Forum 4Tuning

Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DAEWOO > Zona tehnica Daewoo

Zona tehnica Daewoo Zona tehnica, secrete, tips&tricks Daewoo

Reply
 
Thread Tools
Old 24-12-11, 12:33   #1
galen

Stage 3
 
galen's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Oras: Cluj-Napoca
Age: 52
Posts: 84
Default Reglaj ralenti Cielo

Cielo 2007, o mica problema. Ralentiul a stat mereu la masina asta pe la 900-1000 ture. Pe mine nu m-a deranjat de loc si n-am dat importanta, dar acum conduce masina si un incepator care m-a avertizat ca ralentiul e cam mare si intra uneori mai greu in viteza 1 din cauza asta(la rece pe ger). Din cite am inteles, ar trebui sa fie cam 800 ture. De unde se regleaza? Cineva mi-a spus ca am un potentiometru sub gura filtrului de aer, l-am gasit, dar la doua ture stinga sau drepta nu reactioneaza.
Stie cineva precis de unde se regleaza?
Si daca veni vorba ce se regleaza atunci din surubul acela? (Un surub de reglaj aflat sub iesirea din filtrul de aer si protejat cu un capac de guma galben)



Last edited by galen; 24-12-11 at 12:35.
galen is offline   Reply With Quote
Old 28-12-11, 15:42   #2
vladutzu

Stage 5
 
vladutzu's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Oras: targu mures
Age: 23
Posts: 846
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Reglaj ralenti Cielo

Quote:
Originally Posted by galen View Post
Cielo 2007, o mica problema. Ralentiul a stat mereu la masina asta pe la 900-1000 ture. Pe mine nu m-a deranjat de loc si n-am dat importanta, dar acum conduce masina si un incepator care m-a avertizat ca ralentiul e cam mare si intra uneori mai greu in viteza 1 din cauza asta(la rece pe ger). Din cite am inteles, ar trebui sa fie cam 800 ture. De unde se regleaza? Cineva mi-a spus ca am un potentiometru sub gura filtrului de aer, l-am gasit, dar la doua ture stinga sau drepta nu reactioneaza.
Stie cineva precis de unde se regleaza?
Si daca veni vorba ce se regleaza atunci din surubul acela? (Un surub de reglaj aflat sub iesirea din filtrul de aer si protejat cu un capac de guma galben)
ce motor i 1.5 16 valve sau 8 valve? normal iarna pe ger sta relantivu mai ridicat cand pornesti motoru poate sa stea si la 2000 de ture din cauza la socu automat. apoi se regleaza singur la 1000 si ceva si dupa ce se incalzeste motorul ajunge sa stea la 800-900 de ture..
vladutzu is offline   Reply With Quote
Old 29-12-11, 07:20   #3
galen

Stage 3
 
galen's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Oras: Cluj-Napoca
Age: 52
Posts: 84
Default Re: Reglaj ralenti Cielo

Quote:
Originally Posted by vladutzu View Post
ce motor i 1.5 16 valve sau 8 valve? normal iarna pe ger sta relantivu mai ridicat cand pornesti motoru poate sa stea si la 2000 de ture din cauza la socu automat. apoi se regleaza singur la 1000 si ceva si dupa ce se incalzeste motorul ajunge sa stea la 800-900 de ture..
8 valve model 97. Asa e, initial am 1200-1300 ture pina se incalzeste. Ma refeream insa la turatia finala dupa stabilizarea termica care la mine nu scadea sub 1000. In fine, problema s-a rezolvat. Am curatat capul valvei IAC (servomotorasul care regleaza aerul de admisie) care avea depuneri bituminoase si turatia este acum de fix 900 ture. Ramine totusi intrebarea ce se regleaza din potentiometrul acela?

In privinta turatiei presupun acum ca este setata (pe viata) din comp. Compul dadea comanda IAC sa se inchida, dar din cauza depunerilor nu se asigura etanseitatea. Problema rezolvata.
galen is offline   Reply With Quote
Old 15-02-12, 16:33   #4
banda-dacia

Stage 2
 
Join Date: Apr 2011
Oras: bucuresti
Age: 25
Posts: 25
Default Re: Reglaj ralenti Cielo

salut.in legatura cu potentiometru caut si eu documentatie,ce styu pana acum este ca este un senzor co2.un fel de inlocuitor sonda lambda,mai precis manual. care influenteaza consumul de carburant .eu nu styu valoarea lui care tre sa o aibe (valoarea se poate vedea doar pe scanner sau tester ).inca mai caut .salut
banda-dacia is offline   Reply With Quote
Old 15-02-12, 20:08   #5
galen

Stage 3
 
galen's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Oras: Cluj-Napoca
Age: 52
Posts: 84
Default Re: Reglaj ralenti Cielo

Quote:
Originally Posted by banda-dacia View Post
salut.in legatura cu potentiometru caut si eu documentatie,ce styu pana acum este ca este un senzor co2.un fel de inlocuitor sonda lambda,mai precis manual. care influenteaza consumul de carburant .eu nu styu valoarea lui care tre sa o aibe (valoarea se poate vedea doar pe scanner sau tester ).inca mai caut .salut
Salut, probabil ca ai dreptate. Ce ai spus se coreleaza cu faptul ca reglajul lui stinga sau dreapta nu a dus aparent la nici o modificare in mersul sau reprizele motorului, deoarece eu merg pe gaz. Probabil ca seteaza un nivel mediu de potential corespunzator unei functionari optime a senzorului lambda de la masinile care au asa ceva. Asa ca reglajul lui controleaza probabil injectia de benzina. Eu l-am lasat in pozitia in care l-am gasit. Pe benzina merg extrem de rar, doar daca ramin fara gaz si setarile sint ok.
galen is offline   Reply With Quote
Old 2010  

Stage 5
Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.3.2 - Copyright 2012 4Tuning