Quote:
Originally Posted by dolb
mama cate chestii .. nu e mai bine sa ne strangem 5-10.. si dam direct, fara punctaje, calificari, porcarii.. o dam frate! ce-ti trebuie incalzire si calificare..stii bine, nu stii ..iar bine! o facem de fun ! nu calificari si incalziri! Incalzire iti poti face toata ziua !
|
DOLB da putem asa am facut pana acuma fara puncte, si antrenament ma refer ca si incalzire nu musai sa va antrenati inaintea cursei efectiv e distractie si e mai interesant as decat sa te dai pur si simplu asa pare mai oficial nici eu nu am vrut punctaj dar asta intrun fel e ca si un campionat e baza, adica amu testam daca ar mere treaba.
In acest sistem in elea 30 de minute jucam fara damage si cu colizion adica aveti grija unul de altul,si trebe un pic de incalzire ca sa dai randament la cursa
A doua provocare e Calificarea adica acolo e sistem FIRST WIN si trebuie sa aveti grija e si Damage si colision sa nu deranjati pe celalalt si cine reuseste din prima sa ia primul loc la o pista noua. Aci puteti antrna si simtul de a avea grija de adversar ce e o traba importanta la drift si sa dati randament in 2 ture
Etapele sun un fel de rezistenta cine face drift fara sa intrerupa in ce le 6 ture driftul castiga si sunt 3 poti o etapa sa gresesti si altele sa repari gresala om vedea ce o sa iasa . Aci meri contra gosturi adika Colizion OFF si te bazez numai pe talentul tau nu te incurca adversari si e damage on sa aveti grija sa nu loviti masina.
Toata competitia am calculat dupa tim 1 ora maxim 1:30 si asta iara testez acuma (drift dayula acesta consider ca si campionatul national de drift, la inceput si sa vedem cum se misca lumea)
Ai putea face si tu asa numite drift dayuri sa le gandesti si cu propriul tau punctaj.Si asta nu amu se discuta ca dc ai facut asa si nu altfel fiindca eu am afisat de o saptamana regulamentul amu se joaca asa cum e cu acest regulament si de e nevoie modificam la urmatoarea editie regulile.