12-11-07, 08:58
|
#2
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 8,063
Member of: [Super Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA] [Echipa de sprijin] [2 Roti]
|
Re: Filtru de polen la solenza
si eu am solenza ... si nu am probleme cu asa ceva ... vezi sa nu iti fii intrat apa pe undeva si sa iti fii putrezit mochetele .. uite aici
1. Se deschide capota motorului si se localizeaza aeroterma. Daca va uitati ca melcu' la sudura, va destainui ca respectiva aeroterma se afla sub carenajul de plastic cu grila pe mijloc, sub parbriz, in dreptul pasagerului din dreapta (vezi poza atasata, chestia aia "impatratita" cu chenar rosu)
2.1 Uitindu-ne de aproape la respectiva aeroterma, vom observa un manunchi destul de grosut de cabluri, care trece printr-o ureche de plastic (vezi imaginea, notat cu 1). Se apuca cu o mina de manunchiul respectiv si il eliberati de sub urechea de plastic.
2.2 In fata urechii respective veti observa un surubel destul de mic, notat in imagine cu 2
3. In momentul de fata, va aflati liberi de prejudecati, oprelisti si alte suruburi, cleme si alte manunchiuri de cabluri. Puneti una dintre minute, care va e mai la indemina si scoateti capacul de la filtrul de polen (vezi imagine, multumiri Tudor B).
Odata scos capacul, scoateti elementul filtrant. Aveti grija ca acesta se scoate destul de nasol, va trebui sa-l apasati pe capete pentru a-l indoi (se face ca o armonica dupa care isi revine la forma intiala)
In continuare va pun 3 poze cu filtrul vezhi (fata + spate) si cu urmele lasate de o simpla intoarcere de pe o parte pe cealalta.
__________________
Nu sunati , ies eu din cand in cand
|
|
|