Quote:
Originally Posted by stassow
salut la toti am o intrebare pentru cei ce au MG zr .. miam luat achizitionat recent un ROVER 25 ZR 1.8 twin cam 180 ps din 2003. si asi dori sa cunosc care sunt principalele probleme ....ca din pacate prind a aparea .
|
Modelul de care zici tu nu exista,roverul 25 pleaca de la cilindreea de 1400 cmc benzina cu doua variante de putere 85 si 105 cai astea 2 fiind cel mai des intalnite impreuna cu cel diesel de 2 litri si 101 cp mai rar 115,ar mai fi de mentionat 2 modele foarte rare pe rover 25 in romania...1.6 si 109 cp precum si 1.8 120 cai putere.
Daca tot ai zis de zr atunci afla ca acesta este o "varianta" sport a roverului 25 produsa de MG,insa vorbim de o masina cu un tren de rulare sport mult mai agila,cu o infatisare estetica ce inspira sportivitate si cu un motor in plus fata de rover...1.8 160 cai putere.
De-a lungul timpului aceste masini s-au dovedit a fi foarte fiabile...ele avand multe in comun cu platforma honda civic anii 94-98(practic sunt derivate din acesta) asta insemnad o fiabilitate aproape japoneza si o tehnica destul de usoara,insa un singur lucru sperie propietari de rover sau mg...cum a patit si alex...sperietoarea asta are un nume H G F head gasket failure adica pe romaneste se arde garnitura de chiuloasa (numai la cele pe benzina)au fost masini care au patit-o la 15.000 km altele care la 50.000 sau 100.000 nu este o regula depinde de cat de greu ai piciorul pe pedala fara sa fi incalzit motorul corespunzator...mai sunt si cativa dar foarte puti care nu au patit-o deci atentie mare la nivelul lichidului de racire...sa nu ramai fara el si sa mergi in continoare ca vei cala motorul...la multi km fara probleme si sa o stapanesti sanatos
Ps: te asteptam pe site-ul clubului nostru
www.rover-mg.ro unde putem discuta mai pe larg pe orice teme legate de aceste marci auto...sau poate cine stie veniti la intalnirea nationala rover-mg din mai de la brasov