Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > ROVER - MG > Zona tehnica ROVER - MG

Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER

Reply
 
Thread Tools
Old 02-04-11, 12:25   #3121
Valeriu_

Stage 2
 
Valeriu_'s Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 31
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Am făcut un test la motor (2 litri V6 din 2000) şi mi-a dat aşa eroare: "p1471 Variable intake Balance Valve, always closed" Cine mă poate ajuta ce poate fi şi cum să scap de această problemă? Vreau să precizez că se supraîncălzeşte motorul, temperatura deseori depăşeşte 100 gr. C, iar uneori ajunge şi la 120 gr. C....
Valeriu_ is offline   Reply With Quote
Old 02-04-11, 23:16   #3122
Vainer Anton

Stage 2
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 64
Cool Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by Valeriu_ View Post
Am făcut un test la motor (2 litri V6 din 2000) şi mi-a dat aşa eroare: "p1471 Variable intake Balance Valve, always closed" Cine mă poate ajuta ce poate fi şi cum să scap de această problemă? Vreau să precizez că se supraîncălzeşte motorul, temperatura deseori depăşeşte 100 gr. C, iar uneori ajunge şi la 120 gr. C....

Sal. in primul rind unde ai facut testul deoarece singurul tester pentru Rover T4 se afla la Bucuresti la membrii fondatori ai clubului Rover MG iar la ei sigur iti spuneau ce inseamna acele erori ( 0763136331 dupa ora 17 )
Vainer Anton is offline   Reply With Quote
Old 03-04-11, 09:50   #3123
valyhunter

Stage 4
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 215
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by Valeriu_ View Post
Am făcut un test la motor (2 litri V6 din 2000) şi mi-a dat aşa eroare: "p1471 Variable intake Balance Valve, always closed" Cine mă poate ajuta ce poate fi şi cum să scap de această problemă? Vreau să precizez că se supraîncălzeşte motorul, temperatura deseori depăşeşte 100 gr. C, iar uneori ajunge şi la 120 gr. C....
Este vorba despre unul din servosistemele vis, mai exact cel din lateral. Daca nu stii la ce ma refer o sa-ti dau un link unde workaholic explica fenomenul. https://forum.4tuning.ro/432-zona-teh...ml#post1341521
__________________
Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida,ci acela care refuza sa piarda.
valyhunter is offline   Reply With Quote
Old 03-04-11, 12:17   #3124
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by Vainer Anton View Post
Sal. As avea si eu o rugaminte la tine , am citit pe forum mai demult cum explica-i cuiva despre testul de ceasuri bord ,,Diagnostic Mode" si as dori sa ma lamuresti si pe mine cum procedez, nu am incercat niciodata asa ceva. Merci
pentru diagnostic mode intra pe linkul de mai jos. daca nu te descurci o sa ti descriu amanunit


https://forum.4tuning.ro/432-zona-teh...stic-bord.html
__________________
Vroomania: postează imagini cu mașinile tale, setează-ți alerte pentru documentele mașinii și multe altele - https://play.google.com/store/apps/d....vroomania.app
player1 is offline   Reply With Quote
Old 03-04-11, 17:09   #3125
jupy2006

Stage 1
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 23
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Salut la toata lumea am si eu o rugaminte unde pot gasi niste capete de bara la un rover 75 '99 2.0 v6 de preferat ar fi sa fie din anglia, germania sau daca stie cineva vrun sit de unde pot cumpara as ramane recunoscator. Ms anticipat
jupy2006 is offline   Reply With Quote
Old 03-04-11, 19:34   #3126
Vainer Anton

Stage 2
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 64
Cool Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by player1 View Post
pentru diagnostic mode intra pe linkul de mai jos. daca nu te descurci o sa ti descriu amanunit


https://forum.4tuning.ro/432-zona-teh...stic-bord.html

Esti un domn dar te-as ruga sa ma ajuti deoarece cunosc engleza dar nu cit sa traduc tot si sa nu gresesc ceva si sa-mi dau cu ciocanul in c...e , deci ma intereseaza testul de ceasuri bord. Merci si scuze pentru insistenta , daca ajungi la intilnirea mare din mai fac cinste !!!!!!
Vainer Anton is offline   Reply With Quote
Old 04-04-11, 10:49   #3127
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by Vainer Anton View Post
Esti un domn dar te-as ruga sa ma ajuti deoarece cunosc engleza dar nu cit sa traduc tot si sa nu gresesc ceva si sa-mi dau cu ciocanul in c...e , deci ma intereseaza testul de ceasuri bord. Merci si scuze pentru insistenta , daca ajungi la intilnirea mare din mai fac cinste !!!!!!
pentru testul ceasurilor din bord trebuie sa urmezi urmatoarele instructiuni:

- introduci cheia in contact si comuti pe pozitia 1 (sau pornesti motorul)
- apasa si tine apasat butonul de resetare km din bord pana cand pe ecran apare scris "test 1.-"
- lasi butonul si incepi a-l apasa la intervale de o jumatate de secunda (aproximativ) pana ajungi la "test 19.-"
- aici display ul o sa alterneze "Log 1- on"/ "Log 1- off". pentru intrarea in "disgnostic mode" apesi butonul o data cand display ul afiseaza "Log 1 -off"
- apoi, fara intarziere apesi butonul repetat pana ajungi la sectunea dorita (in cazul nostru- testul ceasurilor de bord -2.0)
- dupa ajungerea la punctul 2.0 lasi butonul iar cand doresti sa incepi testul apesi o singura data butonul iar testul va incepe

- pentru iesirea din disgnostic mode scoti cheia din contact sau "Log 1 -on" daca ai motorul pornit si nu doresti sa l opresti

obs. : din cauza faptului ca exista doar un singur buton pentru toate functiile acesta trebuie apasat intr un anumit mod (la un anumit interval de timp, repetat sau cate singura data) pentru orice greseala a apasarii butonului meniul poate intra in anumite sectiuni sau poate iesi din diagnostic mode. in acest caz operatiunea trebuie reinceputa. pana o sa te obisnuiesti probabil ti se va parea dificil, mai mult sau mai putin.

bafta
player1 is offline   Reply With Quote
Old 04-04-11, 11:23   #3128
vl82teo

Stage 1
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 13
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

piese ieftine la 0766599721 stefan -Rm. Valcea
vl82teo is offline   Reply With Quote
Old 04-04-11, 21:21   #3129
sergo

Stage 3
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 128
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Sal”tare...As cam avea nevoie de ceva ajutor...De ceva vreme la Rover-ul meu 75 mi se intimpla un fenomen putin cam ciudat...Cind vreau sa pornesc motorul duc cheia pina la capat si se aude doar un clanc...As fi zis ca este starterul...Dar nu cred...Aduc iar cheia in pozitia 2,o rotesc usor pina cind prinde o zona unde face contact...si pornesc motorul...Pina aici toate bune...As putea spune ca este contactul....Dar fenomenul abia acum apare....Dupa ce merge motorul 1-2 minute, sa zicem,opresc si cind invirt cheia sa repornesc motorul functioneaza normal...Daca are cineva vreo idee despre care ar fi cauza i-as fi recunoscator...Multumesc anticipat oamenilor minunati care sunt pe aici si care ajuta fara ezitare....
sergo is offline   Reply With Quote
Old 04-04-11, 22:18   #3130
Vainer Anton

Stage 2
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 64
Smile Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by player1 View Post
pentru testul ceasurilor din bord trebuie sa urmezi urmatoarele instructiuni:

- introduci cheia in contact si comuti pe pozitia 1 (sau pornesti motorul)
- apasa si tine apasat butonul de resetare km din bord pana cand pe ecran apare scris "test 1.-"
- lasi butonul si incepi a-l apasa la intervale de o jumatate de secunda (aproximativ) pana ajungi la "test 19.-"
- aici display ul o sa alterneze "Log 1- on"/ "Log 1- off". pentru intrarea in "disgnostic mode" apesi butonul o data cand display ul afiseaza "Log 1 -off"
- apoi, fara intarziere apesi butonul repetat pana ajungi la sectunea dorita (in cazul nostru- testul ceasurilor de bord -2.0)
- dupa ajungerea la punctul 2.0 lasi butonul iar cand doresti sa incepi testul apesi o singura data butonul iar testul va incepe

- pentru iesirea din disgnostic mode scoti cheia din contact sau "Log 1 -on" daca ai motorul pornit si nu doresti sa l opresti

obs. : din cauza faptului ca exista doar un singur buton pentru toate functiile acesta trebuie apasat intr un anumit mod (la un anumit interval de timp, repetat sau cate singura data) pentru orice greseala a apasarii butonului meniul poate intra in anumite sectiuni sau poate iesi din diagnostic mode. in acest caz operatiunea trebuie reinceputa. pana o sa te obisnuiesti probabil ti se va parea dificil, mai mult sau mai putin.

bafta
STII CE SCRIE PE MINE ::FAC CINSTE :: !! MERCI
Vainer Anton is offline   Reply With Quote
Old 05-04-11, 08:49   #3131
vl82teo

Stage 1
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 13
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by sergo View Post
Sal”tare...As cam avea nevoie de ceva ajutor...De ceva vreme la Rover-ul meu 75 mi se intimpla un fenomen putin cam ciudat...Cind vreau sa pornesc motorul duc cheia pina la capat si se aude doar un clanc...As fi zis ca este starterul...Dar nu cred...Aduc iar cheia in pozitia 2,o rotesc usor pina cind prinde o zona unde face contact...si pornesc motorul...Pina aici toate bune...As putea spune ca este contactul....Dar fenomenul abia acum apare....Dupa ce merge motorul 1-2 minute, sa zicem,opresc si cind invirt cheia sa repornesc motorul functioneaza normal...Daca are cineva vreo idee despre care ar fi cauza i-as fi recunoscator...Multumesc anticipat oamenilor minunati care sunt pe aici si care ajuta fara ezitare....
PROBLEMA TA E CALCULATORUL DE MOTOR CARE E POZITIONAT SUB ORNAMENTUL DE PLASTIC DE LA STERGATOARE.....ACOLO SE STRANGE APA SI ITI INUNDA CALCU, ACESTA LUIND-O RAZNA....
vl82teo is offline   Reply With Quote
Old 05-04-11, 08:51   #3132
vl82teo

Stage 1
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 13
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by Valeriu_ View Post
Am făcut un test la motor (2 litri V6 din 2000) şi mi-a dat aşa eroare: "p1471 Variable intake Balance Valve, always closed" Cine mă poate ajuta ce poate fi şi cum să scap de această problemă? Vreau să precizez că se supraîncălzeşte motorul, temperatura deseori depăşeşte 100 gr. C, iar uneori ajunge şi la 120 gr. C....
CHILOASA... ASTA E PROBLEMA TUTUROR MOTOARELOR DE ROVER PE BENZINA (2.0 CDI E DE BMW NU DE ROVER)
vl82teo is offline   Reply With Quote
Old 05-04-11, 09:43   #3133
valyhunter

Stage 4
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 215
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by vl82teo View Post
CHILOASA... ASTA E PROBLEMA TUTUROR MOTOARELOR DE ROVER PE BENZINA (2.0 CDI E DE BMW NU DE ROVER)
Nu mai induceti oamenii in eroare si nu mai dati raspunsuri din auzite. Ce spui tu se intampla la motoarele 1,8 benzina. Omul are motorul 2,0 V6 care e alta mancare de peste iar motorul asta nu e nici Rover nici Bmw este Honda si este un motor excelent care suporta turatii foarte mari, poti merge pe modul sport al cutiei numai inturatii de 7000 si nu are nimic chiar ii place. Pana acum nu am auzit sa se duca garnitura la un motor ca asta mai ales ca este garnitura dintr-un aliaj de fier(nu stiu exact) care nu poate sa se arda.
1000% sunt motorasele vis, am avut aceeasi problema,aceeasi eroare.
Motorul se supraincalzeste pentru ca motorasul nefiind functional si fiind mereu inchis dupa cum spune si eroarea nu da drumul gazelor sa iasa din galerie, deci se supraincalzeste galeria si nu apa din motor cum s-ar crede.
Toate bune!

Last edited by valyhunter; 05-04-11 at 09:48.
valyhunter is offline   Reply With Quote
Old 05-04-11, 09:47   #3134
vl82teo

Stage 1
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 13
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by valyhunter View Post
Nu mai induceti oamenii in eroare si nu mai dati raspunsuri din auzite. Ce spui tu se intampla la motoarele 1,8 benzina. Omul are motorul 2,0 V6 care e alta mancare de peste iar motorul asta nu e nici Rover nici Bmw este Honda si este un motor excelent care suporta turatii foarte mari, poti merge pe modul sport al cutiei numai inturatii de 7000 si nu are nimic chiar ii place. Pana acum nu am auzit sa se duca garnitura la un motor ca asta mai ales ca este garnitura dintr-un aliaj de fier(nu stiu exact) care nu poate sa se arda.
1000% sunt motorasele vis, am avut aceeasi problema,aceeasi eroare.
Toate bune1
Daca stiti dvs mai multe raspunde-ti din prima la om nu ma mai corectati pe mine... eu am incercat sa il ajut pe om...
vl82teo is offline   Reply With Quote
Old 05-04-11, 09:52   #3135
valyhunter

Stage 4
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 215
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by vl82teo View Post
Daca stiti dvs mai multe raspunde-ti din prima la om nu ma mai corectati pe mine... eu am incercat sa il ajut pe om...
Nu vorbi cu dvs ca suntem de aceeasi varsta.E foarte bine ca vrei sa ajuti pe cineva dar pune-te in locul lui, cineva iti spune ca e ceva altul ca e altceva, altul altceva si nu stie baiatul de ce sa se apuce.
Bafta la cati mai multi km fara probleme!
valyhunter is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -