Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Zona tehnica Ford

Zona tehnica Ford Zona tehnica, secrete, tips&tricks Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 09-05-12, 15:30   #1
sandwich_scuby

Stock
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 7
Thumbs up Ford Siera 1991 DOHC

in mers cu Ac pornit masina merge foarte bn dar daca opresc la semafor, motorul se opreste daca nu-l tin din acceleratie. aveti idee ce se intampla ?
masina abia am cumparat-o si vreau sa-i remediez mica problema.

motor - 2.0 i DOHC tip (N9A) din 1991.
sandwich_scuby is offline   Reply With Quote
Old 09-05-12, 19:10   #2
xxxxx

Stage 5
 
xxxxx's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 474
Default Re: Ford Siera 1991 DOHC

Nu mai merge regulatoru de relanti,este un sistem care reglea relantiu cand dai drumu la Ac.
xxxxx is offline   Reply With Quote
Old 10-05-12, 17:02   #3
sandwich_scuby

Stock
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 7
Smile Re: Ford Siera 1991 DOHC

multumesc X, abia am cumparat siera si e super. mai am o vectra A dar nu are decat 115 cai si e fara AC.
sandwich_scuby is offline   Reply With Quote
Old 14-05-12, 09:15   #4
FXA-

Stage 5
 
FXA-'s Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 301
Default Re: Ford Siera 1991 DOHC

Diferenta de putere dintre DOHC si c20ne e infima plus ca ne-ul e mult mai fiabil. Te sfatuiesc sa nu dai in ea pana nu s-a incalzit, sa nu bruschezi cutia pentru ca MT75 nu rezista mult timp la tratamente mai brute la care in schimb f20 rezista. 2.0 DOHC are o volanta foarte grea si asta o trage mult inapoi. Are si o problema constructiva, avand 11 suruburi la chiulasa, are intr-o zona un singur surub in loc de doua. Desi imi plac Sierrele, Vectra A e per total o masina mai buna. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea si nu-i cere mai mult decat poate sa-ti dea.
FXA- is offline   Reply With Quote
Old 16-05-12, 18:55   #5
sandwich_scuby

Stock
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 7
Default Re: Ford Siera 1991 DOHC

FXA- sincer sa fiu Vecra A c20ne o am de 5 ani si merge super si acum problema este ca am vopsit-o dupa ce i-am skimbat pragurile si pasajele anul trecut iar acum dupa aproape 1 an a inceput pe ici pe colo sa-si mai faca rugina aparitia.sunt fff multumit de ea si ca aspect si ca fiabilitate dar totusi rugina imi da de gandit pe viitor. iar despre Siera DOHC ce sa zic am dat pe ea un pret ff mic si are km reali 83000. tabla impecabila, la fel si interiorul.iti multumesc pentru sfat si crede-ma ca am sa tin cont de ce mi-ai spus.


totusi am intrat pe autokarma si pe unix pt piese auto si nu am gasit tipul de motor pe care il am eu la fordul siera N9A in lista lor la siera ,ci doar N9C. ce perere ai ? sau ce parere aveti ?

multumesc.
sandwich_scuby is offline   Reply With Quote
Old 16-05-12, 19:05   #6
FXA-

Stage 5
 
FXA-'s Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 301
Default Re: Ford Siera 1991 DOHC

Nu vreau sa te dezamagesc dar bordul la Sierra se reseteaza la 99.999 km. 90% din Sierrele pe care le gasesti au pe bord 8X.XXX km dar la cele mai multe pui un 2 sau un 3 in fata. Ceea ce conteaza cel mai mult e starea caroseriei.

Trebuie sa te uiti foarte atent la lonjeroanele spate, daca acolo e praf, poate sa arate oricum ca e periculos sa mergi cu ea. La Mk II si mk III se vede mai usor daca a fost lovita pe fata. Te uiti pe contraaripi si daca sunt umflate pe interior inseamna ca oalele sunt fugite. Lucrul asta se intampla de obicei la Sierra, uneori "acompaniat" de un parbriz crapat, deoarece oamenii merg cu amortizoare si arcuri varza foarte mult timp.

Ca idee, distanta dintre oale, care se masoara din centrul capului amortizorului unei parti pana la cealalta, este de 102 cm. Intra pe carfolio punct com si cauta-ti acolo codul motorului. Chiar daca nu toate informatiile sunt exacte, tot o sa gasesti ceva.

La capitolul magazine, te poti duce la Minitechnicus pe bd-ul 11 iunie. Aproape vis-a vis e o biserica, nu stiu cum se cheama. In mare parte, poti cumpara orice piesa pentru un N9, fie ca e N9A sau N9C.

Last edited by FXA-; 16-05-12 at 19:11.
FXA- is offline   Reply With Quote
Old 16-05-12, 19:57   #7
sandwich_scuby

Stock
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 7
Default Re: Ford Siera 1991 DOHC

FXA- contacteaza-ma pe id mess sandwich_scuby sa vb daca nu te sup. sau lasa-mi un mesaj instant cu nr tau de tel pe mess si te sun eu.

Last edited by sandwich_scuby; 16-05-12 at 20:06.
sandwich_scuby is offline   Reply With Quote
Old 17-05-12, 00:36   #8
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Siera 1991 DOHC

Quote:
Originally Posted by sandwich_scuby View Post
.............


totusi am intrat pe autokarma si pe unix pt piese auto si nu am gasit tipul de motor pe care il am eu la fordul siera N9A in lista lor la siera ,ci doar N9C. ce perere ai ? sau ce parere aveti ?

multumesc.
N9A este acelasi motor ca si N9C, doar ca la al doilea s-a adaugat catalizator si puterea a scazut de la 92 kw (125cp) la 88 kw(120cp), asa ca piesele potrivesc cam 99,9% pe ambele motoare.

Fii linistit in privinta fiabilitatii si performantelor motorului precum si a cutiei de viteze MT 75, ti-o spun din proprie experienta; eu am un Capri cu motor 2,0i dohc si cv MT 75 transferat de pe Sierra si circul zilnic cu masina de 5 ani fara nici un fel de probleme, cu toate ca merg mereu 'sport' , si in plus consumul de benzina e foarte ok.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 19-05-12, 09:28   #9
sandwich_scuby

Stock
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 7
Default Re: Ford Siera 1991 DOHC

salut din nou. siera a stat mult timp fara sa mearga si pierd lichid de frana pe la cilindru partea stanga spate. pe siteurile cu piese auto imi da 2 tipuri de garnituri pentru cilindru: tip lucas sau tip bendix. sincer sa fiu nu stiu pe care sa le comand pe net.cine a avut siera poate stie ???
sandwich_scuby is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -