Quote:
Originally Posted by 1300rs
Pai singurul avantaj pt care se face updrade`ul asta, este eliminarea jocului din mecanica fata (inainte/inapoi) joc facut din bucsa de cauciuc.
|
...adaug ca acest joc se manifesta cand accelerezi si mai ales cand franezi, convergenta rotilor fata modificandu-se.
Foarte nasol e cand ai joc mare doar pe o parte. Te poti trezi ca la o franare brusca masina se pune de-a latu' cateva grade bune, destul cat sa te bage in sperieti.
La tigaia din dotare, jocul pe o parte e atat de mare, incat se manifesta la viteza si turatie mari chiar si in frana de motor.
Dpmdv e o modificare foarte binevenita. Masina n-a avut din fabrica solutia asta din considerente de pret si complexitate:
- o tija cu un singur filet in capat, 2 bucse, 2 piulite si 2 contrapiulite;
...versus...
- tija cu filet in capat, pivot, 4 alte suruburi pentru prindere pivot, piulita lunga/manson, 2 contrapiulite, ureche lonjeron intarita.
Din ce stiu eu, sunt doua solutii pentru modificarea asta cu rotula si m-ar interesa sa aflu din experienta altora care e mai buna, in special mai fiabila:
1) pivot de brat - obliga la a da 4 gauri in urechea de pe lonjeron;
2) bieleta de directie - ar trebui sa se prinda direct pe gaura existenta in lonjeron.
Personal, desi mai complexa putin, cea cu pivot imi inspira mai multa incredere...
Si ca sa-mi dau cu parerea la primul post din topic.
- avantaje: mari, dispare jocul, directie mai precisa pe franare si, cand motorul are ceva de zis, pe accelerare;
- dezavantaje: posibil socuri mai mari in urechea de pe lonjeron, care ar putea sa cedeze nervos.