Zona tehnica VW Zona tehnica, secrete, tips&tricks VW |
23-02-09, 22:08
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 657
Member of: [VW]
|
Re: Statistica: schimbarea treptelor de viteza la Golf 4 TDI si benzinar
sunt 7500 de ture nu stiam exact cat este cu zona rosie si de aceia am zis 8000 dar sunt 7500 si o am in 5 trepte...
|
|
|
24-02-09, 22:15
|
#17
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 534
Member of: [VW]
|
Re: Statistica: schimbarea treptelor de viteza la Golf 4 TDI si benzinar
Eu schimb la rece la aprox 2000 de ture, iar cand se incalzeste la 2500-2800 de ture si nu am avut nici o pb, este vb de masina din semnatura.
__________________
Nu semnez decat la notar.
|
|
|
25-02-09, 13:11
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 960
|
Re: Statistica: schimbarea treptelor de viteza la Golf 4 TDI si benzinar
Cam asa schimb eu:
2 ~25 kmh
3 ~45 kmh
4 ~75 kmh
5 ~100 kmh
Dupa turatie schimb de regula intre 2000-2500, foarte rar schimb sub 2000rpm, doar in oras si in treptele 1 si 2, cateodata 3. La drum intins schimb in jur de 3000 iar in depasire ajung sa schimb la peste 4000.
|
|
|
20-04-09, 20:02
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,667
|
Re: Statistica: schimbarea treptelor de viteza la Golf 4 TDI si benzinar
O intrebare adiacenta cu topicul.
Daca stie cineva sa imi spuna sigur daca Golf 4 are Bergassistent. Asistent de munte s-ar traduce.
Vreau sa stiu daca masina mea are Bergassistent, pentru ca atunci cand urc cu ea o rampa la munte cu 60 km/h (urc la deal) si nu accelerez mai mult viteza ramane blocata la 60 km/h indiferent daca apas mai mult acceleratia. Vreau sa spun ca viteza nici nu scade (sau poate scade foarte incet). La fel se intampla si daca atac panta cu 40 km/h si nu accelerez mai puternic, atunci cand accelerez acul turometrului ramane la aceleasi rotatii. Doar daca trec intr-o treapta inferioara (a 3-a de exemplu) incepe din nou sa traga.
Si sunt confuz, daca masina are sau nu acest asistent de rampa.
|
|
|
21-04-09, 00:25
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 378
Member of: [VW]
|
Re: Statistica: schimbarea treptelor de viteza la Golf 4 TDI si benzinar
Asistenţa la urcarea în pantă reglează pe sectoarele de drum în rampă, momentul de pornire, şi prin frânare şi cu ajutorul asistenţei de frânare confort hidraulic şi al sistemului de comandă al transmisiei, previne deplasarea înapoi a autovehiculului.
Astfel, conducătorul auto poate manevra facil şi comfortabil autovehiculul prin pornirea în siguranţă în rampă.
Este prevenită eficient deplasarea înapoi a autovehiculului sau oprirea accidentală a motorului.
Eu stiu ca acest sistem este disponibil la Touareg.
|
|
|
21-04-09, 13:52
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 424
|
Re: Statistica: schimbarea treptelor de viteza la Golf 4 TDI si benzinar
Quote:
Originally Posted by iulian2476
O intrebare adiacenta cu topicul.
Daca stie cineva sa imi spuna sigur daca Golf 4 are Bergassistent. Asistent de munte s-ar traduce.
Vreau sa stiu daca masina mea are Bergassistent, pentru ca atunci cand urc cu ea o rampa la munte cu 60 km/h (urc la deal) si nu accelerez mai mult viteza ramane blocata la 60 km/h indiferent daca apas mai mult acceleratia. Vreau sa spun ca viteza nici nu scade (sau poate scade foarte incet). La fel se intampla si daca atac panta cu 40 km/h si nu accelerez mai puternic, atunci cand accelerez acul turometrului ramane la aceleasi rotatii. Doar daca trec intr-o treapta inferioara (a 3-a de exemplu) incepe din nou sa traga.
Si sunt confuz, daca masina are sau nu acest asistent de rampa.
|
Masina ta e un golf normal si nu are niciun Bergassistent*...ceea ce descrii tu este normal la fiecare masina . E logic ca viteza ramane blocata sau scade la deal , atata timp cat nu schimbi intr-o treapta inferioara . Banuiesc ca tu nu schimbi fiindca esti de parere ca faci economie de carburant . Un motor trebuie din cand in cand si turat bine , ca sa iasa mizeria din el...altfel vei avea probleme mari cu el. (mai ales VW)
|
|
|
30-04-09, 09:53
|
#22
|
Stage 3
Join Date: Nov 2008
Posts: 90
|
Re: Statistica: schimbarea treptelor de viteza la Golf 4 TDI si benzinar
TDI 1.9 110 CP
I - 1500 turatii
II - pana la primu semn ala rosu de la vitezometru
de la a III-a intre 2500-3000 rot/min
aveti grija de voi
|
|
|
14-06-09, 10:14
|
#23
|
Stock
Join Date: Jun 2009
Posts: 4
|
Re: Statistica: schimbarea treptelor de viteza la Golf 4 TDI si benzinar
Asadar am un golf 4 variant 2005 1.9 tdi ASZ 131 cai GT Sport, 6 trepte pe care il conduc astfel:
Motor rece:
Nu schimb niciodata peste 2200 de ture sub nicio forma!
Motor cald:
I - plecat de pe loc
II-pana la 50 km/h si 2900 rpm
III-pana la 80 km/h si 2900 rpm
IV-panala la 120 km/h si 2900 rpm
restul V si VI depinde de drum
Pentru a proteja motorul in ansamblu(injectoare,turbina,egr,debitmetru, etc.) este bine sa mergi mai turat cu diselul- NU inseamna sa o omori cu accelerari bruste mereu,ci sa o lasi sa ajunga pe la 2800-2900-3000 de ture lejer, apoi sa schimbi reapta de viteza.Desi va consuma cu 1-1.5 litri mai mult, nu o sa va doara capul pe viitor.
Cand prind drum liber ii mai dau si pana la limita rosie-sau pana cand mi se taie injectia, dar asta foarte rar si numai dupa mers mult in aglomeratie.
P.S. Pentru un condus corect al unui TDI, vedeti ca este pe Youtube un filmulet postat de MAK(care din pacate nu mai e printre noi-motive de sanatate).
|
|
|
19-06-09, 00:05
|
#24
|
Stage 3
Join Date: Feb 2007
Posts: 96
|
Re: Statistica: schimbarea treptelor de viteza la Golf 4 TDI si benzinar
I - plecat de pe loc
II - pana in 2000 ture
III - pana in 2000 ture
IV - 2000-2500 de ture depinde unde si cum
V - depinde de calitatea drumului
mers mai intepat
I - II pe la 2500-3500 depinde de chef si stare de spirit
III - IV - V - dupa 3500, chiar 4500-5000+ (buzau>rm.sarat 167kmh, putea mai mult dar era sa o comit )
golf IV 1.4 16v 75cp(55kw) AXP - 2001 (~116.000km) abs, esp( de multe ori enervant )
__________________
m-am saturat....
Last edited by yo_tipu; 19-06-09 at 00:09.
|
|
|
02-08-09, 23:54
|
#25
|
VW Driver
Stage 4
Join Date: Dec 2008
Posts: 242
Member of: [VW] [DAEWOO]
|
Re: Statistica: schimbarea treptelor de viteza la Golf 4 TDI si benzinar
golf IV - 1.9 TD I AXR
de regula schimb la putin peste 2000 de ture, din doua motive :
1. daca schimb astfel, cand trec intr-o treapta inferioara motorul cade in cuplu, care e undeva pe la 1900-2000 la motoarele astea
2. evit condusul subturat care nu mi-ar curata suficient turbina
__________________
VW Mk4 TDI-PD - [ R A V ]
fucking busy.. sau invers.. (daca ai logan si zici "i-am dat 250 si mai aveam pedala" ma inspiri sa-ti dau la m**e..)
|
|
|
|
|