Quote:
Originally Posted by VN-01-LWS
Ce sa va zic am sa ma duc sa verific daca sunt legate toate firele cum trebuie ca eu atunci cand am facut transplantul doar am scos mufa ce era legata la cel vechi si l-am bagat in asta nou.
Mie mi s-a parut normal sa mearga deoarece pe cel vechi mergea.
Acum ma duc la mas si iau si aparatul de masura si am sa va spun ce a iesit
Gata am rezolvat problema .
Am desfacut suportul care tinea casetofonul si am verificat cu un aparat de masura daca e curent pe firul albastru (multumesc sorin_sorin95) si nu era. M-am gandit ca ori nu are functia pt antena ori nu face contact. Am scos mufele si le-am impins mai bine si apoi surpriza s-a ridicat antena.
Multumesc la toata lumea. O sa dau o bere
|
Bucuria va fi din pacate scurta. Am trecut si eu prin toate fazele cu antena asta. Dupa ca am luat alta noua si a "tinut " si aia citeva luni, m-am lamurit. concluziile sint urmatoarele:
Este un sistem invechit care functioneaza doar in tarile civilizate unde carosabilele sint curate sau in tarile unde nu prea ploua.
1.-Antena ridicata se minjeste la noi repede cu jegul cleios de pe sosele.
2.-Consecutiv se rad dintii de la ansamblu roata dintata melc cablu de otel care face posibila ridicarea si coborirea acesteia.
3.- Daca nu esti dispus sa o bibilesti cu o cirpa muiata in alcol tehnic si apoi cu alta inbibata in VD40 de fiecare data cind scoti masina din garaj, ai doua solutii:
a) Una care conserva designul masinii, respectiv pastrezi antena. Dar demontezi ansamblul electromecanic al antenei, elimini motorasul si ansamblul roata mec cablu -normal ca in cazul asta manipulezi manual antena si o cureti cind merge greu asa cum am aratat anterior.
b) cumperi o antena de interior (care se aplica pe interiorul parbrizului) de aia cu amplificator care am vazut ca merge perfect la toate masinile. Antena asta se alimenteaza cu +12 V de la iesirea de comanda antena a sculei audio de la bord.