Intr-adevar, ieftin dai, ieftin primesti.
Tu vorbesti de "SUSPENSIE" insa cati din cei care isi pun suspensii sport pe masina apuca sa le testeze aproape de capacitatea maxima? Aici nu vorbesc de facut doua, trei drumuri pe an cu masina pe serpentine.
Diferenta e clara intre suspensiile buget si cele premium insa diferenta in conditii normale de drum nu este prea notabila. Sa nu mai vorbim la ce drumuri avem in tara asta nici cele premium nu vor avea o viata prea lunga.
500€ nu este o suma mare de bani pentru o suspensie sport insa eu as opta pentru o reglabila ca sa poti ridica si lasa masina jos dupa propriul tau plac.
Confortul este relativ pana la urma. Nu poti sa ai o masina cu suspensie sport si sa te plimbi ca si intr-un S class sau vice-versa. Intodeauna o sa existe un compromis de o parte sau alta. Cel putin la banii la care vorbim aici.
Pana la urma cel mai important este sa-si aleaga ceea ce crede el ca i-ar satisface cel mai bine nevoile insa nu strica sa mai asculti si o parere de la altii.