Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 18-01-14, 21:23   #1
dutzurel

Stage 4
 
dutzurel's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 261
Default Problema tacheti

Cand merg cu masina si sta la relanti incepe sa se auda tachetii si daca o turez pana in 2000 se aud tare. Dupa ce o turez peste 2500-3000 nu se mai aud un timp.
Ii de vina uleiul ?
Azi dimineata cand am verificat era aproape 1 cm sub nivelul max. Mai stau ceva timp si merg sa il verific iar. Ce poate sa fie? (uleiul are ~5000km- 5w40 castrol)
dutzurel is offline   Reply With Quote
Old 19-01-14, 09:23   #2
dutzurel

Stage 4
 
dutzurel's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 261
Default Re: Problema tacheti

Chiar nu stie nimeni ?
dutzurel is offline   Reply With Quote
Old 22-01-14, 09:05   #3
topser
Fiat Driver

Stage 5
 
topser's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 3,552
Member of:
[Fiat]
[DACIA]
[DAEWOO]
Default Re: Problema tacheti

cati km ai si ce motor?
topser is offline   Reply With Quote
Old 22-01-14, 09:23   #4
dutzurel

Stage 4
 
dutzurel's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 261
Default Re: Problema tacheti

km: zic eu intre 200-300mii nu se stie sigur niciodata
motor: m43b16
Am plecat din oras ca sunt in sesiune, dar ajung azi la masina si sa vad ce pot sa fac. Chiar imi placea motorul asta....
dutzurel is offline   Reply With Quote
Old 22-01-14, 11:55   #5
topser
Fiat Driver

Stage 5
 
topser's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 3,552
Member of:
[Fiat]
[DACIA]
[DAEWOO]
Default Re: Problema tacheti

ulei subtire. incearca cu 10w-40 Motul 6100 Synergie +
topser is offline   Reply With Quote
Old 22-01-14, 15:25   #6
dutzurel

Stage 4
 
dutzurel's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 261
Default Re: Problema tacheti

Quote:
Originally Posted by topser View Post
ulei subtire. incearca cu 10w-40 Motul 6100 Synergie +
Pai acuma ii iarna. Ulei subtire trebuie ... Mie frica sa nu fie pompa de ulei...
dutzurel is offline   Reply With Quote
Old 23-01-14, 16:07   #7
dutzurel

Stage 4
 
dutzurel's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 261
Default Re: Problema tacheti

Am cumparat filtru de ulei nou azi si l-am schimbat + completat cu ulei la nivel. Primele 2 secunde se auzeau tachetii tare dupa care a disparut zgomotul.
Am mers cam 10 km si tachetii au inceput sa se auda iar.
As schimba uleiul, dar nu stiu daca ma ajuta cu ceva.
Cred ca o duc in service sa verifice pompa de ulei.
dutzurel is offline   Reply With Quote
Old 24-01-14, 03:36   #8
MclubSport

Stage 4
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 270
Default Re: Problema tacheti

Ai un tachet sau mai multi nasoi... Nu e mare paguba. Ori ii schimbi pe cei defecti or mergi asa cu ei... Nu se intampla nimic. Poti sa mergi zeci de mii de km cu ei. Cat dai pe 1-2 schimburi de ulei cumperi alt motor...Lasa-l dracu asa.
Daca esti cat de cat priceput scoate tachetii si verifica-i strangandu-i intre 2 degete... Tachetii care ii poti strange sunt defecti . Cei care raman tzapeni la strangere sunt OK.
Daca esti din bucuresti treci pe la mine si iti arat un tachet sticat si altul bun... Mda , vad ca esti din barlad... Deci nu mai treci...

Stai cu uleiul pe maxim nu cu 1 cm sub maxim si incearca un liqui molly dar folosit corect. Adica incalzesti motorul pui liqui molly in motor si mergi 100 de km cu el dintr-o felie altfel risti sa calezi motorul... Mergi atunci cand il pui nu a doua zi, a treia zi... Multi fac asa si se mira de ce au calat motorul...

Last edited by MclubSport; 24-01-14 at 03:46.
MclubSport is offline   Reply With Quote
Old 24-01-14, 14:44   #9
dutzurel

Stage 4
 
dutzurel's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 261
Default Re: Problema tacheti

Quote:
Originally Posted by MclubSport View Post
Ai un tachet sau mai multi nasoi... Nu e mare paguba. Ori ii schimbi pe cei defecti or mergi asa cu ei... Nu se intampla nimic. Poti sa mergi zeci de mii de km cu ei. Cat dai pe 1-2 schimburi de ulei cumperi alt motor...Lasa-l dracu asa.
Daca esti cat de cat priceput scoate tachetii si verifica-i strangandu-i intre 2 degete... Tachetii care ii poti strange sunt defecti . Cei care raman tzapeni la strangere sunt OK.
Daca esti din bucuresti treci pe la mine si iti arat un tachet sticat si altul bun... Mda , vad ca esti din barlad... Deci nu mai treci...

Stai cu uleiul pe maxim nu cu 1 cm sub maxim si incearca un liqui molly dar folosit corect. Adica incalzesti motorul pui liqui molly in motor si mergi 100 de km cu el dintr-o felie altfel risti sa calezi motorul... Mergi atunci cand il pui nu a doua zi, a treia zi... Multi fac asa si se mira de ce au calat motorul...
Tachetii nu sunt de vina, nu ajunge ulei pana sus la ei. Am o garnitura iesita inafara si imi curge ulei si ca sa o schimb trebuie jumatate de motor desfacut. De aia am zis ca era 1 cm sub, mereu completez. La sf sesiunii ajung in bucuresti poate ne intalnim si imi arati. Oricum vad ce se poate face daca nu si nu il schimb si gata.
dutzurel is offline   Reply With Quote
Old 23-02-14, 01:52   #10
dutzurel

Stage 4
 
dutzurel's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 261
Default Re: Problema tacheti

Quote:
Originally Posted by dutzurel View Post
Cand merg cu masina si sta la relanti incepe sa se auda tachetii si daca o turez pana in 2000 se aud tare. Dupa ce o turez peste 2500-3000 nu se mai aud un timp.
Ii de vina uleiul ?
Azi dimineata cand am verificat era aproape 1 cm sub nivelul max. Mai stau ceva timp si merg sa il verific iar. Ce poate sa fie? (uleiul are ~5000km- 5w40 castrol)
Astazi am rezolvat problemele.
Totul a fost din ulei. Nu se mai aude nimic, motorul toarce foarte frumos.
Am pus 10w40 Castrol. Deci mare atentie de unde luati ulei, eu cred ca a fost cam panarama fostul ulei(5w40 tot castrol).
Se poate inchide, am postat poate ajuta pe cineva vreodata.
dutzurel is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -