Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Zona tehnica VW

Zona tehnica VW Zona tehnica, secrete, tips&tricks VW

Reply
 
Thread Tools
Old 09-12-09, 13:18   #1
PROF3THU

Stock
 
PROF3THU's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 7
Smile Ajutor - cum sa imi montez un intercooler mai mare?

Va rog sa ma ajutati.Sunt Incepator,am un passat an 2003 2.0TDI full.
Care este intrebarea mea pot sa pun acel radiator mai mic cu se vad la unele masini cu turbo pe benzina cred ca asa se numeste la motorina.Daca da ar fii bine.Si ce putere imi da in plus.
Mentionez ca masina are 101 cp stock.
Va multumesc mult

Last edited by Magos; 09-12-09 at 15:19.
PROF3THU is offline   Reply With Quote
Old 09-12-09, 15:48   #2
PAK
VW Driver

Stage 5
 
PAK's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 469
Member of:
[VW]
Default Re: Ajutor - cum sa imi montez un intercooler mai mare?

raspunsul la prima intrebare este da, iti poti pune un intercooler (frontal) mai mare. modul in care il montezi difera in functie de dimensiunile lui .
Pt o masina stock (fara modificari la motor/ecu) un intercooler mai mare face mai mult rau decat bine - lag mai mare
PAK is offline   Reply With Quote
Old 09-12-09, 16:03   #3
iulian2476

Stage 5
 
iulian2476's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,667
Default Re: Ajutor - cum sa imi montez un intercooler mai mare?

@Profi3thu:

Din cate stiu eu daca Passatul tau are 74 kw (101 PS) asa cum ai spus nu prea are cum sa fie 2.0. Eu stiu de 1.9 cu 101 PS. In fine, tu stii mai bine ce masina ai.