Quote:
Originally Posted by Alex.T
Bun! Merci Snopz, mi-au intrat 1.5l din fiecare...
|
Deschide capota motor si blocheaza aceasta capota in sus (asigura capota cu tija) Atarna vasul cu expansiune de capota cu un carlig care sa il tina vertical si desurubeaza capacul dar sa nu iasa furtunul din nivelul vasului (pui in vas solutie antigel la semnul maxim).
Pornesti motorul si tii mana pe furtunul cu termostatul, deasupre locului unde se afla termostatul fixat (deasupra colierului de sus , pe cotul turnat al acestui furtun.
Cand motorul tau atinge cca 80 gr. C, termostatul se deschide si vei simti solutia fierbinte cum se duce spre calorifer. Cu robinetul de calorifer deschis, sol. antigel trebuie sa intre in calorifer.
Fie ca se incalzeste sau nu iesirea din calorifer, aeriseste cu robinetul acela cu manevra rondela randalinatsurb aerisire de pe iesirea din calorifer - acest circuit mai inalt al sistemului de racire- unde se aduna aerul din toata instalatia. Purjezi intr-un vas, recuperand antigelul care iese cu aer, pana cand nu mai iese aer ci curge numai lichidul de racire, continuu.
Aceasta este o aerisire fara ,,acea scula speciala".
In vasul de expansiune, furtunul nu trebuie sa ia aer. Lichidul de racire recuperat, daca este curat, poti sa refaci cu el nivelul in vasul cu expansiune.
Daca aerisesti astfel, faci o evacuare a aerului aproape corecta, dupa ce ai avut acea golire-umplere accidentala, cand ti s-a spart furtunul de la radiator.