Zona tehnica Daewoo Zona tehnica, secrete, tips&tricks Daewoo |
18-04-12, 19:58
|
#1
|
Stage 3
Join Date: Apr 2010
Posts: 144
|
Suspensie modificata !
Va salut. As vrea sa ma ajutati in ceea ce priveste stabilitatea masinii. Vreau sa o fac atat rigida cat si foarte stabila. Eu m-am gandit la urmatoarea varianta: Intarit amortizoare+ scurtat arcuri, dar nu sunt sigur ca e cea mai potrivita idee. M-as bucura sa ma ajutati cu un sfat, o idee, o solutie...
Multumesc mult.
|
|
|
19-04-12, 00:47
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Dec 2011
Posts: 587
|
Re: Suspensie modificata !
poti incepe prin a spune pt ce masina.ar fi un start bun,zic eu.apoi,ca un raspuns general,incearca o suspensie sport.nu taieturi,etc...apoi mai sunt si altele,dar depinde si despre ce masina vorbesti.
|
|
|
19-04-12, 12:13
|
#3
|
Stage 3
Join Date: Apr 2010
Posts: 144
|
Re: Suspensie modificata !
Pentru tico ma intereseaza. Dar am intrebat aici in speranta ca unii dintre voi mi.ar putea recomanda altceva decat arcuri si amort sport gata facute.
|
|
|
20-04-12, 10:49
|
#4
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of: [Moderators] [DAEWOO]
|
Re: Suspensie modificata !
Amortizoarele poti sa le intaresti, dar atentie la cine... nu toti le fac si bine.
In Bucuresti e un nene care le face foarte bine, cam 100 lei/amortizor si il face cum vrei... confortabil, mai tare, sport sau "bordura" dupa cum s-a exprimat cand si-a facut un coleg de forum la el
Arcuri sport pt Tico nu stiu daca exista, poate se potrivesc de la alta masina... sau se pot scurta/comprima. Nici eu nu sunt de acord cu taiatul arcurilor, dar daca nu ai alta solutie...
Rigidizarea o mai poti face, pe langa suspensie, si din bari de rigidizare... intre amortizoare pe fata si pe spate, pe puntea spate sau pe fata cu bara antiruliu mai groasa... cu bucsi de poliuretan...
__________________
"Stiu ca sunt prost...dar cand ma uit in jurul meu, ma simt mult mai bine" (Ion Creanga)
|
|
|
20-04-12, 21:43
|
#5
|
Stage 3
Join Date: Apr 2010
Posts: 144
|
Re: Suspensie modificata !
Quote:
Originally Posted by Geo_ZGA
Amortizoarele poti sa le intaresti, dar atentie la cine... nu toti le fac si bine.
In Bucuresti e un nene care le face foarte bine, cam 100 lei/amortizor si il face cum vrei... confortabil, mai tare, sport sau "bordura" dupa cum s-a exprimat cand si-a facut un coleg de forum la el
Arcuri sport pt Tico nu stiu daca exista, poate se potrivesc de la alta masina... sau se pot scurta/comprima. Nici eu nu sunt de acord cu taiatul arcurilor, dar daca nu ai alta solutie...
Rigidizarea o mai poti face, pe langa suspensie, si din bari de rigidizare... intre amortizoare pe fata si pe spate, pe puntea spate sau pe fata cu bara antiruliu mai groasa... cu bucsi de poliuretan...
|
Ma gandeam sa intaresc amortizoarele , da is noi noute toate 4 deci nu cred ca fac mare lucru. Am inteles de la un coleg de pe forum ca daca tai din arcuri ar putea afecta la un moment dat sistemul de franare si nu vreau acest lucru.
Legat de bara de rigidizare, am pe fata, pe spate nu cred ca am unde sa o pun numa daca nu o leg de oalele de deasupra rotilor.Acum mi-am luat doua roti pe 13 si astept sa vad unde sa le pun-pe fata sau pe spate.
|
|
|
20-04-12, 23:32
|
#6
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of: [Moderators] [DAEWOO]
|
Re: Suspensie modificata !
Bara de rigidizare pe spate se pune intre oale, nu pe ele. Si la o masina gen break, cum e si tico, fara polita spate, mai ajuta.
Faci mare lucru cu amortizoarele pt ca daca vrei masina doar pt competitie, le poti face foarte tari si nu se mai inclina deloc. Combinat cu arcuri mai joase, ar fi "lemn". Ai si optiunea sa le intaresti intre confort si sport... mai tari decat cele stock. Poti cauta niste amortizoare la mana a 2a, uzate, pt ca oricum cel care ti le intareste, daca face treaba buna, le etanseaza din nou perfect, nu mai conteaza uzura veche... doar sa nu fie strambe (cam greu).
Rotile pe 13 nu cred sa te ajute... poti pune cauciuc mai lat pe ele?
|
|
|
21-04-12, 17:11
|
#7
|
Stage 3
Join Date: Apr 2010
Posts: 144
|
Re: Suspensie modificata !
Quote:
Originally Posted by Geo_ZGA
Bara de rigidizare pe spate se pune intre oale, nu pe ele. Si la o masina gen break, cum e si tico, fara polita spate, mai ajuta.
Faci mare lucru cu amortizoarele pt ca daca vrei masina doar pt competitie, le poti face foarte tari si nu se mai inclina deloc. Combinat cu arcuri mai joase, ar fi "lemn". Ai si optiunea sa le intaresti intre confort si sport... mai tari decat cele stock. Poti cauta niste amortizoare la mana a 2a, uzate, pt ca oricum cel care ti le intareste, daca face treaba buna, le etanseaza din nou perfect, nu mai conteaza uzura veche... doar sa nu fie strambe (cam greu).
Rotile pe 13 nu cred sa te ajute... poti pune cauciuc mai lat pe ele?
|
Mai late de 165 nu cred ca pot pune numa daca imi evazez aripile.Oricum mersi mult si sper sa ma ajute informatiile.
|
|
|
22-04-12, 01:51
|
#8
|
Stage 1
Join Date: Feb 2007
Posts: 22
|
Re: Suspensie modificata !
Quote:
Originally Posted by tuddor.tsn10
Mai late de 165 nu cred ca pot pune numa daca imi evazez aripile.Oricum mersi mult si sper sa ma ajute informatiile.
|
Salut,amortizoare intarite + arcurile comprimate este ceaai buna soluție! Eu am pe mașina asa ceva si sunt 100% mulțumit!
|
|
|
22-04-12, 01:53
|
#9
|
Stage 1
Join Date: Feb 2007
Posts: 22
|
Re: Suspensie modificata !
....am uitat sa precizez ca e vorba de Tico "88 GOD"
|
|
|
22-04-12, 08:34
|
#10
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of: [Moderators] [DAEWOO]
|
Re: Suspensie modificata !
Confirm ca Tico "88 GOD" are suspensia "bordura" Am vazut masina joia trecuta, la Polivalenta.
|
|
|
|
|