Forum 4Tuning

Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > ROVER - MG > Zona tehnica ROVER - MG

Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER

Reply
 
Thread Tools
Old 19-05-11, 07:53   #3271
Valeriu_

Stage 2
 
Valeriu_'s Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Oras: Chişinău
Age: 29
Posts: 29
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by bogdano99 View Post
dar totusi cum imi dau seama daca distributia este pe lant sau curea
uite aici:
http://www.rimmerbros.co.uk/SubCateg...ngine--m-12883

Motorul Diesel are distribuţie pe lanţ şi este un motor BMW


Valeriu_ is offline   Reply With Quote
Old 19-05-11, 19:54   #3272
toby75

Stage 3
 
toby75's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Oras: Paris (Hunedoara)
Age: 34
Posts: 162
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by bogdano99 View Post
ba da , am 2.0 cdt 115 cai . de ce???
E pe lant sigur !!! Nu ai decit cureaua auxiliara care actioneaza pompa directie asistata ,alternator, pompa de apa, si una ptr compresor aer conditionat.Daca ai mai multe fa o poza si aratane si noua!
toby75 is offline   Reply With Quote
Old 19-05-11, 20:26   #3273
FREE73CONST2010

Stage 3
 
FREE73CONST2010's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Oras: (TORINO) CONSTANȚA
Posts: 156
Cool Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

sall! toby 75 si valeriu aveti dreptate!la rover 75 cdt distributia este pe lant cu motor de bmw!!!!!!!eu am un tourer cdt si am distributia pe lant si motor de bmw !!!!!!!!!!
FREE73CONST2010 is offline   Reply With Quote
Old 19-05-11, 21:25   #3274
liviu_p4

Stage 2
 
Join Date: Sep 2008
Oras: Brasov
Posts: 41
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Salutare , am si eu o problema cu masina(rover 75 2000 V6).
S-a intamplat vinerea trecuta, eram in trafic si la un moment dat am vazut ca indicatorul de temperatura motor ajunsese in pozitia 'ora 12', adica motorul fierbea , am mai mers putin pana am putut trage pe dreapta, am lasat putin motorul sa se raceasca pentru a putea deschide capacul de la recipientul lichidului de racire. Am constatat ca nu avea lichid, am dat fuga repede la o alimentara in zona si am cumparat 2l apa plata. Au intrat cam doi litri de apa.
De atunci si pana azi am tot verificat nivelul de lichid ,dar foarte putin a mai trebuit completat. Cu toate ca am completat din cand in cand imi porneste ventilatorul pentru cateva secunde(5-, in special cand masina e in stationare.
Am fost azi la service si mi-au mai strand un colier pe undeva, spuneau ca zemuieste. Si dupa ce au strans colierul tot porneste ventilatorul.
Este posibil sa fi ars garnitura de chiuloasa?
Ce ar putea fi cauza pornirii ventilatorului?
Astept un raspuns sau o parere.
Merci
liviu_p4 is offline   Reply With Quote
Old 20-05-11, 13:58   #3275
bogdano99

Stage 1
 
bogdano99's Avatar
 
Join Date: May 2011
Oras: madrid
Age: 28
Posts: 18
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

ok, atunci ineamna ca are ditributaia pe lant , eu nu prea ma pricep la mecanica si de putin timp mi-am cumparat masina , iar primul proprietar era un batanel si nu stia nici el bine cum este distributia , dar zicea ca este pe curea . dar ca sa vezi lantul trebuia sa desfaci motorul?? cum pot sa il vad??
bogdano99 is offline   Reply With Quote
Old 20-05-11, 15:02   #3276
daptzoanca

Stage 2
 
daptzoanca's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Oras: Timisoara
Age: 31
Posts: 31
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by bogdano99 View Post
ok, atunci ineamna ca are ditributaia pe lant , eu nu prea ma pricep la mecanica si de putin timp mi-am cumparat masina , iar primul proprietar era un batanel si nu stia nici el bine cum este distributia , dar zicea ca este pe curea . dar ca sa vezi lantul trebuia sa desfaci motorul?? cum pot sa il vad??
NU TREBUIE SA DESFACI MOTORUL, LANTUL E INAUNTRU SI NU SE VEDE . Daca e motor de 2.0 L CDT 115 CP, e motorul de pe BMW 318 D sau/si BMW 320 D modele 2000, si astea au distributia pe lant .
Dupa cum ti s-a spus mai sus, exista 2 (doua) curele in partea
din stanga a motorului, una pt alternator , poma servo, pompa apa...etc, si una mai mica pt compresor AC, si astea nu tin de distributie !

Last edited by daptzoanca; 20-05-11 at 15:07.
daptzoanca is offline   Reply With Quote
Old 20-05-11, 15:30   #3277
bogdano99

Stage 1
 
bogdano99's Avatar
 
Join Date: May 2011
Oras: madrid
Age: 28
Posts: 18
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

ok. multumesc pt amanunte , masina are 120.000 km si ma gandeam ca trebuie sa schimb distributia , dar bine ca este pe lant ,
dar celelate 2 curele la cati km trebuiesc schimbate???
bogdano99 is offline   Reply With Quote
Old 20-05-11, 19:32   #3278
Vainer Anton

Stage 2
 
Join Date: Jan 2011
Oras: Buzau
Age: 44
Posts: 64
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by bogdano99 View Post
ok. multumesc pt amanunte , masina are 120.000 km si ma gandeam ca trebuie sa schimb distributia , dar bine ca este pe lant ,
dar celelate 2 curele la cati km trebuiesc schimbate???

Sal. Acum cred ca esti convins cu distributia nu ! restul se schimba cind sunt uzate , sau scirtiie , sau crapate sau sau cind s-a rupt , normal se schimba la 5oooo km dar daca nu ai un istoric al masinii priveste si vezi daca este de schimbat ceva , oricum daca se rupe in mers nu patesti mare lucru adica nu rupi supape sau tacheti , se opreste motorul deoarece ai senzor la alternator si la compresorul de clima si iti da eroare si stop motor
Vainer Anton is offline   Reply With Quote
Old 20-05-11, 19:44   #3279
Vainer Anton

Stage 2
 
Join Date: Jan 2011
Oras: Buzau
Age: 44
Posts: 64
Cool Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by liviu_p4 View Post
Salutare , am si eu o problema cu masina(rover 75 2000 V6).
S-a intamplat vinerea trecuta, eram in trafic si la un moment dat am vazut ca indicatorul de temperatura motor ajunsese in pozitia 'ora 12', adica motorul fierbea , am mai mers putin pana am putut trage pe dreapta, am lasat putin motorul sa se raceasca pentru a putea deschide capacul de la recipientul lichidului de racire. Am constatat ca nu avea lichid, am dat fuga repede la o alimentara in zona si am cumparat 2l apa plata. Au intrat cam doi litri de apa.
De atunci si pana azi am tot verificat nivelul de lichid ,dar foarte putin a mai trebuit completat. Cu toate ca am completat din cand in cand imi porneste ventilatorul pentru cateva secunde(5-, in special cand masina e in stationare.
Am fost azi la service si mi-au mai strand un colier pe undeva, spuneau ca zemuieste. Si dupa ce au strans colierul tot porneste ventilatorul.
Este posibil sa fi ars garnitura de chiuloasa?
Ce ar putea fi cauza pornirii ventilatorului?
Astept un raspuns sau o parere.
Merci

Sal. Vezi ca ventilatorul are un sensor de temperatura si doua trepte de turatie , este posibil daca ai mers fara destul antigel s-ar putea ca acesta sa fi ramas blocat pe pornire permanenta ventilator , de obicei daca masina este mai batrina acesta pica si ventilatorul ramine pe mers continuu , dar vezi daca merge pe viteza mica te tine dar daca ventilatorul ramine pe viteza mare si mergi mult asa il arzi si este cam scump , mergi la un electrician da-l jos are niste perii vezi daca mai sunt bune si vezi sensorul de temperatura daca este ok , pozitia sensorului o gasesti la pagina 216 aici pe forum la pozitia 13 sunt niste poze multumeste-i lui Toby

Last edited by Vainer Anton; 20-05-11 at 19:56.
Vainer Anton is offline   Reply With Quote
Old 20-05-11, 20:47   #3280
toby75

Stage 3
 
toby75's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Oras: Paris (Hunedoara)
Age: 34
Posts: 162
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by liviu_p4 View Post
Salutare , am si eu o problema cu masina(rover 75 2000 V6).
S-a intamplat vinerea trecuta, eram in trafic si la un moment dat am vazut ca indicatorul de temperatura motor ajunsese in pozitia 'ora 12', adica motorul fierbea , am mai mers putin pana am putut trage pe dreapta, am lasat putin motorul sa se raceasca pentru a putea deschide capacul de la recipientul lichidului de racire. Am constatat ca nu avea lichid, am dat fuga repede la o alimentara in zona si am cumparat 2l apa plata. Au intrat cam doi litri de apa.
De atunci si pana azi am tot verificat nivelul de lichid ,dar foarte putin a mai trebuit completat. Cu toate ca am completat din cand in cand imi porneste ventilatorul pentru cateva secunde(5-, in special cand masina e in stationare.
Am fost azi la service si mi-au mai strand un colier pe undeva, spuneau ca zemuieste. Si dupa ce au strans colierul tot porneste ventilatorul.
Este posibil sa fi ars garnitura de chiuloasa?
Ce ar putea fi cauza pornirii ventilatorului?
Astept un raspuns sau o parere.
Merci
Eu cred ca e normal sa porneasca ma ales cind e pe loc atunci temperatura apei creste fiind pe loc nu are racire ca si in mers.Ca sa te asiguri ruleaza cu ea in mod diagnostic OBD. si vezi la ce temperatura porneste ventilatorul. In mers porneste foarte rar. Daca temperatura apei nu e in jur de 95-98 nu porneste.La temp de98 ventilatoru porneste in prima trezpta de viteza si la105 cred a doua trezpta.
toby75 is offline   Reply With Quote
Old 20-05-11, 20:49   #3281
daptzoanca

Stage 2
 
daptzoanca's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Oras: Timisoara
Age: 31
Posts: 31
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by bogdano99 View Post
ok. multumesc pt amanunte , masina are 120.000 km si ma gandeam ca trebuie sa schimb distributia , dar bine ca este pe lant ,
dar celelate 2 curele la cati km trebuiesc schimbate???
Nu depinde cati Km ai facuti ori ba, important cum si cat s-a tras de ea. Du-te la un service sa-ti spuna un mecanic in ce stare sunt. Iar daca iti spune ca ar trebuii schimbate , schimba-le, dar mai IMPORTANT cand schimbi curelele schimba si rolele s-ar putea sa-ti fie originale. Nu le schimba cu altele second hand , caci masina asta "nu-i place" second-handul, mai ales la motor, ia-le noi. Nu te duce mai mult de 400 RON.
P.S. Verifica si fuliile de pe vibroche(arbore cotit), de pe alternator si de pe pompa servo, pt orice eventualitate.
daptzoanca is offline   Reply With Quote
Old 20-05-11, 20:50   #3282
toby75

Stage 3
 
toby75's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Oras: Paris (Hunedoara)
Age: 34
Posts: 162
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by Vainer Anton View Post
Sal. Vezi ca ventilatorul are un sensor de temperatura si doua trepte de turatie , este posibil daca ai mers fara destul antigel s-ar putea ca acesta sa fi ramas blocat pe pornire permanenta ventilator , de obicei daca masina este mai batrina acesta pica si ventilatorul ramine pe mers continuu , dar vezi daca merge pe viteza mica te tine dar daca ventilatorul ramine pe viteza mare si mergi mult asa il arzi si este cam scump , mergi la un electrician da-l jos are niste perii vezi daca mai sunt bune si vezi sensorul de temperatura daca este ok , pozitia sensorului o gasesti la pagina 216 aici pe forum la pozitia 13 sunt niste poze multumeste-i lui Toby
Acel senzor nu are nici o legatura cu circuitul de racire, e strict legat de circuitul de ATC.
toby75 is offline   Reply With Quote
Old 21-05-11, 14:02   #3283
sNapsTer

Stage 1
 
sNapsTer's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Oras: Craiova
Posts: 13
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by bogdano99 View Post
imi poate spune si mie cinava , va rog , unde se afla filtrul de polen la rover 75 , si daca se poate sa-mi trimiteti cateva poze . va multumesc
Ati incurcat saracu baiat... Filtrul de polen este situat cum te uiti la masina in partea stanga dai jos acel capacel cu clipsuri dupa care desfaci chederul acela..tragi de el spre tine o sa apara un surubel pe care il deschizi ori cu o surubelnita ori faci parghie ca si ala e un fel de clips.. dupa ce ai dat chederul si surubul o sa vezi ca se desprind 2 parti una care este cu stergatoarele etc.. si alta mai mica sub daca ridici partea cu stergatoarele..o sa poti trage de partea de jos cu usurinta si filtrul de polen este exact in spatele calculatorului.(ECU) la fel are 3 clipsuri tragi de el si il rasucesti clockwise ca sa il scoti mai usor. Bafta!
sNapsTer is offline   Reply With Quote
Old 23-05-11, 07:25   #3284
Vainer Anton

Stage 2
 
Join Date: Jan 2011
Oras: Buzau
Age: 44
Posts: 64
Cool Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by toby75 View Post
Eu cred ca e normal sa porneasca ma ales cind e pe loc atunci temperatura apei creste fiind pe loc nu are racire ca si in mers.Ca sa te asiguri ruleaza cu ea in mod diagnostic OBD. si vezi la ce temperatura porneste ventilatorul. In mers porneste foarte rar. Daca temperatura apei nu e in jur de 95-98 nu porneste.La temp de98 ventilatoru porneste in prima trezpta de viteza si la105 cred a doua trezpta.
Sal. La mine , 2.0 cdt functioneaza cum spui tu deci pornesc motorul iar ventilatorul nu porneste , el porneste cind merge motorul stind pe loc dar dupa cam 2 min de la pornire , merge cam 10 sec apoi se opreste apoi iar porneste , iar in mers cind este foarte cald merge o perioada scurta isi face treaba pe viteza mica apoi sta

Last edited by Vainer Anton; 23-05-11 at 07:31.
Vainer Anton is offline   Reply With Quote
Old 23-05-11, 15:35   #3285
bogdano99

Stage 1
 
bogdano99's Avatar
 
Join Date: May 2011
Oras: madrid
Age: 28
Posts: 18
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by sNapsTer View Post
Ati incurcat saracu baiat... Filtrul de polen este situat cum te uiti la masina in partea stanga dai jos acel capacel cu clipsuri dupa care desfaci chederul acela..tragi de el spre tine o sa apara un surubel pe care il deschizi ori cu o surubelnita ori faci parghie ca si ala e un fel de clips.. dupa ce ai dat chederul si surubul o sa vezi ca se desprind 2 parti una care este cu stergatoarele etc.. si alta mai mica sub daca ridici partea cu stergatoarele..o sa poti trage de partea de jos cu usurinta si filtrul de polen este exact in spatele calculatorului.(ECU) la fel are 3 clipsuri tragi de el si il rasucesti clockwise ca sa il scoti mai usor. Bafta!
multumesc pentru ajutor! am reusit intr-un final sa dau de el si sa il schimb
bogdano99 is offline   Reply With Quote
Old 2010  

Stage 5
Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.3.2 - Copyright 2012 4Tuning