Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > TOYOTA - LEXUS > Anunturi Auto Toyota - Lexus

Anunturi Auto Toyota - Lexus Masini Toyota de vanzare si piese pentru Toyota

Reply
 
Thread Tools
Old 19-05-09, 23:52   #1
tm8bnz

Stage 5
 
tm8bnz's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,584
Member of:
[Moderators]
[RR]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Vand Serpi (galerie evacuare) Celica GT-Four 2L Turbo

Am o galerie noua,nefolosita pt 3S-GTE adica motorul de 2L Turbo de pe Celica GT-Four
Galeria se potriveste pe toate generatiile de GT-Four,chiar si pe MR2 Turbo sau poate se preteaza chiar si la conversiile aspirat-turbo,chiuloasele pe 3S-GT fiind asemanatoare (nu stiu exact cum ai prinderile dar la ochi seamana)

Am facut si prostia sa o invelesc complet in HeatWrap apoi sa ma decid ca nu mai am nevoie de ea...dar asta e,se vinde gata invelita ca mi groaza de orele ce le-am pierdut sa intind frumos banda aia termoizolanta !

Pret 300 euro asa cum e,invelita !

Aici sunt poze :





__________________
Driving a race car is like sex,all men think they're good at it ! ... Jay Leno
tm8bnz is offline   Reply With Quote
Old 24-05-09, 09:48   #2
tm8bnz

Stage 5
 
tm8bnz's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,584
Member of:
[Moderators]
[RR]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Vand Serpi (galerie evacuare) Celica GT-Four 2L Turbo

Mai intra si un downpipe de 3 inch la vanzare : 100 euro



La pachet se face reducere !
tm8bnz is offline   Reply With Quote
Old 27-05-09, 20:47   #3
abarth

Stage 5
 
abarth's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 375
Member of:
[4Rally]
[Mitsubishi]
Default Re: Vand Serpi (galerie evacuare) Celica GT-Four 2L Turbo

down pipe-ul potriveste pe celica din 1994 Carlo Sainz Edition,2.0 turbo 4x4, 208 cai si care ar fi cresterea de putere?mersi.
abarth is offline   Reply With Quote
Old 27-05-09, 22:02   #4
tm8bnz

Stage 5
 
tm8bnz's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,584
Member of:
[Moderators]
[RR]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Vand Serpi (galerie evacuare) Celica GT-Four 2L Turbo

Ambele se potrivesc ! Celica e foarte sugrumata in partea de evacuare.Galeria de evacuare este prost facuta...e drept au facut un compromis de spatiu,dar pt performante sherpii aduc un plus foarte mare.
Downpipe-ul te scapa de blestematia aia de catalizator,si te scapa foarte comod !
La presiune stock in turbina forumistii americani estimau cifre de pana la 20 cai cu kitul asta (sherpi+downpipe) apoi puterea creste exponential cu presiunea de supraalimentare
tm8bnz is offline   Reply With Quote
Old 04-06-09, 08:07   #5
tm8bnz

Stage 5
 
tm8bnz's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,584
Member of:
[Moderators]
[RR]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Vand Serpi (galerie evacuare) Celica GT-Four 2L Turbo

^^^^^^^
tm8bnz is offline   Reply With Quote
Old 23-06-09, 18:13   #6
tm8bnz

Stage 5
 
tm8bnz's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,584
Member of:
[Moderators]
[RR]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Vand Serpi (galerie evacuare) Celica GT-Four 2L Turbo

^^^^^^^
tm8bnz is offline   Reply With Quote
Old 26-06-09, 13:02   #7
celicagtfour

Stage 4
 
celicagtfour's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 210
Member of:
[Toyota]
Default Re: Vand Serpi (galerie evacuare) Celica GT-Four 2L Turbo

Quote:
Originally Posted by tm8bnz View Post
Ambele se potrivesc ! Celica e foarte sugrumata in partea de evacuare.Galeria de evacuare este prost facuta...e drept au facut un compromis de spatiu,dar pt performante sherpii aduc un plus foarte mare.
Downpipe-ul te scapa de blestematia aia de catalizator,si te scapa foarte comod !
La presiune stock in turbina forumistii americani estimau cifre de pana la 20 cai cu kitul asta (sherpi+downpipe) apoi puterea creste exponential cu presiunea de supraalimentare
Nu cred ca galeria de la celica este prost facuta, pur si simplu este sugrumata de un dublu catalizator (acelasi lucru este valabil pe la orice masina), deci nu are nici o treaba spatiul etc etc. Mi se pare Foarte Foarte Optimista afirmatia referitoare la 20 de cai putere luati din aceste modificari. Cred ca Serpisorii sunt o modificare INUTILA pe celica (pot chiar sa inrautateasca contropresiunea) avand in vedere ca cei originali sunt studiati foarte bine, downpipeul este o modificare ce poate aduce maxim 7-8 cai pe motorul 2.0 turbo de 204/208 cai, NU MAI MULT!!! si este o modificare indicata ce da cai reali. Dar marea problema la modelele ST165 si ST185 nu este galeria, problema este turbina ( e prea mica), in alte parole poti avea o placa de baza pe computerul tau cat mai futuristica posibil, inutil daca ai un procesor mediu, nu va da ranadament.

Si inca ceva nu se potrivesc pe de pe celica ST185 pe celica ST205 sunt total diferite.
__________________
ex. Honda Integra Type R 1.8 VTEC > DC2 (fab. 1999) 192 cp B18C6 inside
ex. Honda Civic 1.5 VTEC > MB3 (fab. 1999) 115 cp
ex. Toyota Celica GT-FOUR > ST 205 (fab. 1996) [242 => 265 cp ca.] 3S-GTE inside
ex. Toyota Celica GT > ST 202 (fab. 1997) 170 cp
ex. Toyota Celica AT 200 > 7A-FE(fab. 1996) 116 cp
celicagtfour is offline   Reply With Quote
Old 15-07-09, 09:40   #8
Laur

Stage 2
 
Laur's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 40
Default Re: Vand Serpi (galerie evacuare) Celica GT-Four 2L Turbo

"Turbina prea mica..." ?Adica CT26-le de la celica/MR2? Cred ca nu le-ai vazut pe cele de Subaru WRX ) care par mai mult T2/T3,supergatuite pe evacuare sau cele de Lancia Delta integrale (o alta masina campioana de raliuri) care e doar T3.

CT26-le scoate 400cp fara probleme,daca o sa te uiti pe diagramele turbinei.Peste incepe sa restrictioneze motorul pe partea de evacuare.

Serpisorii respectivi sunt o varianta mult mai buna decat galeria originala de evacuare din mai multe motive:

-optimizare gaze evacuare( trasee perfect egale si mai lungi decat ).Se stie ca orice galerie stock e realizata ca un compromis din mai multe puncte de vedere.Pentru a reduce handicapul bratelor inegale la galeria stoc si interferanta gazelor de evacuare Toyota a adoptat intrarea "twin entry" in turbina.
-greutate mult mai mica
-aspect
Daca o sa cautati un pic pe net exista grafice Dyno care arata optimizarea functionarii cu galeria "custom"

Iar down pipe-ul ofera castigul de putere cel mai mare si este real pt ca se elimina catalizatorul nr 1 (care si cel mai restrictiv).Si asta e un castig cat se poate de normal,adica 10% (din 204cp sunt exact 20cp).Si exista grafice dyno si pt asta,deci "tm8bnz". stie ce vorbeste
Acelasi motor produs pentru japonia (care este derestrictionat) dezvolta 242cp stoc iar la soft nu este nici o diferenta in afara de un avans mai agresiv (datorita benzinei de calitate superioara din Jap).Asta ca sa nu mai vb ca scapati de vreo 15 kg ale catalizatorului.

Cat priveste compatibilitatea, merge pe orice generatie de motor 3s-gte atat cu turbina 26CT cat si 20b si pe 3s-ge (versiunea aspirata a gte-ului),mai putin pe Gen 4 de 3s-gte(99-04) pt nu veti mai putea folosi turbocompresorul original(la gen4 galeria de evacuare este cu tot cu turbina).Singurele diferente semnificativ la motoare sunt pe partea de admisie.La vresiunea Carlos-Sainz chuiloasa are porturile muult mai mari.Binenteles porturile de evacuare au mici variatii de dimensiune si forma in ordine crescatoare intre Gen1 (st165) Gen2(st185 si RC sau carlos-sainz) gen3 (st205) si gen 4 dar prinderile sunt identice si portarile se pot face fara probleme.
Laur is offline   Reply With Quote
Old 15-07-09, 11:17   #9
celicagtfour

Stage 4
 
celicagtfour's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 210
Member of:
[Toyota]
Default Re: Vand Serpi (galerie evacuare) Celica GT-Four 2L Turbo

"Turbina prea mica..." ?Adica CT26-le de la celica/MR2? Cred ca nu le-ai vazut pe cele de Subaru WRX ) care par mai mult T2/T3,supergatuite pe evacuare sau cele de Lancia Delta integrale (o alta masina campioana de raliuri) care e doar T3.

@Man, CT26 este o turbina prea mica, inutil. Cunosc ca pe buzunarele mele toate turbinele de la celica. O optiune buna la ST185 ar fi sa schimbi turbina cu un hibrid CT26/CT20B ca prim pas abordabil, dar idealul e sa schimbi totul de la A la Z cu o turbina mai maresi o galerie completa, studiate bine pe motorul unde vrei sa intervii cu modificarile.Subaru foloseste un motor total diferit, alta conceptie, nu se poate compara, plus de asta nu m-a pasionat prea mult ca masina. Delta in ciuda turbinii are o alta erogare, data de turbina + motor, fiind foarte avantajata pe turatii joase, din nou o alta conceptie, care de fapt a fost preluata de japonezi si perfectionata treptat, ultima generatie cu adevarat performanta fiind 6th gen cu ST205.

CT26-le scoate 400cp fara probleme,daca o sa te uiti pe diagramele turbinei.Peste incepe sa restrictioneze motorul pe partea de evacuare.

@Cunosc si diagramele turbinii foarte bine, nu intru in detalii ca nu e cazul vazand ca cunosti si tu, repet este prea mica ca turbina, este principala restrictie, dupa care catalizatorul. Nu ma apuc sa afirm cine stie ce pana nu probez. Un CT26 nu va rezista veci la 400 de cai, doar daca nu ai bani de schimbat cate una la cateva mii de km cel mult. In fine nu vreau sa ma pierd in discutii lungi, vroiam doar sa adaug niste completari constructive.

Serpisorii respectivi sunt o varianta mult mai buna decat galeria originala de evacuare din mai multe motive:

-optimizare gaze evacuare( trasee perfect egale si mai lungi decat ).Se stie ca orice galerie stock e realizata ca un compromis din mai multe puncte de vedere.Pentru a reduce handicapul bratelor inegale la galeria stoc si interferanta gazelor de evacuare Toyota a adoptat intrarea "twin entry" in turbina.

@Trasee perfect egale (pentru ca traseele facute de toyota nu sunt perfect egale??????? Inutil imi schimbi serpisorii la un ST185 daca continui sa ai un CT26 INUTIL!!!! nu si are rostul mai ales pe motorul stock, ramane de vazut pe motorul modificat, unde trebuie sa faci tot felul de verificari.

-greutate mult mai mica

@Greutate mai mica (ai verificat? sunt tare curios daca e chiar asa)

-aspect
@cu siguranta daca masina mea are o culoare mai frumoas la serpisori va merge mai repede

Daca o sa cautati un pic pe net exista grafice Dyno care arata optimizarea functionarii cu galeria "custom"

@Man grafice ne grafice, eu ce am testat mi e de ajuns sa trag concluzia ca multe grafice de pe net sunt vrajeli sau tot felul de inventii comerciale ca sa faca publicitate la anumite firme (gen serpisorii tai ), raman pe ce i japonez fara prea multe discutii, japonezii sunt mai coerenti decat ar trebui, americanatele nu mi plac si nici nu mi au placut.

Iar down pipe-ul ofera castigul de putere cel mai mare si este real pt ca se elimina catalizatorul nr 1 (care si cel mai restrictiv).Si asta e un castig cat se poate de normal,adica 10% (din 204cp sunt exact 20cp).


@Acel 10% e putin cam generic.Nu vei lua niciodata 20 de cai din downpipeul ala ce ai tu, NICIODATA!!!! un downpipe care ti ar da vreo in jur de 10 cai este cel de la AUSSIE care este dupa parerea mea singurul studiat si care nu creeaza nici un fel de problema de contropresiune in caz de marire a presiunii turbinii, fata de toate celelalte ce se crapa si dau tot felul de probleme de montaj si contropresiune.

Si exista grafice dyno si pt asta,deci "tm8bnz". stie ce vorbeste
Acelasi motor produs pentru japonia (care este derestrictionat) dezvolta 242cp stoc iar la soft nu este nici o diferenta in afara de un avans mai agresiv (datorita benzinei de calitate superioara din Jap).Asta ca sa nu mai vb ca scapati de vreo 15 kg ale catalizatorului.

@Da condivid ca in Japonia vin date la acele puteri (dar din nou esti cam optimist, motorul de pe ST185 in Japonia ar dezvolta oficial 225 de cai, nici intr un caz 242 de cai, cel mult se vorbea ca cel de pe ST185 RC ar dezvolta 235). Iti spun eu cum stau lucrurile, eu am numerosi prieteni in CIPRU ce au masini importate din Japonia, dupa anumite verificari, rulari pe DYNO, cu benzina cu acelasi numari de octani, nu au reusit nici intr un fel sa ajunga la acei CP, rezultatele au fost superioare la masinile europene cu circa 10 cp.
Cu siguranta downpipeul este mult mai usor decat catalizatorul, deci condivid ca vei usura cu 15 kg masina luand si acei aprox. 10cp deja testat si vazut dupa varie rulari.



Cat priveste compatibilitatea, merge pe orice generatie de motor 3s-gte atat cu turbina 26CT cat si 20b si pe 3s-ge (versiunea aspirata a gte-ului),mai putin pe Gen 4 de 3s-gte(99-04) pt nu veti mai putea folosi turbocompresorul original(la gen4 galeria de evacuare este cu tot cu turbina).Singurele diferente semnificativ la motoare sunt pe partea de admisie.La vresiunea Carlos-Sainz chuiloasa are porturile muult mai mari.Binenteles porturile de evacuare au mici variatii de dimensiune si forma in ordine crescatoare intre Gen1 (st165) Gen2(st185 si RC sau carlos-sainz) gen3 (st205) si gen 4 dar prinderile sunt identice si portarile se pot face fara probleme.[/QUOTE]

@Nu se potrivesc pe ST205 in nici un mod, verifica bine. priveste putin desenul celor de la ST205.

@P.S. Nu ma interpreta greshit, tot ce am scris am scris pentru ca am testat sau am avut ocazia sa vad de persoana, am invatat ca multe chestii pe internet sunt umflate ca publicitate pentru anumite firme. Nu vreau sa influentez vanzarea pieselor tale, incercam doar sa corectez anumite date scrise pe forum, care nu erau tocmai coerente. Apreciez si respect faptul ca stii despre ce se vorbeste si esti informat in ceea ce priveste toyota celica (fiind masina unde cunosc tot). Ar trebui sa mai iei parte cred si la anumite chestii practice, ca la teorie multi sunt priceputi.Mult succes. Salut

Last edited by celicagtfour; 15-07-09 at 11:22.
celicagtfour is offline   Reply With Quote
Old 15-07-09, 12:02   #10
Laur

Stage 2
 
Laur's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 40
Default Re: Vand Serpi (galerie evacuare) Celica GT-Four 2L Turbo

ce am scris este probat de mine...mai putin dyno-urile ca nu prea ai unde sa faci la noi pt4x4

nu sunt reclame la produse pt ca datele le-am studiat pe forumurile de specialitate facute de baieti care chiar stiu ce vorbesc.Motorul este "detunat" foarte tare din fabrica pentru a indeplini cerintele de noxe.De-asta variantele pt europa au doar 204-208cp iar cele pt america si canada doar 200cp.Prin urmare la acest motor poti dubla puterea fara mari batai de cap.Ca sa nu mai zic ca internele stock sunt proiectate sa reziste la 700cp

ct26 este echivalentul lui T4! Ct20b are doar A/R-ul (adik sectiunea de trecere din turbina) un pic mai mare pt a reduce restrictiile introduse de Ct26 pe evacuare.Si nu intra in calcul fiabilitatea turbinei la crestere de putere pt ca 400cp ii obtii cu Ct26 la boost-uri rezonabile(in jur de 1.4).Aceeasi turbina (dar single-entry pt ca fluxul de gaze e mai mare si mai constant) este montata pe toyota supra cu motor 3L.

Problema printre "specialisti" si diversi "tuneri" este faptul ca acestia cunosc prea putin turbinele Ct26 si Ct 20b proiectate de toyota (f reusite de altfel,mai ales cele de japonia care sunt ceramice) si nu-si bat capul sa le inteleaga.Asa ca le inlocuiesc din start cu T3/T4 care este mult mai restrictiva pe evacuare, sau T04, T76,etc,pt ca au experienta cu ele.

Puterea 242cp,da, era vb pt modelul RC din japonia.225 cp are RC-ul produs pt Australia (cunoscut sunb numele de Group A).dar in fine,astea sunt amanunte...

Chiuloasele sunt absolut identice la prinderi (pe evacuare!!)si interschimbabile 100% pe motoare.La St205 se foloseste intradevar si ultimele suruburi de prindere ale galeriei(adica cele din capete),iar la ST185 sunt oarbe si apareau deformari si neetansari ale evacuarii.Pentru conversii,la 3S-GE nici prezonul de pe mijloc nu e folosit.Porturile de evacuare la 185 sunt mai mari decat la 165 iar la 205 sunt la fel cu 185 pe inaltime,dar mai ovale.Ideea era, pentru topicul asta, ca se pot monta pe oricare din motoare pt ca poti face portarile foarte usor,acolo unde este cazul.Nu cred ca ideea topicului este o discutie despre caracteristicile/performantele turbinelor sau motoarelor toyota.

Pentru compatibilitate pot pune poze,ca fac mai mult ca 1000de cuvinte,dar la solicitarea 'starter-ului' topicului,ca nu are rost sa i-l incarc degeaba.Exista zona de discutii tehnice pt mai multe comentarii
Laur is offline   Reply With Quote
Old 15-07-09, 12:16   #11
celicagtfour

Stage 4
 
celicagtfour's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 210
Member of:
[Toyota]
Default Re: Vand Serpi (galerie evacuare) Celica GT-Four 2L Turbo

Quote:
Originally Posted by Laur View Post
ce am scris este probat de mine...mai putin dyno-urile ca nu prea ai unde sa faci la noi pt4x4

nu sunt reclame la produse pt ca datele le-am studiat pe forumurile de specialitate facute de baieti care chiar stiu ce vorbesc.Motorul este "detunat" foarte tare din fabrica pentru a indeplini cerintele de noxe.De-asta variantele pt europa au doar 204-208cp iar cele pt america si canada doar 200cp.Prin urmare la acest motor poti dubla puterea fara mari batai de cap.Ca sa nu mai zic ca internele stock sunt proiectate sa reziste la 700cp

ct26 este echivalentul lui T4! Ct20b are doar A/R-ul (adik sectiunea de trecere din turbina) un pic mai mare pt a reduce restrictiile introduse de Ct26 pe evacuare.Si nu intra in calcul fiabilitatea turbinei la crestere de putere pt ca 400cp ii obtii cu Ct26 la boost-uri rezonabile(in jur de 1.4).Aceeasi turbina (dar single-entry pt ca fluxul de gaze e mai mare si mai constant) este montata pe toyota supra cu motor 3L.

Problema printre "specialisti" si diversi "tuneri" este faptul ca acestia cunosc prea putin turbinele Ct26 si Ct 20b proiectate de toyota (f reusite de altfel,mai ales cele de japonia care sunt ceramice) si nu-si bat capul sa le inteleaga.Asa ca le inlocuiesc din start cu T3/T4 care este mult mai restrictiva pe evacuare, sau T04, T76,etc,pt ca au experienta cu ele.

Puterea 242cp,da, era vb pt modelul RC din japonia.225 cp are RC-ul produs pt Australia (cunoscut sunb numele de Group A).dar in fine,astea sunt amanunte...

Chiuloasele sunt absolut identice la prinderi (pe evacuare!!)si interschimbabile 100% pe motoare.La St205 se foloseste intradevar si ultimele suruburi de prindere ale galeriei(adica cele din capete),iar la ST185 sunt oarbe si apareau deformari si neetansari ale evacuarii.Pentru conversii,la 3S-GE nici prezonul de pe mijloc nu e folosit.Porturile de evacuare la 185 sunt mai mari decat la 165 iar la 205 sunt la fel cu 185 pe inaltime,dar mai ovale.Ideea era, pentru topicul asta, ca se pot monta pe oricare din motoare pt ca poti face portarile foarte usor,acolo unde este cazul.Nu cred ca ideea topicului este o discutie despre caracteristicile/performantele turbinelor sau motoarelor toyota.

Pentru compatibilitate pot pune poze,ca fac mai mult ca 1000de cuvinte,dar la solicitarea 'starter-ului' topicului,ca nu are rost sa i-l incarc degeaba.Exista zona de discutii tehnice pt mai multe comentarii
Man inteleg ce zici. Trebuia deschis un alt thread pt discutia asta, desi unele aspecte trebuiau puse aici. Singurul lucru e ca 20 de cai nu i vei lua veci din acele 2 modificari. Ultima mea modificare facuta la ST205 ul meu a fost downpipe aussie, midpipe aussie + galerie completa de 3 inch C-ONE, turbo stage 1 fensport. Puterea rulata pe dyno a fost de circa 12 cai putere. Si vorbim de 6th gen 3sgte si CT20B care este cu totul si cu totul alta chestie.
Aici ai Hp japonezi

ST165 ST185 ST185 RC ST205
Engine Code 3sgte 3sgte 3sgte 3sgte

Output HP 185@6000 225@6000 235@6000 255@6500
Ciao
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	plaquehs2.jpg
Views:	78
Size:	83.2 KB
ID:	1007797  

Last edited by celicagtfour; 15-07-09 at 12:20.
celicagtfour is offline   Reply With Quote
Old 15-07-09, 12:59   #12
Laur

Stage 2
 
Laur's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 40
Default Re: Vand Serpi (galerie evacuare) Celica GT-Four 2L Turbo

Tb sa-i luam comision la vanzare lui tm8bnz)

Niste link-uri pt comparatii :
http://www.gtfours.co.uk/pics/exh_ma...65v205/009.jpg
http://www.gtfours.co.uk/pics/exh_ma...65v205/008.jpg

offtopic:
@celicagtfor: unde ai facut dyno pt integrala?si cat costa la voi 'operatia'?
Laur is offline   Reply With Quote
Old 15-07-09, 15:08   #13
celicagtfour

Stage 4
 
celicagtfour's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 210
Member of:
[Toyota]
Default Re: Vand Serpi (galerie evacuare) Celica GT-Four 2L Turbo

Tb sa-i luam comision la vanzare lui tm8bnz)

@Hahahahahah )

Niste link-uri pt comparatii :
http://www.gtfours.co.uk/pics/exh_ma...65v205/009.jpg
http://www.gtfours.co.uk/pics/exh_ma...65v205/008.jpg

