Forum 4Tuning

Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Zona tehnica Ford

Zona tehnica Ford Zona tehnica, secrete, tips&tricks Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 07-03-11, 07:54   #16
johnny25med
Ford Driver

Stage 4
 
johnny25med's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Oras: Constanta
Posts: 197
Member of:
[FORD]
Default Re: Diverse probleme Ford Focus 1.8 tdci

Iti spun sigur ca ai probleme cu supapele de retur de la injectoare. Chiar daca ai probleme la 2 sfatul meu este sa le faci pe toate 4. Va trebui sa umbli la pusculita pt ca o sa scoti cel putin 14 mil din buzunar. Mare atentie ordinea in care le pui la loc, sa fie aceeasi cu cea de scoatere.


__________________
jante de vanzare: http://forum.4tuning.ro/459-jante-an...x112-15-a.html
johnny25med is offline   Reply With Quote
Old 28-06-11, 19:02   #17
tutunicu

Stock
 
Join Date: Jun 2011
Oras: buzau
Age: 44
Posts: 1
Default Re: Diverse probleme Ford Focus 1.8 tdci

Quote:
Originally Posted by marius_catalin View Post
Am un ford focus din 2002, 1.4, si in timp ce ma aflam in mers s-a aprins becul martor pentru motor si s-a oprit brusc. Am incercat sa o repornesc si pornea pentru doua trei secunde si apoi se oprea. M-am programat la Ford pentru un test dar as fii interesat sa stiu kre ar utea sa fie motivele. Multumesc
te rog da-mi un mail sau un nr de tel am si eu aceeasi prob. si nu prea stiu ce sa fac.
Adresa mail:nicolae_tutulan@yahoo.com.
Nr tel .:0722468371sau 0763675248.
multumesc
tutunicu is offline   Reply With Quote
Old 30-11-11, 18:41   #18
senzual_cobra

Stock
 
Join Date: Nov 2011
Oras: botosani
Age: 24
Posts: 1
Default Re: Diverse probleme Ford Focus 1.8 tdci

ew am un focus din 2000 imi face figuri la pornire uneori. cand porneste scoate o groaza de fum alb. si cand merg normal (adik sa nu ii dau tare) mi se aprinde martorul la bujii si raman fara acceleratie. ce sa fie. ast raspuns fratilor
senzual_cobra is offline   Reply With Quote
Old 21-01-12, 21:45   #19
danyeliu

Stage 1
 
Join Date: Jan 2012
Oras: latina
Age: 27
Posts: 11
Default Re: Diverse probleme Ford Focus 1.8 tdci

Quote:
Originally Posted by mirceamihai_2005 View Post
FRATE ALEA SUNT INJECTOARELE
la orice ford 1,8 tdci dupa ce schimbi pompa trebuie recodificata la ei la service autorizate ford altfel nu va porni niciodata.......iar fumul negru dens daca tot il face uitate ca s-ar putea mai mult ca sigur sa ai vreun tub de presiune de la turbina spart..
danyeliu is offline   Reply With Quote
Old 17-02-12, 00:19   #20
gimsava

Stock
 
Join Date: Dec 2011
Oras: Buzau
Age: 37
Posts: 3
Default Re: Diverse probleme Ford Focus 1.8 tdci

Quote:
Originally Posted by danyeliu View Post
la orice ford 1,8 tdci dupa ce schimbi pompa trebuie recodificata la ei la service autorizate ford altfel nu va porni niciodata.......iar fumul negru dens daca tot il face uitate ca s-ar putea mai mult ca sigur sa ai vreun tub de presiune de la turbina spart..

pompa nu trebuie recodificata.
important este ca injectoarele sa le repari la un Delphi Diesel Service pentru ca astia iti genereaza si cod C2I, care este crucial pentru functionarea corecta a injectoarelor.

eu le-am reparat la Endor Diesel din Buzau, cu schimbare duza, supapa de retur si genereare de cod. demonatare/montarea si testul final tot ei le-au facut. motorul merge perfect acum
gimsava is offline   Reply With Quote
Old 17-02-12, 10:25   #21
meerk76

Stock
 
Join Date: Feb 2012
Oras: Braila
Age: 31
Posts: 1
Default Re: Diverse probleme Ford Focus 1.8 tdci

eu am reparat injectoarele la endor din buzau
numai cuvinte de lauda
recomand toturor celor care au probleme cu injectoarele diesel ford
au un service modern si toata reparatia a fost facuta ca la carte

convingeti-va si singuri intrand pe www.endordiesel.ro
meerk76 is offline   Reply With Quote
Old 17-02-12, 13:47   #22
danyeliu

Stage 1
 
Join Date: Jan 2012
Oras: latina
Age: 27
Posts: 11
Default Re: Diverse probleme Ford Focus 1.8 tdci

Quote:
Originally Posted by gimsava View Post
pompa nu trebuie recodificata.
important este ca injectoarele sa le repari la un Delphi Diesel Service pentru ca astia iti genereaza si cod C2I, care este crucial pentru functionarea corecta a injectoarelor.

eu le-am reparat la Endor Diesel din Buzau, cu schimbare duza, supapa de retur si genereare de cod. demonatare/montarea si testul final tot ei le-au facut. motorul merge perfect acum
ai dreptate la common rail asa e dar la modelele vechi trebuie recodificata pompa...
danyeliu is offline   Reply With Quote
Old 03-03-12, 16:44   #23
vagabondu08

Stock
 
Join Date: Mar 2012
Oras: Marasesti
Posts: 3
Default Re: Diverse probleme Ford Focus 1.8 tdci

Salut,am si eu o problema, tot la modelul 1.8 tdci,2002.S-a aprins martorul la bujii si masina nu mai tragea si nu urca mai mult de 3200 de ture, dupa care s.a oprit de tot, abia mai porneste si scoate mult fum alb-albastrui,deasemenea nu trece de 3200 ture si in timp se inneaca cu fum si se opreste.Am schimbat turbosuflanta,senzor ax cu came, volanta, filtre, injectoare verificate si curatate, pompa de inalta verificata si curatata, mai putin presiunea care o produce.pe un tester fara soft ford dadea eroare cv de cilindru,din cate am inteles e vb de injector si intr-adevar era unul blocat si a fost inlocuit.de altfel eroare la sonda de presiune in rampa care si aceea a fost schimbata acum un timp si dadea si at eroare dupa schimbare dar mergea.Ulterior am fost cu ea la ford si au zis ca e vroba de pompa si injectoare dar nu stiu ce sa mai cred,alea sunt cam scumpe si nu le pot lua pe incercate,trebuie sa am sigranta ca asta e defectul.As vrea sa schimb mai intai sonda poate e de la ea.A mai patit cineva asa?multumesc
vagabondu08 is offline   Reply With Quote
Old 08-03-12, 22:24   #24
vagabondu08

Stock
 
Join Date: Mar 2012
Oras: Marasesti
Posts: 3
Default Re: Diverse probleme Ford Focus 1.8 tdci

Quote:
Originally Posted by belial View Post
Salutare....
Am un focus 1.8 tdci din 2002...si de la o vreme...a inceput sa se opreasca motorul in mers...cand il acceleram mai tare (depasiri, rampe). Am fost cu el la un service prin Iasi (SERMECOM) si aia mi-au spus ca e de la o supapa de pe pompa de injectie. Ok...toate bune si frumoase...am zis ca scap mai ieftin , dar...a venit supapa, a schimbat-o si nimic...la fel. Mi-au pus supapa veche si...surpriza...n-au mai reusit sa o porneasca. Si uite-asa am ramas pieton .
Au mai stat ei vreo sapt., s-au gandit...si au zis ca e de la pompa de injectie (cica nu baga presiune in rampa)....au testat-o la iasi...au zis ca baga dar nu destul, au trimis-o la Bucuresti la nus' ce firma...si cica nu se mai poate face nimic cu pompa. Buuun....Am schimbat pompa....si iar surpriza...tot nu porneste.
Acu' mi-au zis ca am doua injectoare duse.
Am ajuns pe culmile disperarii , cred ca o sa-i reclam la OPC...in fine.
Poate sa ma ajute cineva....daca este cineva care a avut probl. asemanatoare?.Pls!!!

P.S. Nu am fost la reprezentanta ford datorita unui prieten care a lucrat la ei..si mi-a spus ca se fac magarii multe...si mi i-a recomandat pe astia, si ca aici o sa ies mai ieftin...
Eu am avut 2 probleme din care imi rezulta oprirea motorului in mers:sonda de reglare a presiunii in rampa si niste fire dezvelite care atingeau pe cutie ulterior izolate si gata!
vagabondu08 is offline   Reply With Quote
Old 01-04-12, 17:01   #25
marynushi

Stock
 
Join Date: Apr 2012
Oras: Valcea
Age: 33
Posts: 1
Default Re: Diverse probleme Ford Focus 1.8 tdci

Salut baietii fordisti,am si eu un TDCi din 2001 de 115CP luat din Italia acum 3 ani si pana acum nu am avut nici o problema a mers foarte bine insa mi s-a bulit un injector dupa care l-am reparat insa pana nu am bagat toate codurile de injectoare in calculator nu am facut nimic.Acum merge foarte bine si sunt multumit iar treaba cu injectoarele daca se strica,se strica doar supapa de retur care cu vreo 7 sute de lei le schimbi pe toate.Nu va speriati de ford ca orice masina are meteahna ei.Eu am vazut pe unii care impingeau un BMW seria 3 de toata frumusetea sa nu mai zic ca patronul la care am lucrat si-a luat tot un BMW seria5 nou si dupa o luna l-a luat platforma ca nu mai pornea si l-a tot dus prin service pana a renuntat la el de tot ca nu ii dadeau de cap.Concluzie,la ford cel putin fara tester nu se face nimic.Va urez calatorii placute
marynushi is offline   Reply With Quote
Old 08-04-12, 20:40   #26
Mitzu69

Stock
 
Join Date: Jan 2011
Oras: Calarasi
Age: 24
Posts: 9
Unhappy Re: Diverse probleme Ford Focus 1.8 tdci

As vrea si eu un raspuns la intrebare dar cat mai urgent .. Maine vreau sa imi iau un ford focus 1.8 tdci 90ps 66kw imi spuneti si mie cam la ce sa ma astept de la el...si ce probleme sa aiba...Multumesc !!
Mitzu69 is offline   Reply With Quote
Old 26-05-12, 20:56   #27
Aleksss

Stock
 
Join Date: Dec 2010
Oras: Beius
Age: 22
Posts: 4
Default Re: Diverse probleme Ford Focus 1.8 tdci

Buna seara tuturor. Am si eu o problema cu focusul meu. Am motor 1.8 tddi din 99, am aprox 420.000 km la bord, majoritatea facuti dincolo. Cand am cumparat masina acu 4 ani, avea 150.000 km si proprietarul din Germania schimbare pompa de injectie 1300 euro pe factura. Intr-o seara am vrut sa pornesc masina si dadeam la automat dar nu pornea, am miscat putin de borna de la baterie si a pornit. Ieri, am avut un drum spre Bucuresti si la intrat am oprit sa pun gps`ul. Am oprit masina , am pus gps`ul si cand sa pornesc nimic. Dadeam la automat, si nu pornea. Am dus`o la reprezentanta ford BTD sau ceva asemanator din sec 6 ( CEA MAI PROASTA ) au pus testerul au zis ca da eroare la curea. Cureaua era schimbata de 10.000, pe urma au zis ca e nush ce senzor de sub masina, au verificat nimic, pe urma au zis ca e pompa, au desfacut injectoarele , au dat la automat, arunca motorina, pe urma au inceput sa-mi desfaca motorul sa verifica culbutorii, nimic. au reusit sa porneasca masina doar cu spray. dupa ce am tinut masina 6 ore in reprezentanta mi-au dat verdictul ca e pompa de injectie si injectoarele.. . Stie careva care e problema sau ati patit ceva asemanator ?
Aleksss is offline   Reply With Quote
Old 19-07-12, 11:49   #28
vagabondu08

Stock
 
Join Date: Mar 2012
Oras: Marasesti
Posts: 3
Default Re: Diverse probleme Ford Focus 1.8 tdci

Salut!
Am rezolvat problema cu masina la momentul respectiv, s-a dovedit a fi din injectoare.Atentie unde le verificati, am fost la 2 care aveau aparaturi mai precare si au zis k sunt bune iar la un service la bucuresti au gasit 2 duse.A venit mecanic de acolo cu ele sa le monteze si sa bage codurile deoarece le.am scos fara sa le notez(atentie la scos injectoarele,daca le montati la fel nu sunt probleme)si masina a pornit fara probleme la prima cheie.Acum insa iar face figuri: prima data nu a mai pornit,decat trasa, apoi cand o calcam licarea martorul la bujii si iar merge prost, scoate fum alb si are momente cand taie motorina.Am verificat iar injectoare si pomapa si cica ar fi bune.Acum porneste, pe loc poti sa o calci cat vrei nu are treaba, numai in mers in sarcina.Pe tester da ceva de pompa 1.Are cineva idee ce ar fi?
vagabondu08 is offline   Reply With Quote
Old 22-07-12, 12:16   #29
jitza

Stock
 
Join Date: Jul 2012
Oras: constanta
Age: 19
Posts: 1
Default Re: Diverse probleme Ford Focus 1.8 td

Am si eu un ford focus din 1999 si nu mai merge inchiderea centralizata si aerul conditionat practic ventilatorul merge numai pe treapta patru iar pe celelalte nu poate sa imi spuna si mie cineva ce se intampla?
jitza is offline   Reply With Quote
Old 06-08-12, 20:03   #30
baimareanuady2

Stock
 
Join Date: Aug 2012
Oras: Baia Mare
Posts: 2
Default Re: Diverse probleme Ford Focus 1.8 tdci

Quote:
Originally Posted by bogdan costel View Post
am un ford focus2002 tdci de ceva timp scoate foarte mult fum negru .zici ca e tractor,atunci cand o accelerez mai tate exemplu la depasiri ,rampe se aprinde martorul de la bujii din bord si nu mai trage motorul cum trebuie parca merge fara turbo,am fost la service cu masina si la tester arata ...modulo del control del motor....mecanicii zica ca este regulatorul de presiune.!nu stiu ce sa fac.va rog daca ati avut probleme asemanatoare lamuriti-ma si pe mine.merci!!!!!!!!!
salut. am un ford focus 1.8tdci 1999 si la fel imi scoate fum cand accelerez mai tare...depasiri, rampe..in special cand e si AC pornit. am fost la mecanic (in italia) si a zis ca problema este valva EGR si galeriile de pe langa care trebuie curatate si eventual daca vreau sa o si anuleze din compčuterul masinii. O sa merg la sfarsitul lunii cu masina sa o puna la punct pentru ca trebuie sa plec in romania. daca vrei sa afli rezultatul dupa ce iese masina din service da-mi un mesaj privat sau intri pe messenger: baimareanu_ady .
baimareanuady2 is offline   Reply With Quote
Old 2010  

Stage 5
Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.3.2 - Copyright 2012 4Tuning