Ah, intelesesem ca difera arcurile cumparate de tine de la dezmembrari... dar am inteles acum. Si cele heavy duty sunt cu spirele de grosime constanta, dar nu cred ca afecteaza. Nu este absolut nici o problema nici cu grosimea spirelor, nici cu inaltimea (pana la urma asta te intereseaza, sa inalte masina), atata timp cat au diametru maxim identic si dimensiunea la capete identica... ca sa se potriveasca pe talere.
Daca nici asa nu esti multumit, poti pune inaltatoare pe talerul de jos (nu intre spirele arcului, ca la dacie), mai ridica masina cu 0,5-1cm. Eu am montat acum 2 ani, cand am pus suspensia sport. Nu eram f multumit de cum a coborat pe spate si inaltatoarele respective au fost fix ce trebuia.
Ca sfat: cand montezi arcurile, pune furtun pe spira, sus si jos, in asa fel incat sa nu atinga metalul pe talere, protejeaza.
Oricum, cele de pe spate se schimba f usor, daca nu esti multumit le poti da jos in 10 minute. O ridici pe un cric (bun, sa nu cada ca la "altii", recte eu
), rogi un prieten mai solid sa se urce pe tambur cu picioarele, puntea se lasa, tu tragi de arc, pui arcul nou... si aia e. Acum nu stiu ce sa zic, daca arcurile de Vectra, fiind mai inalte, o sa aiba loc asa, direct, fara presa. Daca ai presa de arcuri, le strangi putin si le bagi la locul lor.