Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > ROVER - MG > Alte discutii ROVER - MG

Reply
 
Thread Tools
Old 12-06-08, 15:47   #61
kaobao

Stock
 
kaobao's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 3
Default Re: Fan Rover 75 ??

Salutare fratilor.

Ma bucur ca exista atatia fani Rover 75 . Vreau sa va zic ca si eu sunt un fan si detin o bijuterie de Rover 75 2.0 CDT an 2000 cu interiori piele neagra .
Este o masina eleganta foarte draguta care nu vezi pe toate drumurile cum sunt BMW AUDI sau VW . Ma bucur ca exista si alti fani in Romania .

Vreau sa va intreb daca stiti cumva cam cat costa un vopsit total la masina asta. Si cum pot scapa de erorile de la bord gen " airbag " care nu se aprinde mereu si " placutele de frana " . Am cumparat`o recent de vro 1 luna si sunt foarte incantat de ea .

. BAfta !! Rover Rulzzzz
kaobao is offline   Reply With Quote
Old 12-06-08, 15:52   #62
kaobao

Stock
 
kaobao's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 3
Default Re: Fan Rover 75 ??

Quote:
Originally Posted by adisan 45 td View Post
salutari...am cumparat un rover 45 td connoisseur din anglia...masina e foarte frumoasa si bine intretinuta....o singura problema.....o singura intrebare....ambreajul prinde foarte jos,in treapta 1 intra un pic mai greu(agata),iar in marshalier cu un pic de zgomot...cred ca e ceva de la ambreaj sau de la cilindrii de ambreaj...dar nu sunt sigur...sper sa nu fie cutia(nu cred dar...).masina trage dar parca ma asteptam sa traga un pic mai bine sau poate e doar o impresie gresita,astept si eu un raspuns de la cine ma poate ajuta...multe multumiri
salutare ceva de genu am patit si eu . Este o problema la Rover's din cate am auzit mai ales la cele CDT ambreajul se duce repede eu am patito nu mai intra in viteza de loc pierdea lichid din cilindru am fost la service si am bagat lighid apoi a rulat ca NOUA . Iar despre zgomot (gen plecat cu frana de mana) la fel am si eu cand pelc in treapta 1 si masalier am fost la service si cei deacolo mi-au spus ca s-ar ptuea sa fie volanta .
kaobao is offline   Reply With Quote
Old 12-06-08, 18:19   #63
adisan 45 td

Stage 2
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 39
Default Re: Fan Rover 75 ??

Quote:
Originally Posted by ionut daniel View Post
Cum se circula cu volan pe dreapta? Se poate inmatricula, sau mergi cu nr de Anglia?
cu volan pe dreapta se circula la fel ca si cu volan pe stanga.....totul e sa te obisnuiesti....iar dupa ce te obisnuiesti tre sa inveti iar sa conduci cu volan pe stanga....si tot asa....se pot inmatricula acum si la noi masinile din anglia......NUMAI BINE!!!
adisan 45 td is offline   Reply With Quote
Old 12-06-08, 18:29   #64
adisan 45 td

Stage 2
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 39
Default Re: Fan Rover 75 ??

Quote:
Originally Posted by Black Pearl View Post
Frumoasa masina, chiar ca se vede ca a fost bine intretinuta.
Sa o folosesti sanatos!

In cel mai fericit caz se poate rezolva prin reglarea cablului de ambreaj de catre un mecanic (5 min) ... sau trebuie schimbat kitul de ambreiaj ... sau e vorba de altceva.
(simptome haraie cand o bagi in marsalier si intra un pic mai greu in treapta I)
Nu cred ca vorba de cutie.
Cam aceeasi problema am avut-o si eu.
Dar cu siguranta ceea ce spun eu sunt doar presupuneri, cred ca un mecanic iti poate spune rapid care e problema.
ambreajul e hidraulic....sti cumva cum se aeriseste cilindru "master"ca nu am gasit nici un aerisitor....daca ai rover tre sa sti...daca nu ...nu cred......trebuie schimbat cilindru din spatele pedalei...dar nu stiu cum sa aerisesc...nu vad nici un aerisitor nici la cilindru "slave"de pe motor.....
adisan 45 td is offline   Reply With Quote
Old 13-06-08, 17:34   #65
Black Pearl

Stage 5
 
Black Pearl's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,176
Member of:
[Opel]
Default Re: Fan Rover 75 ??

Quote:
Originally Posted by adisan 45 td View Post
ambreajul e hidraulic....sti cumva cum se aeriseste cilindru "master"ca nu am gasit nici un aerisitor....daca ai rover tre sa sti...daca nu ...nu cred......trebuie schimbat cilindru din spatele pedalei...dar nu stiu cum sa aerisesc...nu vad nici un aerisitor nici la cilindru "slave"de pe motor.....
Imi pare rau dar nu stiu.
Black Pearl is offline   Reply With Quote
Old 22-06-08, 12:42   #66
stef_ionesco

Stock
 
stef_ionesco's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 6
Default Re: Fan Rover 75 ??

Am un Rover 75 din 2001, 2,0, benzina V6.
Am avut o problema cu motorasul de la aerul conditionat in septembrie anul trecut.
L-am schimbat (700 de euro), dar fiind frig nu am mai folosit aerul conditionat.
Anul acesta in mai, cand au inceput caldurile, am pornit aerul conditionat si... Surpriza.
S-a ars motorasul de la aerul conditionat.
Am fost cu masina din nou la mecanic deoarece era in garantie totul.
Dupa o luna de chin mi-a dat inapoi masina, spunandu-mi ca e stricata elicea de la racire.
Ca de fapt ar trebui sa aiba 2 viteze, una pentru racirea normala a motorului, si a doua pentru racirea freonului. Cea de a doua viteza nu functioneaza si nu se poate repara. Trebuie de schimbat iar piese nu se gasesc. Nu stiu ce sa fac.
Poate aveti voi vreo idee.
Multumesc anticipat.

Respect

Stef Ionesco
stef_ionesco is offline   Reply With Quote
Old 29-06-08, 03:46   #67
adisan 45 td

Stage 2
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 39
Default Re: Fan Rover 75 ??

Quote:
Originally Posted by adisan 45 td View Post
ambreajul e hidraulic....sti cumva cum se aeriseste cilindru "master"ca nu am gasit nici un aerisitor....daca ai rover tre sa sti...daca nu ...nu cred......trebuie schimbat cilindru din spatele pedalei...dar nu stiu cum sa aerisesc...nu vad nici un aerisitor nici la cilindru "slave"de pe motor.....
....sa rezolvat!!se aeriseste automat la 2-3 pedale!!!simplu si eficient.....''mai mare daraua decat ocaua''.....pt care mai patzeste ca mine,sa stie!!PAM PAM
adisan 45 td is offline   Reply With Quote
Old 29-06-08, 12:36   #68
Grigoras Cristian

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 332
Default Re: Fan Rover 75 ??

frate felicitari, ptr sfaturi sau altele. picasso_thegreatest, corect mg rover rulllz si jagu')
Grigoras Cristian is offline   Reply With Quote
Old 11-08-08, 13:46   #69
Troll the Great

Stage 1
 
Troll the Great's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 15
Default Re: Fan Rover 75 ??

Salutare tuturor

Este primul meu post pe acest forum, asa ca daca raspunsurile la intrebrile pe care le voi pune au primit raspuns in alta parte, imi cer scuze de pe acum.
Ca si cei din posturile precedente, am vazut poze si anunturi cu Rover 75 si mi-a placut foarte mult cum arata, atat in exterior cat si (mai ales) in interior (varianta fara face-lift, mie mi se pare ca au stricat masina cand au modificat-o).Ma gandesc sa imi cumpar unul, dar inainte de a face acest pas m-am gandit sa caut pe net pareri despre masina, si asa am dat de acest forum (sper sa imi mai raspunda careva, avand in vedere ca ultimul poast e de acum 2 luni).M-as bucura sa isi dea cu parerea mai ales cineva care a folosit aceasta masina cativa ani si o cunoaste bine.
Masina pe care as vrea sa o iau probabil ca o sa aiba in jur de 100.000 de km,fabricata intre anii 2000-2004,si nu va fi rulata in tara (cel mai probabil o sa fie din Germania).Intrebarile mele ar fi urmatoarele:
1.Merita sa iau o asa masina?Ma refer la fiabilitate (foarte important) si costuri de intretinere, pentru ca stiu ca arata foarte bine si banuiesc ca e confortabila.
2.Gasesc piese de schimb usor?Sunt scumpe?Stiti cateva service-uri specializate unde sa il pot duce?Ceva dealeri?
3..Ce motorizare recomandati?Stiu ca pe benzina are de 1.8 l(120 hp), 2.0l (150 hp) si 2,5 l(177 hp), iar motorul diesel 2.0 l(116 hp).Este suficient de puternic motorul diesel la greutatea caroseriei?Sunt suficienti cei 116 hp?Si daca poate sa imi spuna careva consumul mediu la fiecare (m-ar interesa cel mai mult din experienta personala, nu ce scrie pe talon sau in cartea tehnica).
4.Cand cumpar masina, dupa ce defectiuni sa ma uit (adica ce este mai predispus sa cedeze)?Ce sa intreb proprietarul?Ce sa inspectez mai atent?.Da-ti cateva sfaturi unui noob sadea, care nu vrea sa ia teapa la prima masina care si-o cumpara.
Va multumesc si va cer scuze ca v-am pus sa cititi atat .
Astept cu mult interes raspunsurile.
Numai bine!
Troll the Great is offline   Reply With Quote
Old 11-08-08, 14:36   #70
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: Fan Rover 75 ??

Quote:
Originally Posted by Troll the Great View Post
Salutare tuturor

Este primul meu post pe acest forum, asa ca daca raspunsurile la intrebrile pe care le voi pune au primit raspuns in alta parte, imi cer scuze de pe acum.
Ca si cei din posturile precedente, am vazut poze si anunturi cu Rover 75 si mi-a placut foarte mult cum arata, atat in exterior cat si (mai ales) in interior (varianta fara face-lift, mie mi se pare ca au stricat masina cand au modificat-o).Ma gandesc sa imi cumpar unul, dar inainte de a face acest pas m-am gandit sa caut pe net pareri despre masina, si asa am dat de acest forum (sper sa imi mai raspunda careva, avand in vedere ca ultimul poast e de acum 2 luni).M-as bucura sa isi dea cu parerea mai ales cineva care a folosit aceasta masina cativa ani si o cunoaste bine.
Masina pe care as vrea sa o iau probabil ca o sa aiba in jur de 100.000 de km,fabricata intre anii 2000-2004,si nu va fi rulata in tara (cel mai probabil o sa fie din Germania).Intrebarile mele ar fi urmatoarele:
1.Merita sa iau o asa masina?Ma refer la fiabilitate (foarte important) si costuri de intretinere, pentru ca stiu ca arata foarte bine si banuiesc ca e confortabila.
2.Gasesc piese de schimb usor?Sunt scumpe?Stiti cateva service-uri specializate unde sa il pot duce?Ceva dealeri?
3..Ce motorizare recomandati?Stiu ca pe benzina are de 1.8 l(120 hp), 2.0l (150 hp) si 2,5 l(177 hp), iar motorul diesel 2.0 l(116 hp).Este suficient de puternic motorul diesel la greutatea caroseriei?Sunt suficienti cei 116 hp?Si daca poate sa imi spuna careva consumul mediu la fiecare (m-ar interesa cel mai mult din experienta personala, nu ce scrie pe talon sau in cartea tehnica).
4.Cand cumpar masina, dupa ce defectiuni sa ma uit (adica ce este mai predispus sa cedeze)?Ce sa intreb proprietarul?Ce sa inspectez mai atent?.Da-ti cateva sfaturi unui noob sadea, care nu vrea sa ia teapa la prima masina care si-o cumpara.
Va multumesc si va cer scuze ca v-am pus sa cititi atat .
Astept cu mult interes raspunsurile.
Numai bine!
1.Din experienta mea e destul de fiabila (consumabile - ulei, filtre, baterie....ieri mi s-a aprins becul pt. placutele de frana, tot consumabile). Urmeaza sa-i schimb termostatul, are o mica fisura (1l la 2000 km), apare frecvent dupa 100000 km, dar e relativ ieftin.
Confortabila - da, dar daca cei din fata sunt inalti in spate e cam inghesuiala - loc putin pentru genunchi...
2.Piese se gasesc la comanda, m-am interesat, preturi normale, recomand Ciclop - nu bavaria. Service specializat....bavaria...
3.Personal recomand 2.5 V6 daca nu-ti pasa de consum. Am 2.0 V6 si uneori i-as mai cere un pic de "gaz". Diesel exista si in varianta 131 CP.
7-8 % pentru benzina 2.0 la drum, functie de conditii mai degraba decat de greutatea piciorului. In oras...nu intreba, consuma la ora nu la km (trafic de Cluj).
4.Chestiile obisnuite: motor cu mers rotund fara batai, vitezele trebuie sa se schimbe usor, sa nu "cloncane" suspensia; la benzina se "duce" termostatul dupa cum am spus mai sus; contactul pt. farurile de mers inapoi (costa 50 lei); VIS valves la benzina - se remediaza usor daca nu-s arse motorasele; cilindrii de ambreiaj la diesel; garnitura de chiulasa la 1.8 turbo; rezistorul pt. treapta I de la ventilator la toate. In rest, chestie de norocul fiecaruia.
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 11-08-08, 17:13   #71
Troll the Great

Stage 1
 
Troll the Great's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 15
Default Re: Fan Rover 75 ??

Quote:
Originally Posted by workaholic_ro View Post
1.Din experienta mea e destul de fiabila (consumabile - ulei, filtre, baterie....ieri mi s-a aprins becul pt. placutele de frana, tot consumabile). Urmeaza sa-i schimb termostatul, are o mica fisura (1l la 2000 km), apare frecvent dupa 100000 km, dar e relativ ieftin.
Confortabila - da, dar daca cei din fata sunt inalti in spate e cam inghesuiala - loc putin pentru genunchi...
2.Piese se gasesc la comanda, m-am interesat, preturi normale, recomand Ciclop - nu bavaria. Service specializat....bavaria...
3.Personal recomand 2.5 V6 daca nu-ti pasa de consum. Am 2.0 V6 si uneori i-as mai cere un pic de "gaz". Diesel exista si in varianta 131 CP.
7-8 % pentru benzina 2.0 la drum, functie de conditii mai degraba decat de greutatea piciorului. In oras...nu intreba, consuma la ora nu la km (trafic de Cluj).
4.Chestiile obisnuite: motor cu mers rotund fara batai, vitezele trebuie sa se schimbe usor, sa nu "cloncane" suspensia; la benzina se "duce" termostatul dupa cum am spus mai sus; contactul pt. farurile de mers inapoi (costa 50 lei); VIS valves la benzina - se remediaza usor daca nu-s arse motorasele; cilindrii de ambreiaj la diesel; garnitura de chiulasa la 1.8 turbo; rezistorul pt. treapta I de la ventilator la toate. In rest, chestie de norocul fiecaruia.
Multumesc mult pentru raspuns, nu ma asteptam ca dupa atata timp sa mai scrie cineva, si mai ales nu atat de repede.
Imi spui te rog din ce an e masina ta, de cat timp o ai si cu cati km ai luat-o?Si cati are acum?Sau a fost noua?Si ce insemna "destul de fiabila"?Ce te-a nemultumit?Cum se comporta masina acum?Nu am inteles faza cu termostatul, despre ce termostat e vorba si ce inseamna "1l la 2000km".Si daca tot il schimbi imi spui te rog si mie cat costa?Si cam cat te duce cand mergi la o revizie de 15.000 km (la atata se face, nu?).
Si ai idee cam cat "papa" varianta de 2,5 l?
Una peste alta, avand in vedere experienta ta, ai recomanda masina asta unui prieten?
Scuze daca sunt sacaitor sau neexperimentat dar nu am mai cumparat o masina pana acum si as vrea sa am toate datele, nu sa ma arunc cu capul inainte.
Numai bine.

PS:daca nu te deranjeaza prea mult, ai putea sa pui niste poze cu masina ta?
PPS: daca crezi ca in Cluj e rau, vino 2 zile in Bucuresti si cand mergi inapoi o sa ti se para pustii strazile...

Last edited by Troll the Great; 11-08-08 at 17:16.
Troll the Great is offline   Reply With Quote
Old 11-08-08, 18:40   #72
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: Fan Rover 75 ??

Quote:
Originally Posted by Troll the Great View Post
Multumesc mult pentru raspuns, nu ma asteptam ca dupa atata timp sa mai scrie cineva, si mai ales nu atat de repede.
Imi spui te rog din ce an e masina ta, de cat timp o ai si cu cati km ai luat-o?Si cati are acum?Sau a fost noua?Si ce insemna "destul de fiabila"?Ce te-a nemultumit?Cum se comporta masina acum?Nu am inteles faza cu termostatul, despre ce termostat e vorba si ce inseamna "1l la 2000km".Si daca tot il schimbi imi spui te rog si mie cat costa?Si cam cat te duce cand mergi la o revizie de 15.000 km (la atata se face, nu?).
Si ai idee cam cat "papa" varianta de 2,5 l?
Una peste alta, avand in vedere experienta ta, ai recomanda masina asta unui prieten?
Scuze daca sunt sacaitor sau neexperimentat dar nu am mai cumparat o masina pana acum si as vrea sa am toate datele, nu sa ma arunc cu capul inainte.
Numai bine.

PS:daca nu te deranjeaza prea mult, ai putea sa pui niste poze cu masina ta?
PPS: daca crezi ca in Cluj e rau, vino 2 zile in Bucuresti si cand mergi inapoi o sa ti se para pustii strazile...

2001, 100000 cand am luat-o, am facut vreo 20000 si ceva (nu stiu exact, nu urmaresc asta cu mare grija), o am de un an si jumatate.
Am 2 km de acasa la birou, tot atata pana la scoala la fiica-mea, nu ma prea intereseaza cat papa in oras ; in rest, concedii, excursii (unde consuma decent) si nu lucrez in vanzari
Nu stiu exact cu cat e mai lacom 2.5, englezii spun ca mai pui "ceva" peste 2.0, nu foarte spectaculos, dar cu siguranta NU e economicoasa.
Destul de fiabila inseamna ca mie nu mi-a facut probleme deosebite, dar au avut altii.
Lista de "belele" personale:
- ianuarie 2007 - am intins (putin) cablul de acceleratie - un cleste si 2 minute de "munca"
- martie 2007 - am demontat si curatat de ulei valvele VIS (variable intake system) inainte sa faca figuri - problema apare la TOATE motoarele V6, detaliez daca vei avea nevoie;
- contactul de la lampile de mers inapoi - un fleac, 50 lei + vreo 20 (cred, nu-mi amintesc exact) manopera - asa era cand am cumparat-o;
- termostatul - e vorba de circuitul de racire, se fisureaza carcasa dupa cativa ani, e boala frecventa; "1l la 2000km" = am completat cam un litru de apa la 2000 km, nu antigel - e vara, pot sa-mi permit si nu am avut timp sa ma ocup de el; pana la iarna il rezolv; costa vreo 30 de EURO, nu stiu exact;
- pneuri fata - acum o luna
- bateria - schimbata acum 2 saptamani, n-am reclamatii, era cu bateria originala din 2001
- placute de frana - s-a aprins becul de avertizare ieri, asta trebuie rezolvat repede; discurile le-am verificat la schimbarea gumelor, veste buna, mai tin la un set
Revizii....hm...eu am avut bunavointa, dar la prima vizita la bavaria am gasit atata "importanta" ca am hotarat sa nu mai calc pe acolo decat daca n-am incotro. Drept pentru care conduc linistit o masina care n-a mai vazut o revizie de vreo 40000 km (cu exceptia TUV si RAR la inceputul lui 2007, care urmaresc altceva si nu reseteaza computerul)
Nu poti sa recomanzi o masina sau o femeie. Mai ales unui prieten. Pot doar sa te sfatuiesc sa arunci o privire pe forumurile englezesti si sa conduci una daca ai ocazia.

P.S. Poate ti se pare ciudat, dar nu prea fac poze cu masina. Am pozat bordul ca sa nu trebuiasca sa "imprumut" o imagine pentru avatar. Dar pot sa o descriu E verde inchis perlat, piele bej, arata bine, are o zgarietura stanga spate pe fusta, unde s-a "proptit" binisor o Dacie si inca una pe usa dreapta spate care imi apartine (graba si neatentie la parcare)
Nu sunt grave, nu ma grabesc sa le repar, cine stie ce fac "astia" cu vopsitul.
PPS. Am fost acum doua saptamani, Salajan-centru-Baneasa, nu mult mai rau ca-n Cluj dar mult mai lung.
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 11-08-08, 19:09   #73
Troll the Great

Stage 1
 
Troll the Great's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 15
Default Re: Fan Rover 75 ??

Mersi mult workaholic_ro pentru raspunsuri.Poti sa detaliezi daca ai timp "boala" aia a V6-lor?Se pare ca te pricepi putin la mecanica, eu nu m-as fi bagat sa curat nu stiu ce supape .La ce te referi cand ai zis ca cei de la bavaria "si-au dat importanta"?Doar la ei se poate face service, altundeva nu?O sa incerc normal sa fac un test drive inainte sa o iau, dar am vrut sa cer si pareri de la utiliztori.
Astept in continuare raspunsuri de la oricine are experenta cu tipul acesta de masina.
Numai bine.

PS:Apropo, ai spus ca ai auzit ca altii au avut probleme cu masina.Ce fel de probleme?Ce a cedat?A fost greu de remediat?Scump?
PPS:Ai luat masina din tara sau de afara?Te superi daca te intreb cat ai dat pe ea (si daca ai luat-o de afara cat te-a costat taxa de inmatriculare?)

Last edited by Troll the Great; 11-08-08 at 19:16.
Troll the Great is offline   Reply With Quote
Old 11-08-08, 19:22   #74
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: Fan Rover 75 ??

Quote:
Originally Posted by Troll the Great View Post
Poti sa detaliezi daca ai timp "boala" aia a V6-lor? Doar la ei se poate face service, altundeva nu?
PS:Apropo, ai spus ca ai auzit ca altii au avut probleme cu masina.Ce fel de probleme?Ce a cedat?A fost greu de remediat?Scump?
"VIS valves" contoleaza admisia functie de turatie si necesarul de cuplu si sunt actionate de doua servomecanisme. Practic sunt doua cutii negre (la propriu) care contin cate un motoras ca de jucarie, un angrenaj melcat si switch-uri de capat de cursa. Astea inghit vapori de ulei din circuitele (doua la numar) care leaga carterul de traseul de admisie. Cand se condenseaza o cantitate "suficienta" refuza sa mai mearga si scade cuplul motorului. Am gasit un articol pe tema asta pe un forum englezesc (nu stiu acuma exact unde dar daca o sa ai nevoie o sa sap). Intrucat teoria era ca nimeni nu scapa, e doar o chestiune de timp, le-am dat afara, le-am curatat si le-am pus inapoi, desi la mine nu facusera figuri. Teorie confirmata - era acolo ceva ulei. Treaba dureaza vreo 2-3 ore, cere calificare de coafeza dar ceva atentie si nu as da-o pe mana mecanicului.

Bavaria e "inca" reprezentanta defunctei marci Rover.

Cand spun altii nu ma refer la cunostinte ci la faptul ca am cautat pe diverse forumuri problemele posibile inainte ca ele sa apara.

Orice e scump daca masina e mai moderna decat Golf 2 cand e vorba de chestii grave.

Last edited by workaholic_ro; 11-08-08 at 19:28.
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 11-08-08, 19:32   #75
Troll the Great

Stage 1
 
Troll the Great's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 15
Default Re: Fan Rover 75 ??

Quote:
Originally Posted by workaholic_ro View Post
Am gasit un articol pe tema asta pe un forum englezesc (nu stiu acuma exact unde dar daca o sa ai nevoie o sa sap).
Daca ai timp te rog da-mi linkurile, chiar imi place masina si ma gandesc serios sa o iau.

Quote:
Originally Posted by workaholic_ro View Post
Cand spun altii nu ma refer la cunostinte ci la faptul ca am cautat pe diverse forumuri problemele posibile inainte ca ele sa apara.
Poti sa imi dai si adresa acestor forumuri de rog?
Nu mi-ai spus daca ai luat-o de aici sau de afara si cat te-a dus taxa de inmatriculare (in caz ca ai adus-o de prin vecini )
Troll the Great is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -