Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER |
02-04-11, 12:25
|
#3121
|
Stage 2
Join Date: Oct 2010
Posts: 31
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Am făcut un test la motor (2 litri V6 din 2000) şi mi-a dat aşa eroare: "p1471 Variable intake Balance Valve, always closed" Cine mă poate ajuta ce poate fi şi cum să scap de această problemă? Vreau să precizez că se supraîncălzeşte motorul, temperatura deseori depăşeşte 100 gr. C, iar uneori ajunge şi la 120 gr. C....
|
|
|
02-04-11, 23:16
|
#3122
|
Stage 2
Join Date: Jan 2011
Posts: 64
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by Valeriu_
Am făcut un test la motor (2 litri V6 din 2000) şi mi-a dat aşa eroare: "p1471 Variable intake Balance Valve, always closed" Cine mă poate ajuta ce poate fi şi cum să scap de această problemă? Vreau să precizez că se supraîncălzeşte motorul, temperatura deseori depăşeşte 100 gr. C, iar uneori ajunge şi la 120 gr. C....
|
Sal. in primul rind unde ai facut testul deoarece singurul tester pentru Rover T4 se afla la Bucuresti la membrii fondatori ai clubului Rover MG iar la ei sigur iti spuneau ce inseamna acele erori ( 0763136331 dupa ora 17 )
|
|
|
03-04-11, 09:50
|
#3123
|
Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 215
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by Valeriu_
Am făcut un test la motor (2 litri V6 din 2000) şi mi-a dat aşa eroare: "p1471 Variable intake Balance Valve, always closed" Cine mă poate ajuta ce poate fi şi cum să scap de această problemă? Vreau să precizez că se supraîncălzeşte motorul, temperatura deseori depăşeşte 100 gr. C, iar uneori ajunge şi la 120 gr. C....
|
Este vorba despre unul din servosistemele vis, mai exact cel din lateral. Daca nu stii la ce ma refer o sa-ti dau un link unde workaholic explica fenomenul. https://forum.4tuning.ro/432-zona-teh...ml#post1341521
__________________
Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida,ci acela care refuza sa piarda.
|
|
|
03-04-11, 12:17
|
#3124
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by Vainer Anton
Sal. As avea si eu o rugaminte la tine , am citit pe forum mai demult cum explica-i cuiva despre testul de ceasuri bord ,,Diagnostic Mode" si as dori sa ma lamuresti si pe mine cum procedez, nu am incercat niciodata asa ceva. Merci
|
pentru diagnostic mode intra pe linkul de mai jos. daca nu te descurci o sa ti descriu amanunit
https://forum.4tuning.ro/432-zona-teh...stic-bord.html
|
|
|
03-04-11, 17:09
|
#3125
|
Stage 1
Join Date: Jun 2010
Posts: 23
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Salut la toata lumea am si eu o rugaminte unde pot gasi niste capete de bara la un rover 75 '99 2.0 v6 de preferat ar fi sa fie din anglia, germania sau daca stie cineva vrun sit de unde pot cumpara as ramane recunoscator. Ms anticipat
|
|
|
03-04-11, 19:34
|
#3126
|
Stage 2
Join Date: Jan 2011
Posts: 64
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by player1
|
Esti un domn dar te-as ruga sa ma ajuti deoarece cunosc engleza dar nu cit sa traduc tot si sa nu gresesc ceva si sa-mi dau cu ciocanul in c...e , deci ma intereseaza testul de ceasuri bord. Merci si scuze pentru insistenta , daca ajungi la intilnirea mare din mai fac cinste !!!!!!
|
|
|
04-04-11, 10:49
|
#3127
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by Vainer Anton
Esti un domn dar te-as ruga sa ma ajuti deoarece cunosc engleza dar nu cit sa traduc tot si sa nu gresesc ceva si sa-mi dau cu ciocanul in c...e , deci ma intereseaza testul de ceasuri bord. Merci si scuze pentru insistenta , daca ajungi la intilnirea mare din mai fac cinste !!!!!!
|
pentru testul ceasurilor din bord trebuie sa urmezi urmatoarele instructiuni:
- introduci cheia in contact si comuti pe pozitia 1 (sau pornesti motorul)
- apasa si tine apasat butonul de resetare km din bord pana cand pe ecran apare scris "test 1.-"
- lasi butonul si incepi a-l apasa la intervale de o jumatate de secunda (aproximativ) pana ajungi la "test 19.-"
- aici display ul o sa alterneze "Log 1- on"/ "Log 1- off". pentru intrarea in "disgnostic mode" apesi butonul o data cand display ul afiseaza "Log 1 -off"
- apoi, fara intarziere apesi butonul repetat pana ajungi la sectunea dorita (in cazul nostru- testul ceasurilor de bord -2.0)
- dupa ajungerea la punctul 2.0 lasi butonul iar cand doresti sa incepi testul apesi o singura data butonul iar testul va incepe
- pentru iesirea din disgnostic mode scoti cheia din contact sau "Log 1 -on" daca ai motorul pornit si nu doresti sa l opresti
obs. : din cauza faptului ca exista doar un singur buton pentru toate functiile acesta trebuie apasat intr un anumit mod (la un anumit interval de timp, repetat sau cate singura data) pentru orice greseala a apasarii butonului meniul poate intra in anumite sectiuni sau poate iesi din diagnostic mode. in acest caz operatiunea trebuie reinceputa. pana o sa te obisnuiesti probabil ti se va parea dificil, mai mult sau mai putin.
bafta
|
|
|
04-04-11, 11:23
|
#3128
|
Stage 1
Join Date: Jan 2011
Posts: 13
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
piese ieftine la 0766599721 stefan -Rm. Valcea
|
|
|
04-04-11, 21:21
|
#3129
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 128
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Sal”tare...As cam avea nevoie de ceva ajutor...De ceva vreme la Rover-ul meu 75 mi se intimpla un fenomen putin cam ciudat...Cind vreau sa pornesc motorul duc cheia pina la capat si se aude doar un clanc...As fi zis ca este starterul...Dar nu cred...Aduc iar cheia in pozitia 2,o rotesc usor pina cind prinde o zona unde face contact...si pornesc motorul...Pina aici toate bune...As putea spune ca este contactul....Dar fenomenul abia acum apare....Dupa ce merge motorul 1-2 minute, sa zicem,opresc si cind invirt cheia sa repornesc motorul functioneaza normal...Daca are cineva vreo idee despre care ar fi cauza i-as fi recunoscator...Multumesc anticipat oamenilor minunati care sunt pe aici si care ajuta fara ezitare....
|
|
|
04-04-11, 22:18
|
#3130
|
Stage 2
Join Date: Jan 2011
Posts: 64
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by player1
pentru testul ceasurilor din bord trebuie sa urmezi urmatoarele instructiuni:
- introduci cheia in contact si comuti pe pozitia 1 (sau pornesti motorul)
- apasa si tine apasat butonul de resetare km din bord pana cand pe ecran apare scris "test 1.-"
- lasi butonul si incepi a-l apasa la intervale de o jumatate de secunda (aproximativ) pana ajungi la "test 19.-"
- aici display ul o sa alterneze "Log 1- on"/ "Log 1- off". pentru intrarea in "disgnostic mode" apesi butonul o data cand display ul afiseaza "Log 1 -off"
- apoi, fara intarziere apesi butonul repetat pana ajungi la sectunea dorita (in cazul nostru- testul ceasurilor de bord -2.0)
- dupa ajungerea la punctul 2.0 lasi butonul iar cand doresti sa incepi testul apesi o singura data butonul iar testul va incepe
- pentru iesirea din disgnostic mode scoti cheia din contact sau "Log 1 -on" daca ai motorul pornit si nu doresti sa l opresti
obs. : din cauza faptului ca exista doar un singur buton pentru toate functiile acesta trebuie apasat intr un anumit mod (la un anumit interval de timp, repetat sau cate singura data) pentru orice greseala a apasarii butonului meniul poate intra in anumite sectiuni sau poate iesi din diagnostic mode. in acest caz operatiunea trebuie reinceputa. pana o sa te obisnuiesti probabil ti se va parea dificil, mai mult sau mai putin.
bafta
|
STII CE SCRIE PE MINE ::FAC CINSTE :: !! MERCI
|
|
|
05-04-11, 08:49
|
#3131
|
Stage 1
Join Date: Jan 2011
Posts: 13
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by sergo
Sal”tare...As cam avea nevoie de ceva ajutor...De ceva vreme la Rover-ul meu 75 mi se intimpla un fenomen putin cam ciudat...Cind vreau sa pornesc motorul duc cheia pina la capat si se aude doar un clanc...As fi zis ca este starterul...Dar nu cred...Aduc iar cheia in pozitia 2,o rotesc usor pina cind prinde o zona unde face contact...si pornesc motorul...Pina aici toate bune...As putea spune ca este contactul....Dar fenomenul abia acum apare....Dupa ce merge motorul 1-2 minute, sa zicem,opresc si cind invirt cheia sa repornesc motorul functioneaza normal...Daca are cineva vreo idee despre care ar fi cauza i-as fi recunoscator...Multumesc anticipat oamenilor minunati care sunt pe aici si care ajuta fara ezitare....
|
PROBLEMA TA E CALCULATORUL DE MOTOR CARE E POZITIONAT SUB ORNAMENTUL DE PLASTIC DE LA STERGATOARE.....ACOLO SE STRANGE APA SI ITI INUNDA CALCU, ACESTA LUIND-O RAZNA....
|
|
|
05-04-11, 08:51
|
#3132
|
Stage 1
Join Date: Jan 2011
Posts: 13
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by Valeriu_
Am făcut un test la motor (2 litri V6 din 2000) şi mi-a dat aşa eroare: "p1471 Variable intake Balance Valve, always closed" Cine mă poate ajuta ce poate fi şi cum să scap de această problemă? Vreau să precizez că se supraîncălzeşte motorul, temperatura deseori depăşeşte 100 gr. C, iar uneori ajunge şi la 120 gr. C....
|
CHILOASA... ASTA E PROBLEMA TUTUROR MOTOARELOR DE ROVER PE BENZINA (2.0 CDI E DE BMW NU DE ROVER)
|
|
|
05-04-11, 09:43
|
#3133
|
Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 215
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by vl82teo
CHILOASA... ASTA E PROBLEMA TUTUROR MOTOARELOR DE ROVER PE BENZINA (2.0 CDI E DE BMW NU DE ROVER)
|
Nu mai induceti oamenii in eroare si nu mai dati raspunsuri din auzite. Ce spui tu se intampla la motoarele 1,8 benzina. Omul are motorul 2,0 V6 care e alta mancare de peste iar motorul asta nu e nici Rover nici Bmw este Honda si este un motor excelent care suporta turatii foarte mari, poti merge pe modul sport al cutiei numai inturatii de 7000 si nu are nimic chiar ii place. Pana acum nu am auzit sa se duca garnitura la un motor ca asta mai ales ca este garnitura dintr-un aliaj de fier(nu stiu exact) care nu poate sa se arda.
1000% sunt motorasele vis, am avut aceeasi problema,aceeasi eroare.
Motorul se supraincalzeste pentru ca motorasul nefiind functional si fiind mereu inchis dupa cum spune si eroarea nu da drumul gazelor sa iasa din galerie, deci se supraincalzeste galeria si nu apa din motor cum s-ar crede.
Toate bune!
Last edited by valyhunter; 05-04-11 at 09:48.
|
|
|
05-04-11, 09:47
|
#3134
|
Stage 1
Join Date: Jan 2011
Posts: 13
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by valyhunter
Nu mai induceti oamenii in eroare si nu mai dati raspunsuri din auzite. Ce spui tu se intampla la motoarele 1,8 benzina. Omul are motorul 2,0 V6 care e alta mancare de peste iar motorul asta nu e nici Rover nici Bmw este Honda si este un motor excelent care suporta turatii foarte mari, poti merge pe modul sport al cutiei numai inturatii de 7000 si nu are nimic chiar ii place. Pana acum nu am auzit sa se duca garnitura la un motor ca asta mai ales ca este garnitura dintr-un aliaj de fier(nu stiu exact) care nu poate sa se arda.
1000% sunt motorasele vis, am avut aceeasi problema,aceeasi eroare.
Toate bune1
|
Daca stiti dvs mai multe raspunde-ti din prima la om nu ma mai corectati pe mine... eu am incercat sa il ajut pe om...
|
|
|
05-04-11, 09:52
|
#3135
|
Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 215
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by vl82teo
Daca stiti dvs mai multe raspunde-ti din prima la om nu ma mai corectati pe mine... eu am incercat sa il ajut pe om...
|
Nu vorbi cu dvs ca suntem de aceeasi varsta.E foarte bine ca vrei sa ajuti pe cineva dar pune-te in locul lui, cineva iti spune ca e ceva altul ca e altceva, altul altceva si nu stie baiatul de ce sa se apuce.
Bafta la cati mai multi km fara probleme!
|
|
|
|
|