Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
11-05-10, 22:12
|
#2026
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 344
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
si ...ce mare rahat face asta ? de ce esti asa incantat ?
|
|
|
11-05-10, 22:23
|
#2027
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Nu sunt incantat, eram curios... Exact asta m-am intrebat si eu...ce mara rahat o face asta... apoi mi-am adus aminte ca am citit prin ziar de asa zisa inventie... si mi-am zis sa va intreb pe voi ce mare rahat face asta... si am primit raspunsu la care ma asteptam
__________________
'07 e91 320i '92 e36 320i coupe
|
|
|
13-05-10, 06:43
|
#2028
|
Stage 3
Join Date: Mar 2008
Posts: 95
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
o intrebare rapida: cutia de viteze de la un 1,8 td se potriveste pe 1,6? e 36
|
|
|
13-05-10, 09:45
|
#2029
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,205
Member of: [Opel] [2 Roti]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
se potriveste dar cred ca are rapoarte prea lungi pentru 1.6
|
|
|
22-05-10, 16:51
|
#2030
|
Stage 4
Join Date: May 2010
Posts: 208
|
Re: Trucuri, Secrete, Si Info de Care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by jm3k3rd3mik
RESET LA OIL SERVICE LIGHT
Asta se face cand se ajung patratelele de la bord (cele verzi) la rosu...
Nu dureaza decat 2-3min.
Se desface mufa din poza 1, si o sa se vada 20 de pini (poza 2)........se folosesc doar pinul 7 si pinul 19.
Se pune o sarma subtire, sau orice altceva numai plastic sa nu fie ceva de genul din poza 3.
Se pune contactul in pozitia 2, nu se porneste motorul, imediat va duceti si puneti sarmulita INTAI in pinul 7 si dupa accea in pinul 19, se tine 5sec. asa cum se vede in poza 4
Luati contactul si puneti`l iar sau porniti motorul si OIL SERVICE LIGHT este resetat.
Foarte simplu, nu ?
O sa revin......dar puteti posta chiar si voi
|
a mers parfum resetarea de ulei, mi-era putin morcov sa nu stric ceva, dar a fost usor si a mers , 10 stele e siteu asta jur , bafta tuturor asfalt uscat
|
|
|
22-05-10, 18:32
|
#2031
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,384
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, Secrete, Si Info de Care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by SB 01 U L I
a mers parfum resetarea de ulei, mi-era putin morcov sa nu stric ceva, dar a fost usor si a mers , 10 stele e siteu asta jur , bafta tuturor asfalt uscat
|
Bafta si tie iti dorim......si mai citeste prin pagini, ca sunt o gramada de trucuri si secrete redactate de diversi posesori de E36, destul de importante si nestiute de multi
|
|
|
23-05-10, 01:52
|
#2032
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,205
Member of: [Opel] [2 Roti]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
imi poate spune si mie cineva daca la un 2.0 m52 ar face vreo diferenta o admisie de 2.5 m50 ? si daca un debitmetru de 2.5 pus pe 2.0 mareste macar foarte putin puterea ?
__________________
Iubiţi-vă BMW-urile vechi, că altele la fel nu se mai fabrică !!!
NU exista viata dupa kitul de M de la BMW !!!
|
|
|
23-05-10, 01:58
|
#2033
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by 69WRX
imi poate spune si mie cineva daca la un 2.0 m52 ar face vreo diferenta o admisie de 2.5 m50 ? si daca un debitmetru de 2.5 pus pe 2.0 mareste macar foarte putin puterea ?
|
debitmetrul ma indoiesc, fara alte modificari. insa admisia cred ca s-ar merita pusa. nu o sa fie o diferenta radicala, dar mai pui niste cai. sa ai in vedere insa ca o sa mai scada cuplul in ture mici.
|
|
|
23-05-10, 01:59
|
#2034
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,384
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by 69WRX
imi poate spune si mie cineva daca la un 2.0 m52 ar face vreo diferenta o admisie de 2.5 m50 ? si daca un debitmetru de 2.5 pus pe 2.0 mareste macar foarte putin puterea ?
|
Admisie DA, merita....merita in sensul ca trage muuuult mai bine, dar consuma eeeenorm de mult.....bagam de 50lei benzina, veneau cam 12litrii, si faceam 25-30km max, prin oras.....despre debitmetru, nu stiu ce sa zic, ca l'am lasat pe'al meu de 2.0.
|
|
|
23-05-10, 02:04
|
#2035
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,205
Member of: [Opel] [2 Roti]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
multumesc pentru raspunsuri. ce alte modificari se mai pot face cu piese de pe 2.5 ? ca deja piesele de m3 sunt cam scumpe...in afara de softuri ?
edit: admisia de m50, filtru sport cu un soft optimizat ar stabiliza consumul ? ma gandesc ca pe admisia aia de 2.5 fara un soft optimizat pentru admisia aia poate fii cauza consumului foarte ridicat...nu ma pricep, de-asta intreb...
Last edited by 69WRX; 23-05-10 at 02:07.
|
|
|
23-05-10, 11:26
|
#2036
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by 69WRX
multumesc pentru raspunsuri. ce alte modificari se mai pot face cu piese de pe 2.5 ? ca deja piesele de m3 sunt cam scumpe...in afara de softuri ?
edit: admisia de m50, filtru sport cu un soft optimizat ar stabiliza consumul ? ma gandesc ca pe admisia aia de 2.5 fara un soft optimizat pentru admisia aia poate fii cauza consumului foarte ridicat...nu ma pricep, de-asta intreb...
|
banuiesc ca nu te intereseaza consumul "pe blana", te intereseaza cel de plimbare/exterior. acolo daca ai o lambda buna, nu o sa ai prob cu consumul, si-l regleaza ECU singur. cred ca ai putea sa iei si injectoarele de pe 2.5, de 170cc. nu mai stiu cat are 2.0, da' parca snt de 150. filtru sport, dar obligatoriu cu scut de caldura, altfel mai bine opresti cutia de aer stock. altceva, nu prea ai ce sa faci, poate eventual sa iei si evacuarea de pe 2.5, desi daca tu ai M52, nu cred ca va merge din cauza lambdelor. dar poti sa-ti faci tu o evac custom, la pitesti sau oriunde altundeva. soft, clar, trebuie. alte modificari mici, poti sa anulezi vascul si sa mergi pe electroventilator (poti sa dai un google e36 FDM - fan delete mod -pt detalii). nu castigi mare branza, da' mai pui 2-3 cai. e cam greu la aspirate sa pui cai multi fara bani multi. soft, obligatoriu. si.. nu stiu, nu imi mai vine nimic in cap, din modificari "de buget". poate mai completeaza si ceilalti.
|
|
|
23-05-10, 11:39
|
#2037
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,205
Member of: [Opel] [2 Roti]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
iti multumesc foarte mult cat de curand sunt pe cale sa achizitionez o pisica 320i din 97. am inteles ca ar avea ceva probleme m52 ? nu sunt la fel de rezistente ca m50
|
|
|
23-05-10, 11:54
|
#2038
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by 69WRX
iti multumesc foarte mult cat de curand sunt pe cale sa achizitionez o pisica 320i din 97. am inteles ca ar avea ceva probleme m52 ? nu sunt la fel de rezistente ca m50
|
n-as putea sa argumentez in nici un fel presupunerea asta, afara de problema cu nikasil-ul, dar care a fost mai mult in UK si US, din cauza benzinei cu ceva sulf in plus. (google m52 nikasil pt detalii). dar in romanica nu am auzit de asta. si nici in germania. in rest, eu cred nu are ce sa nu fie rezistent, snt cam aceleasi motoare, exceptand blocul si mici detalii.
|
|
|
23-05-10, 17:06
|
#2039
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 773
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by mistreku
n-as putea sa argumentez in nici un fel presupunerea asta, afara de problema cu nikasil-ul, dar care a fost mai mult in UK si US, din cauza benzinei cu ceva sulf in plus. (google m52 nikasil pt detalii). dar in romanica nu am auzit de asta. si nici in germania. in rest, eu cred nu are ce sa nu fie rezistent, snt cam aceleasi motoare, exceptand blocul si mici detalii.
|
da asta e diferenta(blocul)dar eu cred k m50 pisa m52 ul grav...pe de alta parte mi se pare ca m52 ul se aude ca un tamvai(asa se aude a unui prieten) si parca nu trage ca un m50...asta e parerea mea(scuze acum dak gresesc)...
|
|
|
23-05-10, 18:58
|
#2040
|
Stage 3
Join Date: Jul 2009
Posts: 121
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by 69WRX
multumesc pentru raspunsuri. ce alte modificari se mai pot face cu piese de pe 2.5 ? ca deja piesele de m3 sunt cam scumpe...in afara de softuri ?
edit: admisia de m50, filtru sport cu un soft optimizat ar stabiliza consumul ? ma gandesc ca pe admisia aia de 2.5 fara un soft optimizat pentru admisia aia poate fii cauza consumului foarte ridicat...nu ma pricep, de-asta intreb...
|
cred ca mistreku si jm3k3rd3mik au dreptate in totalitate.asa este.ca sa optimizezi consumul nu poti face mare lucru.poti circula linistit,cu geamurile inchise la viteze mari,filtre noi,presiune adecvata in pneuri... etc.mai exista si unele variante dar nu stiu cat randament dau.gpl e o varianta dar cat dai pe instalatie mai bn cumperi un tico si esti mai castigat.oricum dak iti iei bmw treb s fii constient ce include.asta fara vreo aluzie la cineva.vb la modul general.
|
|
|
|
|