Go Back   Forum 4Tuning > www.4tuning.ro > Comunitatea globala 4Tuning

Comunitatea globala 4Tuning Aici ne cunoastem mai bine, aici ne certam daca e cazul, aici ne impacam si tot aici aflam unde ne intalnim. Cel mai potrivit loc in care poti sa iti faci intrarea pe forum

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 17-08-04, 12:12   #46
NEbunu

Stage 5
 
NEbunu's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 364
Default

Felicitari Bog sa ai mare grija de el.....si bafta pt bac ca avem nevoie mare
NEbunu is offline  
Old 17-08-04, 15:35   #47
IS 18 BOG

Stage 5
 
IS 18 BOG's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 913
Default

dap bine zis ... merci la toti .... sa speram ca va aparea masina in curand ..dar toate la timpul lor

cat despre 180 ... nee nu ma hazardez .... nu de alta dar vedeti si voi cate accidente se intamplain care implicati sunt mai ales incepatorii .. experienta la volan isi spune cuvantul .... si in plus m-am chinuit sa-l iau .. nu vreau sa scap de el asha usor
__________________
Moldovean incurabil si ma mandresc cu asta !
IS 18 BOG is offline  
Old 17-08-04, 16:18   #48
EvLSant0S
BMW Driver

Stage 5
 
EvLSant0S's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of:
[BMW]
[Anonymous Motorsport ]
[FOTO]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

bravo EPoX ai grija de el .. eu mai am de asteptam ink 2 ani juma ... i hate my life... anyway ... DUDe cine are calibra roshie frumoasa rau , is 83 BOG ??? Is 83 BOG am vazut-o la mare... si e RULZ banuiesc ca o stii.. i`m waitin`...
__________________
EvLSant0S is offline  
Old 17-08-04, 23:00   #49
needBrain
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
needBrain's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 1,911
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

ghici pe ca masina fac sc de soferi...............pe golf 4,belea,nu?
needBrain is offline  
Old 18-08-04, 12:55   #50
Al3xius

Stage 5
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default