Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Zona tehnica Ford

Zona tehnica Ford Zona tehnica, secrete, tips&tricks Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 13-05-12, 13:05   #1
alex_benny2009

Stock
 
Join Date: May 2012
Posts: 2
Default Probleme,si iar probleme Ford Focus Turnier 1.6TDCi

Buna ziua,am un prieten care s-a dus in Germania (Hamburg) cumpere o masina,a gasit un Ford Focus Turnier 1.6TDCi 12/2006 combi frumos(http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...459864).Vineri dimineata a plecat din Hamburg...a facut aproximativ 200km si i s-a spart un furtun(furtunul de la turbina) dar mai avea putin pana in Hannover unde are o cunostinta..a zis ca merge asa 40-50km cat mai avea...a ajuns acolo..a cautat un "meserias" i-a schimbat furtunul (conducta) si a vazut ca este si turbina defecta..a gasit o turbina sh dar aproape noua(de la o masina care avea 30.000km)i-a schimbat-o,a vazut ca e infundat si filtrul de particule,pe acela l-a desfiintat(pana ajunge in tara)in total a platit 300euro, iar Sambata dupamasa a plecat la drum,numai ca masina nu tragea bine,se auzea un "suierat" puternic de sub capota daca o tura,nu putea merge mai mult de 100km/h si scotea fum negru (probabil din cauza lipsei filtrului de particule)..a mers ~500km si s-a aprins becul de ulei in bord..a zis ca mai merge asa pana gaseste o benzinarie ceva sa opreasca sa vada ce s-a intamplat si sa complecteze/schimbe uleiul...a mai mers aproximativ 20km iar masina s-a oprit dintr-o data pe autostrada..era la 90km de Nurnberg..noroc ca are si in Nurnberg ceva cunostinte...si a sunat sa vina dupa el sa il tracteze..timp in care(1hr) a stat pe marginea autostrazii la ora 1 noaptea...acum crede ca e gripat motorul...Se poate sa se fi gripat motorul?daca e gripat trebuie schimbat tot motorul sau se poate repara? daca da cat ar costa reparatia?sau alt motor?e posibil sa se fi stricat si turbina aceasta? se poate cauza sa fi fost din cauza uleiului(a gasit un bidon de ulei de motocicleta in masina)...si mai rau este ca masina o aduce pentru cineva...Multumesc anticipat!
alex_benny2009 is offline   Reply With Quote
Old 14-05-12, 21:39   #2
danigrecu

Stage 2
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 57
Default Re: Probleme,si iar probleme Ford Focus Turnier 1.6TDCi

99% e gripat.cele de 109 cp au probleme cu turbina,dupa ce se pune turbina noua trebuie curatata toata admisia+traseul de ulei si unde trebuie data jos si sita de pe conducta de ulei ce vine la turbo(principala cauza a defectarii turbinei)apoi trebuie reprogramat filtrul de particule.probabil prietenului tau i s-a defectat turbina,s-a rupt axul si a inceput sa piarda ulei pe evacuare.
danigrecu is offline   Reply With Quote
Old 15-05-12, 13:51   #3
alex_benny2009

Stock
 
Join Date: May 2012
Posts: 2
Default Re: Probleme,si iar probleme Ford Focus Turnier 1.6TDCi

A ajuns acasa si am reusit sa vorbesc mai bine cu el...deci,turbina veche a facut joc in ax...a schimbat-o singur..a zis ca nu a curatat nimic..doar a schimbat-o si "mecanicul" cu care a vorbit i-a zis ca poate merge fara problme cu ea(un sas care are ceva service in Germania) 70-80km a mers fara probleme..apoi a inceput iar sa faca ca prima data..(sa huraie ceva) a mers cu ea incet 70-80-90maxim..mergea sa intre cat mai putin turbo...dupa ce a facut ~500km i s-a aprins becul la ulei,a oprit sa vada ce s-a intamplat dar avea ulei aproape la maxim(la joja)si a zis ca mai merge inca 20km pana la prima benzinarie...dar cu 3km inainte s-a oprit masina..si s-a blocat motorul dar ulei tot avea..
alex_benny2009 is offline   Reply With Quote
Old 15-05-12, 20:57   #4
danigrecu

Stage 2
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 57
Default Re: Probleme,si iar probleme Ford Focus Turnier 1.6TDCi

probabil a avut ulei dar nu a avut presiune,e aproape aceeasi treaba.trebuie sa dea la cheie sa vada daca se mai invarte motorul,daca e fix inseamna ca e gripat.
danigrecu is offline   Reply With Quote
Old 17-05-12, 18:10   #5
ratcatalin16

Stage 5
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 324
Default Re: Probleme,si iar probleme Ford Focus Turnier 1.6TDCi

exact aceleasi simptome le am cu masina pe care lucrez,nu trage,fum in exces,chestia cu uleiu pe care nu stiu ce-l ingroasa iar mai nou se opreste daca scade autonomia sub 120km.
ratcatalin16 is offline   Reply With Quote
Old 08-05-13, 22:22   #6
olixandru

Stage 2
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 25
Default Re: Probleme,si iar probleme Ford Focus Turnier 1.6TDCi

Stie cineva daca Fordurile de 1.6 cu 90 cp au probleme cu turbina sau altceva mai grav ?
olixandru is offline   Reply With Quote
Old 09-05-13, 10:43   #7
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Probleme,si iar probleme Ford Focus Turnier 1.6TDCi

In principiu nu, este un motor bun iar ceea care echipeaza modelul de 90 de cai, este mai fiabila decat ceea de pe cel de 110.
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 14-08-13, 14:04   #8
luk_ciu

Stock
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 1
Default Re: Probleme,si iar probleme Ford Focus Turnier 1.6TDCi

De curand mi-am luat un Ford Focus Turnier 1.6 TDCI din 2008 si deja nu mai merge cum trebuie. Se inneaca dupa aprox. 2500 rot./min si sta aprins indicatorul sonda lambda iar in bord imi scrie Engine malfunction. Oare sa fie de la turbina?
luk_ciu is offline   Reply With Quote
Old 23-08-13, 09:40   #9
tibiford

Stock
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 3
Default Re: Probleme,si iar probleme Ford Focus Turnier 1.6TDCi

Aceeasi problema am avut-o si eu ,la un Focus din 2010,E5,acelasi model,aceeasi motorizare !Am facut o testare la reprezentanta,mi s-a inlocuit o piesa care se numeste convertor presiune turbo (pompa vacum),dupa care mi s-a resetat calculatorul,toata povestea m-a costat 700 de lei.De atunci si pana in prezent,am facut cam 60000 de km in conditii excelente,facand schimburile de ulei si filtre la fiecare 10000 de km parcursi.
tibiford is offline   Reply With Quote
Old 16-09-13, 18:52   #10
sorin S

Stock
 
Join Date: Sep 2013
Posts: 1
Default Re: Probleme,si iar probleme Ford Focus Turnier 1.6TDCi

salut... aceeasi problema am si eu aproximativ dupa 2500 r/m se aprinde ledul si imi apare engine function fault si abia mai trage motorul..
. care sa fie cauza??
sorin S is offline   Reply With Quote
Old 17-09-13, 06:02   #11
tibiford

Stock
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 3
Default Re: Probleme,si iar probleme Ford Focus Turnier 1.6TDCi

Quote:
Originally Posted by sorin S View Post
salut... aceeasi problema am si eu aproximativ dupa 2500 r/m se aprinde ledul si imi apare engine function fault si abia mai trage motorul..
. care sa fie cauza??
Genul asta de problema,poate fi depistata corect,facand un test (de preferat la reprezentanta -120 lei ) altfel umbland pe bajbaite,s-ar putea sa cheltui mai mult In ordine valoric crescatoare,solutiile ar putea fi : 1.resetarea calculatorului masinii;2.inlocuire convertor presiune turbo (pompa vacuum);3.regenerare sau chiar inlocuire filtru particule(daca are DPF si daca masina este fabricata in 2005-2009,regenerarea se face cu lichid),la masinile din 2010 incepand, filtrul de particule este uscat si suporta nenumarate regenerari.4.turbo ,defectiune care se rezolva prin reconditionare sau prin inlocuire.De verificat si furtunul de la intercooler,sa nu fie crapat.In fine,testarea electronica a motorului,te va lamuri pe deplin !
tibiford is offline   Reply With Quote
Old 15-06-14, 07:39   #12
LateNightEvents

Stock
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 5
Default Re: Probleme,si iar probleme Ford Focus Turnier 1.6TDCi

salutare...
eu am intentia de a cumpara un focus din 2008- 2009, cu motor diesel.
am vazut ca cel de 1.6 este destul de raspandit.
ce motorizare imi recomandat? ca sa nu imi faca surprize
LateNightEvents is offline   Reply With Quote
Old 15-06-14, 20:43   #13
tibiford

Stock
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 3
Default Re: Probleme,si iar probleme Ford Focus Turnier 1.6TDCi

De preferat ar fi motorul 1,6 tdci 109 cp(80 kw),euro5 cu dpf(2009-2011ptr focus2) sau mai ieftin, motorizarea 1,6 tdci,66kw(90 cp) fara filtru particule(2008-2009 euro4).Deasemenea poate fi luat in calcul si motorul 1,8 tdci 85kw(115 cp,E4 fara dpf.)2005-2009,cu o atenta verificare(injectoare si volanta)la achizitionare.De evitat motorizarile euro4 cu filtru de particule(datorita costurilor de regenerare a acestor dpf-uri).
tibiford is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -