Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER |
02-06-11, 12:18
|
#3316
|
Stage 3
Join Date: May 2010
Posts: 113
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by player1
cand stateam linistit si ma bucuram ca nu mai am nici o problema cu masina a aparut una (cel putin)
m am dus la service sa i incarc instalatia de clima cu freon (care imi fusese scos de un mecanic neatent acum cateva luni prin desfacerea radiatorului de clima, desi aceasta era sub presiune). au incarcat o, functiona, introducea aer rece, numa ca presiunea din instalatie crestea amenintator trecand de valoarea de 30 de bari de pe manometru (aproape la sfarsitul gradatiilor de pe cadran) si nu scadea decat la oprirea motorului.
cei de acolo spun ca asa ceva nu e normal si ca ar trebui la un moment dat sa decupleze, iar presiunea sa scada apoi sa cupleze, aceasta crescand pana la o anumita valoare dupa care iar sa decupleze si tot asa.
acuma va intreb pe voi, asa ar trebui sa se intample? la ce presiune functioneaza instalatia asta? si daca e o problema de unde ar putea fi? de la senzorul de pe conducta de aluminiu, pozitionat in partea dreapta in compartimentul motor,langa amortizorul rotii din dreapta? de la compresor sau de la... ?
precizez ca pana in momentul cand am avut freon in instalate , (adica inainte sa imi desfaca mecanicul neatent radiatorul de clima) aceasta functiona normal introducand aer rece dar nu i am masurat niciodata presiunea.
acum am scos din nou tot freonul instalatia fiind goala. am inteles ca nu e nici o problema datorita faptului ca electromagnetul compresorului nu cupleaza decat cand instalatia este sub presiune (7 bar), altfel fulia acestuia se invarte in gol neantrenand angrenajul.
astept niste sfaturi/pareri
va multumesc anticipat
|
am si eu o intrebare ........ ce presiune trebuie sa fie in instalatia de inalta presiune atunci cand totul este oprit, (cel putin 7 bar) ?????
deoarece eu am fost si am facut plinul la instalatia mea si atunci cand era conectata la aparatul acela sa auzit cum a cuplat compresorul dar dupa ce a deconectat totul si am pornit masina nu a mai bagat aer rece..... nu cupleaza compresorul... dar ventilatorul porneste.....
-sa imi fi lasat presiune prea mica in instalatia de inalta ???
-baiatul de la service spunea ca aparatul incarca cata presiune trebuie si e la fel la toate masinile deci nu are cum sa fie presiune prea mica lasata in instalatie...
deci ????
cine ma poate lamuri si pe mine sa stiu daca e mesias sau nepriceput acea persoana de la service .....
tel meu : 0740.89.29.39
PS. la testul la clima nu a dat nici o eroare
Last edited by marian170386; 02-06-11 at 12:23.
|
|
|
02-06-11, 13:01
|
#3317
|
Stage 2
Join Date: Oct 2010
Posts: 31
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Nu mi se porneşte compresorul la aerul condiţionat. Cine ştie care e cel mai uşor mod să-l dai jos şi să-l verifici? Am fost la un electric şi zice că face scurtcircuit şi permanent îmi arde siguranţa F9, dar nu e de la cablul care ajunge la compresor, ci de la el. S-a uitat el cum l-ar putea scoate şi să-l verifice, dar nu a găsit o modalitate simplă.
|
|
|
03-06-11, 09:26
|
#3318
|
Stage 3
Join Date: May 2010
Posts: 113
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by marian170386
am si eu o intrebare ........ ce presiune trebuie sa fie in instalatia de inalta presiune atunci cand totul este oprit, (cel putin 7 bar) ?????
deoarece eu am fost si am facut plinul la instalatia mea si atunci cand era conectata la aparatul acela sa auzit cum a cuplat compresorul dar dupa ce a deconectat totul si am pornit masina nu a mai bagat aer rece..... nu cupleaza compresorul... dar ventilatorul porneste.....
-sa imi fi lasat presiune prea mica in instalatia de inalta ???
-baiatul de la service spunea ca aparatul incarca cata presiune trebuie si e la fel la toate masinile deci nu are cum sa fie presiune prea mica lasata in instalatie...
deci ????
cine ma poate lamuri si pe mine sa stiu daca e mesias sau nepriceput acea persoana de la service .....
tel meu : 0740.89.29.39
PS. la testul la clima nu a dat nici o eroare
|
AM REZOLVAT.......AM INVERSAT RELEUL DE AC (1) CU CEL DE PRIECTOARE (2) IN CUTIA DE SIGURANTE DIN COMPATIMENTUL MOTOR......... DECI O SA TREBUIASCA SACUMPAR UN RELEU....
Last edited by marian170386; 03-06-11 at 09:30.
|
|
|
07-06-11, 20:48
|
#3319
|
Stage 3
Join Date: Apr 2011
Posts: 86
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
DEZMEMBREZ ROVER 75 2000CDT Vind piese auto din dezmembrari pentru rover 75 cdt motor de 2000 diesel calculator motor , airbag portiera , motor , cutie de viteza , alternator , compresor de clima , injector tdi , pompa de injectie , calculator , capota , pavilion , prag , lonjeron , punte fata si spate , tragar , radiatoar , scaun , abs , airbag , planetara , jenti , telescop , ventilator , geamuri laterale , chiuloasa , vibrochen , piston , volanta , electromotor , scaune , bancheta , egr , compresor de clima , scaune , bancheta , egr , vibrochen , piston , volanta , electromotor , scaune , bancheta , egr , debitmetru , compresor de clima , alternator calculator , punte fata , spate , pompa tandem , pompa servo , caseta directie , butuc , , spate , tragar , jamta , , chiuloasa , vibrochen , piston , volanta , electromotor , scaune , bancheta , egr , debitmetru , compresor de clima , alternator piese motor . turbina , PLANETARA CHIULASA -INJECTOR -TURBINA -GRUP SPATE -CAPOTA SPATE -BARA SPATE MOTOARE -MACARA DE GEAM ALTERNATOR -ELECTROMOTOR -PIESEL AU GARANTIE SI SE POT LIVRA IN TARA PIESELE AU GARANTIE !! . etc
0720758664 sau email lutte_codrut_champion@ yahoo.com
|
|
|
07-06-11, 21:57
|
#3320
|
Stage 2
Join Date: Nov 2007
Posts: 31
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Revin cu intrebarea ...
" Zilele trecute am facut si eu diagnosticul de bord la care mi-au aparut urmatoarele erori :
14.0. bF8800
14.1. cd8800
14.2. c78100
14.3. F48400
14.4. c18400
Ma poate ajuta cineva, sa-mi spuna ceva despre ele ? "
|
|
|
07-06-11, 22:00
|
#3321
|
Stage 1
Join Date: Jan 2011
Posts: 13
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by daptzoanca
Revin cu intrebarea ...
" Zilele trecute am facut si eu diagnosticul de bord la care mi-au aparut urmatoarele erori :
14.0. bF8800
14.1. cd8800
14.2. c78100
14.3. F48400
14.4. c18400
Ma poate ajuta cineva, sa-mi spuna ceva despre ele ? "
|
Astea sunt niste erori memorate de calculator...nu trebuie sa iti faci griji atat timp cat nu se aprinde niciun martor in bord nu ai nicio problema..ca sa scapi de acele erori trebuie sa faci testu cu T4 si ti le sterge...repet nu e nimic important ca sa ai de ce sa iti faci griji..
|
|
|
07-06-11, 22:14
|
#3322
|
Stage 2
Join Date: Nov 2007
Posts: 31
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
ok. multzam pt sfat !
O sa-l fac si pe ala cand voi avea niste banisori...
|
|
|
10-06-11, 12:15
|
#3323
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by toby75
Eu cred ca e normal sa porneasca ma ales cind e pe loc atunci temperatura apei creste fiind pe loc nu are racire ca si in mers.Ca sa te asiguri ruleaza cu ea in mod diagnostic OBD. si vezi la ce temperatura porneste ventilatorul. In mers porneste foarte rar. Daca temperatura apei nu e in jur de 95-98 nu porneste.La temp de98 ventilatoru porneste in prima trezpta de viteza si la105 cred a doua trezpta.
|
KV6
The ECM controls the operation of all three relays according to the signal it receives from the ECT sensor. If the ECT sensor registers an engine coolant temperature of between 96°C and 100°C, it triggers the ECM (C0371) to provide an earth path for the low fan speed relay (C0088 ) on a U wire. The energised low fan speed relay drives the fan motor at low speed. The cooling fan assembly (C0088 ) is earthed on a B wire.
If the ECT sensor registers an engine coolant temperature of between 102°C and 106°C, it triggers the ECM (C0371 ) to provide an earth path for the medium fan speed relay (C0088 ) on a U/Y wire. The energised medium fan speed relay drives the fan motor at medium speed. The cooling fan assembly (C0088 ) is earthed on a B wire.
If the ECT sensor registers an engine coolant temperature of between 108°C and 112°C, it triggers the ECM (C0371) to provide an earth path for the high fan speed relay (C0019) on a U/R wire. The energised high fan speed relay drives the fan motor at high speed. The cooling fan assembly (C0088 ) is earthed on a B wire.
...pe romaneste,pentru motorul KV6 (benzinarul de 2.0 si 2.5) ventilatorul porneste la 96 de grade pe prima treapta (iar pe dispaly ul din bord va arata 95 si se va auzi motorul electric al ventilatorului pornind)
la 100 de grade porneste la diesel (iar pe display va fi afisat 99 iar in momentul cand atinge 100 ventilatorul porneste si temperatura va scadea instantaneu, astfel incat computerul nu va afisa 100 decat daca ventilatorul nu porneste)
...si da , intr adevar e normal sa pornesca daca masina ruleaza cu viteza scazuta in aglomeratia urbana la timp de vara (temperatura ridicata a mediului ambiant) sau stationeaza cu motorul pornit.
|
|
|
10-06-11, 12:25
|
#3324
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by sNapsTer
Ati incurcat saracu baiat... Filtrul de polen este situat cum te uiti la masina in partea stanga dai jos acel capacel cu clipsuri dupa care desfaci chederul acela..tragi de el spre tine o sa apara un surubel pe care il deschizi ori cu o surubelnita ori faci parghie ca si ala e un fel de clips.. dupa ce ai dat chederul si surubul o sa vezi ca se desprind 2 parti una care este cu stergatoarele etc.. si alta mai mica sub daca ridici partea cu stergatoarele..o sa poti trage de partea de jos cu usurinta si filtrul de polen este exact in spatele calculatorului.(ECU) la fel are 3 clipsuri tragi de el si il rasucesti clockwise ca sa il scoti mai usor. Bafta!
|
da, intr adevar pe dreapta sau stanga , depinde de partea pe care se afla volanul. cert este ca se afla intotdeauna pe partea opusa
|
|
|
10-06-11, 12:35
|
#3325
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by jpny13
PRET PENTRU AMORTIZOARE FATA ROVER 75 CDT???AM GASIT LA 500 RON BUCATA....SE GASESC MAI IEFTINE??MERSI
|
se gasesc si mai ieftine
|
|
|
10-06-11, 12:41
|
#3326
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by marian170386
salutare tuturor....
am cam lipsit ceva vreme de pe forum dar din pacate revin cu o problema ....
nu imi baga aer rece , am fost la un service sa verifice instalatia de AC deoarece am zis ca nu are freon poate de ajuns dar se pare ca are si presiune totul e cum trebuie dar nu baga aer rece si persoana de la service zicea ca e ceva de la coputerul masinii poate are vreo eroare sau ceva pe partea electrica vreo siguranta undeva .......
ventilatorul porneste cand pornesc clima dar in rest nimik nu baga aer rece....
unde sa verific ce sigurante sau ce contacte pana o sa ajung la tester poate se poate rezova ....
sa mai confruntat cineva cu problema asta ?
si cum a rezolvato ?
si inca ceva ...... unde este modulul de la inchiderea centralizata la rover 75 cdt deoarece vreau sa imi pun o inchidere cu cheie briceag si sa o montez singur dar nu am reusit sa dau de acel modul si daca a mai facut cineva asa ceva poate ma ajuta cu ceva sfaturi ?
id mess:marian170386 tel 0740892939
|
daca face presiune inseamna ca agregatul functioneaza
daca ventilatorul porneste inseamna ca freonul se condenseaza
logic ar trebui sa intre aer rece
poate si a pierdut lichidul din instalatie proprietatile.de cati ani e neschimbat? incearca sa l schimbi.
|
|
|
10-06-11, 12:46
|
#3327
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by nicu132003
salut
tot am citit acest topic si nu am gasit vreun raspuns mai exact si anume
- cost schimb ulei " ce brand, tip, pret ( ulei si filtre ) total
- cost placute frana spate - fata
stima
|
placute fata 200 spate 100 TRW
placute fata 400 spate 110 ATE
placute fata 190 spate 140 Brembo
preturile sunt aproximative , depinde de magazin
|
|
|
10-06-11, 19:17
|
#3328
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by Valeriu_
Nu mi se porneşte compresorul la aerul condiţionat. Cine ştie care e cel mai uşor mod să-l dai jos şi să-l verifici? Am fost la un electric şi zice că face scurtcircuit şi permanent îmi arde siguranţa F9, dar nu e de la cablul care ajunge la compresor, ci de la el. S-a uitat el cum l-ar putea scoate şi să-l verifice, dar nu a găsit o modalitate simplă.
|
nu a gasit o modalitate simpla pentru ca nu exista
pentru a putea demonta ventilatorul trebuie data jos bara fata a masinii , ramforsarea , farurile si ajungi la ansamblul ventilatorului. acesta poate fi demontat usor desfiletand suruburile de prindere , dar nu inainte de a scoate freonul din instalatie. sunt doua metode: ori mergi la un service si l scoti cu aparatul special pt asa ceva , ori il pierzi desfacand racordul de la radiator (atentie la presiune)
apoi inainte de remontare nu uita sa decupezi suportul ventilatorului pentru a nu fi nevoit sa golesti instalatia de freon in cazul unei viitore interventii la ventilator
Last edited by player1; 10-06-11 at 19:20.
|
|
|
11-06-11, 01:16
|
#3329
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by Groaznicu
Cum aflu codul casetofonului de pe Rover 75? Mentionez ca este in functiune dar s-ar putea sa-l schimb si nu stiu daca va mai merge dupa ce-i tai curentu'!
|
http://www.mgrovercodes.com/rover/75/radio-code/
|
|
|
14-06-11, 19:21
|
#3330
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 128
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Buna ziua tuturor....Am probleme la pornire,in sensul ca daca invirt cheia pina la capat face doar un clanc...Daca ,dupa ce pun contactul, invirt cheia incet,intrun anumit punct,dupa doua trei clanc-uri,porneste la sfert....La inceput am banuit ca ar fi contactul,dar acuma ma cam indoiesc...Cred ca este electromotorul...
Stie cineva unde as putea sa gasesc un electromotor la un pret rezonabil...ca de preturi nesimtite m-am cam saturat...
Multumesc de ajutor....
|
|
|
|
|