Quote:
Originally Posted by RobertGadau
Salut, aceeasi problema o am si eu la Tempra mea, iar Tipo si Tempra folosesc aceleasi componente. Am schimbat si eu lichidul ca tine de cateva ori, aerisit instalatia, cuarata ...nimic.Dar cand am schimbat bratele am observat ca se misca foarte greu telescopul cu mana ceea ce m-a facut sa schimb rulmentii din flansele telescoapelor, care sunt din plastic. Am cumparat unii noi si la fel de greu se invarte telescopul, deci acei rulmenti sunt o problema din fabrica. Eu am schimbat si pompa servo cand am schimbat distributia si curelele, dar nici zgomotul este acelasi si provine din caseta care a ramas singura suspecta. Am schimbat jantele, cauciucurile, am facut unghiul de fuga ....si am observat o schimbare usoara, dar tot este zgomot din caseta si volanul merge mai greu decat normal. In cele din urma am lasat-o asa si o ignor, este enervant dar nu atat de tare incat sa merite o alta caseta+manopera+lichid+unghi de fuga ..o cheltuaiala inutila care se ridica la minim 500 lei(parerea mea). Daca totusi reusesti sa schimbi caseta sa-mi dai si mie un semn. ID-ul meu de messenger este "robertgadau", sunt mereu online, iar daca ai nevoie de si de alte sfaturi te ajut cu mare placere. Succes !
|
sal : m-ai rugat sa-ti dau un semn daca rezolv ceva cu problema pe care o aveam eu si anume huruitul de la pompa servo directiei !!!Ei na ca am rezolvat-o si nu partial ci total si fara ajutorul unui mecanic ci de unul singur!!
Problemele mele au inceput in momentul in care ma necajea alternatorul ( nu mai incarca )si a trebuit sa-l dau jos , sa-l desfac ,sa-l demontez, sa-l curat ,sa-l remontez si acest lucru de mai multe ori deoarece alternatorul refuza sa functioneze , si pana la urma a trebuit sa cumpar altul pe care l-am montat si in final am rezolvat cu incarcarea !!Dar ce legatura area asta cu huruitul de la servo poate ai sa ma intrebi !! Pai acum este destul de simplu !!! La tipo 1.9 dizel alternatorul se afla sub servo popa si pentru al da jos trebuie mai intai demontata servo pompa , lucru pe care l-am facut de fiecare data de cate ori am facut proba cu alternatorul care refuza sa functioneze (cred ca de 10 ori). Deci prin demontarea si remontarea repetata a servo pompei si prin strangerea holenderului ,MARGINEA DE LA PARTEA METALICA A FURTUNULUI CE FACE LEGATURA DINTRE POMPA SI VASUL CU LICHID a capatat o o forma tesita spre interior ( am sa atasez si o poza ) si astfel oricat as fi strans holenderul inchiderea nu ar fi fost perfect ermetica chiar daca as fi pus 10 garnituri din cupru !!Din acest motiv prin acea locatie sevo pompa prindea aer ( dar nu exista scurgeri de lichid deoarece in acel loc nu exista presiune ) si era introdus in instalatie astfel crestea nivelul lichidului in vas in momentul in care trageam de volan stanga dreapta si scoatea huruitul destul de deranjant !!! DECI IN CONCLUZIE
Pompa nu avea nimic , nici caseta de directie si nici planetarele .Eu mi-am dat seama ca prinde aer pe undeva deoarece crestea nivelul in vasul cu lichid deci spatiul era umplut cu ceva ,si culoarea lichidului era rosie doar atunci cand motorul nu era pornit , cand porneam motorul si pompa era pusa in functiune lichidul se facea roziu datorita bulelor de aer !!!!
DACA CREZI CA TE AJUTA CU CEVA LUNGA MEA PREZENTARE A PROBLEMEI MELE SA AI BAFTA !!!