@Exact


offtopic:
@celicagtfor: unde ai facut dyno pt integrala?si cat costa la voi 'operatia'?[/QUOTE]

@Man eu am facut vreo 3 rulari la a mea dar il cunosc pe tip imi este prieten bun, nu mai stiu exact cat costa, cred undeva in jur de 50 de euro. Le am facut la Torino. Merci. Numa bine man. Salut
celicagtfour is offline   Reply With Quote
Old 15-07-09, 17:40   #14
tm8bnz

Stage 5
 
tm8bnz's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,584
Member of:
[Moderators]
[RR]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Vand Serpi (galerie evacuare) Celica GT-Four 2L Turbo

Le-am vandut ieri,si azi am vazut topicul,dar imi palce mult discutia,pt ca am sapat si eu mult pe siteuri la americani cu putin succes.
Asa ca,sa se modifice titlul topicului,sa se treaca la Tehnic si va rog,continuati,ca ma intereseaza subiectul,mai ales daca este probat !

In cazul meu in care nu planuiam sa urc peste 1 bar (am citit destula warninguri cum ca 165u nu inghite asa mult stres ca restul generatiilor) nu avea rost schimbul galeriei.Downpipe am deja e drept,e doar de 2.5 inch nu de 3 ca asta ce il aveam din kit,dar macar ma scapat de cat'u ala grosolan.
Daca as putea cumva sa mai "omor" din lag-ul ala ridicol as fi foarte fericit,pt ca vreau sa folosesc masina pe reprize de acceleratie si nu pe long-run sau liniute !
tm8bnz is offline   Reply With Quote
Old 15-07-09, 18:04   #15
celicagtfour

Stage 4
 
celicagtfour's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 210
Member of:
[Toyota]
Default Re: Vand Serpi (galerie evacuare) Celica GT-Four 2L Turbo

Quote:
Originally Posted by tm8bnz View Post
Le-am vandut ieri,si azi am vazut topicul,dar imi palce mult discutia,pt ca am sapat si eu mult pe siteuri la americani cu putin succes.
Asa ca,sa se modifice titlul topicului,sa se treaca la Tehnic si va rog,continuati,ca ma intereseaza subiectul,mai ales daca este probat !

In cazul meu in care nu planuiam sa urc peste 1 bar (am citit destula warninguri cum ca 165u nu inghite asa mult stres ca restul generatiilor) nu avea rost schimbul galeriei.Downpipe am deja e drept,e doar de 2.5 inch nu de 3 ca asta ce il aveam din kit,dar macar ma scapat de cat'u ala grosolan.
Daca as putea cumva sa mai "omor" din lag-ul ala ridicol as fi foarte fericit,pt ca vreau sa folosesc masina pe reprize de acceleratie si nu pe long-run sau liniute !
@tm8bnz Ai un boost controler electronic la a ta? Te ar ajuta teoretic sa mai scapi de lag, ar mai fi cateva optiuni dar as vrea mai multe detalii despre modificarile actuale.

Interesant acest topic, rog si eu adminul sa mute discutiile in Zona Tehnica.

La ST205-ul meu am ajuns la concluzia ca stai in regim de siguranta la un maxim de 1.12/1.13 bar cu benzina de 98 sau de 100 mai bine, galerie completa de 3 inch, turbo stock, filtru in bumbac, risuoantor scos. Am rulat intre 285 si 290 de cai putere, la fiecare modificare faceam rularea sa vad practic daca este un castig sau o pierdere de cai putere. De lag am mai scapat cu EBC ul, si cu galeria facuta mai bine. Am probat si serpisori si downpipeuri luate din SUA dar am ajuns la concluzia ca nu meritau, tot timpul incopatibilitati si datele date de ei nu ieaseau in paractica. Tot ce a fost japonez a mers 100%, pe hartie nu dadeau date, dar am ramas surprins de cat de performante sunt piesele lor. Si-au meritat toti banii.
celicagtfour is offline   Reply With Quote
Reply


- Copyright 2024 4Tuning -