Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Zona tehnica Ford

Zona tehnica Ford Zona tehnica, secrete, tips&tricks Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 13-09-09, 00:57   #1
63ard

Stage 4
 
63ard's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 228
Default o mica, mare problema

Salut, este vb de un ford mondeo 2.0 tdci 116 cai, din 2002 non facelift si are urmatoare problema: in mers se opreste si dupa aceea nu mai porneste decat dupa aproximativ 4 ore.a fost la reprezentanta ford si surpriza "masina merge foarte bine, doar ca nu porneste"a fost vb de ceva releu care nu era bun si computerul cica nu recunostea bateria(fiind cea originala de 7 ani) am schimbat bateria, a fost totul ok, am luat masina de la servici am dus-o acasa, a doua zi am vrut sa merg cu ea si am facut aproximativ 1 km dupa care s-a oprit si n-a mai vrut sa porneasca decat dupa vreo 4 ore care am mers vreo 500 de m si s-a oprit iar... masina a fost desfacuta la service la ford, injectoarele n-au nimic, pompa de motorina si pompa de injectie sunt ok.
intrebare: sa fie oare un senzor care se blocheaza si implicit computerul opreste motorul si nu porneste decat dupa ce se "raceste senzorul"?
ah si inca o chestie imi trepideaza relanti, oare din ce cauza?

Last edited by 63ard; 13-09-09 at 01:03.
63ard is offline   Reply With Quote
Old 13-09-09, 03:55   #2
luckylove

Stage 2
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 56
Default Re: o mica, mare problema

salut
incearca sa schimbi senzorul ax came
se afla deasupra galeriei de admisie de la jumatea galeriei un pic spre dreapta...o sa vezi o mufa cu 3 fire iar senzorul e prins cu un surub care se desface cu tubulara de 8
senzorul costa in jur de 100-120 roni
luckylove is offline   Reply With Quote
Old 13-09-09, 10:35   #3
63ard

Stage 4
 
63ard's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 228
Default Re: o mica, mare problema

Quote:
Originally Posted by luckylove View Post
salut
incearca sa schimbi senzorul ax came
se afla deasupra galeriei de admisie de la jumatea galeriei un pic spre dreapta...o sa vezi o mufa cu 3 fire iar senzorul e prins cu un surub care se desface cu tubulara de 8
senzorul costa in jur de 100-120 roni
am sa ma uit, ms de sfat
63ard is offline   Reply With Quote
Old 17-09-09, 12:19   #4
63ard

Stage 4
 
63ard's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 228
Default Re: o mica, mare problema

se poate inchide topic-ul.
63ard is offline   Reply With Quote
Old 18-09-09, 20:00   #5
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: o mica, mare problema

Daca ne spui si care a fost problema (inclusiv cea formulata ca fiind posibila mai sus) ar fi excelent ..... eventual cum a fost remediata.
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 18-09-09, 21:17   #6
63ard

Stage 4
 
63ard's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 228
Default Re: o mica, mare problema

Quote:
Originally Posted by NWZeu View Post
Daca ne spui si care a fost problema (inclusiv cea formulata ca fiind posibila mai sus) ar fi excelent ..... eventual cum a fost remediata.
sigur, cum v-am zis in primul post am dus masina la ford si au facut niste teste care au iesit negative, in urma cu ceva timp am facut cunostinta cu o persoana care lucreaza la ford, dar era in concediu cand am dus prima oara masina si m-a rugat s-o duc din nou, mi-a desfacut-o si 3 injectoare sunt stricate, implicit am dus masina inapoi in ungaria la ford pt ca erau in garantie, nu se poate ca dupa 8000 de km sa se strice, acum cei de acolo fac "teste" sa vada daca e defect din fabricatie sau e de la motorina de calitate de la noi.in cazul in care e de la motorina mi-au spus clar ca nu mi-o fac la garantie, si cred ca tot acolo le voi schimba pt ca e mai ieftin decat in romania si eventual masina se va vinde sau nu...
63ard is offline   Reply With Quote
Old 18-09-09, 21:23   #7
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: o mica, mare problema

Sunt sanse mari ca "vonovatul" sa fie motorina, nu ai fi nici primul nici ultimul in acest caz! Asteptam un update dupa ce vei primi raspunsul de la Ford Ungaria.
__________________
Ford Mondeo MK3 DuratecHE --- BMW E46 FL 320D --- Daewoo Cielo Executive DOHC 16V
uita-te bine in oglinda, aparentele insala
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 18-09-09, 22:27   #8
63ard

Stage 4
 
63ard's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 228
Default Re: o mica, mare problema

Quote:
Originally Posted by NWZeu View Post
Sunt sanse mari ca "vonovatul" sa fie motorina, nu ai fi nici primul nici ultimul in acest caz! Asteptam un update dupa ce vei primi raspunsul de la Ford Ungaria.
am sa postez aici imd ce primesc un rsp, masina e de doua zile in ungaria si inca nu m-au sunat.desi dupa ce am schimbat prima oara injectoale am bagat doar motorina de la petrom, cea mai scumpa,sigur asta nu inseamna ca ce e scump e si bun.. vom vedea..
63ard is offline   Reply With Quote
Old 19-09-09, 11:42   #9
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: o mica, mare problema

Evita acel tip de motorina .... asta ca sa stii de acum mai departe .
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 20-09-09, 08:38   #10
edypro2

Stage 5
 
edypro2's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 395
Member of:
[VW]
Default Re: o mica, mare problema

totusi , daca 3 injectoare au probleme asa mari , de ce mai pornea motorul? mi se pare logic sa nu porneasca deloc cu 3 injectoare stricate sau sa mearga in suturi , in 3 pistoane , etc etc ......un amic de al meu are aceiasi problema la un mondeo mk3 , common rail .......tot d ela motorina proasta si-a distrus injectoarele
__________________
ESCORT -1,6 , 16 V , 90 CP , DOHC-EFI:

Last edited by edypro2; 20-09-09 at 08:43.
edypro2 is offline   Reply With Quote
Old 20-09-09, 18:19   #11
63ard

Stage 4
 
63ard's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 228
Default Re: o mica, mare problema

Quote:
Originally Posted by edypro2 View Post
totusi , daca 3 injectoare au probleme asa mari , de ce mai pornea motorul? mi se pare logic sa nu porneasca deloc cu 3 injectoare stricate sau sa mearga in suturi , in 3 pistoane , etc etc ......un amic de al meu are aceiasi problema la un mondeo mk3 , common rail .......tot d ela motorina proasta si-a distrus injectoarele
faza e ca am mai avut odata probleme, atunci aveam toate 4 stricate + tevile care erau carbonizate si masina tot pornea si puteam merge cu ea.trebuia doar sa schimb intre 2000 si 3000 de ture.
In alta ordine de idei cei de la ford din ungaria mi-au zis ca s-a spart sita de la pompa de motorina si asa a intrat motorina cu mizeria si s-au stricat injectoarele,acum vine partea naspa ca mi-au cerut vreo 80 de mil aproximativ in bani romanesti pt 3 injectoare si sita aceea.
faza e ca e inject sunt 36 de mil si restul sa fie pretul sitei? ciudat, pt ca la noi in sm am fost prin magazine si o pompa de motorina e 11 mil. bineinteles ca nu vor sa dea garantia pe injectoare, dar nush am asa un sentiment ca site aia nu s-a spart singura sau poate nu s-a spart deloc, doar ca nu vor sa dea garantia.cert e ca masina va veni acasa si vedem ce facem, 80 de mil e prea mult de bani aia cumperi tot motorul...nu nou dar ...
63ard is offline   Reply With Quote
Old 21-09-09, 23:20   #12
Kedy
AfterDark Racing Member


Stage 5
 
Kedy's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,847
Member of:
[AfterDark Racing]
[FORD]
[DACIA]
[4Tuning International]
Default Re: o mica, mare problema

Eu zic sa o vinzi daca ai avut atatea problema cu ea nu se merita sa o mai ti. Timp si bani stricati de pomana, poate ai nimerit una din lotul pt Bangkadesh asta ca o gluma sa te mai destinzi.
__________________
Kedy is offline   Reply With Quote
Old 23-09-09, 15:39   #13
63ard

Stage 4
 
63ard's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 228
Default Re: o mica, mare problema

Quote:
Originally Posted by Kedy View Post
Eu zic sa o vinzi daca ai avut atatea problema cu ea nu se merita sa o mai ti. Timp si bani stricati de pomana, poate ai nimerit una din lotul pt Bangkadesh asta ca o gluma sa te mai destinzi.
masina e la service acum(nu la ford), se curata tot.pana la urma cel care mi-ai zis de "sata" nu prea a inteles ce a spus tipul de la ford, ungaria,dar cand am fost dupa ea mi-a zis ca defapt la pompa de injectie este ceva rulment care s-a spart si bucati din el mergeau in injectoare, injectoarele se vor repara, pompa la fel, defapt s-a luat jos tot incepand cu rezervor pana la injectoare si sapt asta va fi gata masina, am iesit mult mai ieftin asa.masina se va vinde ca nu mai are rost s-o tin,desi e o masina foarte buna cand functioneaza.
63ard is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -