Un accesoriu mult ravnit si deobicei intalnit la masinile sport. Nu este greu, tot ce va trebuie sunt materialele si chef de munca.
Se incepe prin a se demonta tot ansamblul centurii (va sfatuiesc sa faceti poze tot timpul si sa va notati care suruburi de unde sunt pt a nu alerga dupa ele atunci cand va trebui sa le montati la loc), odata demontat se desface centura masinii si se scoate din lacasul ei.
Inainte de a scoate centura (materialul textil/fasa) din locasul ei ar fi bine sa bagati o ata destul de rezistenta pentru a va fi mai usor cand o veti introduce pe cea noua si totodata nu veti uita traseul urmat de centura prin mecanismul ei.
ATENTIE, asigurati-va ca ati blocat bine, dar foarte bine mecanismul centurii inainte de a scoate fasa altfel riscati sa se detensioneze si sa n-o mai puteti face la loc.
Odata scoasa fasa veche, treceti ata prin urechea fasei noi si trageti de ata pana fasa va intra in locasul vechii fase.
ATENTIE iar, daca este nevoie sa taiati centura si sa montati pe ea vreun suport notati-va cum este asezat acel suport sau faceti poze inainte de a taia altfel riscati sa nu le mai montati la loc asa cum au fost din fabrica si nu vreti sa repetati aiurea aceeasi operatiune.
Lungimea materialului este de 3m pe fiecare centura iar cusatura se poate face manual (eu asa am facut) sau la masina de cusut. Neaparat sa se foloseasca ata foarte rezistenta.
Daca aveti nelamuriri, intrebari sau nevoie de ajutor, ma gasiti aici!