Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DAEWOO > Zona tehnica Daewoo

Zona tehnica Daewoo Zona tehnica, secrete, tips&tricks Daewoo

Reply
 
Thread Tools
Old 09-10-11, 19:33   #1
K_meleonu

Stock
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 3
Default Probleme Ambreiaj + Caldura

Buna seara tuturor,
Imi cer scuze daca pun unele intrebari poate aiurea dar sunt foarte incepator in mecanica iar raspunsurile gasite pe acest forum sunt putin cam vagi.
Am cumparat de curand un Tico, am facut cam 1000 Km intr-o luna fara probleme iar acum a cam inceput sa "faca pe nebunul".
Problemele sunt 2:

1. Ambreiajul (cred)
a. cand pornesc mototul se aude un harscait, un fel de frecus. Cand apas ambreiajul la maxim dispare acest zgomot.
Dupa ce bag in viteza apare din nou zgomotul.
b. de asemenea a inceput sa intre cam greu in viteza iar intr-a 5-a si marsalier (mansalier?) face figuri rau.
c. astazi, dupa un drum de aprox. 80 Km, am parcat masina cu spatele si nu am mai putut sa o scot din viteza. A trebuit sa apas ambreiajul si sa o imping putin ca sa o scot pe liber.
Va rog dati-mi niste sfaturi. M-am gandit sa umblu la cutia de viteze, poate nu mai are ulei. Daca ii pun/schimb uleiul se rezolva problema sau trebuie schimbata placa de presiune si/sau discul de ambreiaj?

2. E ceva mai simplu. As dori sa imi spuneti cat mai pe intelesul unui incepator cum schimb termostatul de caldura.
Sau, daca are cineva o schita cu locul in care se afla acest termostat ar fi perfect.

Va multumesc din suflet pentru orice ajutor, cat de mic si sper sa nu va plictisiti cand cititi tot ce am scris.

Va doresc numai bine tuturor
K_meleonu is offline   Reply With Quote
Old 11-10-11, 14:32   #2
K_meleonu

Stock
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 3
Default Re: Probleme Ambreiaj + Caldura

Salutare din nou,
Observ ca pana acuma nu a raspuns nimeni.
O sa raspund eu la o parte din problema cu termostatul/caldura.
Am reusit astazi de dimineata sa schimb termostatul. Trebuie desfacut un capac metalic, prins in 2 suruburi de 10. Personal recomand o cheie tubulara, pentru ca cea fixa e posibil sa scape (am patit) si pe langa julituri se mai si stiftuieste capul surubului.
Capacul se afla in partea dreapta (cum te uiti) unde intra furtunul gros de apa din radiator. Dupa delocou. Pe acelasi capac este si senzorul de caldura.

Spuneam mai devreme ca asta a rezolvat numai o parte din problema. Desi am schimbat termostatul tot nu am caldura. Banuiesc ca s-ar putea sa fie desprins cablul de la maneta de caldura, din masina sau o conducta/furtun infundat. Am sa incerc sa verific astazi daca o sa mai am timp.

Acum, problema numarul 2. din prima postare, cea legata de ambreiaj.
Am vorbit cu cineva si mi-a spus ca problema s-ar puea sa fie din cauza uleiului, sau mai bine zis a lipsei de ulei din cutia de viteze. Pe langa zgomotul de frecare si intratul greu in viteze (mai ales a 5-a si marsalier) se aude un fluierat.
Imi poate spune cineva pe unde pot sa pun ulei in cutia de viteze si/sau daca se va rezolva sau cel putin ameliora problema?

Va multumesc inca odata pentru citirea postului si eventualele raspunsuri
K_meleonu is offline   Reply With Quote
Old 12-10-11, 12:08   #3
K_meleonu

Stock
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 3
Default Rezolvat problema cu caldura

Am rezolvat problema cu caldura.
Am schimbat termostatul, cum spuneam mai sus si tot nu reuseam sa incalzesc masina.
Ei bine, problema era de la parghia care schimba de pe rece pe cald.
Inauntru, in bord, este p maneta + un cablu cu o camase dintr-un plastic tare.
Acea camase este prinsa in 2 locuri cu niste cleme.
Clema de prindere din parte din fata, in spatele manetei care iese in bord era slabita si nu mai tinea bine camasea. Am jonglat putin cu ea, am prins camasea bine si acum totul este ok.

Pentru cei interesati, sunt 7 suruburi de desfacut, toate in cruce.
1 la scrumiera, 2 la primul capac de la partea din bord ce tine de ventilator si incalzire si inca 4 suruburi la a 2-a bucata capac ce trebuie desfacut.

Sper sa fie cuiva de ajutor aceste informatii.


Pentru problema cu ambreiajul am fost la service si mi-a recomandat sa schimb tot kit-ul ambreiaj (230 RON = rulment presiune, placa presiune, disc ambreiaj = Valeo) si mi-a recomandat sa schimb si uleiul din cutie.
Am sa revin cu noi informatii dupa ce fac schimbarile
K_meleonu is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -