Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 29-05-15, 22:11   #1
Petru88

Stock
 
Join Date: May 2015
Posts: 8
Exclamation 320 i din 1992 24 valve nu trage :(

Am un 320 i din 92 24 valve nu trage deloc parca e gatuit e mai puturos ca un diesel daca sunt intra 3-a spre ex sau 4 si schimb in 2500 de ture si duc pedala de acceleratie abia abia se tureaza si creste viteza...pe o portiune lunga de apr 1 km nu reusesc mai mult 140 de km sa ajung chiar daca schimb in 4-500 de ture sunt innebunit jur imi vine sa plang nu stiu ce sa mai fac...i-am facut compresia aici imi da putin de gandit nu stiu daca e chiar buna...spre ex sa numerotam toti cei 6 cilindri dinspre sofer inspre far...primi 2 cilindri mi-au dat 12.5 bari presiune iar urmatorii 4 cam 14 bari...ce este drept nici bateria nu o am prea buna dar totusi e o diferenta putin mare intre cei patru si ceilalti doi cilindri valorile ar trebui sa fie cam apropiate ar una peste alta compresia ar fi acceptabila spun eu...-am schimbat filtru benzina,filtru ulei,toate sase bujii...am pus bujii de la mama lor...nimic nou...trage la fel de greu...am pus-o pe tester si zice ca e sonda lamda,singura eroare aa si apropo dupa ce o pornesc si merg apr 2-3 km incep sa simt in masina miros de benzina plus ca si consumul e peste cel normal...banui ca ar fi un amestec prea bogat...dar de ce?sa fie de la sonda?sau pompa de benzina din rezervor?sa traga aer fals pe unde?nu mai stiu unde sa ma mai uit si ce sa mai fac
Petru88 is offline   Reply With Quote
Old 29-05-15, 22:46   #2
alin-007

Stage 5
 
alin-007's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,576
Default Re: 320 i din 1992 24 valve nu trage :(

La mine a fost senzorul de la arbore , care este langa radiator . Motor de 2.5 imi rupea fasu un 1.8 is ) Abia mai pornea
alin-007 is offline   Reply With Quote
Old 01-06-15, 01:20   #3
VL13YAD

Stage 3
 
VL13YAD's Avatar
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 146
Default Re: 320 i din 1992 24 valve nu trage :(

verifica de aer fals, debitmetru, sonda, senzor clapeta acceleratie...

diferenta este ca nu ai scos siguranta la pompa de benzina!

se scoate siguranta la pompa, se porneste motoru si se tine pornit pana moare, scoti bujiile , dai la automat de 2-3 ori, o lasi 10 min apoi iei compresia!

Salut
VL13YAD is offline   Reply With Quote
Old 01-06-15, 21:18   #4
Petru88

Stock
 
Join Date: May 2015
Posts: 8
Default Re: 320 i din 1992 24 valve nu trage :(

Mersi fain varu' o sa le verific pe rand...deci teoretic compresia ar fi buna nu?si inca o belea la sistemul de racire ce am patit-o...practic am mers vreo 400 de km cu masina asta eu pana in momentul de fata...ieri prin oras eram cu un prieten si ma rogat sa il duc pana la Kaufland sa isi plateasca abonamentul toate bune (asta dupa ce am mers prin oras vreo 20-30 de km bara la bara)dupa ce tovarasul meu pleaca inainte sa opresc motorul aruncand o privire in bord ce sa vad...apa era aproape de rosu...am oprit motorul (desi nu cred ca am facut bine pe moment) ridic capota ma uit la vasul de expansiune era vuzibil dilatat la cata presiune era acolo...efectiv imi clocotea apa...am deschis usor capacul si am lasat presiunea sa iasa...sun mecanicul...ghici ce imi spune?s-a dus vasco-cuplajul si e nevoie sa il puna pe direct in ce sens...paleta se invarte in functie de axu cu came...turez motorul se invarte si mai tare (ceea ce nu prea e bine)...il intreb eu cum ajung pana la tine sa facem asta?nu veam nic8 Sa imi dai banii inapoi si sa iti iei harbu sa te duci sa il bagi in servis sa ii schimbi chiuloasa si manopera sa dai tu 200-250 de euro...eu nu dau 1000 de euro sa imi cumpar cadavru...imi trimiti bani si ia-ti masina eu nu mai dau 1 leu pe eao cheie la mine si nici nu stiam cum se pune paleta pe direct...imi spune nu stiu cum ajungi te descurci...astept sa se raceasca motorul completez cu apa si plec inspre mecanic dàr cum?pornesc motorul ii dau treapta 1 si in zece metri eram deja intr-a 5-a incercam sa merg in treapta mare si cu motorul subturat la mine mergea in 500 de ture intr-a 5-a cam cu 30/h in fine apa nu mai crestea starea tot pe la 100 de grade si intr-un final ajung la mecanic...imi anuleaza vasco-cuplajul(paleta se invartea foarte incet,motorul fierbinte,afara o caldura de mureai si pe paleta o durea la pl nici idee sa se invarte tare ca sa imi raceasca...imi pune paleta legata direct pe ax si plec acasa...vreo 50 km toate bune...a stat apa la 90 fara probleme..ieri din nou...fierbea apa in nici 500 de metri de la plecare(era ora 14)ma intorc o parchez si k las linistita...seara plec cu ea...pe la 9-10 ii dau jar de o nenorocesc...apa mea nici gand sa cresca statea ca sefa la 90 de grade ) a doua zi la fel dau sa plec cand e cald afara se ridica apa imediat cand e racoare pot sa merg nu imi face probleme...imi spuneau pana si mecanici..."e chiuloasa"...refuz sa cred asta...seara de ce nu fierbe?tind sa cred ca era de la vasco-cuplaj...seara fiind racoare paleta se descurca singur racindu-mi motorul dar la temperaturi de 30 grade ziua nu face fata singura fara vasco...parerea mea...as dori sa stiu si parerea voastra...exista si posibilitatea ca sa imi fie si radiotorul infundat...maine cand ma trezesc dau jos radiatorul sa vad ce zice
Petru88 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -