Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > ROVER - MG > Zona tehnica ROVER - MG

Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER

Reply
 
Thread Tools
Old 15-10-14, 08:28   #5071
bacyta

Stage 3
 
bacyta's Avatar
 
Join Date: May 2011
Posts: 130
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

De acord cu tine. Dar, oricum, in momentul de fata n-o sa mai ajungi tu sa-ti pui pompa originala, mai ales acum cand ai vazut ca functioneaza cu asta de BMW care este si mai ieftina.
Plus de asta , la pompa de BMW exista kit pentru schimbarea garniturilor.
bacyta is offline   Reply With Quote
Old 21-10-14, 14:49   #5072
ionut24

Stage 5
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 794
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Rover 75 CDT an 2000/motor 2000/ problema incarcare sau baterie proasta??Am ramas fara baterie dimineata ,,am pornito cu cabluri...apoi seara...mers prin oras aglomeratie mi-a fiert bateria..scoteaa acid de mirosea si in masina!!Am schimbat bateria iar cu aparatul incrca cam 14.4-14.6 v!!E mult..????Pe masina la test mode 14.3---14..5...!!
ionut24 is offline   Reply With Quote
Old 22-10-14, 11:56   #5073
bacyta

Stage 3
 
bacyta's Avatar
 
Join Date: May 2011
Posts: 130
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by ionut24 View Post
Rover 75 CDT an 2000/motor 2000/ problema incarcare sau baterie proasta??Am ramas fara baterie dimineata ,,am pornito cu cabluri...apoi seara...mers prin oras aglomeratie mi-a fiert bateria..scoteaa acid de mirosea si in masina!!Am schimbat bateria iar cu aparatul incrca cam 14.4-14.6 v!!E mult..????Pe masina la test mode 14.3---14..5...!!
Este foarte bine cat incarca bateria. Asa trebuie 14,4-14,6. Asa imi dadea si mie pe aparatul de masura ca incaraca alternatorul (si inainte si dupa ce am schimbat bateria).
Asa ca stai linistit! Bateria o fi fost veche si s-au pus elementii in scurt si ti-a fiert.
bacyta is offline   Reply With Quote
Old 25-10-14, 07:11   #5074
ortoanuv

Stage 2
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 61
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Pe unde golesc apa din radiator si motor la un Rover 75 motor 2000 v6 150cp. Vreau sa mi schimb antigelul si nu vad unde are golirea. Multumesc.
ortoanuv is offline   Reply With Quote
Old 25-10-14, 19:42   #5075
gonzolica2000

Stage 2
 
gonzolica2000's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 49
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by marian170386 View Post
stie careva ce reprezinta chestia aceia mare cu 2 mufe albe ?
si mai am o mufa care nu stiu pentru ce este.
am facut 2 cercuri pe poza , dar sunt cam subtiri se vad mai greu
mufa aia mica e de telefon
gonzolica2000 is offline   Reply With Quote
Old 25-10-14, 20:16   #5076
gonzolica2000

Stage 2
 
gonzolica2000's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 49
Default Re: Pentru cei acre aveti ROVER 75

Quote:
Originally Posted by florin 75 View Post
auu dat dar sincer vorbind au fost sii vor fi masini tari

Rover nu a dat faliment din cauza ca masinile erau proaste....A dat faliment din cauza ca englezii sunt prosti si betivi, au vandut patentul de la 25 si 75 chinezilor la o masa de betie. Chinezii au promis ca investesc vreo 200 de milioane in fabrica lor daca le dau patentul si toate drepturile de la 25 si 75. Exista pe Youtube un film in care unul din directori povesteste cum chinezii i-au imbatat la o masa festiva si ia pus sa semneze. Chinezii au luat drepturile si nu au mai investit nimic in Anglia.........https://www.youtube.com/watch?v=gBI0iClF0E4
gonzolica2000 is offline   Reply With Quote
Old 25-10-14, 21:37   #5077
LEONARDGL

Stage 1
 
Join Date: Apr 2013
Posts: 14
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by BQBI View Post
sunt de acord cu tine dar nu am vrut sa stric originalul,pentru orice eventualitate.in caz de nu mergea sau intre timp ma razgandesc sa pun o pompa originala inapoi o pot face,Doar scot reductia si gata.
in schimb la tine trebuie facut dinou operatie la conducta(alti bani alta distractie).
M-am gandit si eu la asta dar nu mi sa parut cea mai buna rezolvare.Acum fara suparare,asta a fost parerea mea. si am aleso pe cea cu reductia.
Pareri si pareri....cu o simpla pompa de Mini Cooper,rezolvati problema,fara reductii,modificari,silicoane,conducte la cald etc! Eu am masina echipata cu pompa de mini(asa a venit din Olanda),si nu am probleme cu ea de aproape 2 ani de cand o am! http://www.epiesa.ro/pompa-centrala-...od-1548254.htm Pentru mai multe detalii si lamuriri,cauta dupa codul KG 190077.4.15 pe net,si ai sa gaesti si compatibilitate cu roverul 75.

Last edited by LEONARDGL; 25-10-14 at 21:40.
LEONARDGL is offline   Reply With Quote
Old 30-10-14, 19:56   #5078
ortoanuv

Stage 2
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 61
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Buna. Stie cineva de ce cate odata nu mi porneste sau mi se opreste din mers motorul la un Rover 75, cutie automata,motor 2000 benzina. Atunci cand mi se opreste din mers mi se aprinde martorul motor in bord. Multumesc.
ortoanuv is offline   Reply With Quote
Old 31-10-14, 13:05   #5079
BQBI

Stage 1
 
Join Date: Dec 2013
Posts: 16
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Salut
1 Am o problema cu racitorul de ulei (cred),imi curge din el ulei (nu imi scoate in borcan).
-Acum va cer parerea voastra,e posibil sa fie spart sau doar nu mai etanseaza bine?.
2 Am avut problema cu caldura,era infundat radiatorul de caldura,numai jumate.
-L-am scos sa-l desfund, am citit pe forum si cum a spus cineva aici pe forum (nu mai tin minte cine) ca la desfundat cu Mr. Muscle( de desfundat tevi). Fals total,pt ca am incercat si eu la fel si mi-a topit radiatorul,m-i la facut ca o sita.A trebuit sa cumpar altul.
- Sa nu incercati cu Mr. Muscle sau altceva de genul ca o sa patiti ca mine.

Multumesc.

Respect.
BQBI is offline   Reply With Quote
Old 01-11-14, 19:13   #5080
BQBI

Stage 1
 
Join Date: Dec 2013
Posts: 16
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by BQBI View Post
Salut
1 Am o problema cu racitorul de ulei (cred),imi curge din el ulei (nu imi scoate in borcan).
-Acum va cer parerea voastra,e posibil sa fie spart sau doar nu mai etanseaza bine?.
2 Am avut problema cu caldura,era infundat radiatorul de caldura,numai jumate.
-L-am scos sa-l desfund, am citit pe forum si cum a spus cineva aici pe forum (nu mai tin minte cine) ca la desfundat cu Mr. Muscle( de desfundat tevi). Fals total,pt ca am incercat si eu la fel si mi-a topit radiatorul,m-i la facut ca o sita.A trebuit sa cumpar altul.
- Sa nu incercati cu Mr. Muscle sau altceva de genul ca o sa patiti ca mine.

Multumesc.

Respect.
Azi dimineata am dat admisia jos ca sa am acces la racitorul de ulei,am abservat ca la gaura de jos/dreapta unde are gaurile pt. admisie,era manjita cu ulei. Acum va intreb, ce ar cauza aceasta scurgere de ulei?
-problema cu racitorul de ulei am rezolvato:era de la garnitura ( o bucata rupta)
Multumesc antitipat

Respect
BQBI is offline   Reply With Quote
Old 02-11-14, 19:15   #5081
gonzolica2000

Stage 2
 
gonzolica2000's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 49
Default caldura in spate nu merge

In ventilatia din cotiera imi da aer rece , nu cald....iar cand pornesc masina, automat imi apare si dezaburirea activata......vreo ideie ?!!
gonzolica2000 is offline   Reply With Quote
Old 02-11-14, 21:44   #5082
BQBI

Stage 1
 
Join Date: Dec 2013
Posts: 16
Default Re: caldura in spate nu merge

Quote:
Originally Posted by gonzolica2000 View Post
In ventilatia din cotiera imi da aer rece , nu cald....iar cand pornesc masina, automat imi apare si dezaburirea activata......vreo ideie ?!!
Asa este setata din fabrica
- aerul rece in permanenta din cotiera centrala este pentru reimprospatarea aerului in masina,(asa a fost gandita de cei de la Rover).
- Iar dezaburirea se face automat la scaderea temperaturi exterioare.
Asa sunt Rover-urile proectate.
BQBI is offline   Reply With Quote
Old 03-11-14, 16:49   #5083
gonzolica2000

Stage 2
 
gonzolica2000's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 49
Default Re: caldura in spate nu merge

Quote:
Originally Posted by BQBI View Post
Asa este setata din fabrica
- aerul rece in permanenta din cotiera centrala este pentru reimprospatarea aerului in masina,(asa a fost gandita de cei de la Rover).
- Iar dezaburirea se face automat la scaderea temperaturi exterioare.
Asa sunt Rover-urile proectate.

o sa-i explic si ficei mele de 4 ani jumate motivul pentru care a inghetat in spate, ea tot spunea ca ii este frig iar eu dadeam mai tare...saraca
gonzolica2000 is offline   Reply With Quote
Old 04-11-14, 22:48   #5084
gonzolica2000

Stage 2
 
gonzolica2000's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 49
Default curge antigel

Ma mancat in fund sa schimb antigelul.....a doua zi am vazut o balta mare sub masina, ma duc la service si nu isi dau seama pe unde a pierdut peste un litru de antigel intro noapte.
Pana la urma au spus ca pe la capacul de la termostat, pe motiv ca in momentul in care antigelul este mai concentrat, isi face loc prin anumite locuri. Eu nu inteleg acest fenomen....nu aveam nici macar o picatura pe jos inaintea acestui schimb. Mecanicul a bagat presiune de aer pe instalatie ca sa o goleasca...sa fie de aici ceva ?!!
gonzolica2000 is offline   Reply With Quote
Old 06-11-14, 11:24   #5085
bacyta

Stage 3
 
bacyta's Avatar
 
Join Date: May 2011
Posts: 130
Default Re: curge antigel

Quote:
Originally Posted by gonzolica2000 View Post
Ma mancat in fund sa schimb antigelul.....a doua zi am vazut o balta mare sub masina, ma duc la service si nu isi dau seama pe unde a pierdut peste un litru de antigel intro noapte.
Pana la urma au spus ca pe la capacul de la termostat, pe motiv ca in momentul in care antigelul este mai concentrat, isi face loc prin anumite locuri. Eu nu inteleg acest fenomen....nu aveam nici macar o picatura pe jos inaintea acestui schimb. Mecanicul a bagat presiune de aer pe instalatie ca sa o goleasca...sa fie de aici ceva ?!!
)))
Eu personal n-am mai auzit pana acum pe cineva sa bage presiune de aer sa goleasca o instalatie de antigel.
Este posibil sa fie de la asta. Probabil s-a creat cefa perna de aer pe undeva si cand a bolborosit antigelul sa intre pe acolo a dat pe la supap de siguranta de la borcan.
Dar dupa ce ai facut schimbul de antigel, ai mai miscat masina din loc ( poate cand a schimbat antigelul a turnat pe langa vas)?
Oricum ar trebui sa se vada urma pe unde a curs antigelul.
Oricum, 1 litru mi se pare cam mult totusi sa-l pierzi stand pe loc, indiferent de situatie, doar daca n-o fi fost strans vreun colier.

Last edited by bacyta; 06-11-14 at 11:28.
bacyta is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -