Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > Cluj

Reply
 
Thread Tools
Old 16-12-08, 18:32   #1
ovidiuaproporo

Stage 5
 
ovidiuaproporo's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 316
Default Despre RAR Cluj Napoca

toti care ati avut experiente naspa cu anumiti angajati, sau probleme la RAR cluj napoca, va rog postati aici. Daca este posibil faceti o descriere amanuntita a problemelor si incercati sa dati si ceva nume.


Astept povesti frumoase
__________________
2006 Mitsubishi Outlander 2.0L 4x4
2002 BMW E39 2.0L
1980 Fiat X1/9 1.3L-UT
ovidiuaproporo is offline   Reply With Quote
Old 17-12-08, 10:29   #2
KoKozula

Stage 5
 
KoKozula's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 627
Member of:
[LANCIA]
Default Re: Despre RAR Cluj Napoca

noh mah ...

Eu n-am avut probleme la RAR, decat ca nu mi-au gasit seria de la motor ) ... si m-or injurat ca dece nu am spalat motorul .. dar dupa ce au cautat vreo juma de ora seria ... au renuntat si au decis ca e buna seria care apare in carte )

In rest.. numai de bine
__________________
_________________________
KoKozula was here ...
KoKozula is offline   Reply With Quote
Old 17-12-08, 12:13   #3
CristianD
Honda Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 599
Member of:
[Honda]
Default Re: Despre RAR Cluj Napoca

azi de la 19 sunt programat la RAR ... arcurile fata mis rupte un pic chiar sus si am o fisura pe o bucsa spate . masina se comporta perfect, dar ...
poate trec
CristianD is offline   Reply With Quote
Old 17-12-08, 17:52   #4
tekno

Stage 5
 
tekno's Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 4,482
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: Despre RAR Cluj Napoca

E2 in brief E1 in CI emisa de RAR.... mmda, cred ca sunt destui insituatia mea...
tekno is offline   Reply With Quote
Old 17-12-08, 18:18   #5
ovidiuaproporo

Stage 5
 
ovidiuaproporo's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 316
Default Re: Despre RAR Cluj Napoca

Quote:
Originally Posted by tekno View Post
E2 in brief E1 in CI emisa de RAR.... mmda, cred ca sunt destui insituatia mea...
astea nu sunt experiente naspa, ceea ce zici tu se datoreaza legislatiei cretine care o avem, respectiv , norma de poluare la un motor este considerata norma de poluare a masinii la data iesirii din fabrica , adica imbunatatirile aduse ulterior ( chiar daca lucrarile au fost efectuate in service autorizat sau la fabrica si sunt recunoscute de alte state ) , ei bine , la noi aceste imbunatatiri nu sunt luate in considerare si nu reprezinta nimic, conteza doar standardul in momentul iesirii din fabrica , asta daca nu cumva este si vre-o greseala in listele lor RAR , liste centralizate la bucuresti. vorbesc din auzite si din patite ca sa zic asa, bucurestiul da normele astea de poluare pentru masini.
Eu cu acest topic am vrut sa aud experiente naspa la RAR, gen lucratori obraznici, batai de joc, cautat nod in papura, stricaciuni efectuate de ei sau alte nesimtiri si porcimi patite pe acolo de catre membrii forumului.

abia astept ziua in care RAR nu va mai avea exclusivitate si toate inspectiile si deciziile vor putea fii facute de orice atelier privat autorizat , vai vai vai
ovidiuaproporo is offline   Reply With Quote
Old 17-12-08, 20:03   #6
sfigmo

Stage 5
 
sfigmo's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 908
Member of:
[Moderators]
[TIME SQUAD]
Default Re: Despre RAR Cluj Napoca

Quote:
Originally Posted by ovidiuaproporo View Post
astea nu sunt experiente naspa, ceea ce zici tu se datoreaza legislatiei cretine care o avem, respectiv , norma de poluare la un motor este considerata norma de poluare a masinii la data iesirii din fabrica , adica imbunatatirile aduse ulterior ( chiar daca lucrarile au fost efectuate in service autorizat sau la fabrica si sunt recunoscute de alte state ) , ei bine , la noi aceste imbunatatiri nu sunt luate in considerare si nu reprezinta nimic, conteza doar standardul in momentul iesirii din fabrica , asta daca nu cumva este si vre-o greseala in listele lor RAR , liste centralizate la bucuresti. vorbesc din auzite si din patite ca sa zic asa, bucurestiul da normele astea de poluare pentru masini.
Eu cu acest topic am vrut sa aud experiente naspa la RAR, gen lucratori obraznici, batai de joc, cautat nod in papura, stricaciuni efectuate de ei sau alte nesimtiri si porcimi patite pe acolo de catre membrii forumului.

abia astept ziua in care RAR nu va mai avea exclusivitate si toate inspectiile si deciziile vor putea fii facute de orice atelier privat autorizat , vai vai vai
Intrebare: cand mergi la biserica la spovedit, nu pleci capul in fatza ICOANEI ??? asa e si la noi...tre sa bagi pozitia "ghiocel", sa dai ce trebuie cui trebuie daca vrei sa obtzii ceva...si mai ales acum ca avem "primar prim-ministru"...
__________________

Uischi...I'll never forget you...
sfigmo is offline   Reply With Quote
Old 17-12-08, 22:17   #7
CristianD
Honda Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 599
Member of:
[Honda]
Default Re: Despre RAR Cluj Napoca

tot respectu pt cei care au lucrat azi la RAR. Foarte politicosi si operativi. S-au oferit sa sune la Bucuresti pt a incerca sa obtina macar Euro 1 pt masina mea (Honda CRX), care pe brief e E2. Nu stiu cine e de vina pt aceste E2 in Germania si Euro 0 la noi, dar angajatii de azi au fost foarte OK. Orice intrebare am avut au raspuns cu amabilitate.
CristianD is offline   Reply With Quote
Old 23-12-08, 19:33   #8
marcris

Stage 4
 
marcris's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 223
Default Re: Despre RAR Cluj Napoca

Nu am obtinut ITP ul pt ca,printre altele nu am jante pe masina conform cu talonul.Adica eu am de 165/70/R13,si talonul e pt 155 sau 175/70R13.Chestia e ca asa am cumparat-o,asa a trecut acum 10 ani la acelasi RAR,si acum 6 ani la alt RAR(alt judet),+2 ITP.uri.Deci,saptamana trecuta mergand la RAR cluj pt omologare,s a uitat tipul , a zis ca nu se poate(ma saturasem de dat spaga,mai aveam alte spagi de dat care stateau la coada)si ca n am dacat sa ma duc la constructorul VW sa mi omologheze ei.Ca urmare o sa mi imprumut pt o zi jantele cerute sa trec testul.
marcris is offline   Reply With Quote
Old 23-12-08, 20:24   #9
ovidiuaproporo

Stage 5
 
ovidiuaproporo's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 316
Default Re: Despre RAR Cluj Napoca

Quote:
Originally Posted by marcris View Post
Nu am obtinut ITP ul pt ca,printre altele nu am jante pe masina conform cu talonul.Adica eu am de 165/70/R13,si talonul e pt 155 sau 175/70R13.Chestia e ca asa am cumparat-o,asa a trecut acum 10 ani la acelasi RAR,si acum 6 ani la alt RAR(alt judet),+2 ITP.uri.Deci,saptamana trecuta mergand la RAR cluj pt omologare,s a uitat tipul , a zis ca nu se poate(ma saturasem de dat spaga,mai aveam alte spagi de dat care stateau la coada)si ca n am dacat sa ma duc la constructorul VW sa mi omologheze ei.Ca urmare o sa mi imprumut pt o zi jantele cerute sa trec testul.


mda, ti-a gasit ceva .....din pct meu de vedere s-a legat aiurea, ma rog, asta e totusi dreptul lor de a se comporta asa.
mai bine meri la reprez vw sa-ti dea hartie cu toate dimensiunile recomandate de vw pt masina ta, si ai scapat de belele si pe viitor .
ovidiuaproporo is offline   Reply With Quote
Old 24-12-08, 12:05   #10
Piry
TIME SQUAD Member

Stage 5
 
Piry's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,105
Member of:
[TIME SQUAD]
Default Re: Despre RAR Cluj Napoca

Quote:
Originally Posted by ovidiuaproporo View Post
ma rog, asta e totusi dreptul lor de a se comporta asa.
DELOC

pacat ca eu nu vreau sa demigrez imaginea RAR asa ca mai bine tac
Piry is offline   Reply With Quote
Old 28-12-08, 01:47   #11
MadManOvi

Stage 4
 
MadManOvi's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 175
Default Re: Despre RAR Cluj Napoca

Nici eu nu vreau sa denigrez imaginea RAR, dar nu o sa tac. Am avut un punto cu suspensie sport si jante pe 15. Un "inginer" de la RAR a intrat prea tare la frane cu ea si a lovit destul de tare jos. S'a dat jos, m'a chemat in sala si a inceput sa'mi faca scandal: cum ma prezint cu "jenti" de alea, ce cauta spoilerul ala pe masina, e prea joasa masina, etc. Vorbea cu mine ca si cu ultimul om. Pur si simplu am ramas masca cum poate vorbi in halul ala cu mine, lumea era adunata ca la circ. Nu obisnuiesc sa injur dar cateva vorbe de dulce e posibil sa'mi fi scapat in timp ce i'am aruncat in fata brieful in care erau trecute absolut toate modificarile aduse masinii si omologarile TUV. Mi'a zis sa scot masina ca nu imi face RAR'ul niciodata si a intrat in "birou". Evident am intrat dupa el si dupa inca cateva vorbe de dulce a venit alt "inginer" care a facut RAR'ul.
Nici astazi nu pot sa inteleg cum de acel individ inca practica aceeasi slujba. Asa ceva numai in romania se poate intampla.
A2a aventura cu acesti "ingineri" am avut'o, nu de mult timp cand am schimbat masina ai am mers din nou la ei, de data asta cu un opel astra. Masina era exact in starea in care se afla cand a iesit din fabrica. Dar acesti betivi (m'am saturat de ghilimele) mi'au trecut in talon jante pe 14 desi masina avea pe 15, si pe brief erau trecute jante tot pe 15. M'am dus inapoi ca sa ma ia alt betiv la rost ca asa e trecut la ei si nu poate face nimic. M'am informat pe unde am putut si am aflat ca intradevar modelul de astra care il aveam iesise din fabrica cu roti pe 15, dar idiotii nu au vrut sa imi treaca jante pe 15 in talon. Am fost la repezentanta si mi'au dat un tabel cu tipurile de jante pt. modelul respectiv de masina dar betivul (care ma cunoaste deja de cate ori am fost la el) imi tot flutura un rahat de tabel in fata in care la rubrica opel astra e trecut 195/65/14.
__________________
I kicked to fifth gear and teared the road apart...
MadManOvi is offline   Reply With Quote
Old 28-12-08, 03:53   #12
CJ-86-UHE

Stage 5
 
CJ-86-UHE's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 593
Default Re: Despre RAR Cluj Napoca

Quote:
Originally Posted by MadManOvi View Post
Nici eu nu vreau sa denigrez imaginea RAR, dar nu o sa tac. Am avut un punto cu suspensie sport si jante pe 15. Un "inginer" de la RAR a intrat prea tare la frane cu ea si a lovit destul de tare jos. S'a dat jos, m'a chemat in sala si a inceput sa'mi faca scandal: cum ma prezint cu "jenti" de alea, ce cauta spoilerul ala pe masina, e prea joasa masina, etc. Vorbea cu mine ca si cu ultimul om. Pur si simplu am ramas masca cum poate vorbi in halul ala cu mine, lumea era adunata ca la circ. Nu obisnuiesc sa injur dar cateva vorbe de dulce e posibil sa'mi fi scapat in timp ce i'am aruncat in fata brieful in care erau trecute absolut toate modificarile aduse masinii si omologarile TUV. Mi'a zis sa scot masina ca nu imi face RAR'ul niciodata si a intrat in "birou". Evident am intrat dupa el si dupa inca cateva vorbe de dulce a venit alt "inginer" care a facut RAR'ul.
Nici astazi nu pot sa inteleg cum de acel individ inca practica aceeasi slujba. Asa ceva numai in romania se poate intampla.
A2a aventura cu acesti "ingineri" am avut'o, nu de mult timp cand am schimbat masina ai am mers din nou la ei, de data asta cu un opel astra. Masina era exact in starea in care se afla cand a iesit din fabrica. Dar acesti betivi (m'am saturat de ghilimele) mi'au trecut in talon jante pe 14 desi masina avea pe 15, si pe brief erau trecute jante tot pe 15. M'am dus inapoi ca sa ma ia alt betiv la rost ca asa e trecut la ei si nu poate face nimic. M'am informat pe unde am putut si am aflat ca intradevar modelul de astra care il aveam iesise din fabrica cu roti pe 15, dar idiotii nu au vrut sa imi treaca jante pe 15 in talon. Am fost la repezentanta si mi'au dat un tabel cu tipurile de jante pt. modelul respectiv de masina dar betivul (care ma cunoaste deja de cate ori am fost la el) imi tot flutura un rahat de tabel in fata in care la rubrica opel astra e trecut 195/65/14.
Cheama-i in instanta...
CJ-86-UHE is offline   Reply With Quote
Old 30-12-08, 09:31   #13
ovidiuaproporo

Stage 5
 
ovidiuaproporo's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 316
Default Re: Despre RAR Cluj Napoca

Quote:
Originally Posted by MadManOvi View Post
Nici eu nu vreau sa denigrez imaginea RAR, dar nu o sa tac. Am avut un punto cu suspensie sport si jante pe 15. Un "inginer" de la RAR a intrat prea tare la frane cu ea si a lovit destul de tare jos. S'a dat jos, m'a chemat in sala si a inceput sa'mi faca scandal: cum ma prezint cu "jenti" de alea, ce cauta spoilerul ala pe masina, e prea joasa masina, etc. Vorbea cu mine ca si cu ultimul om. Pur si simplu am ramas masca cum poate vorbi in halul ala cu mine, lumea era adunata ca la circ. Nu obisnuiesc sa injur dar cateva vorbe de dulce e posibil sa'mi fi scapat in timp ce i'am aruncat in fata brieful in care erau trecute absolut toate modificarile aduse masinii si omologarile TUV. Mi'a zis sa scot masina ca nu imi face RAR'ul niciodata si a intrat in "birou". Evident am intrat dupa el si dupa inca cateva vorbe de dulce a venit alt "inginer" care a facut RAR'ul.
Nici astazi nu pot sa inteleg cum de acel individ inca practica aceeasi slujba. Asa ceva numai in romania se poate intampla.
A2a aventura cu acesti "ingineri" am avut'o, nu de mult timp cand am schimbat masina ai am mers din nou la ei, de data asta cu un opel astra. Masina era exact in starea in care se afla cand a iesit din fabrica. Dar acesti betivi (m'am saturat de ghilimele) mi'au trecut in talon jante pe 14 desi masina avea pe 15, si pe brief erau trecute jante tot pe 15. M'am dus inapoi ca sa ma ia alt betiv la rost ca asa e trecut la ei si nu poate face nimic. M'am informat pe unde am putut si am aflat ca intradevar modelul de astra care il aveam iesise din fabrica cu roti pe 15, dar idiotii nu au vrut sa imi treaca jante pe 15 in talon. Am fost la repezentanta si mi'au dat un tabel cu tipurile de jante pt. modelul respectiv de masina dar betivul (care ma cunoaste deja de cate ori am fost la el) imi tot flutura un rahat de tabel in fata in care la rubrica opel astra e trecut 195/65/14.
Frumoasa poveste si sunt convins ca este adevarata si ca nu esti singurul.
Ce ar fii sa dai si niste nume , sa transformi "inginer" in numele lor , sa vedem care sunt "specialistii RAR Cluj Napoca".
ovidiuaproporo is offline   Reply With Quote
Old 28-01-09, 14:24   #14
ovidiuaproporo

Stage 5
 
ovidiuaproporo's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 316
Default Re: Despre RAR Cluj Napoca

eh,
datorita faptului ca m-am simtit persecutat, am fost in audienta la seful de reprezentanta RAR cLUJ nAPOCA.
TOT RESPECTUL PENTRU SEFUL DE REPREZENTANTA, CARE M-A ASCULTAT , si aparent a luat masuri.

RECOMAND ca fiecare cand are o problema, sa mearga sa vb cu sefu.
ovidiuaproporo is offline   Reply With Quote
Old 24-02-09, 22:25   #15
-LEXION-

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 2,555
Default Re: Despre RAR Cluj Napoca

Dupa aventura avuta azi cu niste inteligenti de la RAR Hunedoara, am ajuns la concluzia, ca RAR CLuj nici nu e asa de dezastruos....

Am vandut un BMW E36 93/94 Euro 2 la Simeria, iar inginerii de la RAR Deva, l-au declasificat la Euro 1...pentru ca asa au stiut ei mai bine (nicio scuza concreta).....uzina BMW si Registrul Auto nemtesc, nu stiu atatea, cat 2 tampiti de la RAR Deva.

Masina asemanatoare, dar din 93 a fost scoasa Euro 2 la Cluj, fara probleme.....

Nu zic, ca prin vara am dat in judecata un inginer de la RAR Valcea, pt ca a scos Euro 2 un Hyundai din 2001 (chiar daca motorizarea aceea era sub norma Euro 3 din luna iulie 1999), pentru el a fost euro 2, si nici dovada de la Hyundai Vienna , de unde era masina, nu l-a putut convinge.

Cine naiba ii angajeaza si pe tumorile astea?
-LEXION- is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -