Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini de teren 4X4

Masini de teren 4X4 Sectiune dedicata pasionatilor de Off-Road & 4X4

Reply
 
Thread Tools
Old 18-01-08, 08:40   #46
beck

Stage 5
 
beck's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
Default Re: De ce un 4x4?

adevarul e ca in fiecare zi imi taie fata cate un q7 sau un range rover.....

intr-o buna zi unul dintre acestia va plati pentru restu
asta daca nu imi cumpar si eu ceva mai mare si scap de "complexe"

cat despre x5 , Race , acum cativa ani am mers in spatele unui x5 4.8 is intre Campina si Sinaia, aveam un clk 230 K, pot sa iti spun ca nu imi venea sa cred cat de tare mergea camionu.. il puteam depasi dar cu riscuri
__________________
INOXWORKS

480 hp/t
beck is offline   Reply With Quote
Old 18-01-08, 15:15   #47
lrazvani

Stage 4
 
lrazvani's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 210
Default Re: De ce un 4x4?

hehe...un x5 4.8 e cam sus pus printre performantele s.u.v. , e renumit ca performante pe asfalt dar sa nu uitam ca vorbim de spuma suv....clk a tau saracu creca are jumate caii
la faza cu taiatu e mai mult psihologic...e total absurd sa o iei de buna ca "se urca pe tine" ce prost crezi ca chiar ar vrea sa isi avarieze masina numa ca sa arate ca ii superior ? si daca chiar o iei de buna nu stiu daca e cu mult mai impunator un q7 ca un a8 sau daca e mai sigur....
foarte buna remarca "adevarul e ca in fiecare zi imi taie fata cate un q7 sau un range rover....." prin asta chiar ii susti punctul de vedere a lui RACE despre tipul de oameni care isi iau asa masini....educatia si mentalitatea lor de "gigi becali"(si daca ziceti ca gigi nu are jeep...nu stiu cate jeepuri is mai mari ca hardughia aia a lui) se vede prin disciplina in trafic..punand deoparte psihologia autovehiculeor...nu stiu ce tot ati zis acolo de rav4 dar eu pot sa zic ca masina aia e urata de nu iti vine sa crezi , are un interior de iti dai pumi in cap toata ziua cand o conduci si te uiti la bord.. si sa nu mai vorbim de pret ca incepe parca de la 25.000 in pielea goala pe benzina...
Si ca sa vin cu detalii am luat niste poze random de pe internet...masinile la acelas pret...rav4 interior vs passat..uitativa la ceasuri mai ales
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	usa_2008_volkswagen_passatsedan_sdn_4_x_infulldash_x.jpg
Views:	247
Size:	58.3 KB
ID:	428884   Click image for larger version

Name:	2007.toyota.rav4.20109741-E.jpg
Views:	245
Size:	25.3 KB
ID:	428885  

Last edited by lrazvani; 18-01-08 at 15:17.
lrazvani is offline   Reply With Quote
Old 18-01-08, 17:54   #48
CJ-86-UHE

Stage 5
 
CJ-86-UHE's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 593
Default Re: De ce un 4x4?

Quote:
Originally Posted by lrazvani View Post
hehe...un x5 4.8 e cam sus pus printre performantele s.u.v. , e renumit ca performante pe asfalt dar sa nu uitam ca vorbim de spuma suv....clk a tau saracu creca are jumate caii
la faza cu taiatu e mai mult psihologic...e total absurd sa o iei de buna ca "se urca pe tine" ce prost crezi ca chiar ar vrea sa isi avarieze masina numa ca sa arate ca ii superior ? si daca chiar o iei de buna nu stiu daca e cu mult mai impunator un q7 ca un a8 sau daca e mai sigur....
foarte buna remarca "adevarul e ca in fiecare zi imi taie fata cate un q7 sau un range rover....." prin asta chiar ii susti punctul de vedere a lui RACE despre tipul de oameni care isi iau asa masini....educatia si mentalitatea lor de "gigi becali"(si daca ziceti ca gigi nu are jeep...nu stiu cate jeepuri is mai mari ca hardughia aia a lui) se vede prin disciplina in trafic..punand deoparte psihologia autovehiculeor...nu stiu ce tot ati zis acolo de rav4 dar eu pot sa zic ca masina aia e urata de nu iti vine sa crezi , are un interior de iti dai pumi in cap toata ziua cand o conduci si te uiti la bord.. si sa nu mai vorbim de pret ca incepe parca de la 25.000 in pielea goala pe benzina...
Si ca sa vin cu detalii am luat niste poze random de pe internet...masinile la acelas pret...rav4 interior vs passat..uitativa la ceasuri mai ales

Toyota a folosit un interior ***urist cam pentru toate noile ei modele.
confortul care il ai cand conduci un passat e net superior fata de cel care il ai cand conduci un rav4. cat despre preturi, rav-ul e mai scump decat passatul. si nu prea ai cum sa le compari ca fac parte din clase diferite.
__________________
Dimensiunea maximă pentru o imagine īn semnătură este de 500x100 pixeli.
CJ-86-UHE is offline   Reply With Quote
Old 18-01-08, 19:17   #49
steaua23
Opel Driver

Stage 5
 
steaua23's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 6,269
Member of:
[Opel]
[Colectionar Machete]
Default Re: De ce un 4x4?

Uite si un interior de rav 4 full
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	dadad.JPG
Views:	212
Size:	22.6 KB
ID:	429090  
steaua23 is offline   Reply With Quote
Old 18-01-08, 19:20   #50
lrazvani

Stage 4
 
lrazvani's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 210
Default Re: De ce un 4x4?

***urist , ne***urist ce vad e ca am un 4x4 de care ma bucur 20% pe ce am dat banii.. cu niste indicatoare de chevreolet lacetti si branhiile alea sau cum se numesc de aer luate direct de pe logan(masini de 12.000e)...+ ca vorba ta...pretul la rav 4 incepe de mai sus....(de aia am si pus acolo passatu cu cutie automata , navi )....intradevar sunt categori diferite de masini dar se dezbate de ce un 4x4 ? (suv) sau de ce nu un 4x4....(pot sa caut si eu o poza mai artistica daca doriti )

Last edited by lrazvani; 18-01-08 at 19:22.
lrazvani is offline   Reply With Quote
Old 18-01-08, 23:45   #51
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: De ce un 4x4?

Quote:
Originally Posted by CJ-86-UHE View Post
Toyota a folosit un interior ***urist cam pentru toate noile ei modele.
confortul care il ai cand conduci un passat e net superior fata de cel care il ai cand conduci un rav4. cat despre preturi, rav-ul e mai scump decat passatul. si nu prea ai cum sa le compari ca fac parte din clase diferite.
Te rog expune aici pentru userii ce parcurg dezbaterea, CARE sunt criteriile bine definite ce au stat la baza concluziei categorice enuntate de tine si cu cate RAV4(si care generatie) ai mers mai mult de 100km...Asta daca nu cumva faci parte din cei ce pot "citi" o masina in vreun drive-test de 5km...
PS: pe langa ceea ce spuneam mai sus,poate n-ar fi inutil sa specifici si de ce consideri ca este nimerita comparatia passat-RAV4 si nu de exemplu X5-seria 7 ....sau rav4 cu avensis...

PS2: Ma intrebam si eu aproppos de comparatii....de ce cu passatul 4motion au ramas ingropati pe o ulita dintr-un sat de langa buzau,dupa ce in ziua precedenta plouase putin...iar cu o vechitura de patrol din '85 (la care unii fitosi se uita cu o figura de zici ca au probleme la fiere),am scos la asfalt si passatul si caruta unui vecin ce reusise sa traga vw-ul pana la un anumit punct
Io cred ca motivul este instabilitatea in curbe la 170(pe care nu-i prinde) si lipsa climatronicului dual-zone...
Si aproppos de viteze mari si stabilitatea de care au unii absoluta nevoie....la cat am umblat eu prin tara,mi s-a parut ca 95% dintre soferii de la noi,nu trec decat f.rar de 140 si atunci cand o fac,se intampla doar pe segmente scurte de drum....aici ma refer la conditii ideale(cat se poate in ro.) ,nu iarna cand turismele circula cu 90km/h majoritatea....Deci eu cred ca superavantajele alea ale nustiucarui passat de care se tot vb aici, nu prea sunt punse in valoare foarte des....orice SUV/"jeep" fabricat dupa 1995 ajunge relativ usor la 140 si sta bine pe sosea la viteza aia cand este echipat cu gume adecvate.
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 19-01-08, 00:25   #52
CJ-86-UHE

Stage 5
 
CJ-86-UHE's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 593
Default Re: De ce un 4x4?

Quote:
Originally Posted by lascarica View Post
Te rog expune aici pentru userii ce parcurg dezbaterea, CARE sunt criteriile bine definite ce au stat la baza concluziei categorice enuntate de tine si cu cate RAV4(si care generatie) ai mers mai mult de 100km...Asta daca nu cumva faci parte din cei ce pot "citi" o masina in vreun drive-test de 5km...
PS: pe langa ceea ce spuneam mai sus,poate n-ar fi inutil sa specifici si de ce consideri ca este nimerita comparatia passat-RAV4 si nu de exemplu X5-seria 7 ....sau rav4 cu avensis...

PS2: Ma intrebam si eu aproppos de comparatii....de ce cu passatul 4motion au ramas ingropati pe o ulita dintr-un sat de langa buzau,dupa ce in ziua precedenta plouase putin...iar cu o vechitura de patrol din '85 (la care unii fitosi se uita cu o figura de zici ca au probleme la fiere),am scos la asfalt si passatul si caruta unui vecin ce reusise sa traga vw-ul pana la un anumit punct
Io cred ca motivul este instabilitatea in curbe la 170(pe care nu-i prinde) si lipsa climatronicului dual-zone...
Si aproppos de viteze mari si stabilitatea de care au unii absoluta nevoie....la cat am umblat eu prin tara,mi s-a parut ca 95% dintre soferii de la noi,nu trec decat f.rar de 140 si atunci cand o fac,se intampla doar pe segmente scurte de drum....aici ma refer la conditii ideale(cat se poate in ro.) ,nu iarna cand turismele circula cu 90km/h majoritatea....Deci eu cred ca superavantajele alea ale nustiucarui passat de care se tot vb aici, nu prea sunt punse in valoare foarte des....orice SUV/"jeep" fabricat dupa 1995 ajunge relativ usor la 140 si sta bine pe sosea la viteza aia cand este echipat cu gume adecvate.

conduc zilnic un passat 4motion si am condus un rav4 (ultima generatie) mai mult decat un dirve test si am observat ca altfel stai in scaunul de passat, si in curbe are stabilitate mult mai mare passatul + ca ravul e mai puturos si nu are sprintul passatului. si am condus si un x5 3.0d(generatie anterioara), dar nici el nu mi-a oferit stabilitate ce o ofera passatul..

cat despre cazul de langa buzau:nu prea imi vine sa cred ca a ramas ingropat in noroi daca era intreadevar cu tractiune integrala, iar passatul nu e facut pt ce e facut un patrol sau ori care alta masina de teren.

eu zic ca nu poti compara passat cu rav sau x5 cu septarul deoarece fac parte din clase diferite....passatul fiind in clasa limousine si ravul in clasa suv..


asta este parerea mea..nu putem avea toti pareri la fel..

Last edited by CJ-86-UHE; 19-01-08 at 00:30.
CJ-86-UHE is offline   Reply With Quote
Old 19-01-08, 04:43   #53
lrazvani

Stage 4
 
lrazvani's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 210
Default Re: De ce un 4x4?

este adevarata treaba cu vitezele cu care se circula la noi in tara ....sa circuli cu viteze mai mari numa te risti si iti strici si masina pe drumurile noastre...pacat ca nu suntem o tara asa de saraca ca si ungaria in relief sa avem drumuri bune si drepte cu investitie mica...una peste alta...tot mai bine te afli cu un passat decat cu un rav4....e ca si cand compari un bibelou cu o caramida dar sunt masina amandoua si se pot compara...
lrazvani is offline   Reply With Quote
Old 19-01-08, 12:38   #54
beck

Stage 5
 
beck's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
Default Re: De ce un 4x4?

@Lrazvani , te invit sa faci 50 km zilnic in bucuresti sa vezi gradul de civilizatie si comportament rutier.

cat despre suv in oras, da e foarte tare, dar unul de top nu imi permit si hyunday nu o sa-mi cumpar niciodata, asa ca incerc sa imi iau un pickup american
beck is offline   Reply With Quote
Old 19-01-08, 13:00   #55
lrazvani

Stage 4
 
lrazvani's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 210
Default Re: De ce un 4x4?

Quote:
Originally Posted by beck View Post
@Lrazvani , te invit sa faci 50 km zilnic in bucuresti sa vezi gradul de civilizatie si comportament rutier.

cat despre suv in oras, da e foarte tare, dar unul de top nu imi permit si hyunday nu o sa-mi cumpar niciodata, asa ca incerc sa imi iau un pickup american
no comment in bucuresti...e renumit pt. trafic ....si normal ca daca nu te adaptezi si nu te bagi nu mai rezolvi nimic si pierzi toata ziua dar asta nu inseamna ca te favorizeaza un suv....
mersi de oferta dar nu vreau sa ies cu toata masina sifonata , batut si scuipat dupa 50km de buc..am fost vara trecuta cu cineva cu un 407..statea lejer pe banda lui la stop si din senin io sifonat unu aripa din fatza stanga si so tot dus...ala sa pierdut in trafic cu ceva epava de golf2(un fel de "bine ai venit in Bucuresti")...si asta a ramas cu masina blana...cine stie...poate daca era suv nu se baga..dar si de se baga tot acolo era cu paguba...
lrazvani is offline   Reply With Quote
Old 29-01-08, 11:46   #56
axxel4you

Stage 3
 
axxel4you's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 154
Default Re: De ce un 4x4?

AM GASIT RASPUNSUL LA INTREBAREA: De ce un 4x4?-PENTRU OFF-ROAD,
DECI NU VA MAI CHINUITI SA COMPARATI MASINI MICI CU LIMOUZINE CU SUVURI MICI MARI SAU CU 4X4 CA NU ARE ROST.
E FOARTE SIMPLU:
-VREI ORAS MERGI CU MASINA MICA CONSUM REDUS POATE CHIAR ELECTRICA CA NU CRED CA FACE CINEVA PE ZI MAI MULT DE 100KM IN ORAS
- VREI MASINA DE DRUM LUNG MERGI CU O MASINA CONFORTABILA CARE ESTE SI AERODINAMICA SI UN CONSUM BUN.
-VREI OFF ROAD PAI ITI CUMPERI 4X4 NU SUV CA CU SUVUL NU PREA AI CE SA FACI PE UNDE TRECE FARA PROBLEME UN 4X4 SI DE MULTE DIN CAUZA CA NU ARE GARDA LA SOL SI ANVELOPE.
CATEVA AMINTIRI-AM SPART ANVELOPE SI STRANBAT JENTI LA MINE IN CARTIER SI AVEAM DACIE PE UN DRUM PE CARE IL STIAM FOARTE BINE LA O LINIE DE TREN,(NU DOAR EU ,SE FACUSE COLOANA PE DREAPTA LA SCHIMBAT ROTI),AM DAT PRIN GROPI LA VITEZA MICA CA PLOUA DE MI-AU CAZUT CHEIILE DIN CONTACT LA O RAPANDULA DE MASINA DAR SARACA CONSUMA 4 IN ORAS LA ORICE ORA DE TRAFIC.
MASINA MICA DE ORAS NU PREA E BUNA LA DRUM LUNG EU CAND IESEAM CU EA SI MAI BATEA O RAFALA MICA DE VANT DIN FATA PARCA MA LOVEAM DE UN ZID.
SI CU MASINA MICA SI LIMOUZINA NU AJUNGI UNDE AJUNGE SUVUL DAR TOTODATA NICI SUVUL NU AJUNGE UNDE AJUNGE UN 4X4 SIMPLU SI RUDIMENTAR .
PE STRADA AM VECINI CARE AU HYUNDAI TUCSON 2.0CRDI 6 TREPTE-plastic mai prost ca la logan si de intrat pe coclauri nici o sansa ca are garda mica si la un drum mai lung i-a consumat ca porcul probabil ca a mers cu viteza ridicata.
IDEEA DE BAZA ESTE CA ATUNCI CAND ITI CUMPERI MASINA TREBUIE SA STII DE CE O IEI UNDE O UTILIZEZI MAI MULT?CE VREI SA FACI CU EA?
VREI UN BLEEND ADICA FACE DE TOATE SI NIMIC CUM TREBUIE ITI CUMPERI UN SUV ,MINI SUV ,CROSS SUV SAU CE O MAI FI SUV LA MODA, IN FOND SUV VINE DE LA :SPORT UTILITY VEHICLE,
axxel4you is offline   Reply With Quote
Old 04-02-08, 18:39   #57
~Ada~
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
~Ada~'s Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 817
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Hyundai]
[PEUGEOT]
Question Re: De ce un 4x4?

N-am citit toata paginile..insa o intrebare pentru cei care au,au avut sau au auzit doar despre Santa Fe,diesel.Cum se comporta,au existat probleme..ce dezavantaje are..
__________________



Vand KITURI XENON la preturi avantajoase
~Ada~ is offline   Reply With Quote
Old 20-02-08, 13:27   #58
thunder rock

Stage 4
 
thunder rock's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 251
Member of:
[PEUGEOT]
Default Re: De ce un 4x4?

Ce faci ? te convertesti?
thunder rock is offline   Reply With Quote
Old 25-02-08, 21:30   #59
feline
Peugeot Driver

Stage 3
 
feline's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 125
Member of:
[PEUGEOT]
Default Re: De ce un 4x4?

n-ar fi prima si eu as sta la aspiratie cu Tiguan vs. RAV4.
insa concluzia si lucrul pe care multi nu-l constietizeaza, e ca un SUV nu e un Off-roader.

am cateva cunostiinte care si-au luat santa fe de care sunt foarte multumiti dar au cumparat-o mai mult pentru a-si servi scopul: spatioasa, dotata, fiabilitate buna pana acum si sistem de tractiune reusit.
feline is offline   Reply With Quote
Old 28-02-08, 20:13   #60
calingruia2001

Stage 3
 
calingruia2001's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 145
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
Wink Re: De ce un 4x4?

eu am un rav4 2007 si este super confortabil am avut si passat nici pe departe nu se compara rav ul este poate mai urat la interior dar la frane suspensie si off road iti spun eu ca este f bun ... are un consum de 5,7 pe 80000 de km iar cand bag piciorul in el zboara iar passatu ala de 2.o td estecel mai pacatos.....,iar eu mai am inca un land cruiser din 90 care merge pe unde pasatu nici nu zboara si mai are si 250000 de k numai de munte si off road si nu am schimbat de cauciucuri i a vezi pasatu rezista ....uite un film cam ce face cum urca o panta si ce panta.. asa sa ti faci o idee cam ce e toyota poate cand o sa ai una o sa te ca.. in el de passat...
Attached Files
File Type: 3gp video-0004.3gp (64.3 KB, 82 views)
__________________
BMW E30 3.27
calingruia2001 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -