Scoate la imprimanta si tradu ce ti-am dat, daca vrei sa faci cu adevarat treaba asta. Aici vei primi doar franturi de informatii si nu ai sa ajungi nicaieri. Exact cum s-a spus mai sus: trebuie conectate corect mult mai multe mufe pe care trebuie sa le cumperi mai intai. Depinde si ce computer de bord alegi sa pui si mai ales ce computer de bord ai tu pe al tau, ce martori vrei/se pot activa. De exemplu numai ca sa conectezi frana de mana cu martorul rspectiv din bord trebuie sa faci un artificiu, pentru ca la Golf 4 sunt doua fire care il activeaza, iar la Golf 3 doar unul.
Deci pe scurt: nu e suficient doar achizitia unui bord de Golf 4, ci trebuie mai inainte avute cunostinte despre aceasta operatiune, trebuie cumparate o serie de piese, care tu acuma nu le ai, eventual si un Vagcom Comader si abia dupa aceea te apuci de treaba. In document e totul concentrat si complet, cum se conecteaza fiecare pin dintre cele trei mufe din spate si ce reprezinta fiecare fir si culoare de fir.