Zona tehnica Dacia Zona tehnica, secrete, tips&tricks Dacia |
03-06-12, 13:03
|
#76
|
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
|
Re: Carburatoare/jigloare/economie/putere/reglare
dupa cateva telefoane unor mecanici am ajuns la concluzia ca trebuiesc reduse din spire(cate una) pana efectul dispare.....va tin la curent.
|
|
|
03-06-12, 15:43
|
#77
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 692
Member of: [DACIA] [VW]
|
Re: Carburatoare/jigloare/economie/putere/reglare
Quote:
Originally Posted by mike_4tuning
Astazi in urma modificari de mai sus am zis sa fac un drum pana la carrefur militari si inapoi masina a mers ca dreacu se oprea in mers. Cred ca se oprea din cauza ca se adunau prea multi vapori in camera de nivel iar furtunul de tur care intr in carburator era plin de vapori de benzina iar benzina lichida mai deloc cand l-am desfacut a facut un suflu si dupa-aceea imediat a venit benzina....cred ca omoara si pompa de benzina asa.....Metoda asta cred ca o sa o folosesc doar iarna.
Aveti vre-o idee ce ar trebui facut? Eu cred ca, carburatorul carfil nu stie sa functioneze cu vapori de benzina.
Momentan o sa las serpentina acolo pentru eventuale incercari si o sa pun furtunul de benzina la loc adica din pompa de benzina in carburator fara a mai trece prin serpentina.
|
eu zic sa va lasati masinile asa. . .inventii fara rost
Last edited by PH 33 RNR; 03-06-12 at 15:48.
|
|
|
03-06-12, 15:53
|
#78
|
Stage 2
Join Date: Jul 2011
Posts: 72
|
Re: Carburatoare/jigloare/economie/putere/reglare
Quote:
Originally Posted by PH 33 RNR
eu zic sa va lasati masinile asa. . .inventii fara rost
|
Nu toti avem bani sa ne putem X motoare de 1,239CP.Asa ca cu bani putini si si minte stralucita incercam sa mai facem cate ceva.Sa mai "castigam" putere cu propriile maini.Asta inseamna pasiune !
|
|
|
03-06-12, 16:07
|
#79
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 692
Member of: [DACIA] [VW]
|
Re: Carburatoare/jigloare/economie/putere/reglare
Quote:
Originally Posted by fLus
Nu toti avem bani sa ne putem X motoare de 1,239CP.Asa ca cu bani putini si si minte stralucita incercam sa mai facem cate ceva.Sa mai "castigam" putere cu propriile maini.Asta inseamna pasiune !
|
inteleg,dar nu castigi putere asa,crezi k daca incalzesti benzina creste puterea?atunci dc sa inventat RACITOR BENZINA - FUEL COOLER?
|
|
|
03-06-12, 16:15
|
#80
|
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
|
Re: Carburatoare/jigloare/economie/putere/reglare
Eu personal nu caut sa castig putere ba din contra economicitate,dc? pai:
-6 lei cana de benzina
-Amenzile au crescut (ultima oara era sa imi iau 770 Ron si nu cu mult inainte am incasat una de 500 ron de pe urma curselor ilegale de pe cet vest militari)
-Aglomeratie
-Nevoie de deplasare poate si comoditate
-Salari mici sau in unele cazuri lipsa
-Pasiune ( dupa cum spunea si un coleg mai sus)+ placerea de a face ceva cu mana ta care sa dea roade.
Sa nu mai spun ca unele "modificari" uneori foare ieftine dar facute cu cap se vor simti in buzunarele celui care le face.
Pe langa dacie mai conduc si un bmw si sincer chiar daca are peste 100 cp nu ajuta la nimic eu personal in bucuresti de jumatate de an de cand il am nu am sarit de 3 ori de 80.
Unde ajunge ala cu 500 hp ajunge si ala cu 50 hp.
__________________
most beautiful sound is more RPM:X:X
Last edited by mike_4tuning; 03-06-12 at 16:32.
|
|
|
03-06-12, 16:18
|
#81
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 692
Member of: [DACIA] [VW]
|
Re: Carburatoare/jigloare/economie/putere/reglare
GPL...
|
|
|
03-06-12, 16:22
|
#82
|
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
|
Re: Carburatoare/jigloare/economie/putere/reglare
Quote:
Originally Posted by PH 33 RNR
inteleg,dar nu castigi putere asa,crezi k daca incalzesti benzina creste puterea?atunci dc sa inventat RACITOR BENZINA - FUEL COOLER?
|
Putere nu castigi dar castigi un randament mai bun si o ardere in intregime a combustibilului care ar ajuta la propulsare decat sa il racesti si sa il elimini pe esapament.Acel racitor de benzina se monteaza pe furtunul de retur petru a raci benzina inainte de a intra in rezervor. Nu cred ca vre-un producator va alege sa raceasca combustibilul inainte de ardere ba din contra ( sti faza cu infentieristu? )
|
|
|
03-06-12, 16:28
|
#83
|
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
|
Re: Carburatoare/jigloare/economie/putere/reglare
Quote:
Originally Posted by fLus
Nu toti avem bani sa ne putem X motoare de 1,239CP.Asa ca cu bani putini si si minte stralucita incercam sa mai facem cate ceva.Sa mai "castigam" putere cu propriile maini.Asta inseamna pasiune !
|
Treaba cu "incercam" cel putin pe thread-ul asta sunt singurul care vine cu cate o metoda si il mentine "in forma". De aceea cred ca ar trebui PROMOVAT (in caz ca vede vre-un MODERATOR ) si sustinute de mai multe persoane care cu siguranta au cv mai multa experienta decat mine.....
|
|
|
03-06-12, 16:43
|
#84
|
Stage 2
Join Date: Jul 2011
Posts: 72
|
Re: Carburatoare/jigloare/economie/putere/reglare
Am o mica dilema.Sa ma bag si eu pe modificat? Adica imi place DACIA si imi palce si sa mesterescCand va vad pe aici ca modificati,numa mi-e ciuda.Cam peste 1 luna dau pentru permis,masina am un Golf 4 1.6 .Merita sa ma leg la cap cu o Dacie?E prea devreme ?
|
|
|
03-06-12, 21:15
|
#85
|
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
|
Re: Carburatoare/jigloare/economie/putere/reglare
Quote:
Originally Posted by fLus
Am o mica dilema.Sa ma bag si eu pe modificat? Adica imi place DACIA si imi palce si sa mesterescCand va vad pe aici ca modificati,numa mi-e ciuda.Cam peste 1 luna dau pentru permis,masina am un Golf 4 1.6 .Merita sa ma leg la cap cu o Dacie?E prea devreme ?
|
Sincer daca nu o deti inca nu te sfatuiesc sa achizitionezi una. mergi cu g4 si punei gaz si o sa te urasti de plimbat cu el.salut si bafta cu permisu.
|
|
|
03-06-12, 21:55
|
#86
|
Stage 2
Join Date: Jul 2011
Posts: 72
|
Re: Carburatoare/jigloare/economie/putere/reglare
Quote:
Originally Posted by mike_4tuning
Sincer daca nu o deti inca nu te sfatuiesc sa achizitionezi una. mergi cu g4 si punei gaz si o sa te urasti de plimbat cu el.salut si bafta cu permisu.
|
Daca o sa achizitionesc una o iau pe de gratis :d
|
|
|
28-06-12, 13:50
|
#87
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Carburatoare/jigloare/economie/putere/reglare
Quote:
Originally Posted by mike_4tuning
Cred ca se oprea din cauza ca se adunau prea multi vapori in camera de nivel iar furtunul de tur care intr in carburator era plin de vapori de benzina iar benzina lichida mai deloc
|
Fenomenul l-ai cauzat cu mana ta, pentru ca ai montat serpentina aia care incalzeste benzina inainte de carburator. Ai cauzat un fenomen numit "vapor lock" care interfereaza cu buna functionare a instalatiei de alimentare cu benzina. De recomandat e sa-l elimini complet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Vapor_lock
__________________
Lada 1500- under construction
Powered by 2xWeber DCOE 40 - Classic Power for Classic cars
Lada Club Romania
|
|
|
28-06-12, 18:02
|
#88
|
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
|
Re: Carburatoare/jigloare/economie/putere/reglare
Quote:
Originally Posted by k.lada
Fenomenul l-ai cauzat cu mana ta, pentru ca ai montat serpentina aia care incalzeste benzina inainte de carburator. Ai cauzat un fenomen numit "vapor lock" care interfereaza cu buna functionare a instalatiei de alimentare cu benzina. De recomandat e sa-l elimini complet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Vapor_lock
|
Pai asta era si intentia mea sa incalzesc benzina dar nu asa mult (90 grade) as fi vrut sa ajunga undeva la 50-60 grade. la 90 grade procentul de vaporizare este in jur de 60-65% iar carburatorul incepe sa nu mai inteleaga nimic.....la 50-60 grade procentul este de 10% iar atunci carburatorul de dacie intelege din schema...o sa mai renunt treptat la cate o spira pana cand o sa mearga...Aceasta improvizatie nu m-a costat absolut nimic si merita sa incerc. Foarte folositoare mai ales iarna pana se incalzeste motoru...
|
|
|
29-06-12, 09:19
|
#89
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
|
Re: Carburatoare/jigloare/economie/putere/reglare
Cand incalziti benzina si puneti tot felul de jicloare, care mai de care mai mici, nu va ganditi la motor per ansamblu?
Faci economie (oare?) dar supapele si pistonul se mai racesc?
Supapa de admisie se raceste atat cand este inchisa (cedeaza caldura scaunului) cat si atunci cand amestecul ajunge la ea si se vaporizeaza.
In camera de ardere trebuie sa ajunga un anumit raport aer-benzina, pentru a mentine o anumita temperatura.
Prea putina benzina creste atat temperatura din camera de ardere cat si cea de pe evacuare.
Ca o paranteza, de aici si problema unora cu GPL-ul. Il regleaza dupa ureche si de multe ori se ajunge la un amestec sarac si de acolo supape arse, scaune de supapa macinate si multe altele.
Economia se face prin scanteie imbunatatita, frecari cat mai mici, reglaje corecte, nu cu o sarma pe jiclor sau stutul de retur taiat.
Sunt si eu curios, cati dintre voi ati monitorizat EGT, AFR, noxe, pentru a vedea ca modificarile dau intr-adevar rezultat, nu este doar un placebo?
Pentru timp de iarna, pana se incalzeste motorul, o imbunatatire ar fi montarea a unei sau doua bujii incandescente intre filtrul de aer si carburator, pentru a preincalzi aerul. Conectate la o sonda de temperatura sau un temporizator electronic, sa nu mearga permanent.
__________________
A four dimension person trapped in a three dimension world
|
|
|
29-06-12, 14:51
|
#90
|
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
|
Re: Carburatoare/jigloare/economie/putere/reglare
Quote:
Originally Posted by cheluakame
Cand incalziti benzina si puneti tot felul de jicloare, care mai de care mai mici, nu va ganditi la motor per ansamblu?
Faci economie (oare?) dar supapele si pistonul se mai racesc?
Supapa de admisie se raceste atat cand este inchisa (cedeaza caldura scaunului) cat si atunci cand amestecul ajunge la ea si se vaporizeaza.
In camera de ardere trebuie sa ajunga un anumit raport aer-benzina, pentru a mentine o anumita temperatura.
Prea putina benzina creste atat temperatura din camera de ardere cat si cea de pe evacuare.
Ca o paranteza, de aici si problema unora cu GPL-ul. Il regleaza dupa ureche si de multe ori se ajunge la un amestec sarac si de acolo supape arse, scaune de supapa macinate si multe altele.
Economia se face prin scanteie imbunatatita, frecari cat mai mici, reglaje corecte, nu cu o sarma pe jiclor sau stutul de retur taiat.
Sunt si eu curios, cati dintre voi ati monitorizat EGT, AFR, noxe, pentru a vedea ca modificarile dau intr-adevar rezultat, nu este doar un placebo?
Pentru timp de iarna, pana se incalzeste motorul, o imbunatatire ar fi montarea a unei sau doua bujii incandescente intre filtrul de aer si carburator, pentru a preincalzi aerul. Conectate la o sonda de temperatura sau un temporizator electronic, sa nu mearga permanent.
|
Lucrul asta cu bujia incandescenta ar scadea randamentu...Temperatura aerului optima este in jur de 20-35 grade . Aer rece / benzina calda...
|
|
|
|
|