Salutare,
Am un GOLF 4 1.9TDI motor AJM 116CP.
Problema e urmatoarea: la cald adica cand sunt 30-40de grade afara la prima cheie iese un nor cat masina in spate alb. Apoi daca stau cu motorul pornit cam 10 minute la relanti...mai stau si astept pe cineva si trebuie sa stau cu AC-ul pornit pe caldurile astea....si apoi plec, primele 2-3 acceleratii peste 2000 scot fum ca inund cartierul, pot fi folosit la omorat tantarii in cartier...
Am deconectat EGR-ul sa vad daca rezolva problema...si da o rezolva la pornire...nu mai iese asa mult fum...dar dupa stationare tot asa face...
Intrebarea mea este de unde provine fumul? EGR-ul la pornire lua vaporii de ulei din evacuare si ii baga inapoi in admisie inainte sau dupa turbo? Este turbo de vina, scapa ulei pe undeva sau motorul trebuie segmentat? Daca ar trebui segmentat nu ar trebui sa scoata mereu fum?
Multumesc anticipat de raspuns! Eventual daca stiti un mecanic care ar putea sa rezolve problema sunt din Iasi, repet sa o rezolve nu sa bajbaie ca deja am 3 mecanici cu 3 pareri diferite....
Multumesc si un final de saptamana cat mai placut!