Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 08-09-14, 16:40   #1
IonyPKL

Stage 2
 
Join Date: Apr 2014
Posts: 30
Default Distributie E46

Salut, dupa ce am rezolvat problema cu ventilatorul de racire si senzorii de la axele cu came am intampinat alta problema. Aseara cand am vrut sa pornesc masina nu mai pornea, curent aveam ca invartea. Am impins-o pana la service (era aproape de unde lasasem masina) si mi-au bagat testerul pe ea. Au sters erorile si a pornit masina dar a ramas o eroare "chain tensioner" parca (chain era sigur dar nu mai stiu daca era si tensioner, dar asa mi se pare) si una de camshaft outlet exhaust "..". (asta e vanosul de pe evacuare cred?!)

Motorul este n42b20, ce credeti ca ar putea fi si daca o sa mai faca probleme? Din ce am citit pe net s-ar putea sa fie ori intinzatorul de lant, ori vanosul de pe evacuare stricat? Mecanicii mi-au zis ca motorul nu pornea din cauza ca ecu citea axele cu came decalate, dar eu tocmai ce am schimbat senzorii cu unii noi (mergea prost motorul la relanti). Acum vad ca a inceput iar sa vibreze masina la relanti cam urat si mi-e frica ca iar nu o sa porneasca si de data asta sa fiu plecat prin oras..

Ajutati-ma va rog..

ps: Am 18 ani de preferat sa nu ma injurati sau mai stiu eu ce.

Last edited by IonyPKL; 08-09-14 at 16:59.
IonyPKL is offline   Reply With Quote
Old 13-09-14, 16:29   #2
VwV~GLF~

Stage 5
 
VwV~GLF~'s Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 466
Default Re: Distributie E46

Senzor pozitie ax cu came si intinzatorul sa le schimbi neaparat
VwV~GLF~ is offline   Reply With Quote
Old 14-09-14, 11:23   #3
IonyPKL

Stage 2
 
Join Date: Apr 2014
Posts: 30
Default Re: Distributie E46

Quote:
Originally Posted by VwV~GLF~ View Post
Senzor pozitie ax cu came si intinzatorul sa le schimbi neaparat
Sunt acei 2 senzori din fata motorului? I-am schimbat deoarece imi dadea eroare pe tester si mergea urat motorul.

Pe tester imi da eroare de intinzator dar mecanicul a zis ca trebuie sa astepte o trusa speciala (cea de cale) ca-i o problema mai delicata.

O sa comand totusi intinzatorul de lant. E posibil ca dupa 3000turatii sa aud lantul in mers din cauza intinzatorului? Si tot din acest motiv sa-mi porneasca si senzorul de ulei dupa ce pornesc motorul (se opreste dupa 1 minut) ?

Mersi mult ca te-ai oferit sa ma ajuti, vad ca majoritatea de pe aici dau sfaturi doar la e30 si e36..
IonyPKL is offline   Reply With Quote
Old 14-09-14, 14:55   #4
VwV~GLF~

Stage 5
 
VwV~GLF~'s Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 466
Default Re: Distributie E46

Nu ai pt ce...nu inteleg ce treaba are mecanicul tau cu distributia...a considerat el ca e sarita de la punct sau ce vrea sa faca cu calele ?!...eu zic sa schimbi intinzatorul,se schimba foarte usor ,tu o poti face...se dezsurubeaza si se insurubeaza la fel ca orice surub...nu trebuie alte scule decat o cheie tubulara/fixa...schimba ala si vb dupa...
VwV~GLF~ is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -