Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 31-08-14, 19:56   #1
IonyPKL

Stage 2
 
Join Date: Apr 2014
Posts: 30
Exclamation Problema E46 apa

Salut, in primul rand vreau sa va spun ca am 18 ani si nu sunt tocmai familiarizat cu mecanica masinilor, deci sa ma luati oarecum usor..

Acum sa va spun problema: in urma cu cateva zile dupa ce am venit din oras si am parcat masina a ramas blocat cred ca ventilatorul acela de raceste apa (cand puneam mana in fata la radiator tragea aer foarte tare (era pornita elicea) si daca puneam mana deasupra motorului spre radiator la fel sufla foarte tare aer. L-am lasat cu gandul ca se opreste dupa 5-10 minute dar a ramas asa o ora pana i-am scos mufa si am bagat-o dinou, atunci s-a oprit.

Ieri am fost plecat pana in oras si pe la jumatatea drumului vad ca era apa la rosu, neavand unde sa opresc am mers cam 1 minut cu ea apoi revenindu-si la normal apa (era la jumate). Am parcat-o, am ridicat capota sa vad daca iese abur sau ceva, nimic.. Am desfacut capacul de la vasul de expansiune si a rabufnit putin, cam 1-2 sec gen ca era presiune. Dupa 15 minute am plecat iar si cam in 20-25minute se ducea apa putin spre prima linie din dreapta dar dupa si-a revenit. De atunci nu a mai facut nimic.

Acum problema mea care este.. am scos joja nu are spuma, nici capacul pe unde se pune ulei, antigel are (nu pare sa aiba ulei, adica pluta acea rosie sta ridicata si in juru ei se vede albastru..). Care ar putea fi problema si cum poate fi rezolvata?

Am uitat sa specific, motorul este n42b20.

Last edited by IonyPKL; 31-08-14 at 20:03.
IonyPKL is offline   Reply With Quote
Old 01-09-14, 18:21   #2
IonyPKL

Stage 2
 
Join Date: Apr 2014
Posts: 30
Default Re: Problema E46 apa

Am fost azi la un service si mi-au zis ca-i ventilatorul de racire, am dat comanda (1050lei)..
IonyPKL is offline   Reply With Quote
Old 01-09-14, 20:43   #3
Budy_

Stage 5
 
Budy_'s Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 2,351
Default Re: Problema E46 apa

Quote:
Originally Posted by IonyPKL View Post
Am fost azi la un service si mi-au zis ca-i ventilatorul de racire, am dat comanda (1050lei)..
Hai ca te au ars bine,il luai Sh cu maxim 200 lei.

Budy_ is offline   Reply With Quote
Old 02-09-14, 17:13   #4
IonyPKL

Stage 2
 
Join Date: Apr 2014
Posts: 30
Default Re: Problema E46 apa

Eram de fata cand se uitau pe site la preturi, deci ei sigur nu si-au pus bani in plus.

Daca-l luam SH nu riscam ca dupa un timp sa am dinou aceeasi problema?

Cum imi dau seama daca schimb piesa asta nu voi mai avea probleme? Adica de unde stiu ca n-am ars garnitura de chiulasa sau altceva? ?
IonyPKL is offline   Reply With Quote
Old 02-09-14, 21:44   #5
Budy_

Stage 5
 
Budy_'s Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 2,351
Default Re: Problema E46 apa

Quote:
Originally Posted by IonyPKL View Post
Eram de fata cand se uitau pe site la preturi, deci ei sigur nu si-au pus bani in plus.

Daca-l luam SH nu riscam ca dupa un timp sa am dinou aceeasi problema?

Cum imi dau seama daca schimb piesa asta nu voi mai avea probleme? Adica de unde stiu ca n-am ars garnitura de chiulasa sau altceva? ?
Service-urile au cel mai mare adaos ...

Scoti joja si vezi ca e uleiul curat sau e gen "ness"... desfaci busonul de la motor pe unde bagi ulei si te uiti pe pereti daca e "ness" sau e curat.
Daca ai garnitura ciupita..iti fierbe apa .
__________________


~ Haters make me Famous ~
Budy_ is offline   Reply With Quote
Old 03-09-14, 00:13   #6
whiteblossom88

Stock
 
Join Date: Sep 2014
Posts: 2
Default Re: Problema E46 apa

Salutare!
Detin de 2saptamani un bmw 316i model e46 de 1895cc si am o 'mica' problema cu apa
Am fost la cativa 'mecanici'(carpaci)adica nu am cea mai mare baza in ei si toti mi-au spus ca ar fi garnitura de chiuloasa.
Ca sa va spun simptomele...masina e adusa din germania, are 300.000 km la bord si cand am achizitionat-o avea un martor in bord aprins...cred ca sonda lambda, am sa postez o imagine ca sa intelegeti...
Bun...toate bune si frumoase, masina arata super bine, nu prea are cine stie ce dotari, dar am mers cu ea vreo 200km si nu am avut nicio problema.
Imediat am facut schimbul de ulei si filtre si asa au inceput sa apara problemele
Face o foarte mare presiune apa...atat de mare incat mi s-a oprit motorul
Deci, am mers cu ea, iar la un moment dat s-a aprins un martor, cel cu un vas cu putina apa si un capac in partea de sus...apoi s-a stins si dupa ceva timp mi s-a ridicat t° la apa...pana la rosu
Ideea e ca nu prea am mai mers cu ea...i-am schimbat radiatorul si termostatul si face la fel
Am mers cu ea si fara termostat si tot imi fierbe foarte rau apa...
Pe joja si capacul de la ulei se observa ceva spuma, dar e de o culoare cream inchis iar nivelul de ulei este ridicat cu toate ca i-am pus doar 3 litri(sintetic)...
Pe sub masina nu se vad urme de picaturi de apa, dar de fiecare data bag cam 500 ml apa in ea...si o cam pierde dar unde nu stiu
Am fost si la cineva cu tester dar mare lucru nu mi-a spus...ceva legat de o plasa de suv scaunul pasagerului, km sunt reali si un senzor de la ulei care se afla jos, sub masina, dar a spus ca motorul nu are nicio problema...
Si ca sa completam lista de probleme...nu pot pleca cu demaraj((cu tot cu asp oprit...se cam ingana si nu se accelereaza cum ar trebui...adica nu are acel zvac...
Va multumesc...astept replay...
Radiatorul vechi era bombat, dar functiona bine...probabil din cauza presiunii...
whiteblossom88 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -