Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > ROVER - MG > Zona tehnica ROVER - MG

Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER

Reply
 
Thread Tools
Old 28-03-08, 10:06   #76
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: Pentru cei care aveti ROVER 75

Quote:
Originally Posted by cristea View Post
Dacă am probleme cu ambreiajul, ce īmi recomandaţi?
Īncă nu ştiu ce problemă am dar nu mai intră īn viteze, decāt dacă motorul este oprit. Pedala este moale ca o cārpă şi pānă māine, cānd o duc la doctor, nu pot spune ce are dar, aş vrea o părere, respectiv dacă este vorba de pistonaşul acela de presiune din ambreiaj sau rulmentul.... sau ce altceva. Nu suspectez discul deoarece motorul trage, nu patinează deloc.
Completare.
Presupun ca ai un diesel (grup BMW), majoritatea la noi sunt asa. Daca ai maxim de ghinion (sper sa nu), problema ta e aici (poza "furata" de pe forumul britanic) :

workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 28-03-08, 21:46   #77
cristea

Stage 2
 
cristea's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 58
Default Re: Pentru cei care aveti ROVER 75

A fost doar o furtună īntr-un pahar cu apă. Nu mai avea deloc lichid īn pompă de sub pedală. Nu s-a putut desface această pompă aşa că am montat-o la loc şi am injectat lichid de frīnă īn pompă. Era DOT 3, aşa scria pe capac şi asta am pus. Nu īnţeleg de ce la frānă am DOT 4.
Mulţumesc tuturor pentru răspunsuri.
Toate cele bune!
cristea is offline   Reply With Quote
Old 29-03-08, 19:48   #78
cristea

Stage 2
 
cristea's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 58
Default Re: Pentru cei care aveti ROVER 75

Mulţumesc fraţilor pentru ajutor, pānă la urmă a fost doar o furtună īntr-un pahar cu apă. Toată problema mea s-a redus la completarea lichidului de frānă īn popmpa de ambreiaj care era goală. Nu am īnţeles de ce s-a golit, nu scapă pe nicăieri dar, deocamdată e bine.
Toate cele bune şi vouă, prieteni.
cristea is offline   Reply With Quote
Old 05-04-08, 19:34   #79
pitica79

Stock
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 3
Default Re: Pentru cei care aveti ROVER 75

salut! cine poate sa ma ajue cu o problema ....am facut schimbul de ulei la un rover75 cdti si nu stiu cum sa rezetez "inspection oil" .mentionez ca masina nu are computer bord..
pitica79 is offline   Reply With Quote
Old 10-04-08, 14:26   #80
misi_11

Stock
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 6
Default Re: Pentru cei care aveti ROVER 75

salutare!
Am si eu un rover 75, 1.8 benzina, din 2000 de vre-o 8 luni, si sunt foarte incantat de el, din toate puncetele de vedere;stabil, destul de economic(circuland zilnic in bucuresti)...insa am o mica problema care apare aleatoriu: cand plec de pe loc, are momente cand "trepideaza" masina, ca si cand ar fi discul de ambreiaj ondulat; dar, daca ar fi ondulat, nu ar face permanent??? cand dau cu spatele cu face...si nici cu I-a mereu...face pana se incalzeste un pic.....daca incerc sa plec cu a-II-a, nu face....
si alta problema ar fi, ca am o bataie pe partea dreapta, care in prima faza am zis ca ar fi de la caseta;insa, am mai vorbit cu cineva, si mi-a zis ca nu caseta ar fi devina ci ca bieleta de directie are nuca gea "pivot' cu care se leaga de axul de la caseta...
poate cineva cu experienta imi poate da niste sfaturi....sau poate sunt care stiu exact ce si cum.....

multumesc frumos!
misi_11 is offline   Reply With Quote
Old 10-04-08, 14:34   #81
alex_ro

Stock
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 3
Angry Re: Pentru cei care aveti ROVER 75

Am chemat pe cineva sa-mi dea curent, am pus firele la baterie si nu a plecat imediat, am pus din nou firele, dupa care a plecat. Dupa ce am deconectat firele mi s-au aprins multe semnale de alarma pe bord. Am plecat asa, dar pana sa ajung acasa nu am mers decat cu 40/h pentru ca mai mult nu imi mai permitea, am oprit avaria si a inceput sa mearga mai binre chiar prin o acceleram. dupa ce am schimbat bateria veche cu una noua celelalte semnale au disparut cu exceptia celui de baterie care ramane aprins cu rosu si fara nimic altceva. Stie cineva de ce? Poate fi o problema de alternator, vreun releu sau un grup de diode arse? Va rog sa -mi spuna si mie cineva daca s-a inalnit cu o astfel de problema si ce pot sa-i fac?
alex_ro is offline   Reply With Quote
Old 10-04-08, 20:42   #82
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: Pentru cei care aveti ROVER 75

Quote:
Originally Posted by misi_11 View Post
salutare!
Am si eu un rover 75, 1.8 benzina, din 2000 de vre-o 8 luni, si sunt foarte incantat de el, din toate puncetele de vedere;stabil, destul de economic(circuland zilnic in bucuresti)...insa am o mica problema care apare aleatoriu: cand plec de pe loc, are momente cand "trepideaza" masina, ca si cand ar fi discul de ambreiaj ondulat; dar, daca ar fi ondulat, nu ar face permanent??? cand dau cu spatele cu face...si nici cu I-a mereu...face pana se incalzeste un pic.....daca incerc sa plec cu a-II-a, nu face....
si alta problema ar fi, ca am o bataie pe partea dreapta, care in prima faza am zis ca ar fi de la caseta;insa, am mai vorbit cu cineva, si mi-a zis ca nu caseta ar fi devina ci ca bieleta de directie are nuca gea "pivot' cu care se leaga de axul de la caseta...
poate cineva cu experienta imi poate da niste sfaturi....sau poate sunt care stiu exact ce si cum.....

multumesc frumos!
Din motive care sar peste stiinta mea, motorul are cuplu mult mai mare la rece in regimuri joase. Probabil ca injectoarele sunt dresate sa pompeze in prostie pana ajunge acul la orizontala. Pur si simplu rupe aderenta si se apuca de sarit. De ce sare...nu stiu. Nu stiu daca e si vreun joc pe undeva, eu n-am descoperit nimic, nici inspectia tehnica. Evident ca si a mea face la fel, dar daca plec usurel nu face. Dupa ce se incalzeste motorul e mai cuminte si raspunde mai docil la pedala, nu mai e asa turbat.
Caseta-i cu cremaliera, nu vad ce ar putea sa bata.
Cand bate ?
Oricum de verificat tot ce-i articulatie si bucsa pe partea aia - suspensie, directie.
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 11-04-08, 10:38   #83
misi_11

Stock
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 6
Default Re: Pentru cei care aveti ROVER 75

Quote:
Originally Posted by workaholic_ro View Post
Din motive care sar peste stiinta mea, motorul are cuplu mult mai mare la rece in regimuri joase. Probabil ca injectoarele sunt dresate sa pompeze in prostie pana ajunge acul la orizontala. Pur si simplu rupe aderenta si se apuca de sarit. De ce sare...nu stiu. Nu stiu daca e si vreun joc pe undeva, eu n-am descoperit nimic, nici inspectia tehnica. Evident ca si a mea face la fel, dar daca plec usurel nu face. Dupa ce se incalzeste motorul e mai cuminte si raspunde mai docil la pedala, nu mai e asa turbat.
Caseta-i cu cremaliera, nu vad ce ar putea sa bata.
Cand bate ?
Oricum de verificat tot ce-i articulatie si bucsa pe partea aia - suspensie, directie.
merci frumos.....
deci sa inteleg ca nu sunt singurul care pateste asa...si care credeam ca este ambreiajul devina......vroiam sa-l schimb....un lucru este sigur:treaba asta nu este din cauza ca patineaza rotile pe drum cand plec de pe loc....
pur-si-simplu, pedala de ambreiaj are o pozitie in care daca o ti acolo, masina zici ca se rupe(in momentele in care face ce-l mai rau), si poate fi controlata din pedala, caz in care trepideaza aproape insesizabil....
cat despre caseta, m-ar bucur sa fie bieleta, ..deobicei bate la gropi cu "bordura", la linii de tranvai, mai mult cand virez la stanga( asa mi se pare); la drum intins, nu face nimic, sau la denivelari sau chestii de genul asta, fie ca merg incet fi ca merg mai tare....

oricum, mai asteptam si alte pareri ....
misi_11 is offline   Reply With Quote
Old 11-04-08, 11:41   #84
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: Pentru cei care aveti ROVER 75

Quote:
Originally Posted by misi_11 View Post
merci frumos.....
deci sa inteleg ca nu sunt singurul care pateste asa...si care credeam ca este ambreiajul devina......vroiam sa-l schimb....un lucru este sigur:treaba asta nu este din cauza ca patineaza rotile pe drum cand plec de pe loc....
pur-si-simplu, pedala de ambreiaj are o pozitie in care daca o ti acolo, masina zici ca se rupe(in momentele in care face ce-l mai rau), si poate fi controlata din pedala, caz in care trepideaza aproape insesizabil....
cat despre caseta, m-ar bucur sa fie bieleta, ..deobicei bate la gropi cu "bordura", la linii de tranvai, mai mult cand virez la stanga( asa mi se pare); la drum intins, nu face nimic, sau la denivelari sau chestii de genul asta, fie ca merg incet fi ca merg mai tare....

oricum, mai asteptam si alte pareri ....
Disc fisurat ?....
Cat despre bataie, daca-i nasoala , sus cu ea pe elevator si verifica tot, nu umbla cu ea asa. Suspensia de Rover e complet muta daca nu sunt probleme de uzura, nu se prea compara cu nimic din aceeasi clasa.
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 11-04-08, 15:15   #85
misi_11

Stock
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 6
Default Re: Pentru cei care aveti ROVER 75

Quote:
Originally Posted by workaholic_ro View Post
Disc fisurat ?....
Cat despre bataie, daca-i nasoala , sus cu ea pe elevator si verifica tot, nu umbla cu ea asa. Suspensia de Rover e complet muta daca nu sunt probleme de uzura, nu se prea compara cu nimic din aceeasi clasa.
si eu m-am gandit la disc, dar de ce nu face tot timpul? daca e sa schimb discul, obligatoriu trebuie sa schimb si placa de presiune si rulmentul????
cat despre fata, am saltat-o pe elevator, si am tras de toate cele...nu misca nimic; doar la caseta se aude ca bate chiar si la mana...deasta intrebam daca este de la caseta, sau daca este"bila" din cap de la bielta de directie cu care se prinde de caseta....

cine stiu un service care are rampa din aia de verificat pentru articulatii, gen cum aia de la RAR????
poate la mana nu am forta suficienta sa trag cum trebuie....
misi_11 is offline   Reply With Quote
Old 11-04-08, 18:51   #86
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: Pentru cei care aveti ROVER 75

Quote:
Originally Posted by misi_11 View Post
si eu m-am gandit la disc, dar de ce nu face tot timpul? daca e sa schimb discul, obligatoriu trebuie sa schimb si placa de presiune si rulmentul????
cat despre fata, am saltat-o pe elevator, si am tras de toate cele...nu misca nimic; doar la caseta se aude ca bate chiar si la mana...deasta intrebam daca este de la caseta, sau daca este"bila" din cap de la bielta de directie cu care se prinde de caseta....

cine stiu un service care are rampa din aia de verificat pentru articulatii, gen cum aia de la RAR????
poate la mana nu am forta suficienta sa trag cum trebuie....
E doar cea mai probabila ipoteza, o varianta ar fi s-o lasi asa pana se apuca sa faca mai urat, greu de zis, urat de demontat.
Placa de presiune nu cred ca trebuie neaparat schimbata, dar rulmentul obligatoriu, nu vrei sa mai dai o data cutia jos pentru un fleac, e tampita operatia. Daca (din pacate) ai ajuns acolo verifica si cilindrul (la diesel e chiar punct nevralgic, la benzina cica mai putin)
Daca simti la mana ca aia bate, aia trebuie sa fie; Putin probabil din cremaliera, ar trebui sa simti in volan, mai degraba din articulatii. Ar fi bine sa te uiti si in manualul de reparatii (RAVE). Pana atunci poate te ajuta poza asta:



1 QAB102452 - Gear assembly power assisted steering
1 QAB102452 - Gear assembly power assisted steering
1 QAB000230 - Gear assembly power assisted steering
1 QAB000230 - Gear assembly power assisted steering
2 QFG100080 - Nut-lock track rod assist steering
For control to the left -
3 FS110207 - Screw-flanged head - M10 x 20
For control to the left -
4 FS110307A - Screw-flanged head - M10 x 30
For control to the left -
5 QJB100180 - Joint- mark -outer steering gear - RH
For control to the left -
6 NY210047 - Locknut
For control to the left -
7 QJB100190 - Joint- mark -outer steering gear - LH
For control to the left -
8 NY210047 - Locknut
For control to the left -
9 QFW000060 - Kit-Bellows-power assisted steering
For control to the left -
10 QFJ100500 - Seal input shaft-power assisted steering
For control to the left -
11 QFJ100490 - Seal input shaft-power assisted steering
For control to the left -
12 QFW100200 - Kit-non return valve adaptor
For control to the left -
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 17-04-08, 11:53   #87
misi_11

Stock
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 6
Default Re: Pentru cei care aveti ROVER 75

merci mult pentru ajutor, dar de unde iau RAVE?????
misi_11 is offline   Reply With Quote
Old 17-04-08, 13:19   #88
alex MG ZR 160

Stage 5
 
alex MG ZR 160's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,218
Default Re: Pentru cei care aveti ROVER 75

Quote:
Originally Posted by misi_11 View Post
merci mult pentru ajutor, dar de unde iau RAVE?????

https://forum.4tuning.ro/432-zona-tehnica-rover-mg/65454-carti-tehnice-rover-mg-detalii.html uite ai aici cartile si rave.
alex MG ZR 160 is offline   Reply With Quote
Old 20-04-08, 22:30   #89
bebebratu

Stock
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 3
Default Re: Pentru cei care aveti ROVER 75

sal am un rover 75 din 2003 si as vrea sa-mi spuneti si mie daca stiti un mecanic bun pentru ea,daca da va rog dati-mi un mail bebebratu@yahoo.com

Last edited by bebebratu; 20-04-08 at 22:32.
bebebratu is offline   Reply With Quote
Old 20-04-08, 22:47   #90
bebebratu

Stock
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 3
Default Re: Pentru cei care aveti ROVER 75

sal am un rover 75 diesel 2.0 stiti cumva un mecanic bun va rog
bebebratu is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -