Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > ROVER - MG > Zona tehnica ROVER - MG

Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER

Reply
 
Thread Tools
Old 29-08-14, 12:28   #5056
gonzolica2000

Stage 2
 
gonzolica2000's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 49
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Buna ziua,

Am vazut ca unii nu obisnuiesc sa posteze si rezolvarea unei probleme dupa ce au postat problema.
Am un 75 CDT si am o problema cu geamurile elctrice, toate geamurile mai putin cel de la sofer, se deschid independent. De la comanda soferului nu se deschide nici unul, merg doar oglinzile. Butoanele au curent in ele, se aprind becurile si atat.
Am schimbat modulul de confort, problema a ramas. Am verificat vreo 4 comenzi de la dezmembrari, problema a ramas.....

Am vazut aici pe forum ca cineva a avut aceasi problema dar din pacate nu a raspuns la mesajul privat si nici pe forum cum a rezolvat problema.

Daca ma poate ajuta cineva ii multumesc anticipat.

Merci
gonzolica2000 is offline   Reply With Quote
Old 31-08-14, 13:38   #5057
gonzolica2000

Stage 2
 
gonzolica2000's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 49
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

am rezolvat, mufa de la intrare din usa in caroserie oxidata si pini rupti....am legat toate firele pe direct fara mufa si acum merge.
gonzolica2000 is offline   Reply With Quote
Old 16-09-14, 22:01   #5058
DaII

Stage 4
 
DaII's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 263
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

am si eu o problema,tot caut "bielete directie " pentru rover 75 si nu gasesc..multi mi-au spus ca vine cu tot cu caseta..se poate potrivii de la alta masina ?

eu am gasit o bielete asemanatoare care vizual se poate potrivi,numai ca nu am luat inca dimensiuni ca sa fiu sigur ca se potrivesc

prima poza este bieleta directie originala si a doua poza este bieleta directie "duster"

INCA NU SUNT LUATE DIMENSIUNI
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	bielete-rover75-0c7ce15a3e218a2bb3-800-600-1-95-1.jpg
Views:	50
Size:	49.8 KB
ID:	3029231   Click image for larger version

Name:	bieleta-directie-dacia-duster-motorvip-bdd76215-df4f31a80347888fc6-800-600-1-95-1.jpg
Views:	36
Size:	62.4 KB
ID:	3029232  

Last edited by DaII; 16-09-14 at 22:09.
DaII is offline   Reply With Quote
Old 16-09-14, 22:38   #5059
bacyta

Stage 3
 
bacyta's Avatar
 
Join Date: May 2011
Posts: 130
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by DaII View Post
am si eu o problema,tot caut "bielete directie " pentru rover 75 si nu gasesc..multi mi-au spus ca vine cu tot cu caseta..se poate potrivii de la alta masina ?

eu am gasit o bielete asemanatoare care vizual se poate potrivi,numai ca nu am luat inca dimensiuni ca sa fiu sigur ca se potrivesc

prima poza este bieleta directie originala si a doua poza este bieleta directie "duster"

INCA NU SUNT LUATE DIMENSIUNI
Poti cumpara o caseta de directie volan dreapta sh si poți lua bieleta de pe ea. Nu dai mai mult de 150 lei .
bacyta is offline   Reply With Quote
Old 16-09-14, 22:41   #5060
DaII

Stage 4
 
DaII's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 263
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

si de la sh bielete nu crezi ca sunt la fel de bune ca ale mele?

am gasit pe ebay..http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_mP...+inner+tie+rod

dar la noi in tara chiar nu se gasesc?

Last edited by DaII; 16-09-14 at 22:49.
DaII is offline   Reply With Quote
Old 28-09-14, 13:56   #5061
ortoanuv

Stage 2
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 61
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Ulei sub masina. Am un rover 75, motor 2000i, v6. Am plecat de dimineata pana la magazin. La intoarcere cand am parcat masina aveam ulei sub masina, am dat scutul jos,dar nu vad de unde ar putea curge, motorul merge normal. Ce problema ar putea fi?
ortoanuv is offline   Reply With Quote
Old 28-09-14, 16:43   #5062
ortoanuv

Stage 2
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 61
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by ortoanuv View Post
Ulei sub masina. Am un rover 75, motor 2000i, v6. Am plecat de dimineata pana la magazin. La intoarcere cand am parcat masina aveam ulei sub masina, am dat scutul jos,dar nu vad de unde ar putea curge, motorul merge normal. Ce problema ar putea fi?
Filtrul este bun.
ortoanuv is offline   Reply With Quote
Old 29-09-14, 16:09   #5063
gonzolica2000

Stage 2
 
gonzolica2000's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 49
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Salut,

Rover 75, 2000 CDT. cu debitmetru pus trege foarte greu pana la 2700 ture, la relanti acceleratia e greoaie. Am schimbat 3 debitmetre, la fel face, daca scot mufa, masina merge perfect cu exceptia ca la turatii peste 3000 scoate putin fum negru. Merg cu mufa scoasa la debitmetru de ceva timp. Vreo ideie ce poate fi ?!!
gonzolica2000 is offline   Reply With Quote
Old 07-10-14, 23:03   #5064
marckuss303

Stage 3
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 124
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

salut , spune-mi te rog daca pe loc se aceelereaza mai mult de 3000-3500 de ture ?
marckuss303 is offline   Reply With Quote
Old 10-10-14, 18:47   #5065
gonzolica2000

Stage 2
 
gonzolica2000's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 49
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by marckuss303 View Post
salut , spune-mi te rog daca pe loc se aceelereaza mai mult de 3000-3500 de ture ?

salut,

se accelereaza, dar porneste greoi acceleratia, acum cu el scos se acelereaza foarte usor...de ceva timp am observat ca daca accelerez mai tare si o scot din viteza pentru un stop sau o oprire, cade turatia la 500 ( nu tot timpul ) si nu-si revine decat dupa oprirea totala a masinii in stop, nu stiu daca are legatura cu lipsa debitmetrului.

Last edited by gonzolica2000; 10-10-14 at 18:51.
gonzolica2000 is offline   Reply With Quote
Old 13-10-14, 09:34   #5066
vallyku

Stock
 
Join Date: May 2010
Posts: 4
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Salut,am un rover 75 cdt,am citit toate paginile dar tot nu sunt 100% lămurit cu problema des īntālnită la rover cdt adica se opreste in mers,la mine chiar si in relanti,am verificat pompele,releul pompei din rezervor,am pus furtun transparent sa vad daca vine cu aer motorina si nu vine.pompele trebuie sa meara tot timpu sau doar 60 de secunde can pun contactul?la mine le trag mufele cu motoru pornit si nu se schimba nimic,meerge in continuare,astăzi īncerc si cu alt camshaft,cu toate ca acesta se manifesta la cald din cate stiu,la mine face la fel si la rece si la cald,Si apreciez enorm munca pe care o depuneti aici.Va multumesc ,o zi placuta
vallyku is offline   Reply With Quote
Old 14-10-14, 16:43   #5067
BQBI

Stage 1
 
Join Date: Dec 2013
Posts: 16
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Salut baieti

Am sa postez o rezolvare pentru toti cei care au probleme cu ambreiajul (pompa de ambreiaj de la pedala).
TIN SA PRECIZEZ CE NU ESTE CHIAR USOR DAR NICI GREU,TREBUIE UN PIC DE INDEMINARE SI MUUUUULTA RABDARE.
Sa incepem cu inceputul.
I
- Simptomele la mine erau ca nu mai tinea presiunea in pompa,un exemplu ar fii: stand la semafor cu ambreiajul calcat nu mai avea presiune,tinea foarte jos sau deloc,si in unele cazuri nu mai iesea\intra din\in viteza.
- M-am tot informat pe forum,pe internet si cica ca ar merge pompa de ambreiaj de BMW 320(e46) an 2000,2001,2002 si 2003.Am cumparat pompa noua si m-am apucat de desfacut pompa veche.
1. Am scos bateria(ca sa am acces la conducta)
2. Am decuplat conducta(NU ESTE NEVOIE DE CHEI SPECIALE)
3. Am desfacut toate plasticile de sub volan,inclusiv comanda de la lumini(ca sa am acces la pompa).
4. Am scos pompa de la pedala(are doua suruburi de prindere cu cheie de 10,eu am folosit o tubulara),dupa care am decuplat pompa de la conducta,si am scos pompa afara.
- Abia acum a venit greul
Pompele fiind la fel,numai mufa unde intra conductele sunt difereite.
Am intrat in panica ca nu se potriveste conducta originala pe pompa de BMW.Am montat totul inapoi si am cautat solutii pentru rezolvarea problemei.
II
- Dupa mult timp de gandire,am ajuns la concluzia ca cea mai simpla si ieftina solutie ar fii o MUFA REDUSA de la conducta originala la pompa de BMW,(INSPIRATIE LUATA DE LA MUFELE SANITARE).
- Am cumparat o conducta de BMW(e46),nu am folosito,doar am cumparato ca sa ia strungarul cotele dupa ia,pentru a-mi face REDUCTIA.
1. Am desfacut iarasi tot dinou si cu cele doua pompe si cele doua conducte(originala si de BMW),m-am dus la un strungar foarte bun(atentie trebuie sa fie un strungar ffff bun) si sa-mi faca reductia.
- Reducta trebuie sa fie facuta intr-un capat ca sa intre in conducta originala,iar calalalt capat sa intre in pompa de BMW.
- Tin sa va zic ca operatia reductiei a durat 5 ore.
- A si sa nu uit trebuie sa cumparati si un borcanas pentru lichid,pentru a atasa la pompa de BMW,cu un furtunas de cca 5cm.Am folosit unul de Motocicleta,ca de altceva nu am gasit.
- Am montat totul la loc,adica: Conducta originala,dupa care reductia in conducta si ultima data Pompa de BMW care intra in reducte.
- Am facut aerisire,si TOTUL PERFECT FUNCTIONAL.
- Am uitat sa va mai zic ca trebuie facute si cateva modificari la sistemul de prindere al pompei pe masina.

Acum ma bucur de masina mai mult decat cand am cumparato.

2. Am sa va pun si costurile reparatiei.

- 200 lei Pompa de BMW (Noua)
- 50 lei Conducta de BMW (cu negociere)
- 60 lei Reducta
- 10 lei Borasul (de la un prieten)
Aceste costuri sunt inafara de consumul de motorina,timpul pierdut si alte maruntisuri. Si sa nu mai zic ca daca te duci la un service te usuca de bani,este si asta o scutire de bani.

Sper ca v-am fost de ajutor cu experienta mea.

Si nu uitati, viata are prioritate.

Respectele mele.
BQBI is offline   Reply With Quote
Old 14-10-14, 17:27   #5068
BQBI

Stage 1
 
Join Date: Dec 2013
Posts: 16
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Am uitat sa pun si cateva poze.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	91
Size:	2.67 MB
ID:	3038951   Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	92
Size:	3.25 MB
ID:	3038952   Click image for larger version

Name:	3.jpg
Views:	81
Size:	3.43 MB
ID:	3038953  

BQBI is offline   Reply With Quote
Old 14-10-14, 17:27   #5069
bacyta

Stage 3
 
bacyta's Avatar
 
Join Date: May 2011
Posts: 130
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Ai iesit destul de scump. Pretul pompei te-a tras destul de mult in jos.
Eu i-am confectionat una unui prieten si nu ne-a ajuns nici 200 lei cu tot cu berea ce am consumat-o. )))
Ca prindere pe pedala pompa de BMW pica exact, doar ca tija pompei de BMW (cea cu inelul de plastic) trebuie lungita cu cca 16 mm. Un sudor bun o rezolva imediat.
Eu nu am confectionat reductie, ci am taiat conducta de la pompa de BMW, pastrand capatul ce intra in pompa si inca vreo 5-6 cm de conducta, dupa care am incalzit conducta de la pompa de rover si le-am mufat la cald, dupa care am dat cu silicon pe imbinare si a iesit tzipla.
Difrerenta este ca pedala este muuult mai tare.
Costuri:
- 50 lei pompa de BMW
- 30 lei conducta de la pompa de BMW
- 15 lei borcanasul de lichid
- 15 lei la sudor
- 15 lei furtunasul pana la lichid, deoarece l-am plasat sus langa borcanasul de la lichidul de frana
- 15 lei lichid ambreiaj DOT 3 NEAPARAT!!!!!
- restul pana la 200 lei : BERE RECE !!!!

Last edited by bacyta; 14-10-14 at 17:34.
bacyta is offline   Reply With Quote
Old 14-10-14, 17:35   #5070
BQBI

Stage 1
 
Join Date: Dec 2013
Posts: 16
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by bacyta View Post
Ai iesit destul de scump. Eu i-am confectionat una unui prieten si nu ne-a ajuns nici 200 lei cu tot cu berea ce am consumat-o. )))
Nu inteleg ce modificari de prindere ai facut pompei de BMW. La mine s-au potrivit exact. Poate te referi la faptul ca a trebuit lungita tija pompei de BMW cu cca 16 mm, ca prinderea pe pedala vine exact.
Eu nu am confectionat reductie, ci am taiat conducta de la pompa de BMW, pastrand capatul ce intra in pompa si inca vreo 5-6 cm de conducta, dupa care am incalzit conducta de la pompa de rover si le-am mufat la cald, dupa care am dat cu silicon pe imbinare si a iesit tzipla.
Difrerenta este ca pedala este muuult mai tare.
sunt de acord cu tine dar nu am vrut sa stric originalul,pentru orice eventualitate.in caz de nu mergea sau intre timp ma razgandesc sa pun o pompa originala inapoi o pot face,Doar scot reductia si gata.
in schimb la tine trebuie facut dinou operatie la conducta(alti bani alta distractie).
M-am gandit si eu la asta dar nu mi sa parut cea mai buna rezolvare.Acum fara suparare,asta a fost parerea mea. si am aleso pe cea cu reductia.
BQBI is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -