Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 19-03-15, 02:09   #1
bau88g3
VW Driver

Stage 4
 
bau88g3's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 205
Member of:
[VW]
Angry Problema motor e46 316i 1999

Salutare
Am un seria 3 e46 316i,an 1999,1.9 benzina.
Problema este urmatoarea:dupa cateva probleme cu sistemul de racire,mai exact radiatoarele(deja urmeaza sa il montez pe al 3-lea) am observat un zgomot dupa 2800-3000 de ture indiferent ca sunt in orice treapta de viteza sau pe liber.Se aude de parca as avea o mitraliera sub capota si nu un motor,un "trrrrrr" continuu.Daca o duci pana la 3000de ture si o pastrezi acolo nu scapi de zgomot,daca o urci lin si mai sus de 4000 si schimbi nu se aude.Doar cum o pastrezi oriunde dupa 2800-3000 porneste mitraliera.Primul mecanic a spus ca este distributia,al doliea ca ar fi cuzinetii de la arborele cotit.Deja nu stiu ce o sa imi spuna al treilea.
Am schimbat la motor urmatoarele:
-2 radiatoare de apa pentru ca le spargea de la presiune(urmeaza al 3lea)
-conducta termostat
-conducta de racire de sub admisie(este prinsa pe partea dreapta,pe blocul motor cum privesti motorul)
-conducta de racire de pe chiulasa(pe partea dreapta-sus cum privesti motorul)
-conducta de racire situata in spatele motorului
-senzor instalatie racire de pe furtunul radiatorului de apa(cum te uiti la motor situat jos in stanga)
Urmeaza sa mai schimb garnitura capac chiulasa,garnitura suport filtru ulei plus 2 oringuri care se schimba la schimbarea garniturii suportului.
As dori sa stiu daca a mai avut cineva zgomotul acela in 2800-3000,ce a avut defapt.
Orice parere sau sugestie e binevenita.
bau88g3 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -