/8 sunt timpii generatiei anterioare. Dar tu continua sa mi te fofilezi daca asa-ti place tie sa faci. Pe mine nu ma intereseaza ce-a scris Car and Driver de celelalte masini, eu ti-am spus ca STIU ca Altima poate mai mult de atat si tu mi-ai zis ca treaba mea daca nu te cred ce scrie publicatia aceea. Ti-am venit cu dovezi si acum faci pe indiferentu'. Inca odata iti spun sa lasi Car si Driver, eu ma uit la ei si le iau parerea dar cand vine vorba de timpi, nu-i mai bag in seama. Iti multumesc ca ti-ai bagat picioarele in el topic, dand-o in off-topic total. GG!

Sebastian, da-mi voie sa-ti spun ca ma faci sa cred ca esti un nesimtit, pentru ca eu am dedicat un oarecare timp acestei conversatii si modul la care mi-ai raspuns initial m-a facut sa cred ca esti dornic sa discuti. Se pare ca m-am inselat.
Adica imi arunci argumente, eu iti contraargumentez si tu ce vi sa-mi spui? Ca de fapt nu te intereseaza ce scriu, se scrie prea mult si oricum mai bine o facem in practica. Ti-am spus ca in practica i-am dat-o la seria trei, de repetate ori, cu un SE nu SE-R.
Daca nu te intereseaza atunci te rog nu te mai simti obligat sa te bagi in seama in topic. Si te rog lasa scrisul mare si cu rosu, asta provoaca dezlipiri de retina si mariri de tensiune. Este echivalentul urlatului pe strada. Sa sti ca vedem ce scri chiar si cand o faci normal.
__________________
Subaru Legacy GT Stage 2
fishbone is offline  
Old 24-01-06, 15:31   #68
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"fishbone\"
Aha, deci eu scriu mult si degeaba. Frumos asa.
Race, hai nu mi te mai ascunde dupa degete. Te-ai uitat pe topicul acela? Vad ca nu. Inca odata iti spun sa lasi Car si Driver, eu ma uit la ei si le iau parerea dar cand vine vorba de timpi, nu-i mai bag in seama. Iti multumesc ca ti-ai bagat picioarele in el topic, dand-o in off-topic total. GG!

Sebastian, da-mi voie sa-ti spun ca ma faci sa cred ca esti un nesimtit, pentru ca eu am dedicat un oarecare timp acestei conversatii si modul la care mi-ai raspuns initial m-a facut sa cred ca esti dornic sa discuti. Se pare ca m-am inselat.
Adica imi arunci argumente, eu iti contraargumentez si tu ce vi sa-mi spui? Ca de fapt nu te intereseaza ce scriu, se scrie prea mult si oricum mai bine o facem in practica. Ti-am spus ca in practica i-am dat-o la seria trei, de repetate ori, cu un SE nu SE-R.
Daca nu te intereseaza atunci te rog nu te mai simti obligat sa te bagi in seama in topic. Si te rog lasa scrisul mare si cu rosu, asta provoaca dezlipiri de retina si mariri de tensiune. Este echivalentul urlatului pe strada. Sa sti ca vedem ce scri chiar si cand o faci normal.
Scri prea mult si lumea se plictiseste.
Incearca doar cu idei punctuale.
SEBASTIAN is offline  
Old 24-01-06, 15:36   #69
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default

Daca scriu pe idei punctate, devin vorbe in vant si mult prea usor de combatut deoarece pot fi luate din context. Stilul meu de scris este sa elaborez subiectul, asta e. Poate intr-o zi iti vei face timp si rabdare sa citesti ce-am scris. Daca nu, your loss.
fishbone is offline  
Old 24-01-06, 15:50   #70
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"fishbone\"
Daca scriu pe idei punctate, devin vorbe in vant si mult prea usor de combatut deoarece pot fi luate din context. Stilul meu de scris este sa elaborez subiectul, asta e. Poate intr-o zi iti vei face timp si rabdare sa citesti ce-am scris. Daca nu, your loss.
Esti plictisitor si am gresit si asa ca am citit mult asa ca nu recomand nimanui sa-si piarda timpul.
Elaborezi , pai nu mai elabora ca toti au cap sa gandeasca da detalii exacte si gata.
SEBASTIAN is offline  
Old 24-01-06, 16:49   #71
Gabi
Super Moderator

Stage 5
 
Gabi's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
Default

Nu chiar toată lumea se plictiseşte citind. Dacă măcar un singur utilizator al acestui forum citeşte ce se scrie, atunci mesajele nu sunt postate în zadar.

Citesc cu plăcere ce scrie fishbone şi f1natic şi pot spune că am învăţat destule din mesajele lor. Felicitări fishbone şi f1natic!

Fiind fan BMW, aş înclina să aleg 330ul, dar nici o Altima nu aş refuza. Nu sunt în măsura să dezvolt discuţia pe detalii tehnice şi practice, dar, repet, îmi place ce citesc de la o vreme încoace.
__________________
DelSol D13Z6
Gabi is offline  
Old 24-01-06, 19:58   #72
B 68 VLD

Stage 5
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,882
Default

Quote:
Nu chiar toată lumea se plictiseşte citind. Dacă măcar un singur utilizator al acestui forum citeşte ce se scrie, atunci mesajele nu sunt postate în zadar.

Citesc cu plăcere ce scrie fishbone şi f1natic şi pot spune că am învăţat destule din mesajele lor. Felicitări fishbone şi f1natic!
Si eu pot spune ca am citit absolut tot ce s-a scris aici si mai pot spune ca unele post-uri ale celor 2 au fost chiar interesante. Majoritatea post-urilor celorlalti useri au dat dovada decat ca sunt obsedati de un brand, ca nu accepta parerile altor useri si ca modul lor de-a discuta implica usoare jigniri.In caz ca nu stiati (fishbone si f1natic) pe acest site nu se pot purta discutii normale si constructive. Este parerea mea si nu mi-o va schimba absolut nimenea. Va pierdeti timpul degeaba aici. Sa inceapa show-ul.
B 68 VLD is offline  
Old 24-01-06, 20:22   #73
lowrider

Stage 5
 
lowrider's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 543
Default

@B 68 VLD-sa inteleg ca ai votat Altima sau doar te-ai bagat in seama?
lowrider is offline  
Old 24-01-06, 20:28   #74
B 68 VLD

Stage 5
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,882
Default

Quote:
@B 68 VLD-sa inteleg ca ai votat Altima sau doar te-ai bagat in seama?
Sa ma bag in seama? Vb despre mine? Esti haios, dar atat.

Daca ai fi citit ce s-a scris pe-aici, ai fi vazut ca pe prima pagina apare post-ul meu in care spun ca votez Bmw-ul.
B 68 VLD is offline  
Old 24-01-06, 20:33   #75
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default

Ce ti-e si cu sportul asta practicat la romani cu atata ardoare, numit datu' cu tifla. Daca taceai, filosof ramaneai lowrider.

B68 VLD> din pacate incet incet incep si eu sa ajung la concluzia ta.

SEBASTIAN: vrei sa scriu in cateva cuvinte ce urmaresc eu de fapt sa sustin? Here goes. La sectorul entry-level si mid-size de sedanuri, BMW ****. Si **** rau de tot. Acum tu imi vei veni sa-mi spui ca nu-i asa brei, ca asa si pe dincolo. Nu te mai obosi pentru ca argumentele mele ti le-am dat dar iti este tie lene din comoditate sa le citesti sau pur si simplu nu ai argumente la ce am scris.
fishbone is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -