AM luat de curand un golf4 adus din germania(sunt la al 3lea set de nr rosii) si ma respins de 2 ori la rar cu noxele..am zis sa remediez noxele(ca la nenea asta nu merge cu spaga garantat) si am pus catalizator nou sonda lambda noua,bujii noi,filtre,ulei si aditiv de ulei si nimic tot rau pe noxe ca am testat la o statie itp cu analizorul de gaze..am bagat multi bani degeaba(bun de acord ca pt mine da ce folos ca nu trec rar nici asa).motorul merge f bine,rotund si pare ca nu papa ulei -de cand o am cam 1500km nu am vazut sa pape..acum sonda lambda imi da bine,parca o2 e ok dar corr trebui sa fie vreo 5% si e 60% iar hidrocarburile sunt mari 400!!!cum scad corr ala si hc cum sa le fac de 100???
am intrebat vreo 20 de mecanici da unu nu se pricepe,toti stiu sa schimbe filtre,ulei sau placute ori amortizoare.....am pus pe 3 testere la 3 service diferite si nici o eroare!
multumesc anticipat si am sa urmaresc atent sfaturile si parerile voastre,dau o bere celui care are o idee utila
P.S. prima data am intrat pe banda dupa 3-4 ore aproximativ(programare de la 11 si am intrat pe la 14,30-40,cu motorul rece de atat stat in parcare.si eram cu catalizatorul vechi (care intradevar avea sparta un pic de ceramica,si sonda lambda veche..am fost doar cu filtre si ulei proaspat care vad ca era la 25 grade. ulterior am pus bujii,aditiv sonda si catalizator(degeaba pe moment,pe viitor de acord ca sunt bine puse dar deocamdata risc sa raman cu masina in aer sa nu o pot inscrie) am mers din nou dupa imbunatiri si cu motorul cald forjat si la fel nu ies noxele, practic am dat bani pe sonda lambda si catalizator absolut degeaba degeaba..ce ar mai fi????maine as incerca sa curat si injectoarele desi am tot bagat aditiv de injectoare liqui molly..